jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2015. február 06. péntek, 15:16


YELLOW írta:
jrtom írta:
Az a 6-os V8 és nem V10. Amúgy meg én megnézném az olajszűrőt nincs-e benne spén, mert eléggé olyan hangja van mint egy hajtókarcsapágyasnak.


mi nincs-e benne? spén?

szerk.: amúgy ezt az én vidimre írtad? mármint a hajtókarcsapágyat? azért 40ezer alatt csak szét ment volna. de se elgyengülve nincs, meg semmi rendellenes. őszintén én is aggódtam emiatt, mármint hajtókarcsapágy miatt. de pl hidegen amúgy nagyon szépen jár, mondjuk így zárt térben hallgatva meg is lepődtem, mert élőben sem volt ilyen, mint a felvételen.


Nem a tiedre, hanem a másik srácéra, aki kérdezte.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2015. február 06. péntek, 15:13


YELLOW írta:
jrtom írta:
Az a 6-os V8 és nem V10. Amúgy meg én megnézném az olajszűrőt nincs-e benne spén, mert eléggé olyan hangja van mint egy hajtókarcsapágyasnak.


mi nincs-e benne? spén?


Aha, fémforgács (spén). Mert szerintem neki eléggé fémes kopogós hangja van.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 06. péntek, 15:15

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. február 06. péntek, 15:07


jrtom írta:
Az a 6-os V8 és nem V10. Amúgy meg én megnézném az olajszűrőt nincs-e benne spén, mert eléggé olyan hangja van mint egy hajtókarcsapágyasnak.


mi nincs-e benne? spén?

szerk.: amúgy ezt az én vidimre írtad? mármint a hajtókarcsapágyat? azért 40ezer alatt csak szét ment volna. de se elgyengülve nincs, meg semmi rendellenes. őszintén én is aggódtam emiatt, mármint hajtókarcsapágy miatt. de pl hidegen amúgy nagyon szépen jár, mondjuk így zárt térben hallgatva meg is lepődtem, mert élőben sem volt ilyen, mint a felvételen.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 06. péntek, 15:12

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2015. február 06. péntek, 15:05


Tivor írta:
YELLOW írta:
Tivor írta:
Kajakra ilyen hangja van
szintén
Nem lehet, hogy vákum pumpa ténleg?



nekem ilyen, kicsit csalóka a videó, mert a garázs faléról sok hang visszaverődik. de nekem 62ezer km-esen is iylen hangja volt 8 éve, és most is 100ezer-nél is. és amit hallottam eddig, mind ilyen volt. a tiéd nagyon durva. Ez a hang főleg a közvetlen befecskendezés miatt van.

YouTube videó
----------
de itt ez V10-es, ennek is van mellékhangja, pedig új. hasonlóan az enyémhez. 2:20-tól és 9 perctől. szóval tudja a fene.

YouTube videó
----------


Egyik srác is vákumszivattyút mondott fb csoportba, hogy neki is ilyen hangja volt és meg is szűnt mikor kicserélte a tömítéseket. Ha minden igaz délután rá hallgat egy bmw s szerelő.


Az a 6-os V8 és nem V10. Amúgy meg én megnézném az olajszűrőt nincs-e benne spén, mert eléggé olyan hangja van mint egy hajtókarcsapágyasnak.

státusz Tivor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2015. február 06. péntek, 14:04


YELLOW írta:
Tivor írta:
Kajakra ilyen hangja van
szintén
Nem lehet, hogy vákum pumpa ténleg?



nekem ilyen, kicsit csalóka a videó, mert a garázs faléról sok hang visszaverődik. de nekem 62ezer km-esen is iylen hangja volt 8 éve, és most is 100ezer-nél is. és amit hallottam eddig, mind ilyen volt. a tiéd nagyon durva. Ez a hang főleg a közvetlen befecskendezés miatt van.

YouTube videó
----------
de itt ez V10-es, ennek is van mellékhangja, pedig új. hasonlóan az enyémhez. 2:20-tól és 9 perctől. szóval tudja a fene.

YouTube videó
----------


Egyik srác is vákumszivattyút mondott fb csoportba, hogy neki is ilyen hangja volt és meg is szűnt mikor kicserélte a tömítéseket. Ha minden igaz délután rá hallgat egy bmw s szerelő.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. február 06. péntek, 13:30


Tivor írta:
Kajakra ilyen hangja van
szintén
Nem lehet, hogy vákum pumpa ténleg?



nekem ilyen, kicsit csalóka a videó, mert a garázs faléról sok hang visszaverődik. de nekem 62ezer km-esen is iylen hangja volt 8 éve, és most is 100ezer-nél is. és amit hallottam eddig, mind ilyen volt. a tiéd nagyon durva. Ez a hang főleg a közvetlen befecskendezés miatt van.

YouTube videó
----------
de itt ez V10-es, ennek is van mellékhangja, pedig új. hasonlóan az enyémhez. 2:20-tól és 9 perctől. szóval tudja a fene.

YouTube videó
----------


státusz Tivor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2015. február 06. péntek, 12:48


lela írta:
Tivor írta:
lela írta:
Tivor írta:
YELLOW írta:
Tivor írta: Sziasztok, mi lehet a baja, ha ilyen hangja van a motornak? Valaki találkozott már hasonló problémával? Bmw 318i E46 N42B20 2002 motorzaj


húúú ez nagyon csúnya.... mint egy eszkavátor
szerintem meg van nyúlva a lánc és a feszítő megvezetű műanyagon csapkod a lánc.


Mennyire gondolod ezt biztosra, ha ez a baja összegszerűen mennyi lehet a javítás? Köszi a választ!

Máshol ezt kaptam válasznak:
"Pont ugyan ez a hiba volt most nalunk is ugyan ezzel a motorral. Eslo lépés gyertya pipakat meg kell nezni. Ha nem ott van a hiba akkor lanc feszítőt cserelni, es végső esetben azt a tengelyt kell cserelni ami a szelepeket mozgatja azokkal a karokkal egyutt. Nekunk a lancfeszito cserelve volt amikor elojott ez a hang es egyenetlen alapjarat. Utanna a tengelyt kicsereltek nekunk potom 1800 euróért (igen ennyiert mar masik kocsit is lehet venni) aztan egy honapra ra megint elojott a hiba de mar nagyon durvan szinte majdnem hogy lefulladt. Ekkor csereltek ki 2 pipat mert teljesen meg voltak halva ergo 2 henger nem is ment... szerintem a tenygelyt nem kellet volna cserelni csak le akartak huzni ami sikerult is sajnos de ez csak az én véleményem."

Állítólag most jó a motor.

Szerintetek?


Az enyimé diesel és ilyen hangja volt.Ami érdekes hogy mostmár nincs és semmit nem csináltam vele.Mikor hidegen beindítom akkor van egy pici.Jó lenne tudni mi ez de gyertya az esetedben kizárva pláne ha megy az autó nem dadog stb.Mert az enyémnél semmilyen menetteljesítménybeli változást nem tapasztaltam.Egyébként én is feszítőre gyanakodnék.



Nem dadog, nem ugrál a fordulat, nyomatékos a motor csak van ez a kopogás.


Benzinesnél egyszerű a feszítőt cserélni, de nem tudom hogy dieselnél cserélt e már valaki, illetve hogy kell, mennyire körülményes.Nekem meleg motornál jött elő először egyszer csak megálltam és csattogott kerregett.Előtte semmi.Először azt hittem szíjtárcsa, de nem.Ha valaki leírná hogy kell cserélni lehet kicserélném.


Kajakra ilyen hangja van
szintén
Nem lehet, hogy vákum pumpa ténleg?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 06. péntek, 12:52


lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. február 06. péntek, 10:29


Tivor írta:
lela írta:
Tivor írta:
YELLOW írta:
Tivor írta: Sziasztok, mi lehet a baja, ha ilyen hangja van a motornak? Valaki találkozott már hasonló problémával? Bmw 318i E46 N42B20 2002 motorzaj


húúú ez nagyon csúnya.... mint egy eszkavátor
szerintem meg van nyúlva a lánc és a feszítő megvezetű műanyagon csapkod a lánc.


Mennyire gondolod ezt biztosra, ha ez a baja összegszerűen mennyi lehet a javítás? Köszi a választ!

Máshol ezt kaptam válasznak:
"Pont ugyan ez a hiba volt most nalunk is ugyan ezzel a motorral. Eslo lépés gyertya pipakat meg kell nezni. Ha nem ott van a hiba akkor lanc feszítőt cserelni, es végső esetben azt a tengelyt kell cserelni ami a szelepeket mozgatja azokkal a karokkal egyutt. Nekunk a lancfeszito cserelve volt amikor elojott ez a hang es egyenetlen alapjarat. Utanna a tengelyt kicsereltek nekunk potom 1800 euróért (igen ennyiert mar masik kocsit is lehet venni) aztan egy honapra ra megint elojott a hiba de mar nagyon durvan szinte majdnem hogy lefulladt. Ekkor csereltek ki 2 pipat mert teljesen meg voltak halva ergo 2 henger nem is ment... szerintem a tenygelyt nem kellet volna cserelni csak le akartak huzni ami sikerult is sajnos de ez csak az én véleményem."

Állítólag most jó a motor.

Szerintetek?


Az enyimé diesel és ilyen hangja volt.Ami érdekes hogy mostmár nincs és semmit nem csináltam vele.Mikor hidegen beindítom akkor van egy pici.Jó lenne tudni mi ez de gyertya az esetedben kizárva pláne ha megy az autó nem dadog stb.Mert az enyémnél semmilyen menetteljesítménybeli változást nem tapasztaltam.Egyébként én is feszítőre gyanakodnék.



Nem dadog, nem ugrál a fordulat, nyomatékos a motor csak van ez a kopogás.


Benzinesnél egyszerű a feszítőt cserélni, de nem tudom hogy dieselnél cserélt e már valaki, illetve hogy kell, mennyire körülményes.Nekem meleg motornál jött elő először egyszer csak megálltam és csattogott kerregett.Előtte semmi.Először azt hittem szíjtárcsa, de nem.Ha valaki leírná hogy kell cserélni lehet kicserélném.

státusz Tivor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2015. február 06. péntek, 10:19


lela írta:
Tivor írta:
YELLOW írta:
Tivor írta: Sziasztok, mi lehet a baja, ha ilyen hangja van a motornak? Valaki találkozott már hasonló problémával? Bmw 318i E46 N42B20 2002 motorzaj


húúú ez nagyon csúnya.... mint egy eszkavátor
szerintem meg van nyúlva a lánc és a feszítő megvezetű műanyagon csapkod a lánc.


Mennyire gondolod ezt biztosra, ha ez a baja összegszerűen mennyi lehet a javítás? Köszi a választ!

Máshol ezt kaptam válasznak:
"Pont ugyan ez a hiba volt most nalunk is ugyan ezzel a motorral. Eslo lépés gyertya pipakat meg kell nezni. Ha nem ott van a hiba akkor lanc feszítőt cserelni, es végső esetben azt a tengelyt kell cserelni ami a szelepeket mozgatja azokkal a karokkal egyutt. Nekunk a lancfeszito cserelve volt amikor elojott ez a hang es egyenetlen alapjarat. Utanna a tengelyt kicsereltek nekunk potom 1800 euróért (igen ennyiert mar masik kocsit is lehet venni) aztan egy honapra ra megint elojott a hiba de mar nagyon durvan szinte majdnem hogy lefulladt. Ekkor csereltek ki 2 pipat mert teljesen meg voltak halva ergo 2 henger nem is ment... szerintem a tenygelyt nem kellet volna cserelni csak le akartak huzni ami sikerult is sajnos de ez csak az én véleményem."

Állítólag most jó a motor.

Szerintetek?


Az enyimé diesel és ilyen hangja volt.Ami érdekes hogy mostmár nincs és semmit nem csináltam vele.Mikor hidegen beindítom akkor van egy pici.Jó lenne tudni mi ez de gyertya az esetedben kizárva pláne ha megy az autó nem dadog stb.Mert az enyémnél semmilyen menetteljesítménybeli változást nem tapasztaltam.Egyébként én is feszítőre gyanakodnék.



Nem dadog, nem ugrál a fordulat, nyomatékos a motor csak van ez a kopogás.


lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. február 06. péntek, 10:07


Tivor írta:
YELLOW írta:
Tivor írta: Sziasztok, mi lehet a baja, ha ilyen hangja van a motornak? Valaki találkozott már hasonló problémával? Bmw 318i E46 N42B20 2002 motorzaj


húúú ez nagyon csúnya.... mint egy eszkavátor
szerintem meg van nyúlva a lánc és a feszítő megvezetű műanyagon csapkod a lánc.


Mennyire gondolod ezt biztosra, ha ez a baja összegszerűen mennyi lehet a javítás? Köszi a választ!

Máshol ezt kaptam válasznak:
"Pont ugyan ez a hiba volt most nalunk is ugyan ezzel a motorral. Eslo lépés gyertya pipakat meg kell nezni. Ha nem ott van a hiba akkor lanc feszítőt cserelni, es végső esetben azt a tengelyt kell cserelni ami a szelepeket mozgatja azokkal a karokkal egyutt. Nekunk a lancfeszito cserelve volt amikor elojott ez a hang es egyenetlen alapjarat. Utanna a tengelyt kicsereltek nekunk potom 1800 euróért (igen ennyiert mar masik kocsit is lehet venni) aztan egy honapra ra megint elojott a hiba de mar nagyon durvan szinte majdnem hogy lefulladt. Ekkor csereltek ki 2 pipat mert teljesen meg voltak halva ergo 2 henger nem is ment... szerintem a tenygelyt nem kellet volna cserelni csak le akartak huzni ami sikerult is sajnos de ez csak az én véleményem."

Állítólag most jó a motor.

Szerintetek?


Az enyimé diesel és ilyen hangja volt.Ami érdekes hogy mostmár nincs és semmit nem csináltam vele.Mikor hidegen beindítom akkor van egy pici.Jó lenne tudni mi ez de gyertya az esetedben kizárva pláne ha megy az autó nem dadog stb.Mert az enyémnél semmilyen menetteljesítménybeli változást nem tapasztaltam.Egyébként én is feszítőre gyanakodnék.


státusz Tivor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2015. február 06. péntek, 08:41


YELLOW írta:
Tivor írta: Sziasztok, mi lehet a baja, ha ilyen hangja van a motornak? Valaki találkozott már hasonló problémával? Bmw 318i E46 N42B20 2002 motorzaj


húúú ez nagyon csúnya.... mint egy eszkavátor
szerintem meg van nyúlva a lánc és a feszítő megvezetű műanyagon csapkod a lánc.


Mennyire gondolod ezt biztosra, ha ez a baja összegszerűen mennyi lehet a javítás? Köszi a választ!

Máshol ezt kaptam válasznak:
"Pont ugyan ez a hiba volt most nalunk is ugyan ezzel a motorral. Eslo lépés gyertya pipakat meg kell nezni. Ha nem ott van a hiba akkor lanc feszítőt cserelni, es végső esetben azt a tengelyt kell cserelni ami a szelepeket mozgatja azokkal a karokkal egyutt. Nekunk a lancfeszito cserelve volt amikor elojott ez a hang es egyenetlen alapjarat. Utanna a tengelyt kicsereltek nekunk potom 1800 euróért (igen ennyiert mar masik kocsit is lehet venni) aztan egy honapra ra megint elojott a hiba de mar nagyon durvan szinte majdnem hogy lefulladt. Ekkor csereltek ki 2 pipat mert teljesen meg voltak halva ergo 2 henger nem is ment... szerintem a tenygelyt nem kellet volna cserelni csak le akartak huzni ami sikerult is sajnos de ez csak az én véleményem."

Állítólag most jó a motor.

Szerintetek?

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. február 06. péntek, 09:56

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. február 06. péntek, 06:53


Tivor írta: Sziasztok, mi lehet a baja, ha ilyen hangja van a motornak? Valaki találkozott már hasonló problémával? Bmw 318i E46 N42B20 2002 motorzaj


húúú ez nagyon csúnya.... mint egy eszkavátor
szerintem meg van nyúlva a lánc és a feszítő megvezetű műanyagon csapkod a lánc.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. február 06. péntek, 06:51


rodzsa írta: Sziasztok új vagyok itt, de kérem a segítségeteket.

Van egy 318i 2011 e90-m 120ekm-rel, alapjáraton felnyitva a motorháztetőt, ilyen a motor hangja, ez szerintetek normális? Én az a háttérben hallható kissé fémes ütésre gondolok. Ti gondolom már találkoztatok ilyennel.
Itt van a link a motorhangról:
https://www.sendspace.com/file/n1t948


ezt sem fogom letölteni. van videómegosztó.

státusz Tivor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2015. február 06. péntek, 01:31


Sziasztok, mi lehet a baja, ha ilyen hangja van a motornak? Valaki találkozott már hasonló problémával? Bmw 318i E46 N42B20 2002 motorzaj

státusz rodzsa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 22:47


Sziasztok új vagyok itt, de kérem a segítségeteket.

Van egy 318i 2011 e90-m 120ekm-rel, alapjáraton felnyitva a motorháztetőt, ilyen a motor hangja, ez szerintetek normális? Én az a háttérben hallható kissé fémes ütésre gondolok. Ti gondolom már találkoztatok ilyennel.
Itt van a link a motorhangról:
https://www.sendspace.com/file/n1t948