- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2016. október 20. csütörtök, 18:40
Jumper írta:Jumper írta:YELLOW írta:Jumper írta:Jumper írta: Üdvözlet urak!
Nem igazan találtam hasznos infót szoval ide irok nehogy véletlen uj topicot nyissak!
Szoval,a probléma az hogy 5. Fokozat 3300 fordulatnal fogja magát es vissza esik a fogyasztás merő mar nem pörög ki a motor es gaz áldásra erőtlen fogyasztás merő epp hogy meg mozdul 8l-ig kb!majd kis idő elteltével ami változó vissza jon az erő es megy mint a mesebe!valaki találkozott mar eme problémával?esetleg otlet hol keressem?
Ma cseréltem kartelgaz szurot illetve hazat mert hosszanti irányban félbe volt törte a haz amit a kedves szerelőm állítólag ki cserélt (hogy rohadna meg) valószínűleg 6 hónap alatt el öregedik a tömítés szoval gyanítom azzal be húzott!szoval inkabb okositom magam fel szerelem a garázst es meg csinálom magam!
Elore is köszöntem az információkat
Hahoooooo
attól nem kapsz hamarabb választ. sajnos egyre kevesebben vannak, akik fórumozás szintjén tudnának segíteni. én direkt nem írtam, mondom hátha valaki konkrétan tudja.
csak általánosságot tudok írni, hogy BMW specifikus élő adat diag kellene neki.
többi fokozatban is csinálja ennél a fordulatnál? ha igen, akkor turbo geometria, lyukas cső, az amire gondolnék.
mondjuk eleve nem értem magyarországon 5 fokozatban 3300 fordulattal hol tudsz menni, de mind1. mert szerintem 130-nál nem pörög annyit.
Igen a diagra ma megyek szoval par óra es okosabbak leszünk amit majd meg irok hátha segít valakinek!5. 3300fordulat az pontosan 160km/h igazabol ez is csak ugy derült ki hogy próbálhattam mit bír de a sokadik alkalommal is ugyan ezt csinálta...a többi fokozatban nem csinálja!
Na skacok meg van az eredmény!a diag azt hozta hogy a turbó nyomás szabályzó szar!holnap delutan meg jon ki cserélem es írom az uj infokat!
akkor jól tippeltem. bár fura, mert elvileg minden fokozatban kellene csinálni ilyen fordulat körül. vagy itt már annyira nagy a menetszél, hogy jobban erőlködik a motor.