david88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz david88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2012. augusztus 15. szerda, 09:54


Sziasztok!

Új vagyok még az oldalon és nem találtam semmi infót a következő hibáról:

316i E46-nál az akksi mellett van valami kerek 6-7 cm átmérőjű "cucc" ami kb. fél percenként sípol, majd elhallgat és fél perc múlva megint.
Van rajta egy kis piros lámpa is.

Tudja valaki mi lehet a baj?

Előre is köszi.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Norby320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 14:58


szotakdavid írta:
Norby320d írta:
vivaladiesel írta:
Norby320d írta: Sziasztok! A segitsegeteket szeretnem kerni ujfent mivel valami gond van a turbommal ez egy 2001 320 d 136 lovas verzio, tegnap amikor mentem vele meg semmi baja nem volt, aztan amikor leallitottam majd ujra beinditottam olyan hangja lett mint a porszivonak es alig ment csak mint egy ketezres szivo dizel, semmi fust vagy mas hangjelenseg nem kiserte, nem latok semmifele olajkiverodest sem a motorban rendesen van olaj is benne.Mintha odalett volna a nyomas es csak a fura porszivohang maradt neki.


Ha süvítő hangot hallasz akkor valamelyik turbócsöved lyukadt ki!

Koszonom megprobalom megnezetni azt biztos hogy a suvito hang jatszik es meg annyit kerdeznek azt a komputer kidobja ha rakotjuk a kocsira?



Szia!

Nem fogja ez egy gumicső.
Az 1-es és a 2-es elemet nézzd meg!
http://bmwfans.info/parts/cata..._air_duct/

Dávid


A valaszod koszonom ma megnezem! Gondolom egyebknet ne jarjak igy vele abszolut max csak a szerelohoz.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 14:51


Norby320d írta:
vivaladiesel írta:
Norby320d írta: Sziasztok! A segitsegeteket szeretnem kerni ujfent mivel valami gond van a turbommal ez egy 2001 320 d 136 lovas verzio, tegnap amikor mentem vele meg semmi baja nem volt, aztan amikor leallitottam majd ujra beinditottam olyan hangja lett mint a porszivonak es alig ment csak mint egy ketezres szivo dizel, semmi fust vagy mas hangjelenseg nem kiserte, nem latok semmifele olajkiverodest sem a motorban rendesen van olaj is benne.Mintha odalett volna a nyomas es csak a fura porszivohang maradt neki.


Ha süvítő hangot hallasz akkor valamelyik turbócsöved lyukadt ki!

Koszonom megprobalom megnezetni azt biztos hogy a suvito hang jatszik es meg annyit kerdeznek azt a komputer kidobja ha rakotjuk a kocsira?



Szia!

Nem fogja ez egy gumicső.
Az 1-es és a 2-es elemet nézzd meg!
http://bmwfans.info/parts/cata..._air_duct/

Dávid

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Norby320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 14:39


vivaladiesel írta:
Norby320d írta: Sziasztok! A segitsegeteket szeretnem kerni ujfent mivel valami gond van a turbommal ez egy 2001 320 d 136 lovas verzio, tegnap amikor mentem vele meg semmi baja nem volt, aztan amikor leallitottam majd ujra beinditottam olyan hangja lett mint a porszivonak es alig ment csak mint egy ketezres szivo dizel, semmi fust vagy mas hangjelenseg nem kiserte, nem latok semmifele olajkiverodest sem a motorban rendesen van olaj is benne.Mintha odalett volna a nyomas es csak a fura porszivohang maradt neki.


Ha süvítő hangot hallasz akkor valamelyik turbócsöved lyukadt ki!

Koszonom megprobalom megnezetni azt biztos hogy a suvito hang jatszik es meg annyit kerdeznek azt a komputer kidobja ha rakotjuk a kocsira?



vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 14:31


Norby320d írta: Sziasztok! A segitsegeteket szeretnem kerni ujfent mivel valami gond van a turbommal ez egy 2001 320 d 136 lovas verzio, tegnap amikor mentem vele meg semmi baja nem volt, aztan amikor leallitottam majd ujra beinditottam olyan hangja lett mint a porszivonak es alig ment csak mint egy ketezres szivo dizel, semmi fust vagy mas hangjelenseg nem kiserte, nem latok semmifele olajkiverodest sem a motorban rendesen van olaj is benne.Mintha odalett volna a nyomas es csak a fura porszivohang maradt neki.


Ha süvítő hangot hallasz akkor valamelyik turbócsöved lyukadt ki!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Norby320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 14:13


Sziasztok! A segitsegeteket szeretnem kerni ujfent mivel valami gond van a turbommal ez egy 2001 320 d 136 lovas verzio, tegnap amikor mentem vele meg semmi baja nem volt, aztan amikor leallitottam majd ujra beinditottam olyan hangja lett mint a porszivonak es alig ment csak mint egy ketezres szivo dizel, semmi fust vagy mas hangjelenseg nem kiserte, nem latok semmifele olajkiverodest sem a motorban rendesen van olaj is benne.Mintha odalett volna a nyomas es csak a fura porszivohang maradt neki. Segitsegeteket elore is koszonom, az egr szelepnel megneztem mi a helyzet meg csak nem is nagyon kormos a haza a turbot viszont nem neztem mert nem ferek hozza. A computer sem jelzett ahogy a muszarfal sem, ja es eddig szep turbohangja volt nem futyult mint az allat mert azt hallottam az sem jo. Meg annyit hogy a turbo meg hallottam hogy forog a motor leallitasa utan de nem kerepel vagy nincs fura hangja a rotornak.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 25. szerda, 14:15

kecsu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kecsu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 14:05


Sziasztok!
Most jelentkezett egy olyan problémám hogy amikor nagyobb gázzal indulok akkor pattog az autom hátulja, egy szerelőhöz már elvittem és ő inkább egy BMW szervizet javasolt, oda még nem vittem el de gondoltam előtte megkérdezem itt hátha volt valakinek hasonló gondja.
:


autója adatai
Széria: 5
Típus: E34
Kivitel: Sedan
Modell: 535i
Évjárat: 1989

státusz djnono

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. július 24. kedd, 18:17


Sziasztok!


Segítséget szeretnék kérni teljesen tanácstalan kezdek lenni:S Van egy 1989-es 535-s bömbim, autómata váltós. A váltó tegnapig hibátlanl dolgozott úgy váltott mint a vaj. Este viszont gondolt egyet és 1-es fokozatból nem hajlandó semilyen módon tovább váltani Hibakód nincs!! Eddig rosszalkodott az alapjáratom lambdaszondára gondoltam, de mióta nem jó a váltóm azóta jó az alapjárat. Ötlete valakinek? Esetleg lehet motorvezérlő?


Norbi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1988

státusz djhypoo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. július 07. szombat, 12:54


Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Az autóm egy E30-as 318i M40B18-as motorral (1988-as).
Hidegen minden tökéletes. Alapjárat szép egyenletes,nem ugrál,hangra is jó. Elindulok az autóval,megyek 2-3 km-t és elkezdődik a baj. Egyes sebességben még pörgethető,de kettesben 2000-es fordulaton,hármasban már 1700-on hiába nyomom a gázt,megtorpan,dadog és nem akar menni. Minél inkább melegszik a motor,annál kisebb fordulaton csinálja ezt. Üresbe rakom és nyomom a gázt akkor minden oké,semmi rendellenesség.
Légtömegmérőt cseréltem. Elosztófedelet,rotort,gyertyakábeleket is(gyertyát nem kellett,mert egy szerelő megnézte és mondta,hogy azok jók). Kivétel azt nem tudtam,amin az az érzékelő csatlakozó van-motorvezérlő ha jól tudom-. Végre megtaláltam,hogy hova csatlakozik a motornál,de annyira *** helyen van,hogy nem tudtam cserélni(most kipufogós ismerősnél van az autó,mert nemrég épített alá és ketté is tört,megkértem,hogy próbálja megcsinálni a kábelcserét,remélem sikerül neki és ezzel megoldódik a baj,mert ebben bízom nagyon!). Trafót nem cseréltem,mert ha az nem lenne jó(tudtommal),akkor be sem indulna az autó(meg tegnap mikor kábeleket cseréltem leesett a trafóról az elosztófedélre menő,és meg is állt az autó).
Mitől lehet? Talán az a (ha jól tudom így hívják) motorvezérlő miatt csinálhatja? benzinpumpát előző tulaj cserélt,megvan a gar levél hozzá,márciusban.
Válaszotokat köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 07. szombat, 12:55

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. július 05. csütörtök, 16:40


Norby320d írta: Sziasztok! Egy 320 d bmw tulajdonosa vagyok, de most van egy kis problemam, egy szerelo baratommal lecsereltuk a fotengely ekszijtarcsat mert mar zajos volt, leszedtuk az ekszijat ugy ahogy kell amikor leszedtuk az ekszijtarcsat hogy ki tudja csavarni 5 sebbessegfokozatba tettuk a kocsit plusz meg tapostam a feket is hogy ne forogjon el a motor. Miutan visszarakta az ujat ugyanigy 5 ben es a feket nyomva.Aztan beinditottuk szij nelkul hogy jol fekszik e fel az ekszijtarcsa de nem volt semmi problema. teljesen osszeraktuk a gepet es utana mikor mentem hazafele, hallottam egy kis szelephangot ami most a fo problemam, mert eddig ez abszolut nem volt ilyen. Megkerdeztem egy masik szerelot is es azt mondta hogy jol csinaltuk es elmeletileg nem kellene szelephangnak lennie! Szerintetek mi lehet a baj es lehet e igy jarni az autoval meg esetleg harom honapot hogy szelephangja van vagy vigyem szelepbeallitasra? A valaszokat elore is koszonom!


Hát, láncos motornál nem jó ómen ellentétes irányba forgatni a főtengelyt. Márpedig feltehetően megtettétek amikor sebesség+fék kombóval lazítottátok fel a központi csavart (még ha csak 1-2 fordulatot mozdult is). Szelephézag állításról nem nagyon lehet ebben az esetben beszélni.
Az csak hab a tortán, hogy a szíjtárcsára rá vagyon írva, hogy szíj nélkül ne járasd.
Nézzétek át a vezérlés pozícióját, láncfeszítőket.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Norby320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. július 05. csütörtök, 16:20


Sziasztok! Egy 320 d bmw tulajdonosa vagyok, de most van egy kis problemam, egy szerelo baratommal lecsereltuk a fotengely ekszijtarcsat mert mar zajos volt, leszedtuk az ekszijat ugy ahogy kell amikor leszedtuk az ekszijtarcsat hogy ki tudja csavarni 5 sebbessegfokozatba tettuk a kocsit plusz meg tapostam a feket is hogy ne forogjon el a motor. Miutan visszarakta az ujat ugyanigy 5 ben es a feket nyomva.Aztan beinditottuk szij nelkul hogy jol fekszik e fel az ekszijtarcsa de nem volt semmi problema. teljesen osszeraktuk a gepet es utana mikor mentem hazafele, hallottam egy kis szelephangot ami most a fo problemam, mert eddig ez abszolut nem volt ilyen. Megkerdeztem egy masik szerelot is es azt mondta hogy jol csinaltuk es elmeletileg nem kellene szelephangnak lennie! Szerintetek mi lehet a baj es lehet e igy jarni az autoval meg esetleg harom honapot hogy szelephangja van vagy vigyem szelepbeallitasra? A valaszokat elore is koszonom!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz rricsi86

Újonc

Elismertség: 12% (1 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. július 03. kedd, 11:40


Sziasztok, olyan problémám lenne, hogy a hűtőventilátor nem akar kikapcsolni, hőgombát is cseréltem de az sem segített. Ez a jelenség azóta van mióta meghajtódtam egy kicsit!Azóta a csatlakozóját húzogatom le, viszont valamikor meg lekapcsolt. Minap meg azt vettem észre h egy pillanatra a műszerfal elsötétült(bc menűje). Segítségeteket kérném, előre is köszönöm!

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 20. szerda, 12:03


Inkább szerelő. (hozzáértő)



kukxy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz kukxy

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2012. június 20. szerda, 11:52


mclane írta:
vivaladiesel írta:
mclane írta: Sziasztok!
Autópályán jövet hazafele tapasztaltuk, hogy a klíma az anyósoldalra már szinte alig nyom levegőt, az is langyos, meleg. A vezetőoldalon teljesen jó, középen már necces a kiáramló levegő. Mi lehet a gondja?
Előre is kösz a válaszokat.


Szia! Biztos megérezte az autó, hogy az anyóst viszed a jobb egyben... A viccet félretéve, a fűtéscsapot kéne jól kitisztítani, ha nem javul a helyzet akkor csere. (water valve az angol neve talán)

Győr környékén ajánlom Torsten Cox-ot Ikrényben. Németországból települt át, kicsit töri a magyart de a bmw-k nyelvét tökéletesen beszéli! Az A1 autót pedig felejtsd el...


Hát elég ronda anyós lenne a csávóból.
Gondolatolvasó lehetsz, éppen új autószerelőt keresek, nagyon köszönöm a tippet. Olvastam mindkét "szakiról" a fórumban, A1 elég hamar kiesett a pixisből.


Házilag is tisztítható v csak szerelő?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz mclane

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2012. június 15. péntek, 19:31


vivaladiesel írta:
mclane írta: Sziasztok!
Autópályán jövet hazafele tapasztaltuk, hogy a klíma az anyósoldalra már szinte alig nyom levegőt, az is langyos, meleg. A vezetőoldalon teljesen jó, középen már necces a kiáramló levegő. Mi lehet a gondja?
Előre is kösz a válaszokat.


Szia! Biztos megérezte az autó, hogy az anyóst viszed a jobb egyben... A viccet félretéve, a fűtéscsapot kéne jól kitisztítani, ha nem javul a helyzet akkor csere. (water valve az angol neve talán)

Győr környékén ajánlom Torsten Cox-ot Ikrényben. Németországból települt át, kicsit töri a magyart de a bmw-k nyelvét tökéletesen beszéli! Az A1 autót pedig felejtsd el...


Hát elég ronda anyós lenne a csávóból.
Gondolatolvasó lehetsz, éppen új autószerelőt keresek, nagyon köszönöm a tippet. Olvastam mindkét "szakiról" a fórumban, A1 elég hamar kiesett a pixisből.