Elküldve: 2012. július 07. szombat, 12:54
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Az autóm egy E30-as 318i M40B18-as motorral (1988-as).
Hidegen minden tökéletes. Alapjárat szép egyenletes,nem ugrál,hangra is jó. Elindulok az autóval,megyek 2-3 km-t és elkezdődik a baj. Egyes sebességben még pörgethető,de kettesben 2000-es fordulaton,hármasban már 1700-on hiába nyomom a gázt,megtorpan,dadog és nem akar menni. Minél inkább melegszik a motor,annál kisebb fordulaton csinálja ezt. Üresbe rakom és nyomom a gázt akkor minden oké,semmi rendellenesség.
Légtömegmérőt cseréltem. Elosztófedelet,rotort,gyertyakábeleket is(gyertyát nem kellett,mert egy szerelő megnézte és mondta,hogy azok jók). Kivétel azt nem tudtam,amin az az érzékelő csatlakozó van-motorvezérlő ha jól tudom-. Végre megtaláltam,hogy hova csatlakozik a motornál,de annyira *** helyen van,hogy nem tudtam cserélni(most kipufogós ismerősnél van az autó,mert nemrég épített alá és ketté is tört,megkértem,hogy próbálja megcsinálni a kábelcserét,remélem sikerül neki és ezzel megoldódik a baj,mert ebben bízom nagyon!). Trafót nem cseréltem,mert ha az nem lenne jó(tudtommal),akkor be sem indulna az autó(meg tegnap mikor kábeleket cseréltem leesett a trafóról az elosztófedélre menő,és meg is állt az autó).
Mitől lehet? Talán az a (ha jól tudom így hívják) motorvezérlő miatt csinálhatja? benzinpumpát előző tulaj cserélt,megvan a gar levél hozzá,márciusban.
Válaszotokat köszönöm!
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 07. szombat, 12:55