BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 13:10


ute107 írta:
BalaBMW írta:
sylcsi írta: Üdv minden bmw-snek, 320d vettem 120 le , ma reggel óta beindul megy alapjáraton, elkezd erölködni leáll. felpörgetni nem lehet. Help plíz!


2000-es évjáratú e46-ból 120 lovas??? :


Elszámolta....


Akkor jól gondoltam. Azt hittem, hogy olyan volt mint az e90-ből a 150 lovas.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 13:08


BalaBMW írta:
sylcsi írta: Üdv minden bmw-snek, 320d vettem 120 le , ma reggel óta beindul megy alapjáraton, elkezd erölködni leáll. felpörgetni nem lehet. Help plíz!


2000-es évjáratú e46-ból 120 lovas??? :


Elszámolta....


BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 10:44


sylcsi írta: Üdv minden bmw-snek, 320d vettem 120 le , ma reggel óta beindul megy alapjáraton, elkezd erölködni leáll. felpörgetni nem lehet. Help plíz!


2000-es évjáratú e46-ból 120 lovas??? :


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. október 06. szombat, 21:54


sylcsi írta: Üdv minden bmw-snek, 320d vettem 120 le , ma reggel óta beindul megy alapjáraton, elkezd erölködni leáll. felpörgetni nem lehet. Help plíz!


húújjúúújjj...

Ez csupa rossz! Jrtom tanácsát megfogadnám, és nem indítanám addig.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. október 06. szombat, 20:52


Szerintem keress fel egy BMW-re szakosodott szervízt mert így amit elmondtál adagoló probléma lesz.

sylcsi írta: Üdv minden bmw-snek, 320d vettem 120 le , ma reggel óta beindul megy alapjáraton, elkezd erölködni leáll. felpörgetni nem lehet. Help plíz!




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz sylcsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. október 06. szombat, 19:06


Üdv minden bmw-snek, 320d vettem 120 le , ma reggel óta beindul megy alapjáraton, elkezd erölködni leáll. felpörgetni nem lehet. Help plíz!

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. szeptember 30. vasárnap, 09:42


Jó, de az egy Fiat.
Nekem volt Toyotám, annak is ment beljebb.

Striker írta:
jrtom írta: Nem csak a BMW-ben ilyen hanem szinte minden márkánál ilyen. Próbáld meg egy másik kocsiban ott is menni fog befele járó motornál.

Megnéztem faterom fiat bravájában abban nem ment beljebb a pedál akárhogy tapostam járó motornál. Ezért és paráztam 1 kicsit.

bmw320d4 írta:
harmas írta: Lecserélted az összes betétet, ilyenkor ugye vissza kell nyomni mind a négy munkahengert. Nem kevés fékfolyadék kerül vissza a tartályba ilyenkor (amit feltehetően leszívtál, mielőtt felöntötted új ff-el). Ez a sok folyadék magával vihetett kisebb lerakódásokat (ha még sohasem volt cserélve...), ami most megszorult az egyik karmantyú alatt (ezek a karmantyúk tömítenek a főfékhengerben), és ezért szép lassan elengedi a nyomást, ezért esik be a pedál.

Striker írta: Sziasztok
Olyan problémám lenne ,hogy lecseréltem az autón (320D) az első és hátsó fékbetéteket a régi már a 24. órában jártak . Lelégtelenítettük az összes féket nem is jött belőlle több levegő sőt még a kuplungot is lelégtelenítettük ha már új olaj ment bele. Viszont innen jön a baj álló helyzetben ugye a fékpedálnak kőkeménynek kell lenni ez az is de miután beindítom az autót a rásegítőtől könyebb lesz meg ez is oké de az nem oké sztem hogy szép lassan ha nyomom erőssen akk sűjjed befele a pedál( a fékdugattyúknál nincs folyás és a tartályból se fogy a fokolaj)
MI lehet a probléma? Lehet az hogy a dugattyúk még alig mozdulnak ki mert annyi ferodor van még a pofákon és visszaáramlik az olaj valahogy:




Még mielőtt kicserélnéd a teljes fékrendszert: MINDEN BMW-ben ilyen a fék és neked csak most tűnt fel, mert arra figyeltél. Az enyém is ilyen.









Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2012. szeptember 30. vasárnap, 09:22


jrtom írta: Nem csak a BMW-ben ilyen hanem szinte minden márkánál ilyen. Próbáld meg egy másik kocsiban ott is menni fog befele járó motornál.

Megnéztem faterom fiat bravájában abban nem ment beljebb a pedál akárhogy tapostam járó motornál. Ezért és paráztam 1 kicsit.

bmw320d4 írta:
harmas írta: Lecserélted az összes betétet, ilyenkor ugye vissza kell nyomni mind a négy munkahengert. Nem kevés fékfolyadék kerül vissza a tartályba ilyenkor (amit feltehetően leszívtál, mielőtt felöntötted új ff-el). Ez a sok folyadék magával vihetett kisebb lerakódásokat (ha még sohasem volt cserélve...), ami most megszorult az egyik karmantyú alatt (ezek a karmantyúk tömítenek a főfékhengerben), és ezért szép lassan elengedi a nyomást, ezért esik be a pedál.

Striker írta: Sziasztok
Olyan problémám lenne ,hogy lecseréltem az autón (320D) az első és hátsó fékbetéteket a régi már a 24. órában jártak . Lelégtelenítettük az összes féket nem is jött belőlle több levegő sőt még a kuplungot is lelégtelenítettük ha már új olaj ment bele. Viszont innen jön a baj álló helyzetben ugye a fékpedálnak kőkeménynek kell lenni ez az is de miután beindítom az autót a rásegítőtől könyebb lesz meg ez is oké de az nem oké sztem hogy szép lassan ha nyomom erőssen akk sűjjed befele a pedál( a fékdugattyúknál nincs folyás és a tartályból se fogy a fokolaj)
MI lehet a probléma? Lehet az hogy a dugattyúk még alig mozdulnak ki mert annyi ferodor van még a pofákon és visszaáramlik az olaj valahogy:




Még mielőtt kicserélnéd a teljes fékrendszert: MINDEN BMW-ben ilyen a fék és neked csak most tűnt fel, mert arra figyeltél. Az enyém is ilyen.






Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2012. szeptember 30. vasárnap, 09:18


bmw320d4 írta:
harmas írta: Lecserélted az összes betétet, ilyenkor ugye vissza kell nyomni mind a négy munkahengert. Nem kevés fékfolyadék kerül vissza a tartályba ilyenkor (amit feltehetően leszívtál, mielőtt felöntötted új ff-el). Ez a sok folyadék magával vihetett kisebb lerakódásokat (ha még sohasem volt cserélve...), ami most megszorult az egyik karmantyú alatt (ezek a karmantyúk tömítenek a főfékhengerben), és ezért szép lassan elengedi a nyomást, ezért esik be a pedál.

Striker írta: Sziasztok
Olyan problémám lenne ,hogy lecseréltem az autón (320D) az első és hátsó fékbetéteket a régi már a 24. órában jártak . Lelégtelenítettük az összes féket nem is jött belőlle több levegő sőt még a kuplungot is lelégtelenítettük ha már új olaj ment bele. Viszont innen jön a baj álló helyzetben ugye a fékpedálnak kőkeménynek kell lenni ez az is de miután beindítom az autót a rásegítőtől könyebb lesz meg ez is oké de az nem oké sztem hogy szép lassan ha nyomom erőssen akk sűjjed befele a pedál( a fékdugattyúknál nincs folyás és a tartályból se fogy a fokolaj)
MI lehet a probléma? Lehet az hogy a dugattyúk még alig mozdulnak ki mert annyi ferodor van még a pofákon és visszaáramlik az olaj valahogy:




Még mielőtt kicserélnéd a teljes fékrendszert: MINDEN BMW-ben ilyen a fék és neked csak most tűnt fel, mert arra figyeltél. Az enyém is ilyen.


Köszi szépen akk megnyugodtam hogy mind ilyen
egyébként igen tövig vissza kelett nyomni a munkahengereket de kinyitottam a légtelenítőt így ott jött az olaj nem a tartályba



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. szeptember 29. szombat, 21:02


Nem csak a BMW-ben ilyen hanem szinte minden márkánál ilyen. Próbáld meg egy másik kocsiban ott is menni fog befele járó motornál.

bmw320d4 írta:
harmas írta: Lecserélted az összes betétet, ilyenkor ugye vissza kell nyomni mind a négy munkahengert. Nem kevés fékfolyadék kerül vissza a tartályba ilyenkor (amit feltehetően leszívtál, mielőtt felöntötted új ff-el). Ez a sok folyadék magával vihetett kisebb lerakódásokat (ha még sohasem volt cserélve...), ami most megszorult az egyik karmantyú alatt (ezek a karmantyúk tömítenek a főfékhengerben), és ezért szép lassan elengedi a nyomást, ezért esik be a pedál.

Striker írta: Sziasztok
Olyan problémám lenne ,hogy lecseréltem az autón (320D) az első és hátsó fékbetéteket a régi már a 24. órában jártak . Lelégtelenítettük az összes féket nem is jött belőlle több levegő sőt még a kuplungot is lelégtelenítettük ha már új olaj ment bele. Viszont innen jön a baj álló helyzetben ugye a fékpedálnak kőkeménynek kell lenni ez az is de miután beindítom az autót a rásegítőtől könyebb lesz meg ez is oké de az nem oké sztem hogy szép lassan ha nyomom erőssen akk sűjjed befele a pedál( a fékdugattyúknál nincs folyás és a tartályból se fogy a fokolaj)
MI lehet a probléma? Lehet az hogy a dugattyúk még alig mozdulnak ki mert annyi ferodor van még a pofákon és visszaáramlik az olaj valahogy:




Még mielőtt kicserélnéd a teljes fékrendszert: MINDEN BMW-ben ilyen a fék és neked csak most tűnt fel, mert arra figyeltél. Az enyém is ilyen.




bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. szeptember 29. szombat, 20:47


harmas írta: Lecserélted az összes betétet, ilyenkor ugye vissza kell nyomni mind a négy munkahengert. Nem kevés fékfolyadék kerül vissza a tartályba ilyenkor (amit feltehetően leszívtál, mielőtt felöntötted új ff-el). Ez a sok folyadék magával vihetett kisebb lerakódásokat (ha még sohasem volt cserélve...), ami most megszorult az egyik karmantyú alatt (ezek a karmantyúk tömítenek a főfékhengerben), és ezért szép lassan elengedi a nyomást, ezért esik be a pedál.

Striker írta: Sziasztok
Olyan problémám lenne ,hogy lecseréltem az autón (320D) az első és hátsó fékbetéteket a régi már a 24. órában jártak . Lelégtelenítettük az összes féket nem is jött belőlle több levegő sőt még a kuplungot is lelégtelenítettük ha már új olaj ment bele. Viszont innen jön a baj álló helyzetben ugye a fékpedálnak kőkeménynek kell lenni ez az is de miután beindítom az autót a rásegítőtől könyebb lesz meg ez is oké de az nem oké sztem hogy szép lassan ha nyomom erőssen akk sűjjed befele a pedál( a fékdugattyúknál nincs folyás és a tartályból se fogy a fokolaj)
MI lehet a probléma? Lehet az hogy a dugattyúk még alig mozdulnak ki mert annyi ferodor van még a pofákon és visszaáramlik az olaj valahogy:




Még mielőtt kicserélnéd a teljes fékrendszert: MINDEN BMW-ben ilyen a fék és neked csak most tűnt fel, mert arra figyeltél. Az enyém is ilyen.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. szeptember 29. szombat, 20:39


Lecserélted az összes betétet, ilyenkor ugye vissza kell nyomni mind a négy munkahengert. Nem kevés fékfolyadék kerül vissza a tartályba ilyenkor (amit feltehetően leszívtál, mielőtt felöntötted új ff-el). Ez a sok folyadék magával vihetett kisebb lerakódásokat (ha még sohasem volt cserélve...), ami most megszorult az egyik karmantyú alatt (ezek a karmantyúk tömítenek a főfékhengerben), és ezért szép lassan elengedi a nyomást, ezért esik be a pedál.

Striker írta: Sziasztok
Olyan problémám lenne ,hogy lecseréltem az autón (320D) az első és hátsó fékbetéteket a régi már a 24. órában jártak . Lelégtelenítettük az összes féket nem is jött belőlle több levegő sőt még a kuplungot is lelégtelenítettük ha már új olaj ment bele. Viszont innen jön a baj álló helyzetben ugye a fékpedálnak kőkeménynek kell lenni ez az is de miután beindítom az autót a rásegítőtől könyebb lesz meg ez is oké de az nem oké sztem hogy szép lassan ha nyomom erőssen akk sűjjed befele a pedál( a fékdugattyúknál nincs folyás és a tartályból se fogy a fokolaj)
MI lehet a probléma? Lehet az hogy a dugattyúk még alig mozdulnak ki mert annyi ferodor van még a pofákon és visszaáramlik az olaj valahogy:




vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. szeptember 29. szombat, 13:39


Striker írta: Sziasztok
Olyan problémám lenne ,hogy lecseréltem az autón (320D) az első és hátsó fékbetéteket a régi már a 24. órában jártak . Lelégtelenítettük az összes féket nem is jött belőlle több levegő sőt még a kuplungot is lelégtelenítettük ha már új olaj ment bele. Viszont innen jön a baj álló helyzetben ugye a fékpedálnak kőkeménynek kell lenni ez az is de miután beindítom az autót a rásegítőtől könyebb lesz meg ez is oké de az nem oké sztem hogy szép lassan ha nyomom erőssen akk sűjjed befele a pedál( a fékdugattyúknál nincs folyás és a tartályból se fogy a fokolaj)
MI lehet a probléma? Lehet az hogy a dugattyúk még alig mozdulnak ki mert annyi ferodor van még a pofákon és visszaáramlik az olaj valahogy:


Szerintem nem lett rendesen légtelenítve a fékrendszer, vagy nem megfelelő DOT számú fékfolyadék került az autóba.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. szeptember 29. szombat, 11:10


Striker írta:
valter320d írta:
Striker írta: Sziasztok
Olyan problémám lenne ,hogy lecseréltem az autón (320D) az első és hátsó fékbetéteket a régi már a 24. órában jártak . Lelégtelenítettük az összes féket nem is jött belőlle több levegő sőt még a kuplungot is lelégtelenítettük ha már új olaj ment bele. Viszont innen jön a baj álló helyzetben ugye a fékpedálnak kőkeménynek kell lenni ez az is de miután beindítom az autót a rásegítőtől könyebb lesz meg ez is oké de az nem oké sztem hogy szép lassan ha nyomom erőssen akk sűjjed befele a pedál( a fékdugattyúknál nincs folyás és a tartályból se fogy a fokolaj)
MI lehet a probléma? Lehet az hogy a dugattyúk még alig mozdulnak ki mert annyi ferodor van még a pofákon és visszaáramlik az olaj valahogy:


Szia nekem is ugyanez volt a bajom első betét után légtelenítési sorrend be lett tartva?
Lehet hogy bent maradt egy légbubi nekem elmúlt 600km után de hozzáteszem utána csinálni kell 1 légtelenítést!


Szia
Persze be lett tartva elősször a jobb hátsó majd bal hátsó jobb első majd bal első!
A fék fog is rendesen de tartok tőle ha huzamosabb ideig kell nagyot fékeznem betaposom a pedált


Milyen fékolajat vettél bele?

Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2012. szeptember 29. szombat, 09:05


valter320d írta:
Striker írta: Sziasztok
Olyan problémám lenne ,hogy lecseréltem az autón (320D) az első és hátsó fékbetéteket a régi már a 24. órában jártak . Lelégtelenítettük az összes féket nem is jött belőlle több levegő sőt még a kuplungot is lelégtelenítettük ha már új olaj ment bele. Viszont innen jön a baj álló helyzetben ugye a fékpedálnak kőkeménynek kell lenni ez az is de miután beindítom az autót a rásegítőtől könyebb lesz meg ez is oké de az nem oké sztem hogy szép lassan ha nyomom erőssen akk sűjjed befele a pedál( a fékdugattyúknál nincs folyás és a tartályból se fogy a fokolaj)
MI lehet a probléma? Lehet az hogy a dugattyúk még alig mozdulnak ki mert annyi ferodor van még a pofákon és visszaáramlik az olaj valahogy:


Szia nekem is ugyanez volt a bajom első betét után légtelenítési sorrend be lett tartva?
Lehet hogy bent maradt egy légbubi nekem elmúlt 600km után de hozzáteszem utána csinálni kell 1 légtelenítést!


Szia
Persze be lett tartva elősször a jobb hátsó majd bal hátsó jobb első majd bal első!
A fék fog is rendesen de tartok tőle ha huzamosabb ideig kell nagyot fékeznem betaposom a pedált