Lecserélted az összes betétet, ilyenkor ugye vissza kell nyomni mind a négy munkahengert. Nem kevés fékfolyadék kerül vissza a tartályba ilyenkor (amit feltehetően leszívtál, mielőtt felöntötted új ff-el). Ez a sok folyadék magával vihetett kisebb lerakódásokat (ha még sohasem volt cserélve...), ami most megszorult az egyik karmantyú alatt (ezek a karmantyúk tömítenek a főfékhengerben), és ezért szép lassan elengedi a nyomást, ezért esik be a pedál.
Striker írta:
Sziasztok
Olyan problémám lenne ,hogy lecseréltem az autón (320D) az első és hátsó fékbetéteket a régi már a 24. órában jártak . Lelégtelenítettük az összes féket nem is jött belőlle több levegő sőt még a kuplungot is lelégtelenítettük ha már új olaj ment bele. Viszont innen jön a baj álló helyzetben ugye a fékpedálnak kőkeménynek kell lenni ez az is de miután beindítom az autót a rásegítőtől könyebb lesz meg ez is oké de az nem oké sztem hogy szép lassan ha nyomom erőssen akk sűjjed befele a pedál( a fékdugattyúknál nincs folyás és a tartályból se fogy a fokolaj)
MI lehet a probléma? Lehet az hogy a dugattyúk még alig mozdulnak ki mert annyi ferodor van még a pofákon és visszaáramlik az olaj valahogy: