BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. október 25. csütörtök, 20:47


Kíváncsi lennék, hogy mit szóltok az alábbi jelenséghez:
Amióta megvettem az autót 110-es tempónál 5-ik fokozatban "remeg" az autó. Ha egy kicsit több gázt adok vagy elveszem a gázt azonnak megszűnik. Tempomattal is fennáll ez a jelenség. Amíg nem üzemmeleg az autó addig ez a jelenség garantált. Mikor már bemelegedett, akkor nagyon ritkán csinálja. Természetesen nagyon kímélem hidegen és csak amikor már majdnem üzemmeleg akkor megyek el eddig a kb 2300-as fordulatszámig. Semmi egyéb problémája nincs az autónak. Szépen húz stb. VISZONT! Ma hazafelé ismét csinálta ezt a jelenséget tempomattal és akkor láttam, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő mutatója "remeg". Kb 1-1 mm-es kilengése van fel-le. Az üzemanyagszint majdnem fullon volt. Erre ki tud valami bíztatót mondani?
(Autómata váltós, és már volt cserélve nemrég benne olaj és szűrő)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2002

státusz Petyka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2012. október 24. szerda, 21:00


Helló mindenkinek!

Olyan problémám lenne hogy a motortérből folyamatosan hangos nyikorgó hang hallatszik a vízpumpa és a generátor környékéről! Már kicseréltem minden vezető és feszítő görgőt és a vízpumpa is egy éve lett kicserélve de még mindig csinálja!
Valakinek valami ötlete mi lehet?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 24. szerda, 01:03


MrUltimateSK írta:
YELLOW írta:
MrUltimateSK írta:
YELLOW írta:
MrUltimateSK írta:
YELLOW írta:
MrUltimateSK írta: Sziasztok , Jó estét mindenkinek

A következő a problémám :

Benzintank és AC pumpa csere után az autót beindítom és dadog picit majd leáll.
És normálisan nem is megy .

Bárkinek bármi ötlete lenne az nagyon nagy segítség lenne.

Előre is köszönöm .


még valszeg levegős a téma egy picit.


Kb.15-ször megpróbáltam beindítani de mindíg ezt csinálja , kb mikor hagyja ezt abba , mikorra rendeződik a helyzet nagyjából?



ne beindítsd, hanem járjon folyamatosan egy kicsit, vagy 5 percet legalább, de lehet többet.



Köszönöm a választ , injektor eltömődés nem lehet ?


előbb járasd. ha a csere előtt is iylen volt, és azért cserélted amit, akkor más a helyzet...


A teljes Story : Tankot cseréltem mert kiszakította egy csatornafedél AC-tól együtt cseréltem aztán mentem vele 5-10 km-et és rángatni kezdett majd leállt Trailer lett belőle.
Azóta beraktam egy teljesen új AC-t , indul vele.. de dadog le áll..

Egyszer már jártam úgy egy másik kocsimmal hogy a tankból szemetet felszívta az injector azért jutott az eszembe ...


Hát mit mondjak, akkor minek a benzinszűrő. Minimum meg kellett volna méresd a benzinnyomást,mielőtt újabb pumpát cserélsz ki tudja a szűrő is milyen állapotba van.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 540i
Évjárat: 1998

státusz MrUltimateSK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. október 23. kedd, 23:23


YELLOW írta:
MrUltimateSK írta:
YELLOW írta:
MrUltimateSK írta:
YELLOW írta:
MrUltimateSK írta: Sziasztok , Jó estét mindenkinek

A következő a problémám :

Benzintank és AC pumpa csere után az autót beindítom és dadog picit majd leáll.
És normálisan nem is megy .

Bárkinek bármi ötlete lenne az nagyon nagy segítség lenne.

Előre is köszönöm .


még valszeg levegős a téma egy picit.


Kb.15-ször megpróbáltam beindítani de mindíg ezt csinálja , kb mikor hagyja ezt abba , mikorra rendeződik a helyzet nagyjából?



ne beindítsd, hanem járjon folyamatosan egy kicsit, vagy 5 percet legalább, de lehet többet.



Köszönöm a választ , injektor eltömődés nem lehet ?


előbb járasd. ha a csere előtt is iylen volt, és azért cserélted amit, akkor más a helyzet...


A teljes Story : Tankot cseréltem mert kiszakította egy csatornafedél AC-tól együtt cseréltem aztán mentem vele 5-10 km-et és rángatni kezdett majd leállt Trailer lett belőle.
Azóta beraktam egy teljesen új AC-t , indul vele.. de dadog le áll..

Egyszer már jártam úgy egy másik kocsimmal hogy a tankból szemetet felszívta az injector azért jutott az eszembe ...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. október 23. kedd, 22:50


MrUltimateSK írta:
YELLOW írta:
MrUltimateSK írta:
YELLOW írta:
MrUltimateSK írta: Sziasztok , Jó estét mindenkinek

A következő a problémám :

Benzintank és AC pumpa csere után az autót beindítom és dadog picit majd leáll.
És normálisan nem is megy .

Bárkinek bármi ötlete lenne az nagyon nagy segítség lenne.

Előre is köszönöm .


még valszeg levegős a téma egy picit.


Kb.15-ször megpróbáltam beindítani de mindíg ezt csinálja , kb mikor hagyja ezt abba , mikorra rendeződik a helyzet nagyjából?



ne beindítsd, hanem járjon folyamatosan egy kicsit, vagy 5 percet legalább, de lehet többet.



Köszönöm a választ , injektor eltömődés nem lehet ?


előbb járasd. ha a csere előtt is iylen volt, és azért cserélted amit, akkor más a helyzet...

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 540i
Évjárat: 1998

státusz MrUltimateSK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. október 23. kedd, 22:42


YELLOW írta:
MrUltimateSK írta:
YELLOW írta:
MrUltimateSK írta: Sziasztok , Jó estét mindenkinek

A következő a problémám :

Benzintank és AC pumpa csere után az autót beindítom és dadog picit majd leáll.
És normálisan nem is megy .

Bárkinek bármi ötlete lenne az nagyon nagy segítség lenne.

Előre is köszönöm .


még valszeg levegős a téma egy picit.


Kb.15-ször megpróbáltam beindítani de mindíg ezt csinálja , kb mikor hagyja ezt abba , mikorra rendeződik a helyzet nagyjából?


Köszönöm a választ , injektor eltömődés nem lehet ?

ne beindítsd, hanem járjon folyamatosan egy kicsit, vagy 5 percet legalább, de lehet többet.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. október 23. kedd, 21:42


MrUltimateSK írta:
YELLOW írta:
MrUltimateSK írta: Sziasztok , Jó estét mindenkinek

A következő a problémám :

Benzintank és AC pumpa csere után az autót beindítom és dadog picit majd leáll.
És normálisan nem is megy .

Bárkinek bármi ötlete lenne az nagyon nagy segítség lenne.

Előre is köszönöm .


még valszeg levegős a téma egy picit.


Kb.15-ször megpróbáltam beindítani de mindíg ezt csinálja , kb mikor hagyja ezt abba , mikorra rendeződik a helyzet nagyjából?


ne beindítsd, hanem járjon folyamatosan egy kicsit, vagy 5 percet legalább, de lehet többet.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 540i
Évjárat: 1998

státusz MrUltimateSK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. október 23. kedd, 21:26


YELLOW írta:
MrUltimateSK írta: Sziasztok , Jó estét mindenkinek

A következő a problémám :

Benzintank és AC pumpa csere után az autót beindítom és dadog picit majd leáll.
És normálisan nem is megy .

Bárkinek bármi ötlete lenne az nagyon nagy segítség lenne.

Előre is köszönöm .


még valszeg levegős a téma egy picit.


Kb.15-ször megpróbáltam beindítani de mindíg ezt csinálja , kb mikor hagyja ezt abba , mikorra rendeződik a helyzet nagyjából?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. október 23. kedd, 21:13


MrUltimateSK írta: Sziasztok , Jó estét mindenkinek

A következő a problémám :

Benzintank és AC pumpa csere után az autót beindítom és dadog picit majd leáll.
És normálisan nem is megy .

Bárkinek bármi ötlete lenne az nagyon nagy segítség lenne.

Előre is köszönöm .


még valszeg levegős a téma egy picit.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. október 23. kedd, 20:35


MrUltimateSK írta: Sziasztok , Jó estét mindenkinek

A következő a problémám :

Benzintank és AC pumpa csere után az autót beindítom és dadog picit majd leáll.
És normálisan nem is megy .

Bárkinek bármi ötlete lenne az nagyon nagy segítség lenne.

Előre is köszönöm .


Szia!
rakjátok gépre ha valaminek baja van pl légtömegmérő vagy valami hasonló akkor azt kiírja!

Üdv Dávid

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 540i
Évjárat: 1998

státusz MrUltimateSK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. október 23. kedd, 20:24


Sziasztok , Jó estét mindenkinek

A következő a problémám :

Benzintank és AC pumpa csere után az autót beindítom és dadog picit majd leáll.
És normálisan nem is megy .

Bárkinek bármi ötlete lenne az nagyon nagy segítség lenne.

Előre is köszönöm .

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. október 22. hétfő, 19:51


bmw320d4 írta:
Adaptáció?


Egy próbát megér, igazad van. A gombon is rajta volt az ujjam, de mondom nem bántom. Majd referálok. INPA->motormenüből elég? máshol nem láttam, segíts ha még van valami

anubisz

igen... de beigazolódott, mert elég rossz állapotban volt. Elvált a házától, zörgött, csörgött.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 22. hétfő, 19:53

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. október 22. hétfő, 18:48


jons írta: Ötleteljük, ha van kedvetek:

Hibajelenség INPA szerint: Katalizátor hatásfok alacsony. Zörgött is rendesen a belseje, semmi gond, ki lett cserélve ehhez a köbcentihez valóra. ASSO vagy BOSAL talán, nem emlékszem sajnos.
Hiba nem jelentkezett mostanáig... kb 15k km megtett útról beszélünk.
Ma olvasom ki a hibát megint: Katalizátor hatásfok alacsony. Több km állásra is írta szóval nem a pesti tötymörgéstől volt szerintem.
Ilyenkor mi van? Hátsó lambada szonda?
1 hiba felmerült egy ettől teljesen eltérő km állásnál a másodlagos levegő rendszerrel kapcsolatban is, de talán arra most nem térnék ki.

Ha tud valaki okosat mondani, akkor ne tartsa magában. Az autó menetteljesítményén semmit nem venni észre, a zöldkártyán is tökéletesek voltak az értékek még a "rossz" katalizátorral is.


Adaptáció?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 22. hétfő, 18:07


jons írta: Ötleteljük, ha van kedvetek:

Hibajelenség INPA szerint: Katalizátor hatásfok alacsony. Zörgött is rendesen a belseje, semmi gond, ki lett cserélve ehhez a köbcentihez valóra. ASSO vagy BOSAL talán, nem emlékszem sajnos.
Hiba nem jelentkezett mostanáig... kb 15k km megtett útról beszélünk.
Ma olvasom ki a hibát megint: Katalizátor hatásfok alacsony. Több km állásra is írta szóval nem a pesti tötymörgéstől volt szerintem.
Ilyenkor mi van? Hátsó lambada szonda?
1 hiba felmerült egy ettől teljesen eltérő km állásnál a másodlagos levegő rendszerrel kapcsolatban is, de talán arra most nem térnék ki.

Ha tud valaki okosat mondani, akkor ne tartsa magában. Az autó menetteljesítményén semmit nem venni észre, a zöldkártyán is tökéletesek voltak az értékek még a "rossz" katalizátorral is.


A katalizátort cserélted? Az nem volt olcsó akkor.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. október 22. hétfő, 14:39


Ötleteljük, ha van kedvetek:

Hibajelenség INPA szerint: Katalizátor hatásfok alacsony. Zörgött is rendesen a belseje, semmi gond, ki lett cserélve ehhez a köbcentihez valóra. ASSO vagy BOSAL talán, nem emlékszem sajnos.
Hiba nem jelentkezett mostanáig... kb 15k km megtett útról beszélünk.
Ma olvasom ki a hibát megint: Katalizátor hatásfok alacsony. Több km állásra is írta szóval nem a pesti tötymörgéstől volt szerintem.
Ilyenkor mi van? Hátsó lambada szonda?
1 hiba felmerült egy ettől teljesen eltérő km állásnál a másodlagos levegő rendszerrel kapcsolatban is, de talán arra most nem térnék ki.

Ha tud valaki okosat mondani, akkor ne tartsa magában. Az autó menetteljesítményén semmit nem venni észre, a zöldkártyán is tökéletesek voltak az értékek még a "rossz" katalizátorral is.