YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. október 29. hétfő, 20:22


Striker írta:
YELLOW írta:
Striker írta:
YELLOW írta:
Striker írta: Sziasztok!
1 hónapon belül már masodjára szívja le valami az aksimat úgy hogy reggel még semmi baja most meg már nem indul? Nem hinném hogy rajtafelejtettem valamit :S
Mi lehet a baj? :/
addig oké míg itthon csinálja (ill hát nem oké) ezt de ha valahol máshol lennék úgy már gebasz :S


az akksi lesz a gond...
ilyenkor mennek tönkre, olyan ez mint a halál. itt az ősz, az elmúlás.
nyáron a nagy melegben elment belőle a víz, majd zárlatos lett a sok kivált mocsoktól, és most megadta magát. ha gyári akksi és 6-8 éves, akkor jelelmző. a nem gyári akár 4 év után. faternak is most kezdte el a 6 éves. főnökömnek dettó. az ősz már csak ilyen.



Szia én is ettől féltem hogy cella zárlat lesz de ha meg töltöm utánna indul!
ha zárlatos akk a töltáést se venné fel vagy igen?



felveszi attól, de csak rontasz a helyzeten.
ha elég öreg az akksi, akkor nincs min gondolkozni.
én ősszel lemerítettem egyszer, amjd kicsit töltöttem rajta. nagyon megijedtem, mert csak kattogott az önindító vagy mi, de semmi. akkor még nem tudtam miért van. aztán egyre rosszabb élett tiszta szégyen volt, hogy feszt otthagyott mindenhol. persze ezt tetézte, hogy rövidtáv és gyakori indítás.
mikor megvettem az újat, ott méricskéltek, a csávó szerint sok áramot vesz fel az önindító, de kb 0,5sec-ig van fent, de az sem vészes. főleg nem hidegen... már nem is tudom 3 vagy 4 éve van meg az akksi, de köszöni jólvan ugyanolyan használat mellett. tehát az önindító anniyra nem szar,másképp rég kinyírta volna. mellesleg akkor 7 éves akksiról beszéltünk aminél nem csoda ha amúgy is beszarik.
mindezt csak infónak mondom.
mint írtam ha gyári akksid van, akkor 7év(+/-1év)az élettartam kb, ha nem gyári akkor 2év felett minden hónap ajándék kb. de általában 4-5 évet elmennek a jobbak.
láttam már agyonmagasztalt minőségit is kifingani, de gagyit 7 évet menni. minden használat függő, illetve az, hogy amikor gyártották játszott-e közre valami.


13 éves az autó szval sztem tuti nem gyári van benne egyébként fél éve vettem és nemtom mióta lehet benne ez az aksi de gondolom rá van írva valahova, majd megnézem




vagy a saruba van beütve, vagy az oldalába, vagy a cimkén... év/hét, vagy fordítva általában

Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2012. október 29. hétfő, 19:46


YELLOW írta:
Striker írta:
YELLOW írta:
Striker írta: Sziasztok!
1 hónapon belül már masodjára szívja le valami az aksimat úgy hogy reggel még semmi baja most meg már nem indul? Nem hinném hogy rajtafelejtettem valamit :S
Mi lehet a baj? :/
addig oké míg itthon csinálja (ill hát nem oké) ezt de ha valahol máshol lennék úgy már gebasz :S


az akksi lesz a gond...
ilyenkor mennek tönkre, olyan ez mint a halál. itt az ősz, az elmúlás.
nyáron a nagy melegben elment belőle a víz, majd zárlatos lett a sok kivált mocsoktól, és most megadta magát. ha gyári akksi és 6-8 éves, akkor jelelmző. a nem gyári akár 4 év után. faternak is most kezdte el a 6 éves. főnökömnek dettó. az ősz már csak ilyen.



Szia én is ettől féltem hogy cella zárlat lesz de ha meg töltöm utánna indul!
ha zárlatos akk a töltáést se venné fel vagy igen?



felveszi attól, de csak rontasz a helyzeten.
ha elég öreg az akksi, akkor nincs min gondolkozni.
én ősszel lemerítettem egyszer, amjd kicsit töltöttem rajta. nagyon megijedtem, mert csak kattogott az önindító vagy mi, de semmi. akkor még nem tudtam miért van. aztán egyre rosszabb élett tiszta szégyen volt, hogy feszt otthagyott mindenhol. persze ezt tetézte, hogy rövidtáv és gyakori indítás.
mikor megvettem az újat, ott méricskéltek, a csávó szerint sok áramot vesz fel az önindító, de kb 0,5sec-ig van fent, de az sem vészes. főleg nem hidegen... már nem is tudom 3 vagy 4 éve van meg az akksi, de köszöni jólvan ugyanolyan használat mellett. tehát az önindító anniyra nem szar,másképp rég kinyírta volna. mellesleg akkor 7 éves akksiról beszéltünk aminél nem csoda ha amúgy is beszarik.
mindezt csak infónak mondom.
mint írtam ha gyári akksid van, akkor 7év(+/-1év)az élettartam kb, ha nem gyári akkor 2év felett minden hónap ajándék kb. de általában 4-5 évet elmennek a jobbak.
láttam már agyonmagasztalt minőségit is kifingani, de gagyit 7 évet menni. minden használat függő, illetve az, hogy amikor gyártották játszott-e közre valami.


13 éves az autó szval sztem tuti nem gyári van benne egyébként fél éve vettem és nemtom mióta lehet benne ez az aksi de gondolom rá van írva valahova, majd megnézem




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. október 29. hétfő, 17:39


Striker írta:
YELLOW írta:
Striker írta: Sziasztok!
1 hónapon belül már masodjára szívja le valami az aksimat úgy hogy reggel még semmi baja most meg már nem indul? Nem hinném hogy rajtafelejtettem valamit :S
Mi lehet a baj? :/
addig oké míg itthon csinálja (ill hát nem oké) ezt de ha valahol máshol lennék úgy már gebasz :S


az akksi lesz a gond...
ilyenkor mennek tönkre, olyan ez mint a halál. itt az ősz, az elmúlás.
nyáron a nagy melegben elment belőle a víz, majd zárlatos lett a sok kivált mocsoktól, és most megadta magát. ha gyári akksi és 6-8 éves, akkor jelelmző. a nem gyári akár 4 év után. faternak is most kezdte el a 6 éves. főnökömnek dettó. az ősz már csak ilyen.



Szia én is ettől féltem hogy cella zárlat lesz de ha meg töltöm utánna indul!
ha zárlatos akk a töltáést se venné fel vagy igen?



felveszi attól, de csak rontasz a helyzeten.
ha elég öreg az akksi, akkor nincs min gondolkozni.
én ősszel lemerítettem egyszer, amjd kicsit töltöttem rajta. nagyon megijedtem, mert csak kattogott az önindító vagy mi, de semmi. akkor még nem tudtam miért van. aztán egyre rosszabb élett tiszta szégyen volt, hogy feszt otthagyott mindenhol. persze ezt tetézte, hogy rövidtáv és gyakori indítás.
mikor megvettem az újat, ott méricskéltek, a csávó szerint sok áramot vesz fel az önindító, de kb 0,5sec-ig van fent, de az sem vészes. főleg nem hidegen... már nem is tudom 3 vagy 4 éve van meg az akksi, de köszöni jólvan ugyanolyan használat mellett. tehát az önindító anniyra nem szar,másképp rég kinyírta volna. mellesleg akkor 7 éves akksiról beszéltünk aminél nem csoda ha amúgy is beszarik.
mindezt csak infónak mondom.
mint írtam ha gyári akksid van, akkor 7év(+/-1év)az élettartam kb, ha nem gyári akkor 2év felett minden hónap ajándék kb. de általában 4-5 évet elmennek a jobbak.
láttam már agyonmagasztalt minőségit is kifingani, de gagyit 7 évet menni. minden használat függő, illetve az, hogy amikor gyártották játszott-e közre valami.

Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2012. október 29. hétfő, 16:52


YELLOW írta:
Striker írta: Sziasztok!
1 hónapon belül már masodjára szívja le valami az aksimat úgy hogy reggel még semmi baja most meg már nem indul? Nem hinném hogy rajtafelejtettem valamit :S
Mi lehet a baj? :/
addig oké míg itthon csinálja (ill hát nem oké) ezt de ha valahol máshol lennék úgy már gebasz :S


az akksi lesz a gond...
ilyenkor mennek tönkre, olyan ez mint a halál. itt az ősz, az elmúlás.
nyáron a nagy melegben elment belőle a víz, majd zárlatos lett a sok kivált mocsoktól, és most megadta magát. ha gyári akksi és 6-8 éves, akkor jelelmző. a nem gyári akár 4 év után. faternak is most kezdte el a 6 éves. főnökömnek dettó. az ősz már csak ilyen.



Szia én is ettől féltem hogy cella zárlat lesz de ha meg töltöm utánna indul!
ha zárlatos akk a töltáést se venné fel vagy igen?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. október 28. vasárnap, 20:24


Striker írta: Sziasztok!
1 hónapon belül már masodjára szívja le valami az aksimat úgy hogy reggel még semmi baja most meg már nem indul? Nem hinném hogy rajtafelejtettem valamit :S
Mi lehet a baj? :/
addig oké míg itthon csinálja (ill hát nem oké) ezt de ha valahol máshol lennék úgy már gebasz :S


az akksi lesz a gond...
ilyenkor mennek tönkre, olyan ez mint a halál. itt az ősz, az elmúlás.
nyáron a nagy melegben elment belőle a víz, majd zárlatos lett a sok kivált mocsoktól, és most megadta magát. ha gyári akksi és 6-8 éves, akkor jelelmző. a nem gyári akár 4 év után. faternak is most kezdte el a 6 éves. főnökömnek dettó. az ősz már csak ilyen.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. október 28. vasárnap, 19:28


Esetleg ventillátorvégfok "süni"? Volt már cserélve?

Striker írta: Sziasztok!
1 hónapon belül már masodjára szívja le valami az aksimat úgy hogy reggel még semmi baja most meg már nem indul? Nem hinném hogy rajtafelejtettem valamit :S
Mi lehet a baj? :/
addig oké míg itthon csinálja (ill hát nem oké) ezt de ha valahol máshol lennék úgy már gebasz :S




ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. október 28. vasárnap, 19:02


Striker írta: Sziasztok!
1 hónapon belül már masodjára szívja le valami az aksimat úgy hogy reggel még semmi baja most meg már nem indul? Nem hinném hogy rajtafelejtettem valamit :S
Mi lehet a baj? :/
addig oké míg itthon csinálja (ill hát nem oké) ezt de ha valahol máshol lennék úgy már gebasz :S


Egy ismerősöm is így jár(t)... szar az akksid! VAgy valami eszi az áramot. De nézd meg a Bc-ben h. mennyi V van alapon, majd indításkor, majd indítás után...


Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2012. október 28. vasárnap, 18:33


Sziasztok!
1 hónapon belül már masodjára szívja le valami az aksimat úgy hogy reggel még semmi baja most meg már nem indul? Nem hinném hogy rajtafelejtettem valamit :S
Mi lehet a baj? :/
addig oké míg itthon csinálja (ill hát nem oké) ezt de ha valahol máshol lennék úgy már gebasz :S

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 26. péntek, 22:45


MrUltimateSK írta: Ismételten van egy csodálatos kérdésem :

Kiszereltük az injektorokat elvittük tisztításra visszaszereltük de nem indul.
Elötte legalább próbálkozott de mostmár az önindítónál tovább nem jutunk.

Kérem ha valaki tud valami hasznosat ossza meg velem .

Köszönöm.

Ha nem indul az autó, csak megméretem már a benzinnyomást, ki tudja milyen állapotba van az AC, meg a trafókat adnak e szikrát. Szerintem minden szerelő ezzel kezdi, üzemanyag rendszer, gyújtás rendszer. Szűrő nem e olyan koszos, hogy már a benzin is alig megy át rajta, stb.. ha ezek megvoltak, utána lép tovább.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 540i
Évjárat: 1998

státusz MrUltimateSK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. október 26. péntek, 21:47


Ismételten van egy csodálatos kérdésem :

Kiszereltük az injektorokat elvittük tisztításra visszaszereltük de nem indul.
Elötte legalább próbálkozott de mostmár az önindítónál tovább nem jutunk.

Kérem ha valaki tud valami hasznosat ossza meg velem .

Köszönöm.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 26. péntek, 21:42


BalaBMW írta: Köszi mindent! Ez mekkora nagy meló? Egy normál autószerelő is el tudja végezni vagy inkább BMW specialistára bízzam?

Hát emelni kell, vagy aknás garázs kell. Hardyt általában meglehet nézni, hogy nincs e szétzabálva a gumi,esetleg repedezve. Nem egy borzalmas munka. Kipufogó rendszert kell lekapni aszem középtől hátra,úgy már levehető. Nekem aknás garázsba lett leszedve. Mikor ki van véve akkor lehet szabadon megmozgatni a kereszteket, hogy van e holtjátékuk,nekem ugye a difi,gardán összekötő volt szétmenve. Lehet csak a difinél kell leoldani és lelehet buktatni. Töltsd le a szerelési útmutatót amit feltöltöttem, ott le van írva, képekbe is, meg a nyomaték meghúzási értékek. Arra figyeljetek, ha rám hallgatsz.
itt a link, kattints rá és letöltheted.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf
Nem biztos, hogy ez lesz a gond, de meg kell nézned, hogy kizárd, és fél óra se kell egy szerelőnek, lekapja secc,perc.
Amit tudnod kell, mi elvittük gardán felújító műhelybe, nem tudták megcsinálni, mert nagyon szét volt zabálva, de mondták, ezek simán bírnak 250 ezret. Ha 100 ezer van a kocsidba, valószínű nem a kereszt kopott szét, már ha nem kapott extra terhelést éveken át.



BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. október 26. péntek, 16:06


Köszi mindent! Ez mekkora nagy meló? Egy normál autószerelő is el tudja végezni vagy inkább BMW specialistára bízzam?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 26. péntek, 08:38


BalaBMW írta:
anubisz írta:
BalaBMW írta: Kíváncsi lennék, hogy mit szóltok az alábbi jelenséghez:
Amióta megvettem az autót 110-es tempónál 5-ik fokozatban "remeg" az autó. Ha egy kicsit több gázt adok vagy elveszem a gázt azonnak megszűnik. Tempomattal is fennáll ez a jelenség. Amíg nem üzemmeleg az autó addig ez a jelenség garantált. Mikor már bemelegedett, akkor nagyon ritkán csinálja. Természetesen nagyon kímélem hidegen és csak amikor már majdnem üzemmeleg akkor megyek el eddig a kb 2300-as fordulatszámig. Semmi egyéb problémája nincs az autónak. Szépen húz stb. VISZONT! Ma hazafelé ismét csinálta ezt a jelenséget tempomattal és akkor láttam, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő mutatója "remeg". Kb 1-1 mm-es kilengése van fel-le. Az üzemanyagszint majdnem fullon volt. Erre ki tud valami bíztatót mondani?
(Autómata váltós, és már volt cserélve nemrég benne olaj és szűrő)


Biztos a motor rángat? nem a hajtáslánc? Ha üresbe járatod a motort, és gázt adsz,nem rángat? Logikus, ha akkor nem, de ha mész a kocsival akkor rángat, akkor nem a motor lesz, hanem a motortól hátrafelé bármi. Váltó, gardán, stb...
Ha a motorral nincs gond, csak menet közben, 90% hogy gardáson lesz a kocsid, rámegy a nyomaték, és ráz mint az állat, nekem is csak bizonyos fordulaton csinálta.
Ha a motorral van a gond, többnyire üresen is csinálná. Ezt azért megfigyelhetted volna, vagy leírhattad volna.


Jatszottam a motorral uresben is, de akkor semmit nem vettem eszre. A gardanra ebben az esetben azert nem gondoltam, mert akkor a pill. fogyasztasmero miert "remegett"? Vagy ez ebben az esetben is elofordulhatna? Ha viszont a gardan a hibas, akkor ez mennyire jelenti az elettartama veget (gardannak)? Es kb mennyibe kerul ennek a csereje?


Az a baj, menet közbe nem tudsz vele kísérletezni, ugye az automata miatt. Hogy mondjuk amikor csinálja akkor üresbe rakod, és meg szűnik e, stb.. Mutatód is lehet a rezonancia miatt remeg be. Ha üresben, állva, arra a fordulatra felnyomva nem csinálja, mégse a motorral lehet a baj. Szerintem menjetek alá, nézzétek meg a Hardy tárcsát először, sajnos a gardánt bizony nem tudod csak rángatással ellenőrizni, azt le kel bontani, és kivenni.Enyémet is rángatták BMW szervizbe is, ott álltam, meg se moccant. Semmi nem látszott rajta, mikor meg leszedtük, már vissza se mertük rakni,a kereszt már a törés határán volt, úgy kotyogott, hogy majdnem 1 centi holtjátéka volt.
A remegést egész előre vitte a váltóig, motorig, remegett az egész kocsi.Ha elvettem a gázról a lábam azonnal megszűnt, gázadásra se mindig csinálta, csak bizonyos fordulaton, emelkedőkön néha alig tudtam felmenni annyira remegett. Mindjárt rakok fel képet, hogy nézett ki az enyém.
Ha hardy lesz az külön cserélhető, ha gardán azt bontottan találsz kupacszám. Enyémbe nehezebb volt, mert 4 kerekes, és az másmilyen. Így is szereztek másnapra, természetesen így sokkal drágább volt.

Az enyém így nézett ki,de mikor még bent volt meg se lehetett mozdítani, és nem is látszott.



Nem mondom, hogy 100% ilyen baja van a tiednek, de le kell ellenőrizni. Amint ráment a nyomaték mindjárt rázott.
Azért következtetem mert nálad csak akkor csinálja ha kapcsolatba van a meghajtás a motorral, ha szét van kapcsolva, és üresbe járatod a motort, nem csinálja a hibát.
Gondolom én, ha a váltóval nincs baj, csak a gardán rendszerrel lehet valami gond.
Azt azért hozzáteszem, ha jól írtad le a tüneteket, mert én legalábbis,érzem, hogy a motorból jön a rezonancia, vagy alulról, középről, vagy hátulról. Mert ezt azért érezni, hogy alul,hátul, és a váltóhoz is rezonál. Persze nekem már nagyon tré volt, először csak nyüszögött, aztán szétfosta magát 2,3 hónap alatt.

Azt neked kell kifigyelni, honnan rezonál. Ha érezhetően csak a motor felől, akkor más lesz a gond. Dizel révén lehet majd totózni rajta.
Ezt a tippet csak arra értem, ha érezhetően alulról rezonál.



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. október 26. péntek, 13:02

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. október 26. péntek, 07:21


anubisz írta:
BalaBMW írta: Kíváncsi lennék, hogy mit szóltok az alábbi jelenséghez:
Amióta megvettem az autót 110-es tempónál 5-ik fokozatban "remeg" az autó. Ha egy kicsit több gázt adok vagy elveszem a gázt azonnak megszűnik. Tempomattal is fennáll ez a jelenség. Amíg nem üzemmeleg az autó addig ez a jelenség garantált. Mikor már bemelegedett, akkor nagyon ritkán csinálja. Természetesen nagyon kímélem hidegen és csak amikor már majdnem üzemmeleg akkor megyek el eddig a kb 2300-as fordulatszámig. Semmi egyéb problémája nincs az autónak. Szépen húz stb. VISZONT! Ma hazafelé ismét csinálta ezt a jelenséget tempomattal és akkor láttam, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő mutatója "remeg". Kb 1-1 mm-es kilengése van fel-le. Az üzemanyagszint majdnem fullon volt. Erre ki tud valami bíztatót mondani?
(Autómata váltós, és már volt cserélve nemrég benne olaj és szűrő)


Biztos a motor rángat? nem a hajtáslánc? Ha üresbe járatod a motort, és gázt adsz,nem rángat? Logikus, ha akkor nem, de ha mész a kocsival akkor rángat, akkor nem a motor lesz, hanem a motortól hátrafelé bármi. Váltó, gardán, stb...
Ha a motorral nincs gond, csak menet közben, 90% hogy gardáson lesz a kocsid, rámegy a nyomaték, és ráz mint az állat, nekem is csak bizonyos fordulaton csinálta.
Ha a motorral van a gond, többnyire üresen is csinálná. Ezt azért megfigyelhetted volna, vagy leírhattad volna.


Jatszottam a motorral uresben is, de akkor semmit nem vettem eszre. A gardanra ebben az esetben azert nem gondoltam, mert akkor a pill. fogyasztasmero miert "remegett"? Vagy ez ebben az esetben is elofordulhatna? Ha viszont a gardan a hibas, akkor ez mennyire jelenti az elettartama veget (gardannak)? Es kb mennyibe kerul ennek a csereje?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 25. csütörtök, 21:18


BalaBMW írta: Kíváncsi lennék, hogy mit szóltok az alábbi jelenséghez:
Amióta megvettem az autót 110-es tempónál 5-ik fokozatban "remeg" az autó. Ha egy kicsit több gázt adok vagy elveszem a gázt azonnak megszűnik. Tempomattal is fennáll ez a jelenség. Amíg nem üzemmeleg az autó addig ez a jelenség garantált. Mikor már bemelegedett, akkor nagyon ritkán csinálja. Természetesen nagyon kímélem hidegen és csak amikor már majdnem üzemmeleg akkor megyek el eddig a kb 2300-as fordulatszámig. Semmi egyéb problémája nincs az autónak. Szépen húz stb. VISZONT! Ma hazafelé ismét csinálta ezt a jelenséget tempomattal és akkor láttam, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő mutatója "remeg". Kb 1-1 mm-es kilengése van fel-le. Az üzemanyagszint majdnem fullon volt. Erre ki tud valami bíztatót mondani?
(Autómata váltós, és már volt cserélve nemrég benne olaj és szűrő)


Biztos a motor rángat? nem a hajtáslánc? Ha üresbe járatod a motort, és gázt adsz,nem rángat? Logikus, ha akkor nem, de ha mész a kocsival akkor rángat, akkor nem a motor lesz, hanem a motortól hátrafelé bármi. Váltó, gardán, stb...
Ha a motorral nincs gond, csak menet közben, 90% hogy gardáson lesz a kocsid, rámegy a nyomaték, és ráz mint az állat, nekem is csak bizonyos fordulaton csinálta.
Ha a motorral van a gond, többnyire üresen is csinálná. Ezt azért megfigyelhetted volna, vagy leírhattad volna.