Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. február 26. csütörtök, 10:04


lela írta: A zsalu jól működik az elején?Le zár?


Ez most kérdés vagy kijeentés akart lenni?
De hogy biztosra menjünk: igen, indítás után le kell zárnia, leállítás után pedig kinyit ahogy elmegy a szelepből a vákum.

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. február 26. csütörtök, 09:24


horvathtomi írta:
YELLOW írta:
horvathtomi írta: Sziasztok.

Hozzáértő segítségét szeretném kérni.
A hűtővizem csak ritka esetben éri el az optimális hőmérsékletet (pl. álló motorral, vagy pályán 130-140-nél).

Minden más esetben ha fel is melegszik, gyorsan visszahűl váltásoknál és motorfékezésnél. Gondolom az ok a nyitva maradt termosztát. De már 2x cseréltem. A hiba még mindig ugyan az.

Hozzáteszem, egészen 1-2 fokig minden ok, általában -3 és -5 fok körül jelentkezik a probléma.

Találkozott már valaki hasonlóval?
Mi más lehet a probléma?
Lehet, hogy 2x sikerült gyári hibás termosztátot vásárolnom? (nem hinném )

Köszönöm.


nem vettél hibásat, viszont 2db termosztátod van és valószínű, ami rosszabb volt, az még mindig benne van.


Igen tudom, hogy EGR termosztát is van. Cserélve lett az is. Semmi...


A zsalu jól működik az elején?Le zár?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. február 26. csütörtök, 09:14


horvathtomi írta:
YELLOW írta:
horvathtomi írta: Sziasztok.

Hozzáértő segítségét szeretném kérni.
A hűtővizem csak ritka esetben éri el az optimális hőmérsékletet (pl. álló motorral, vagy pályán 130-140-nél).

Minden más esetben ha fel is melegszik, gyorsan visszahűl váltásoknál és motorfékezésnél. Gondolom az ok a nyitva maradt termosztát. De már 2x cseréltem. A hiba még mindig ugyan az.

Hozzáteszem, egészen 1-2 fokig minden ok, általában -3 és -5 fok körül jelentkezik a probléma.

Találkozott már valaki hasonlóval?
Mi más lehet a probléma?
Lehet, hogy 2x sikerült gyári hibás termosztátot vásárolnom? (nem hinném )

Köszönöm.


nem vettél hibásat, viszont 2db termosztátod van és valószínű, ami rosszabb volt, az még mindig benne van.


Igen tudom, hogy EGR termosztát is van. Cserélve lett az is. Semmi...


bocs, de ez nem derült ki. akkor a hűtőd nem zsalus véletlen? mert lehet nyitva van folyamatosan.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz horvathtomi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. február 26. csütörtök, 08:51


YELLOW írta:
horvathtomi írta: Sziasztok.

Hozzáértő segítségét szeretném kérni.
A hűtővizem csak ritka esetben éri el az optimális hőmérsékletet (pl. álló motorral, vagy pályán 130-140-nél).

Minden más esetben ha fel is melegszik, gyorsan visszahűl váltásoknál és motorfékezésnél. Gondolom az ok a nyitva maradt termosztát. De már 2x cseréltem. A hiba még mindig ugyan az.

Hozzáteszem, egészen 1-2 fokig minden ok, általában -3 és -5 fok körül jelentkezik a probléma.

Találkozott már valaki hasonlóval?
Mi más lehet a probléma?
Lehet, hogy 2x sikerült gyári hibás termosztátot vásárolnom? (nem hinném )

Köszönöm.


nem vettél hibásat, viszont 2db termosztátod van és valószínű, ami rosszabb volt, az még mindig benne van.


Igen tudom, hogy EGR termosztát is van. Cserélve lett az is. Semmi...


gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2015. február 24. kedd, 06:13


apafej írta:
gfeco írta: Én dunaharaszti vagyok a szerelőm taksonyi.
Szerintem M43 motorod van de azért küldd el az alvázszám utolso 7 karakterét.
Ha m43 akkor olyan nagy gebasz csak nem lehet

Hantos Ricsi egy ugrásra van tőled a Nagytétényi úton.
Ha kell a száma irj.


sziasztok,

megvan elméletileg a hiba forrása:
szervó zörög,és a szervó szivattyú lóg,klímaszíj lóg,olaj teknő tömítést kell cserélni,ha már szétszedik akkor a vezérlés+vízpumpa csere is bejátszik+olaj és szűrő cseréje.

hát hirtelen ennyi.

Ha már lent a víz dobj bele egy termosztátot is,kizárólag gyárit vagy behrt,tuti hogy rossz ha a kocsinak lóg mindene.
Vízpumpából vagy Hepu Skf Dolz!Fémlapátos legyen,gagyit ne vegyél.
És cserélj komplett szíjakat és szíjfeszítőt mindkét oldalon.
Ezek kellenek a nyugodt autózáshoz.





autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz apafej

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. február 24. kedd, 05:49


gfeco írta: Én dunaharaszti vagyok a szerelőm taksonyi.
Szerintem M43 motorod van de azért küldd el az alvázszám utolso 7 karakterét.
Ha m43 akkor olyan nagy gebasz csak nem lehet

Hantos Ricsi egy ugrásra van tőled a Nagytétényi úton.
Ha kell a száma irj.


sziasztok,

megvan elméletileg a hiba forrása:
szervó zörög,és a szervó szivattyú lóg,klímaszíj lóg,olaj teknő tömítést kell cserélni,ha már szétszedik akkor a vezérlés+vízpumpa csere is bejátszik+olaj és szűrő cseréje.

hát hirtelen ennyi.





gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2015. február 23. hétfő, 06:16


Én dunaharaszti vagyok a szerelőm taksonyi.
Szerintem M43 motorod van de azért küldd el az alvázszám utolso 7 karakterét.
Ha m43 akkor olyan nagy gebasz csak nem lehet

Hantos Ricsi egy ugrásra van tőled a Nagytétényi úton.
Ha kell a száma irj.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 23. hétfő, 07:14


gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2015. február 23. hétfő, 06:11


apafej írta:
gfeco írta:
apafej írta: Sziasztok,

A segítségeteket szeretném kérni

A tegnapi napon lettem gazdája egy 2001 évjáratú 318i-nek.A próba úton tök jó volt minden,de mire haza
értünk a 200km-es útról normál alapjáratnál valami nagyon furcsa csörgő-csattogó hangot adott ki magából.Valamint mintha az olaj is csöpögne belőle.

Van valami ötletetek,hogy mi lehet a bibi.

illetve ha van valakinek jó(ÉS NEM LEHÚZÓ) szerelő ismerőse Dél-Pest környékén kérem ossza meg velem.

A segítségeteket előre is köszönöm.

üdv.
apafej




Apafej ezt így elég nehéz megállapítani, sajnálom hogy egyből belecsaptál a lecsóba.
Sok minden lehet a csörgés csattogás(lánc, segédberendezések, stb,stb)
és az olajcsöpögés is.Szelepfedéltől az olajteknőig bárhol.
Hát nem tudom gép elől nehéz megmondani, én lehet visszavinném a kocsit, azért hogy ne bírjon ki 200 km-ert az vicc.
Hová valósi vagy?Milyen motorkódod van?
Én is délpesti vagyok de a környéken nem tudok senkit.
Van egy szerelőm elég alapos, de nem bmw fan.Egyszerűbb dolgokkal fordulok hozzá.
Privátban tudok adni forumtársakat akikhez járok ha nagy a baj!vagy nem hivatalos márkaszervízt amiben megbízok , csak hát nem olcsó.


Szia
köszi a válaszodat,hát mit írjak, nem lettem nyugodt.Halásztelki vagyok ezért lett volna jó egy közelben lévő szaki-
A motor kód:194E1









Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 23. hétfő, 06:13

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz apafej

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. február 23. hétfő, 06:03


gfeco írta:
apafej írta: Sziasztok,

A segítségeteket szeretném kérni

A tegnapi napon lettem gazdája egy 2001 évjáratú 318i-nek.A próba úton tök jó volt minden,de mire haza
értünk a 200km-es útról normál alapjáratnál valami nagyon furcsa csörgő-csattogó hangot adott ki magából.Valamint mintha az olaj is csöpögne belőle.

Van valami ötletetek,hogy mi lehet a bibi.

illetve ha van valakinek jó(ÉS NEM LEHÚZÓ) szerelő ismerőse Dél-Pest környékén kérem ossza meg velem.

A segítségeteket előre is köszönöm.

üdv.
apafej


Apafej ezt így elég nehéz megállapítani, sajnálom hogy egyből belecsaptál a lecsóba.
Sok minden lehet a csörgés csattogás(lánc, segédberendezések, stb,stb)
és az olajcsöpögés is.Szelepfedéltől az olajteknőig bárhol.
Hát nem tudom gép elől nehéz megmondani, én lehet visszavinném a kocsit, azért hogy ne bírjon ki 200 km-ert az vicc.
Hová valósi vagy?Milyen motorkódod van?
Én is délpesti vagyok de a környéken nem tudok senkit.
Van egy szerelőm elég alapos, de nem bmw fan.Egyszerűbb dolgokkal fordulok hozzá.
Privátban tudok adni forumtársakat akikhez járok ha nagy a baj!vagy nem hivatalos márkaszervízt amiben megbízok , csak hát nem olcsó.


Szia
köszi a válaszodat,hát mit írjak, nem lettem nyugodt.Halásztelki vagyok ezért lett volna jó egy közelben lévő szaki-
A motor kód:194E1





gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2015. február 22. vasárnap, 21:15


apafej írta: Sziasztok,

A segítségeteket szeretném kérni

A tegnapi napon lettem gazdája egy 2001 évjáratú 318i-nek.A próba úton tök jó volt minden,de mire haza
értünk a 200km-es útról normál alapjáratnál valami nagyon furcsa csörgő-csattogó hangot adott ki magából.Valamint mintha az olaj is csöpögne belőle.

Van valami ötletetek,hogy mi lehet a bibi.

illetve ha van valakinek jó(ÉS NEM LEHÚZÓ) szerelő ismerőse Dél-Pest környékén kérem ossza meg velem.

A segítségeteket előre is köszönöm.

üdv.
apafej


Apafej ezt így elég nehéz megállapítani, sajnálom hogy egyből belecsaptál a lecsóba.
Sok minden lehet a csörgés csattogás(lánc, segédberendezések, stb,stb)
és az olajcsöpögés is.Szelepfedéltől az olajteknőig bárhol.
Hát nem tudom gép elől nehéz megmondani, én lehet visszavinném a kocsit, azért hogy ne bírjon ki 200 km-ert az vicc.
Hová valósi vagy?Milyen motorkódod van?
Én is délpesti vagyok de a környéken nem tudok senkit.
Van egy szerelőm elég alapos, de nem bmw fan.Egyszerűbb dolgokkal fordulok hozzá.
Privátban tudok adni forumtársakat akikhez járok ha nagy a baj!vagy nem hivatalos márkaszervízt amiben megbízok , csak hát nem olcsó.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz apafej

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. február 22. vasárnap, 17:11


Sziasztok,

A segítségeteket szeretném kérni

A tegnapi napon lettem gazdája egy 2001 évjáratú 318i-nek.A próba úton tök jó volt minden,de mire haza
értünk a 200km-es útról normál alapjáratnál valami nagyon furcsa csörgő-csattogó hangot adott ki magából.Valamint mintha az olaj is csöpögne belőle.

Van valami ötletetek,hogy mi lehet a bibi.

illetve ha van valakinek jó(ÉS NEM LEHÚZÓ) szerelő ismerőse Dél-Pest környékén kérem ossza meg velem.

A segítségeteket előre is köszönöm.

üdv.
apafej

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2015. február 21. szombat, 09:11


ViktorV írta: Sziasztok
Nemrég vásároltam egy e46 320i-t
Váltáskor tompa puffanásra lettem figyelmes a multhét folyamán.
Nem tudtam még alámenni mert nem vagyok otthon,és a héten valószinu nem is jutok haza.
Mindig csak váltáskor jelentkezik a hang és ha egyhelyben kuplungal játszok akkor is hallani a buhogást.

Segitsetek légyszives.
Vajon ezzel tudok még egy darabig kozlekedni?
Hardy tárcsára gyanakszom.
Válaszotokat elore is koszonom.


Szia
Lehet differenciálmű nagyszilent,kardánkereszt,váltótartó bak,te esetedben a bölcső rögzítési pontjainak kiszakadása,ésatöbbi.
Egyik sem annyira tragikus,de alákell nézni aknáról de inkább egy rendes emelőpadról és mindent megvizsgálni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz ViktorV

Újonc

Elismertség: 11% (1 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. február 21. szombat, 08:46


Sziasztok
Nemrég vásároltam egy e46 320i-t
Váltáskor tompa puffanásra lettem figyelmes a multhét folyamán.
Nem tudtam még alámenni mert nem vagyok otthon,és a héten valószinu nem is jutok haza.
Mindig csak váltáskor jelentkezik a hang és ha egyhelyben kuplungal játszok akkor is hallani a buhogást.

Segitsetek légyszives.
Vajon ezzel tudok még egy darabig kozlekedni?
Hardy tárcsára gyanakszom.
Válaszotokat elore is koszonom.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. február 20. péntek, 09:16


horvathtomi írta: Sziasztok.

Hozzáértő segítségét szeretném kérni.
A hűtővizem csak ritka esetben éri el az optimális hőmérsékletet (pl. álló motorral, vagy pályán 130-140-nél).

Minden más esetben ha fel is melegszik, gyorsan visszahűl váltásoknál és motorfékezésnél. Gondolom az ok a nyitva maradt termosztát. De már 2x cseréltem. A hiba még mindig ugyan az.

Hozzáteszem, egészen 1-2 fokig minden ok, általában -3 és -5 fok körül jelentkezik a probléma.

Találkozott már valaki hasonlóval?
Mi más lehet a probléma?
Lehet, hogy 2x sikerült gyári hibás termosztátot vásárolnom? (nem hinném )

Köszönöm.


nem vettél hibásat, viszont 2db termosztátod van és valószínű, ami rosszabb volt, az még mindig benne van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz horvathtomi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. február 20. péntek, 07:22


Sziasztok.

Hozzáértő segítségét szeretném kérni.
A hűtővizem csak ritka esetben éri el az optimális hőmérsékletet (pl. álló motorral, vagy pályán 130-140-nél).

Minden más esetben ha fel is melegszik, gyorsan visszahűl váltásoknál és motorfékezésnél. Gondolom az ok a nyitva maradt termosztát. De már 2x cseréltem. A hiba még mindig ugyan az.

Hozzáteszem, egészen 1-2 fokig minden ok, általában -3 és -5 fok körül jelentkezik a probléma.

Találkozott már valaki hasonlóval?
Mi más lehet a probléma?
Lehet, hogy 2x sikerült gyári hibás termosztátot vásárolnom? (nem hinném )

Köszönöm.