státusz jpinter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2009. február 06. péntek, 16:06


Én is úgy tudtam, de azt mondták ellenõrizve az összes, és amelyik tönkrement annak sem a befecskendezõ, hanem a szelep része ment tönkre. Gép szerint minden ok. Még a lehetõségét is kizárták.

Zsooti írta:
jpinter írta: Az egyik befecskendezõ ment tönkre, nem épült fel a nyomás. 91.000HUF volt, gyári. Azóta tökéletes hidegen-melegen.


ute107 írta: Hali.

Ismerõsék szervízében volt hasonló. Melegen nem indult be, csak ha visszahûlt a motor, de még úgy is csak néha...
A problémát több javítással orvosolták. Elõször felsõ-holtpont jeladó, majd légtömegmérõ. Akkor megjavult, de újra elkezdte 2 hónap után (nyáron). Akkor pedig valamelyik Bmw szervízbe (azt hiszem Gyõr, A1)vitték és a porlasztócsúcsokat cserélték ki. Erre a szervízes azt mondta, hogy common-rail redszerû Bmw-kben már többször elõfodult ez a hiba.
Ja és OBD kiolvasáskor hibakód nem volt...

Nem mondom 100%-ra mert bármi lehet, nézesd meg mindenféleképpen szakszervízben.


Csak az egyiket csereltek? Ha jol tudom illik egyszerre cserelni oket.


státusz Zsooti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2009. február 06. péntek, 11:23


jpinter írta: Az egyik befecskendezõ ment tönkre, nem épült fel a nyomás. 91.000HUF volt, gyári. Azóta tökéletes hidegen-melegen.


ute107 írta: Hali.

Ismerõsék szervízében volt hasonló. Melegen nem indult be, csak ha visszahûlt a motor, de még úgy is csak néha...
A problémát több javítással orvosolták. Elõször felsõ-holtpont jeladó, majd légtömegmérõ. Akkor megjavult, de újra elkezdte 2 hónap után (nyáron). Akkor pedig valamelyik Bmw szervízbe (azt hiszem Gyõr, A1)vitték és a porlasztócsúcsokat cserélték ki. Erre a szervízes azt mondta, hogy common-rail redszerû Bmw-kben már többször elõfodult ez a hiba.
Ja és OBD kiolvasáskor hibakód nem volt...

Nem mondom 100%-ra mert bármi lehet, nézesd meg mindenféleképpen szakszervízben.


Csak az egyiket csereltek? Ha jol tudom illik egyszerre cserelni oket.

státusz jpinter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2009. február 06. péntek, 01:13


Az egyik befecskendezõ ment tönkre, nem épült fel a nyomás. 91.000HUF volt, gyári. Azóta tökéletes hidegen-melegen.


ute107 írta: Hali.

Ismerõsék szervízében volt hasonló. Melegen nem indult be, csak ha visszahûlt a motor, de még úgy is csak néha...
A problémát több javítással orvosolták. Elõször felsõ-holtpont jeladó, majd légtömegmérõ. Akkor megjavult, de újra elkezdte 2 hónap után (nyáron). Akkor pedig valamelyik Bmw szervízbe (azt hiszem Gyõr, A1)vitték és a porlasztócsúcsokat cserélték ki. Erre a szervízes azt mondta, hogy common-rail redszerû Bmw-kben már többször elõfodult ez a hiba.
Ja és OBD kiolvasáskor hibakód nem volt...

Nem mondom 100%-ra mert bármi lehet, nézesd meg mindenféleképpen szakszervízben.


státusz jpinter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2009. február 02. hétfő, 09:53


Köszönöm, holnap viszem szervizbe, ha tudok valamit természetesen közlöm.


ute107 írta: Hali.

Ismerõsék szervízében volt hasonló. Melegen nem indult be, csak ha visszahûlt a motor, de még úgy is csak néha...
A problémát több javítással orvosolták. Elõször felsõ-holtpont jeladó, majd légtömegmérõ. Akkor megjavult, de újra elkezdte 2 hónap után (nyáron). Akkor pedig valamelyik Bmw szervízbe (azt hiszem Gyõr, A1)vitték és a porlasztócsúcsokat cserélték ki. Erre a szervízes azt mondta, hogy common-rail redszerû Bmw-kben már többször elõfodult ez a hiba.
Ja és OBD kiolvasáskor hibakód nem volt...

Nem mondom 100%-ra mert bármi lehet, nézesd meg mindenféleképpen szakszervízben.


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. február 01. vasárnap, 17:42


Hali.

Ismerõsék szervízében volt hasonló. Melegen nem indult be, csak ha visszahûlt a motor, de még úgy is csak néha...
A problémát több javítással orvosolták. Elõször felsõ-holtpont jeladó, majd légtömegmérõ. Akkor megjavult, de újra elkezdte 2 hónap után (nyáron). Akkor pedig valamelyik Bmw szervízbe (azt hiszem Gyõr, A1)vitték és a porlasztócsúcsokat cserélték ki. Erre a szervízes azt mondta, hogy common-rail redszerû Bmw-kben már többször elõfodult ez a hiba.
Ja és OBD kiolvasáskor hibakód nem volt...

Nem mondom 100%-ra mert bármi lehet, nézesd meg mindenféleképpen szakszervízben.

státusz jpinter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2009. február 01. vasárnap, 16:58


Sziasztok!

Kb. 2 hete jelentkezett elõször a hibajelenség. Hidegen – akár mínuszban is -, elsõre indult, meleg motorral viszont, ha nem közvetlen a leállítást követõen egybõl indítottam, nagyon nehezen indult be a motor (5-7mp önindítózás után). Most ott tartok, hogy már hidegen sem indul be, csak hidegindító spray-vel. Utána menet közben már semmi probléma. Alacsonnyomású pumpa OK, ráadásul 2 hónapja lett cserélve, gyári.
Nagy valószínûséggel üzemanyagot nem kap a rendszer, vagy valami szelep engedheti vissza a leállítást követõen.

Tegnap Olaszországból jöttem haza, 180-190-es tempo, fogyasztás 6,4l, gyönyörûen megy, persze csak ha már elindult.

Találkoztatok ilyesmi problémával? Köszönöm elõre is a hozzászólásokat!