MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 09:27


anubisz írta: Biztos vagyok benne, hogy hekkelik a BMW olajat, mivel rengeteg BMW van, és sokan rakják bele, mert BMW olaj, gondolják, hát BMW minőség, mit adhatnák ennél jobbat a kocsinak.
Az USA elnöki különgépben is találtak hamis alkatrészt, múltkor láttam. Nem is egyet. Akkor szerintem nincs miről beszélni. Milliók repülnek ,és a cégek a gyári 300 dolláros csavarok helyett 20 dollárost raknak bele. ( a repülőt üzemeltető cégre, nem a gyártóra gondoltam )



Mint múltkor a Cobra 11-ben, kínai hajtóművet tettek a gépbe és megállt a pálya felett! Biztos nincs valóságalapja.....



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 22:48


rece65 írta: Most akkor milyen olajat a 320D-be?(motorba,váltóba,szervóba stb..?)
Ha jól látom alaposan eltérnek a vélemények!!!


Szerintem mindegy, csak tudja a minőségit ami kell a motornak, és olyan legyen a csomagolás,amit nehéz hamisítani. Nem csak egy címke, kupak és kész.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 22:19


Most akkor milyen olajat a 320D-be?(motorba,váltóba,szervóba stb..?)
Ha jól látom alaposan eltérnek a vélemények!!!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 22:10


Biztos vagyok benne, hogy hekkelik a BMW olajat, mivel rengeteg BMW van, és sokan rakják bele, mert BMW olaj, gondolják, hát BMW minőség, mit adhatnák ennél jobbat a kocsinak.
Az USA elnöki különgépben is találtak hamis alkatrészt, múltkor láttam. Nem is egyet. Akkor szerintem nincs miről beszélni. Milliók repülnek ,és a cégek a gyári 300 dolláros csavarok helyett 20 dollárost raknak bele. ( a repülőt üzemeltető cégre, nem a gyártóra gondoltam )



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 23. csütörtök, 22:11

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 22:04


YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Ma lecseréltem az olajat, előtte beleraktam a motor tisztítót, mentem vele úgy 100km ,mikor leeresztettem korom fekete olaj jött le. Pedig kb csak 15 ezret mentem vele. Hát volt benne lerakódás az biztos. Azért nem igen szeretek valamiket beletölteni az olajba,mindig azt vártám mikor sül be a motor. Nyugodtabb vagyok, hogy már a rendes olaj van benne.


A dízelben kb 500-1000 kilométer után koromfekete az olaj, ha nem akkor az az olaj rossz!
Én személy szerint megvárom a 450-500ezer kilométert (vezérműlánccsere) , aztán ha még nálam lesz, akkor a motort teljesen kipucolom kézzel.

Üdv.:Neo


Hát az enyém benzines, előtte a nívón még olyan világos barnáskás, átlátszós volt a színe, leengedéskor mintha egy diezel lett volna. Majdnem mint a folyékony szurok, kicsi barna árnyalattal.


mert eddig valszeg rossz olajat hazsnáltál... ami nem lebegtette a kokszot, meg nem is tisztított, és kitudja hogy kent


Csak BMW olajat használtam, vagy 5-30, vagy 0-40 utóbbi csak 1 periódust.


hát ez az. tudod erről mi a véleményem, csal mostanűban nem mondok már semmit a bmw olajról, rakja bele, aki akarja.


Hát én már nem fogom, inkább olyat ami dobozos, és mindegy hol csinálják, de legalább olaj van benne, még ha nem is a világ legjobb olaja. Kicsit furcsa, hogy egy magyar olaj 2800, 3000, a BMW olaj meg 2200, 2400.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 21:53


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Ma lecseréltem az olajat, előtte beleraktam a motor tisztítót, mentem vele úgy 100km ,mikor leeresztettem korom fekete olaj jött le. Pedig kb csak 15 ezret mentem vele. Hát volt benne lerakódás az biztos. Azért nem igen szeretek valamiket beletölteni az olajba,mindig azt vártám mikor sül be a motor. Nyugodtabb vagyok, hogy már a rendes olaj van benne.


A dízelben kb 500-1000 kilométer után koromfekete az olaj, ha nem akkor az az olaj rossz!
Én személy szerint megvárom a 450-500ezer kilométert (vezérműlánccsere) , aztán ha még nálam lesz, akkor a motort teljesen kipucolom kézzel.

Üdv.:Neo


Hát az enyém benzines, előtte a nívón még olyan világos barnáskás, átlátszós volt a színe, leengedéskor mintha egy diezel lett volna. Majdnem mint a folyékony szurok, kicsi barna árnyalattal.


mert eddig valszeg rossz olajat hazsnáltál... ami nem lebegtette a kokszot, meg nem is tisztított, és kitudja hogy kent


Csak BMW olajat használtam, vagy 5-30, vagy 0-40 utóbbi csak 1 periódust.


hát ez az. tudod erről mi a véleményem, csal mostanűban nem mondok már semmit a bmw olajról, rakja bele, aki akarja.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 21:36


YELLOW írta:
anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Ma lecseréltem az olajat, előtte beleraktam a motor tisztítót, mentem vele úgy 100km ,mikor leeresztettem korom fekete olaj jött le. Pedig kb csak 15 ezret mentem vele. Hát volt benne lerakódás az biztos. Azért nem igen szeretek valamiket beletölteni az olajba,mindig azt vártám mikor sül be a motor. Nyugodtabb vagyok, hogy már a rendes olaj van benne.


A dízelben kb 500-1000 kilométer után koromfekete az olaj, ha nem akkor az az olaj rossz!
Én személy szerint megvárom a 450-500ezer kilométert (vezérműlánccsere) , aztán ha még nálam lesz, akkor a motort teljesen kipucolom kézzel.

Üdv.:Neo


Hát az enyém benzines, előtte a nívón még olyan világos barnáskás, átlátszós volt a színe, leengedéskor mintha egy diezel lett volna. Majdnem mint a folyékony szurok, kicsi barna árnyalattal.


mert eddig valszeg rossz olajat hazsnáltál... ami nem lebegtette a kokszot, meg nem is tisztított, és kitudja hogy kent


Csak BMW olajat használtam, vagy 5-30, vagy 0-40 utóbbi csak 1 periódust.


Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 21:27


anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Ma lecseréltem az olajat, előtte beleraktam a motor tisztítót, mentem vele úgy 100km ,mikor leeresztettem korom fekete olaj jött le. Pedig kb csak 15 ezret mentem vele. Hát volt benne lerakódás az biztos. Azért nem igen szeretek valamiket beletölteni az olajba,mindig azt vártám mikor sül be a motor. Nyugodtabb vagyok, hogy már a rendes olaj van benne.


A dízelben kb 500-1000 kilométer után koromfekete az olaj, ha nem akkor az az olaj rossz!
Én személy szerint megvárom a 450-500ezer kilométert (vezérműlánccsere) , aztán ha még nálam lesz, akkor a motort teljesen kipucolom kézzel.

Üdv.:Neo


Hát az enyém benzines, előtte a nívón még olyan világos barnáskás, átlátszós volt a színe, leengedéskor mintha egy diezel lett volna. Majdnem mint a folyékony szurok, kicsi barna árnyalattal.


Nincs kiírva a típus nálad, és itt a fórumon automatikusan 320d-re gondolok (nem megsértődni ).

Az jó, én csak azért nem öntök bele ilyet, mert nálam 343e km-nél már nagyon vastag lehet a lerakódás, és ha az beszorul valamelyik siklócsapágyhoz, annak nem örülnék.

Üdv.:Neo

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 21:27


anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Ma lecseréltem az olajat, előtte beleraktam a motor tisztítót, mentem vele úgy 100km ,mikor leeresztettem korom fekete olaj jött le. Pedig kb csak 15 ezret mentem vele. Hát volt benne lerakódás az biztos. Azért nem igen szeretek valamiket beletölteni az olajba,mindig azt vártám mikor sül be a motor. Nyugodtabb vagyok, hogy már a rendes olaj van benne.


A dízelben kb 500-1000 kilométer után koromfekete az olaj, ha nem akkor az az olaj rossz!
Én személy szerint megvárom a 450-500ezer kilométert (vezérműlánccsere) , aztán ha még nálam lesz, akkor a motort teljesen kipucolom kézzel.

Üdv.:Neo


Hát az enyém benzines, előtte a nívón még olyan világos barnáskás, átlátszós volt a színe, leengedéskor mintha egy diezel lett volna. Majdnem mint a folyékony szurok, kicsi barna árnyalattal.


mert eddig valszeg rossz olajat hazsnáltál... ami nem lebegtette a kokszot, meg nem is tisztított, és kitudja hogy kent

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 21:21


Neo954 írta:
anubisz írta: Ma lecseréltem az olajat, előtte beleraktam a motor tisztítót, mentem vele úgy 100km ,mikor leeresztettem korom fekete olaj jött le. Pedig kb csak 15 ezret mentem vele. Hát volt benne lerakódás az biztos. Azért nem igen szeretek valamiket beletölteni az olajba,mindig azt vártám mikor sül be a motor. Nyugodtabb vagyok, hogy már a rendes olaj van benne.


A dízelben kb 500-1000 kilométer után koromfekete az olaj, ha nem akkor az az olaj rossz!
Én személy szerint megvárom a 450-500ezer kilométert (vezérműlánccsere) , aztán ha még nálam lesz, akkor a motort teljesen kipucolom kézzel.

Üdv.:Neo


Hát az enyém benzines, előtte a nívón még olyan világos barnáskás, átlátszós volt a színe, leengedéskor mintha egy diezel lett volna. Majdnem mint a folyékony szurok, kicsi barna árnyalattal.

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 21:16


anubisz írta: Ma lecseréltem az olajat, előtte beleraktam a motor tisztítót, mentem vele úgy 100km ,mikor leeresztettem korom fekete olaj jött le. Pedig kb csak 15 ezret mentem vele. Hát volt benne lerakódás az biztos. Azért nem igen szeretek valamiket beletölteni az olajba,mindig azt vártám mikor sül be a motor. Nyugodtabb vagyok, hogy már a rendes olaj van benne.


A dízelben kb 500-1000 kilométer után koromfekete az olaj, ha nem akkor az az olaj rossz!
Én személy szerint megvárom a 450-500ezer kilométert (vezérműlánccsere) , aztán ha még nálam lesz, akkor a motort teljesen kipucolom kézzel.

Üdv.:Neo


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 21:12


Ma lecseréltem az olajat, előtte beleraktam a motor tisztítót, mentem vele úgy 100km ,mikor leeresztettem korom fekete olaj jött le. Pedig kb csak 15 ezret mentem vele. Hát volt benne lerakódás az biztos. Azért nem igen szeretek valamiket beletölteni az olajba,mindig azt vártám mikor sül be a motor. Nyugodtabb vagyok, hogy már a rendes olaj van benne.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 17:26


attila88 írta: Sziasztok!

Olaj cserét szeretnék csinálni a kocsimon egy 2003as 330i van valakinek tapasztalata, ötlete melyik lenne a legjobb olaj, szűrő kombó. Én személy szerint 5W30 BMW longlife olajra gondoltam MANN szűrővel.


Az olaj és a szűrő márkája is jó választás, cseréld nyugodtan.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2003

státusz attila88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 15:31


Sziasztok!

Olaj cserét szeretnék csinálni a kocsimon egy 2003as 330i van valakinek tapasztalata, ötlete melyik lenne a legjobb olaj, szűrő kombó. Én személy szerint 5W30 BMW lonflife olajra gondoltam MANN szűrővel.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. január 16. csütörtök, 13:07


MattM325 írta: Nem tudom volt-e téma, de úgy gondolom ez idevág.
2014 01.01-től az olaj jövedéki adós termék lett, nagyon szigorú feltételek mellett lehet csak értékesíteni, ahol eddig kaptatok olajat és most már nincs ott nagy valószínűséggel puncsot árultak.


lentebb linkeltem a cikket róla.
de amint látod, ha elolvasod, kibúvó így is van... vagyis egy kiskapu, vagy lehetőség.
meg igazából ez inkább az itthon pancsolt anyagokra vonatkozik, ha kint pancsolnak, és úgy jön be... a forrás lehet biztos kint, de ott is ethetnek vele amit akarnak. persze bízzunk benne nem így van. vagy ugye lesz az, hogy báttya gyere házhoz adok neked számla nélkül, jobban jársz. oszt...

na de ez is valami, tehát nem véletlen, hogy vannak ezek az akciók, csak vanank valóságalapjai a dolgoknak.