- autója adatai
- Széria: 5
- Típus: E39
- Kivitel: Touring
- Modell: 530d
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2010. június 18. péntek, 12:32
YELLOW írta:vsop14 írta:YELLOW írta:vsop14 írta: nem vágom, nem találtam semmit, ahol le lenne írva a lényegi különbség
én alapjában véve szeretem ezt a motort, a 6 hengeres hang hiányzik, de gyári szűrővel, csak kis okosítással, 2700-4500 tartomány között elég hasonlatos hangot csináltam neki.
nem mellesleg elég jól meglódul 2800 körültől, mint egy régebbi tudrbós, ami legyőzte a turbólyukat... nem viccelek abban sem, hogy megy olyan jól, mint ahogy írtam... bár nekem eleve furcsa, hogy 85kW a teljesítményem és afelett van kint új adosáv vagy mi... ha megcsinálták a VW-gennél, hogy 130-ról 105 LE-re butítottak az adósáv miatt, akkor itt is elképzelek valami hasonlót. főleg, hogy a motor lehet ugyanaz, az 1.6-1.8-2.0 ban is, csak másképp van butítva.... hisz az új motoroknál is ez van az 1.6-os is 2.0... a BMW anyniféle dolgot kitalált, hogy maguk sem tudják mibe milyen motor van
próbáltam és nem megy úgy, mint egy 20i...
ha mondjuk 0-ról indulunk és alapjáratról , tehát nem emelt fordulatról, akkor simán lehagy, ez tény.
én is próbáltam nem egyszer még 20-as gyorsuláról is, sőt mindenfélét, nagyobb sebességről, simán tartom nem gyorsabb onnan, de tartom... amit az elején egy nulláról való gyorsulásnál szerzek, azt lehet utána tartani
aha, hát akkor nem tudom minek csinálták ezt a 20i-t..... nem jo semmire, még a 16i is otthagyja? LOL persze. na mindegy, nem akarok vitatkozni. majd ha egyszer lesz alkalom kipróbáljuk