vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. június 18. péntek, 12:32


YELLOW írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
vsop14 írta: nem vágom, nem találtam semmit, ahol le lenne írva a lényegi különbség


én alapjában véve szeretem ezt a motort, a 6 hengeres hang hiányzik, de gyári szűrővel, csak kis okosítással, 2700-4500 tartomány között elég hasonlatos hangot csináltam neki.
nem mellesleg elég jól meglódul 2800 körültől, mint egy régebbi tudrbós, ami legyőzte a turbólyukat... nem viccelek abban sem, hogy megy olyan jól, mint ahogy írtam... bár nekem eleve furcsa, hogy 85kW a teljesítményem és afelett van kint új adosáv vagy mi... ha megcsinálták a VW-gennél, hogy 130-ról 105 LE-re butítottak az adósáv miatt, akkor itt is elképzelek valami hasonlót. főleg, hogy a motor lehet ugyanaz, az 1.6-1.8-2.0 ban is, csak másképp van butítva.... hisz az új motoroknál is ez van az 1.6-os is 2.0... a BMW anyniféle dolgot kitalált, hogy maguk sem tudják mibe milyen motor van



próbáltam és nem megy úgy, mint egy 20i...
ha mondjuk 0-ról indulunk és alapjáratról , tehát nem emelt fordulatról, akkor simán lehagy, ez tény.


én is próbáltam nem egyszer még 20-as gyorsuláról is, sőt mindenfélét, nagyobb sebességről, simán tartom nem gyorsabb onnan, de tartom... amit az elején egy nulláról való gyorsulásnál szerzek, azt lehet utána tartani

aha, hát akkor nem tudom minek csinálták ezt a 20i-t..... nem jo semmire, még a 16i is otthagyja? LOL persze. na mindegy, nem akarok vitatkozni. majd ha egyszer lesz alkalom kipróbáljuk


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2010. június 18. péntek, 12:23


laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta: Köszi mindenkinek a hozzászólásokat

Erről lenne szó

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-3910844

Konkrétan arra lennék kíváncsi hogy érdemes e megvenni ezzel a motorral mert nem tudom h vannak e típushibái buktatói és nem szeretném állandóan a szervízbe hordani és százezreket locsolni rá .
Ha valakinek van tapasztalata azt megköszönném ha + azt is ha - azt is legfeljebb keresek másikat

Kösz


kicsit olcsónak találom, bár ki tudja...
szerintem ami típushiba, esetleg a gyújtó trafók meghibásodása, amúgy a szokásos, de az nem motorfüggű, hisz az AC, vagy a szilentek minden autónál tönkre mehet, és megy is
benzines BMW-kkel kevesebb gond szokott lenni, én szerintem megvehető ezzel a motorral, de minden motornál, az a legfontosabb és az a meghatározó, hogy az előző tulajok, hogyan használták, mennyire törődtek vele.


Beszéltem a kereskedővel azt mondta 81000 km van benne vezetett szervízkönyves stb
Mik lehetnek az "árulkodó jelek" ha valami gáz van?



a 81 ezer akár hihető is lenne, de nem rég mondjuk 3-4 éve van az országban, ergó kitudja... el kell vinni egy szervízbe, ahol jól megnézik, ha lehet ne a közelben lévőbe, mert oda lehet ledumálták lezsírozták a dolgot.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2010. június 18. péntek, 12:22


vsop14 írta:
YELLOW írta:
vsop14 írta: nem vágom, nem találtam semmit, ahol le lenne írva a lényegi különbség


én alapjában véve szeretem ezt a motort, a 6 hengeres hang hiányzik, de gyári szűrővel, csak kis okosítással, 2700-4500 tartomány között elég hasonlatos hangot csináltam neki.
nem mellesleg elég jól meglódul 2800 körültől, mint egy régebbi tudrbós, ami legyőzte a turbólyukat... nem viccelek abban sem, hogy megy olyan jól, mint ahogy írtam... bár nekem eleve furcsa, hogy 85kW a teljesítményem és afelett van kint új adosáv vagy mi... ha megcsinálták a VW-gennél, hogy 130-ról 105 LE-re butítottak az adósáv miatt, akkor itt is elképzelek valami hasonlót. főleg, hogy a motor lehet ugyanaz, az 1.6-1.8-2.0 ban is, csak másképp van butítva.... hisz az új motoroknál is ez van az 1.6-os is 2.0... a BMW anyniféle dolgot kitalált, hogy maguk sem tudják mibe milyen motor van



próbáltam és nem megy úgy, mint egy 20i...
ha mondjuk 0-ról indulunk és alapjáratról , tehát nem emelt fordulatról, akkor simán lehagy, ez tény.


én is próbáltam nem egyszer még 20-as gyorsuláról is, sőt mindenfélét, nagyobb sebességről, simán tartom nem gyorsabb onnan, de tartom... amit az elején egy nulláról való gyorsulásnál szerzek, azt lehet utána tartani


laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2010. június 18. péntek, 11:59


YELLOW írta:
laleeboy írta: Köszi mindenkinek a hozzászólásokat

Erről lenne szó

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-3910844

Konkrétan arra lennék kíváncsi hogy érdemes e megvenni ezzel a motorral mert nem tudom h vannak e típushibái buktatói és nem szeretném állandóan a szervízbe hordani és százezreket locsolni rá .
Ha valakinek van tapasztalata azt megköszönném ha + azt is ha - azt is legfeljebb keresek másikat

Kösz


kicsit olcsónak találom, bár ki tudja...
szerintem ami típushiba, esetleg a gyújtó trafók meghibásodása, amúgy a szokásos, de az nem motorfüggű, hisz az AC, vagy a szilentek minden autónál tönkre mehet, és megy is
benzines BMW-kkel kevesebb gond szokott lenni, én szerintem megvehető ezzel a motorral, de minden motornál, az a legfontosabb és az a meghatározó, hogy az előző tulajok, hogyan használták, mennyire törődtek vele.


Beszéltem a kereskedővel azt mondta 81000 km van benne vezetett szervízkönyves stb
Mik lehetnek az "árulkodó jelek" ha valami gáz van?



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. június 18. péntek, 11:40


YELLOW írta:
vsop14 írta: nem vágom, nem találtam semmit, ahol le lenne írva a lényegi különbség


én alapjában véve szeretem ezt a motort, a 6 hengeres hang hiányzik, de gyári szűrővel, csak kis okosítással, 2700-4500 tartomány között elég hasonlatos hangot csináltam neki.
nem mellesleg elég jól meglódul 2800 körültől, mint egy régebbi tudrbós, ami legyőzte a turbólyukat... nem viccelek abban sem, hogy megy olyan jól, mint ahogy írtam... bár nekem eleve furcsa, hogy 85kW a teljesítményem és afelett van kint új adosáv vagy mi... ha megcsinálták a VW-gennél, hogy 130-ról 105 LE-re butítottak az adósáv miatt, akkor itt is elképzelek valami hasonlót. főleg, hogy a motor lehet ugyanaz, az 1.6-1.8-2.0 ban is, csak másképp van butítva.... hisz az új motoroknál is ez van az 1.6-os is 2.0... a BMW anyniféle dolgot kitalált, hogy maguk sem tudják mibe milyen motor van



próbáltam és nem megy úgy, mint egy 20i...
ha mondjuk 0-ról indulunk és alapjáratról , tehát nem emelt fordulatról, akkor simán lehagy, ez tény.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2010. június 18. péntek, 11:15


laleeboy írta: Köszi mindenkinek a hozzászólásokat

Erről lenne szó

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-3910844

Konkrétan arra lennék kíváncsi hogy érdemes e megvenni ezzel a motorral mert nem tudom h vannak e típushibái buktatói és nem szeretném állandóan a szervízbe hordani és százezreket locsolni rá .
Ha valakinek van tapasztalata azt megköszönném ha + azt is ha - azt is legfeljebb keresek másikat

Kösz


kicsit olcsónak találom, bár ki tudja...
szerintem ami típushiba, esetleg a gyújtó trafók meghibásodása, amúgy a szokásos, de az nem motorfüggű, hisz az AC, vagy a szilentek minden autónál tönkre mehet, és megy is
benzines BMW-kkel kevesebb gond szokott lenni, én szerintem megvehető ezzel a motorral, de minden motornál, az a legfontosabb és az a meghatározó, hogy az előző tulajok, hogyan használták, mennyire törődtek vele.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2010. június 18. péntek, 11:11


vsop14 írta: nem vágom, nem találtam semmit, ahol le lenne írva a lényegi különbség


én alapjában véve szeretem ezt a motort, a 6 hengeres hang hiányzik, de gyári szűrővel, csak kis okosítással, 2700-4500 tartomány között elég hasonlatos hangot csináltam neki.
nem mellesleg elég jól meglódul 2800 körültől, mint egy régebbi tudrbós, ami legyőzte a turbólyukat... nem viccelek abban sem, hogy megy olyan jól, mint ahogy írtam... bár nekem eleve furcsa, hogy 85kW a teljesítményem és afelett van kint új adosáv vagy mi... ha megcsinálták a VW-gennél, hogy 130-ról 105 LE-re butítottak az adósáv miatt, akkor itt is elképzelek valami hasonlót. főleg, hogy a motor lehet ugyanaz, az 1.6-1.8-2.0 ban is, csak másképp van butítva.... hisz az új motoroknál is ez van az 1.6-os is 2.0... a BMW anyniféle dolgot kitalált, hogy maguk sem tudják mibe milyen motor van




laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2010. június 18. péntek, 11:06


Köszi mindenkinek a hozzászólásokat

Erről lenne szó

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-3910844

Konkrétan arra lennék kíváncsi hogy érdemes e megvenni ezzel a motorral mert nem tudom h vannak e típushibái buktatói és nem szeretném állandóan a szervízbe hordani és százezreket locsolni rá .
Ha valakinek van tapasztalata azt megköszönném ha + azt is ha - azt is legfeljebb keresek másikat

Kösz

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. június 18. péntek, 10:52


nem vágom, nem találtam semmit, ahol le lenne írva a lényegi különbség

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2010. június 18. péntek, 10:46


vsop14 írta:
YELLOW írta:
vsop14 írta: de egyébként lehet N46B20 is, nem? az is ugyanezekkel a paraméterekkel bír és az volt már 2003 év végétől


végsebességbe jobb

az N46 az újak, E90-be, lehet pár utolsó szériás E46-ba is került, de azok akkor nem 2003-asak.



nézd meg a realoem-en, 2003.10.hótól adja már az n42 és az n46 motorokat is!


akkor ez van... nem tudom mi lehet a különbség a 2 motor között, de szerintem max károsanyag kibocsátás beli különbség kinézetre mintha ugyanolyan lenne, vagy esetleg a valvetronic szélesebb tartományban tud állítani



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. június 18. péntek, 10:44


YELLOW írta:
vsop14 írta: de egyébként lehet N46B20 is, nem? az is ugyanezekkel a paraméterekkel bír és az volt már 2003 év végétől


végsebességbe jobb

az N46 az újak, E90-be, lehet pár utolsó szériás E46-ba is került, de azok akkor nem 2003-asak.



nézd meg a realoem-en, 2003.10.hótól adja már az n42 és az n46 motorokat is!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2010. június 18. péntek, 10:41


vsop14 írta: de egyébként lehet N46B20 is, nem? az is ugyanezekkel a paraméterekkel bír és az volt már 2003 év végétől


végsebességbe jobb

az N46 az újak, E90-be, lehet pár utolsó szériás E46-ba is került, de azok akkor nem 2003-asak.



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. június 18. péntek, 10:38


de egyébként lehet N46B20 is, nem? az is ugyanezekkel a paraméterekkel bír és az volt már 2003 év végétől

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. június 18. péntek, 10:29


YELLOW írta:
laleeboy írta: Hali

Új vagyok itt de szeretnék venni egy BMW-t.
Ki is néztem egy 2003-as E46 318 touringot 1995 ccm-es 143 le-s 4 hengeressel .
Többen le akarnak beszélni a valvetronic-os motorról .
Van valakinek tapasztalata ezzel a típussal?
Ez most N44 vagy N42 vagy valami más ?
Mire kell odafigyelni vásárláskor?
Ilyenre gondolok hogy :
Kerüld el mert...
Vedd meg , ha ...
Jó lehet , ha ...

stb

Előre is köszi




pl olvastam az enyémről ami 1.8-as, hogy megy úgy mint egy 2.0 6 hengeres, és valóban.



hát egész biztos, hogy nem megy úgy, mint egy 20i.... 3500-as fordulatig max... de utána megjön a kraft a sorhatba és meglódul. pályán meg aztán végképp semmi esélye a 16i-nek, meg a 18i-nek



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. június 18. péntek, 10:29

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2010. június 18. péntek, 10:04


laleeboy írta: Hali

Új vagyok itt de szeretnék venni egy BMW-t.
Ki is néztem egy 2003-as E46 318 touringot 1995 ccm-es 143 le-s 4 hengeressel .
Többen le akarnak beszélni a valvetronic-os motorról .
Van valakinek tapasztalata ezzel a típussal?
Ez most N44 vagy N42 vagy valami más ?
Mire kell odafigyelni vásárláskor?
Ilyenre gondolok hogy :
Kerüld el mert...
Vedd meg , ha ...
Jó lehet , ha ...

stb

Előre is köszi




elvileg N42B20 a motorkódja... alapjában véve jó motorok, csak vannak motorok, ahol a Valvetronic beszarik, vagyis a vezérlője. alapjában véve jó fogyasztású, nyomatékos motorok. pl olvastam az enyémről ami 1.8-as, hogy megy úgy mint egy 2.0 6 hengeres, és valóban. tény, hogy motorhangilag, elvegyül a többi autó között. mindjárt megnézem van-e megadva e-mail címed, ha van akkor küldök egy leírást, ha nincs akkor add már meg.