« előző12következő »

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. március 07. szerda, 17:38


Köszi szépen a választ!

státusz ocsi328

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2007. március 07. szerda, 10:04


Szia!
Peti jól írta. Csak az ülésmemóriához jár ez az opció.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. március 07. szerda, 06:40


Faterom e39-es bömbijében ilyen a tükör, de az automata, elektromos ülésekkel és kormánnyal. Szerintem ezzel az elektromos csomaggal lehet kapcsolatban, mert az én 20d-m sem játssza el ezt a mûveletet.

Üdv:

Peti

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. március 06. kedd, 23:06


Sziasztok! Bocs, hogy itt kérdezem, de nem találtam jobb témát!
A kérdésem az, hogy ma vettem át az E46-osomat, amivel eddig )) tökéletesen elégedett vagyok, ám valamit nem sikerült ki próbálnom.
elvielg ha a tükör állító kis vackot a jbob oldalra állítom és r-be rakom a váltot, akkor kicsit lefele kéne néznie a jobb oldali tükörnek, hogy mutassa a szegélyt. viszont nekem nem sikerült összehoznom.. kell még valami mást is nyomni?
(a kocsiban elektromos tükör van fütéssel mindennel, egyáltalán amolyan full tükör)

elõre is köszi a segítséget!

státusz BMW318i

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2007. február 28. szerda, 00:07


Na, mostmár lassan tele a t*k*m a kocsival!

Hello!

Ma estére a következõ fura ang jött elõ a gépbõl. Alapjáraton (ill. itt lehet meghallgatni...) "fortyogó" hangja van a kocsinak. Ez hátulról, a kipuf. vagy a tank környékérõl jön...
Hallottam, hogy a benzinszivattyú szokta megadni magát, mert gyári hibás (legalábbis a Mutter 316i-jében már cserélték, csak ott motort is cseréltek vele együtt...azért ez is megérne egy misét még, hogy 50-60 ezernél beáll egy bajor...na, mind1...) szal' lehet, hogy ez lesz a baja? Volt már ilyen valakinek?
Lassan kezdem úgy érezni magam, mintha Pam Anderson lenne a kocsi......baromi, szép, dögös, de meg sem lehet dugni, mert elkapsz tõle valamit...
Bele sem merek gondolni, hogy mi lett volna, ha nem agyonra kímélt kocsit veszek, hanem valami behozott céges dízelt...

státusz rhantos

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 134

Elküldve: 2007. február 26. hétfő, 14:43


Na igen, de az e39 DSC vezérlõje teljesen más, és ott a kipuff hõje miatt szokott elfáradni, e46-nál ilyen veszély nem áll fent.

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. február 26. hétfő, 14:17


Inkább megkerestem Neked mert nem WRC WRX hanem WTC, de itt van amit írt, a galériájában pedig a képek:
--------------------------------------------------------------------------------

Buzat86 írta:
Hahó!
Tartana nekem egy hozzáértõ "bajtárs" egy kiselõadást az ASC vezérlõegységrõl (1999 528i)??
Nagy valószinûséggel az enyém megadta magát (km óra, ABS, ASC - de néhány sorral ezelõtt már ezt leirtam)...
Egyáltalán hol van ez elrejtve, hogy néz ki, mitõl mehet tönkre, javitható-e, ha nem, akkor mennyiért lehet másikat venni bele, esetleg bontottat érdemes-e beszerelni??

Bocs, hogy ennyire hülye vagyok hozzá, meg hogy ennyit kérdezek, de rohadtul idegesit, hogy fogalmam sincs, mennyivel megyek...


Hali!

Akkor sorjában ...

Hogy néz ki, hol van: Motortérben ( ) Ha kiindulsz a fõfékhengertõl a csöveket követve talar találsz egy kb kocka alakú vasat, amibe egy csomó drót és kb hat csõ van bekötve. Nah õ az ...

A régebbi típusokon a vezérlõ és a hidraulikai egység külön volt , 98'-tól általában olyan t használtak amiben egyben van az egész.
Maga a vezérlõ elég ritkán adja meg magát , jelemzõ inkább a szenzorhiba. Ezt vagy a szezor csatlakozó vezetéként a keréknél széthúzva tudod mérni ( ha induktív a szenzorod, PL TEVES MK 20 ASC-nél ) vagy a vezérlõrõl lehúzott csatlakozón. ( kb 1060 -1200 ohm , a megfelelõ kereket mérés közben megforgatva ennek változnia kell. ) Csatlakozó kiosztáshoz lásd kézikönyv... Itt megadják, hogy hol kell mérni pl 1 és 2 , 5. 6., 19 és 21 , 23 és 22 között ( E36 1998, Teves ASC ). Ha ezeken a potokon megfelelõ a jel , akkor kell csak tovább keresgélni...

Ha jeladót cserélsz a 2. öntesznél ( kb 25 km/h-nál ) javul meg az ABS/ ASC.

A ritka eset amikor a vezérlõ megadja magát :

( Ezeket egy hivatásos szerelõ soha nem fogja megcsinálni, komplett egységet fog cserélni , a BMW márkaszervíz pedig miután ezt csak megemlíted, kisterilizáltatja az épületet és valszeg egy ördögûzõt is ki fog hívni miután elmentél )

A diagnosztikával kiolvasva "szivattyúmotor nem mûködik" az alaphelyzet.

1. Ezt a hibát egy mezei konstrukciós hiba okozza, a vezérlõ NYÁK lemezére merõlegesen két, kb 8 centis fémrúd vezeti át a ménküt a szivattyúmotorhoz. Ezek meg ugye tudják a fizikát és hõtágulnak , jóval nagyobbat mint a NYÁK-lemez 2 milliméteres mûanyag rögzítése. A sok melegedés-hülés ciklus hatására a NYÁK meg görbülget és a forrasztás pedig megadja magát. Szétszedve és újraforrasztva tökéletes...
( ezek okozhatják pl a "csak meleg/hideg motornál van/nincs ABS" jelenséget )

2. Motornál a szénkefe fennakad, cserélni macerás de olcsóbb mint a bontott komplett kütyü ... ( szénkefe kb 300 ft )


Jeladók megmérve jók, mégis "jeladó hiba" jön ki a hibakódot kiolvasva ...

A forrasztás elengedett a NYÁK lemezen... ( ritkább )



Mennyiért : Lásd Vatera , E-bay ... nem kis összeg, de létezik külön javító-szet is...

Bontott: Zsákban lévõ kistermetû házi ragadozó... , de olcsóbb mint a kb 1000€-s új ....


... és végül ...

Annak viszont nem javaslom a házilagos bütykölést aki nem rendelkezik elektronikai alapismeretekkel, és nem tudja korrektül lelégteleníteni az ABS/ASC egységet, ha arra kerül a sor .... ( elég macerás )

Szal a szakember viszonylag "drága", de azért fizetsz neki, hogy értsen hozzá...

Üdv


WTC





státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. február 26. hétfő, 14:10


paci írta: Én már töröltem párszor, hiába...újra kikapcsolja. Méghozzá elég durván. Rendszerint a bal elsõ kerék satut fog, anélkül, hogy én a gázra lépnék. Dobol az ABS, majd kikapcsol a DSC, és ezután már halott.


az e39.hu van egy villanyász srác, aki szétszedte a sajátját (DSC modul) és fényképekkel mutatta be az oldalon, hogy egyes forrasztások a nyákon tönkrementek. Ezeket megjavította és neki ez bevállt. Állati részletesen leírta, azt hiszem a "Hiba és Megoldás" rovatban találod meg. Azt nem mondom, hogy veszélytelen forasztgatni ezt a lapot, de ha vki ért hozzá meg tudja csinálni. Ha látszik hogy ez a hiba szerintem elviheted ide is: www.autocomputer.hu .
De ez csak egy tipp, neki az volt a gondja, hogy folyamatosan viriított a sárga lámpa középen, nagyon profin megjavította, opedig úgy emlékszem nem is autovillanyász, hanem villamosmérnök vagy vmi hasonló. Az e39 galériában is megtalálod a képeket, azt hiszem WRX, vagy WRC a neve.

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. február 26. hétfő, 13:38


Én már töröltem párszor, hiába...újra kikapcsolja. Méghozzá elég durván. Rendszerint a bal elsõ kerék satut fog, anélkül, hogy én a gázra lépnék. Dobol az ABS, majd kikapcsol a DSC, és ezután már halott.

státusz ZolikaE46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2007. február 25. vasárnap, 17:12


HAli Szerintem fõtengely jeladó v. már nem emléxem... de valami olysmit mondtak mert nekem is volt ilyen hogy vissza jelzett és nem lehetett kikapcsolni de nekem mázlim volt törölték a hibát és azóta vissza se jött ez tavaly télen volt! Próbáld meg felrakni computre és töröljétek a hibát! Hátha!

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. február 25. vasárnap, 11:05


A 2002 320d-be, illetve a 2001 320i-be (M54) ugyanaz lenne a DSC vezérlõegység? Azt hittem, 2002-tõl módosítottak rajta valamit (legalábbis az ETK szerint)..

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. február 25. vasárnap, 11:00


NEKEM!

http://bmwe46.hu/modules.php?n...mp;start=0

Egyébként a minap rhantos kollegával értekeztünk, és volt egy tippje, miszerint a fékfolyadék szintje nem megfelelõ. Nálam ugyan nem jött be, de lehet, hogy neked tényleg ez a gond. Ellenõrizd!

státusz Viktor_E46

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2007. február 24. szombat, 18:00


Hi!

Adalékinfónak mondom, hogy biztos, hogy nem a szenzorok! Csak azért, mert egész egyszerûen nem mûködik a DSC, mindenhol tudok menni keresztbe, ami nem is lenne baj, mert szeretem!!!!
Mindössze annyi a probléma, ha nem állatkodásból rakom el egy kemény kanyarban, mondjuk amikor csúszik az út vagy esetleg éppen nem én vagyok vele, az akár gázos is tud lenni!
Valaki, akivel volt már hasonló?

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. február 19. hétfő, 16:16


kerékagyam és benzin szivem

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. február 19. hétfő, 14:27


paci írta: Tudja valaki esetleg, hogy a km óra jeladó, a BMW-nél, a váltóról, vagy a kerékagyon lévõ rotációs forgásérzékelõrõl veszi a jelet???


milyen kerékagyad van Neked? :

« előző12következő »