HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 21:06


anubisz írta: és figyelj oda mert ha a jobb oldali elölről állva, akkor le szokták venni a vanos olaj szelepet, azt a hengert, mert az alatt van, és úgy lehet hozzáférni. Nekem is jelőlték, hogy ugyan odáig legyen visszatekerve, mert nem egészséges, ha más méretre van tekerve, így is hibát dobott mire egyből felállt az olajnyomás abba a szelepházba, ami vezérli a Vanost.
a 2 re gondolok.
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=15


Hmm. Mindkettőt gázos szerelni? Mennyi idő alatt lehet ezt megcsinálni? Matekozok, hogy mennyi időt kell lerakni az autót.

Ha a bal oldali a gáz, akkor ki kell kapni a hűtőt, hogy normálisan hozzá lehessen férni?


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 20:53


és figyelj oda mert ha a jobb oldali elölről állva, akkor le szokták venni a vanos olaj szelepet, azt a hengert, mert az alatt van, és úgy lehet hozzáférni. Nekem is jelőlték, hogy ugyan odáig legyen visszatekerve, mert nem egészséges, ha más méretre van tekerve, így is hibát dobott mire egyből felállt az olajnyomás abba a szelepházba, ami vezérli a Vanost.
a 2 re gondolok.
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=15

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 20:48


HGabor írta:
anubisz írta:
HGabor írta:
anubisz írta:
HGabor írta:
anubisz írta: itt se találod?
http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/

http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/cylinder_head_vanos/

tudod melyik oldali ment tönkre?


Áhh, király. Meg van.
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=15

Melyik oldali? Ezen a képen csak 1 db-ot látok. Mindkét oldalon van?


5 ös, és a 18 as, nem? az kettő. a főtengely jeladóból meg egy van.


Uhh, írt valamit még, de csak a camshaft maradt meg bennem.


tudd meg melyik kell, melyik oldali, hisz 2 tengely van benne, nehogy a jót cseréld ki.


Nah akkor holnap megint kiolvasás lesz Írni fogja a nevében vagy kódot ír? Gyáh, ezt benéztem

Köszi az infót


nekem mikor kiolvasták a BMW be, azonnal mondta meik a rossz, gondolom meg tudják állapítani. nekem szemből a jobb oldali ment el, régebben meg a ball. Nem mindegy, lehet azért volt neked más a tünet is, mert nekem ment, csak néha leállt, de amúgy más tünetem nem volt.

HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 20:44


anubisz írta:
HGabor írta:
anubisz írta:
HGabor írta:
anubisz írta: itt se találod?
http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/

http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/cylinder_head_vanos/

tudod melyik oldali ment tönkre?


Áhh, király. Meg van.
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=15

Melyik oldali? Ezen a képen csak 1 db-ot látok. Mindkét oldalon van?


5 ös, és a 18 as, nem? az kettő. a főtengely jeladóból meg egy van.


Uhh, írt valamit még, de csak a camshaft maradt meg bennem.


tudd meg melyik kell, melyik oldali, hisz 2 tengely van benne, nehogy a jót cseréld ki.


Nah akkor holnap megint kiolvasás lesz Írni fogja a nevében vagy kódot ír? Gyáh, ezt benéztem

Köszi az infót

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 20:38


HGabor írta:
anubisz írta:
HGabor írta:
anubisz írta: itt se találod?
http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/

http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/cylinder_head_vanos/

tudod melyik oldali ment tönkre?


Áhh, király. Meg van.
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=15

Melyik oldali? Ezen a képen csak 1 db-ot látok. Mindkét oldalon van?


5 ös, és a 18 as, nem? az kettő. a főtengely jeladóból meg egy van.


Uhh, írt valamit még, de csak a camshaft maradt meg bennem.


tudd meg melyik kell, melyik oldali, hisz 2 tengely van benne, nehogy a jót cseréld ki.


HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 20:37


anubisz írta:
HGabor írta:
anubisz írta: itt se találod?
http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/

http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/cylinder_head_vanos/

tudod melyik oldali ment tönkre?


Áhh, király. Meg van.
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=15

Melyik oldali? Ezen a képen csak 1 db-ot látok. Mindkét oldalon van?


5 ös, és a 18 as, nem? az kettő. a főtengely jeladóból meg egy van.


Uhh, írt valamit még, de csak a camshaft maradt meg bennem.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 20:34


HGabor írta:
anubisz írta: itt se találod?
http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/

http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/cylinder_head_vanos/

tudod melyik oldali ment tönkre?


Áhh, király. Meg van.
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=15

Melyik oldali? Ezen a képen csak 1 db-ot látok. Mindkét oldalon van?


5 ös, és a 18 as, nem? az kettő. a főtengely jeladóból meg egy van.

elvégre 2 vez.tengely van benne, jeladónak is kettőnek kel lenni

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 11. hétfő, 20:37


HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 20:32


anubisz írta: itt se találod?
http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/

http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/cylinder_head_vanos/

tudod melyik oldali ment tönkre?


Áhh, király. Meg van.
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=15

Melyik oldali? Ezen a képen csak 1 db-ot látok. Mindkét oldalon van?

Ahh, már látom.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 11. hétfő, 20:35

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 20:25


itt se találod?
http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/

http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/cylinder_head_vanos/

tudod melyik oldali ment tönkre?

az egyik
http://www.schmiedmann.hu/12%2...reses.aspx
a másik
http://www.schmiedmann.hu/12%2...reses.aspx

Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2013. március 11. hétfő, 20:31

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 20:23


HGabor írta:
anubisz írta:
HGabor írta:
HGabor írta: Sziasztok!

Van egy kis gáz az autóval, de jelenleg még passzolom, hogy mi.
Szombaton kezdődött, de nem tudom, hogy van e köze hozzá.
Kivettem a rendszámtábla világítás izzóját, majd bepróbáltam a led-es sofitát, de nem lett jó a méret. Rendszámtábla világítás nélkül elindítottam az autót, mutattam a szomszédnak.
Ekkor nehezen indult, nem pöccre, ahogy szokott.
Visszaraktam az izzót, majd másnap indult pöccre megint. Még aznap egyik indításnál nehezen indult.
Ma is nehezebben indult, a szokásos 1 mp helyett 3 mp volt kb.
Mentem vele 8 km-t, megálltam, de nem állítottam le az autót. D-ben hagytam, féken a láb, asszony fél perc alatt beszállt, majd elindultam. Ekkor egyből kanyarodtam volna, de nem fordult a kormány, mintha elment volna a szervó. Nyomom a gázt és nem megy, meg se mozdul. Leállítottam, majd ment rendesen.
Mentem vele 10 km-t, leparkoltam.
3 óra múlva indítom, nehezen indult, kb 3 mp.
Teljesen jó volt, viszont ki kellett lőnöm egy kicsit és azt vettem észre, hogy erőtlen az autó kb 2500 felett. Nyomtam neki egy padlót 40-es tempónál, de kb lomha módon 50-ig gyorsított fel úgy, hogy tövig nyomtam a pedált.
Kiraktam kézi váltóba, elkezdtem nézegetni, hogy mi lehet a gond. 1-esbe jól húz, viszont a többi fokozatban baromi lomha. Kb 2500-3000-es fordulatnál vége az erőnek, de még eddig is lomhább, mint szokott.
LEhet, hogy a leállás után is így viselkedett, de mivel városban elvált az automata 2000 körül, nem vettem észre semmit.

Este megyek ismerőshöz kiolvasni géppel, hátha dob valamit.

Nem tudom mi lehet a gond, leállt volna pár henger? De ilyenkor a műszerfalon írnia kéne valamit, nem?

Szerk.:
a motor teljesen szépen, egyenletesen jár.


Vezérműtengely jeladó.

Köszönet Hil-nek és Vsop-nak!


ugyan így jártam én is, nekem is kanyarodás közben állt le, majdnem lementem az útról, elment minden szervó, kormány fék, minden rá indítottam és ment tovább


Szerencse, hogy "csak" ennyi baja van. Idegeskedtem ma egy kicsit.

Tudnál abban segíteni, hogy az unixnál melyik az, ami kell nekem? Holtponti jeladó címszó alatt találtam meg, de van vagy 15 fajta és mindegyik máshogy néz ki.
Realom-en sem találtam, hogy legyen egy viszonyítási alapom.

Bárdiban pedig nincs készleten.


számát se tudod?

HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 20:21


anubisz írta:
HGabor írta:
HGabor írta: Sziasztok!

Van egy kis gáz az autóval, de jelenleg még passzolom, hogy mi.
Szombaton kezdődött, de nem tudom, hogy van e köze hozzá.
Kivettem a rendszámtábla világítás izzóját, majd bepróbáltam a led-es sofitát, de nem lett jó a méret. Rendszámtábla világítás nélkül elindítottam az autót, mutattam a szomszédnak.
Ekkor nehezen indult, nem pöccre, ahogy szokott.
Visszaraktam az izzót, majd másnap indult pöccre megint. Még aznap egyik indításnál nehezen indult.
Ma is nehezebben indult, a szokásos 1 mp helyett 3 mp volt kb.
Mentem vele 8 km-t, megálltam, de nem állítottam le az autót. D-ben hagytam, féken a láb, asszony fél perc alatt beszállt, majd elindultam. Ekkor egyből kanyarodtam volna, de nem fordult a kormány, mintha elment volna a szervó. Nyomom a gázt és nem megy, meg se mozdul. Leállítottam, majd ment rendesen.
Mentem vele 10 km-t, leparkoltam.
3 óra múlva indítom, nehezen indult, kb 3 mp.
Teljesen jó volt, viszont ki kellett lőnöm egy kicsit és azt vettem észre, hogy erőtlen az autó kb 2500 felett. Nyomtam neki egy padlót 40-es tempónál, de kb lomha módon 50-ig gyorsított fel úgy, hogy tövig nyomtam a pedált.
Kiraktam kézi váltóba, elkezdtem nézegetni, hogy mi lehet a gond. 1-esbe jól húz, viszont a többi fokozatban baromi lomha. Kb 2500-3000-es fordulatnál vége az erőnek, de még eddig is lomhább, mint szokott.
LEhet, hogy a leállás után is így viselkedett, de mivel városban elvált az automata 2000 körül, nem vettem észre semmit.

Este megyek ismerőshöz kiolvasni géppel, hátha dob valamit.

Nem tudom mi lehet a gond, leállt volna pár henger? De ilyenkor a műszerfalon írnia kéne valamit, nem?

Szerk.:
a motor teljesen szépen, egyenletesen jár.


Vezérműtengely jeladó.

Köszönet Hil-nek és Vsop-nak!


ugyan így jártam én is, nekem is kanyarodás közben állt le, majdnem lementem az útról, elment minden szervó, kormány fék, minden rá indítottam és ment tovább


Szerencse, hogy "csak" ennyi baja van. Idegeskedtem ma egy kicsit.

Tudnál abban segíteni, hogy az unixnál melyik az, ami kell nekem? Holtponti jeladó címszó alatt találtam meg, de van vagy 15 fajta és mindegyik máshogy néz ki.
Realom-en sem találtam, hogy legyen egy viszonyítási alapom.

Bárdiban pedig nincs készleten.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 20:16


HGabor írta:
HGabor írta: Sziasztok!

Van egy kis gáz az autóval, de jelenleg még passzolom, hogy mi.
Szombaton kezdődött, de nem tudom, hogy van e köze hozzá.
Kivettem a rendszámtábla világítás izzóját, majd bepróbáltam a led-es sofitát, de nem lett jó a méret. Rendszámtábla világítás nélkül elindítottam az autót, mutattam a szomszédnak.
Ekkor nehezen indult, nem pöccre, ahogy szokott.
Visszaraktam az izzót, majd másnap indult pöccre megint. Még aznap egyik indításnál nehezen indult.
Ma is nehezebben indult, a szokásos 1 mp helyett 3 mp volt kb.
Mentem vele 8 km-t, megálltam, de nem állítottam le az autót. D-ben hagytam, féken a láb, asszony fél perc alatt beszállt, majd elindultam. Ekkor egyből kanyarodtam volna, de nem fordult a kormány, mintha elment volna a szervó. Nyomom a gázt és nem megy, meg se mozdul. Leállítottam, majd ment rendesen.
Mentem vele 10 km-t, leparkoltam.
3 óra múlva indítom, nehezen indult, kb 3 mp.
Teljesen jó volt, viszont ki kellett lőnöm egy kicsit és azt vettem észre, hogy erőtlen az autó kb 2500 felett. Nyomtam neki egy padlót 40-es tempónál, de kb lomha módon 50-ig gyorsított fel úgy, hogy tövig nyomtam a pedált.
Kiraktam kézi váltóba, elkezdtem nézegetni, hogy mi lehet a gond. 1-esbe jól húz, viszont a többi fokozatban baromi lomha. Kb 2500-3000-es fordulatnál vége az erőnek, de még eddig is lomhább, mint szokott.
LEhet, hogy a leállás után is így viselkedett, de mivel városban elvált az automata 2000 körül, nem vettem észre semmit.

Este megyek ismerőshöz kiolvasni géppel, hátha dob valamit.

Nem tudom mi lehet a gond, leállt volna pár henger? De ilyenkor a műszerfalon írnia kéne valamit, nem?

Szerk.:
a motor teljesen szépen, egyenletesen jár.


Vezérműtengely jeladó.

Köszönet Hil-nek és Vsop-nak!


ugyan így jártam én is, nekem is kanyarodás közben állt le, majdnem lementem az útról, elment minden szervó, kormány fék, minden rá indítottam és ment tovább

HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 20:00


HGabor írta: Sziasztok!

Van egy kis gáz az autóval, de jelenleg még passzolom, hogy mi.
Szombaton kezdődött, de nem tudom, hogy van e köze hozzá.
Kivettem a rendszámtábla világítás izzóját, majd bepróbáltam a led-es sofitát, de nem lett jó a méret. Rendszámtábla világítás nélkül elindítottam az autót, mutattam a szomszédnak.
Ekkor nehezen indult, nem pöccre, ahogy szokott.
Visszaraktam az izzót, majd másnap indult pöccre megint. Még aznap egyik indításnál nehezen indult.
Ma is nehezebben indult, a szokásos 1 mp helyett 3 mp volt kb.
Mentem vele 8 km-t, megálltam, de nem állítottam le az autót. D-ben hagytam, féken a láb, asszony fél perc alatt beszállt, majd elindultam. Ekkor egyből kanyarodtam volna, de nem fordult a kormány, mintha elment volna a szervó. Nyomom a gázt és nem megy, meg se mozdul. Leállítottam, majd ment rendesen.
Mentem vele 10 km-t, leparkoltam.
3 óra múlva indítom, nehezen indult, kb 3 mp.
Teljesen jó volt, viszont ki kellett lőnöm egy kicsit és azt vettem észre, hogy erőtlen az autó kb 2500 felett. Nyomtam neki egy padlót 40-es tempónál, de kb lomha módon 50-ig gyorsított fel úgy, hogy tövig nyomtam a pedált.
Kiraktam kézi váltóba, elkezdtem nézegetni, hogy mi lehet a gond. 1-esbe jól húz, viszont a többi fokozatban baromi lomha. Kb 2500-3000-es fordulatnál vége az erőnek, de még eddig is lomhább, mint szokott.
LEhet, hogy a leállás után is így viselkedett, de mivel városban elvált az automata 2000 körül, nem vettem észre semmit.

Este megyek ismerőshöz kiolvasni géppel, hátha dob valamit.

Nem tudom mi lehet a gond, leállt volna pár henger? De ilyenkor a műszerfalon írnia kéne valamit, nem?

Szerk.:
a motor teljesen szépen, egyenletesen jár.


Vezérműtengely jeladó.

Köszönet Hil-nek és Vsop-nak!


HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 12:51


YELLOW írta:
HGabor írta: Sziasztok!

Van egy kis gáz az autóval, de jelenleg még passzolom, hogy mi.
Szombaton kezdődött, de nem tudom, hogy van e köze hozzá.
Kivettem a rendszámtábla világítás izzóját, majd bepróbáltam a led-es sofitát, de nem lett jó a méret. Rendszámtábla világítás nélkül elindítottam az autót, mutattam a szomszédnak.
Ekkor nehezen indult, nem pöccre, ahogy szokott.
Visszaraktam az izzót, majd másnap indult pöccre megint. Még aznap egyik indításnál nehezen indult.
Ma is nehezebben indult, a szokásos 1 mp helyett 3 mp volt kb.
Mentem vele 8 km-t, megálltam, de nem állítottam le az autót. D-ben hagytam, féken a láb, asszony fél perc alatt beszállt, majd elindultam. Ekkor egyből kanyarodtam volna, de nem fordult a kormány, mintha elment volna a szervó. Nyomom a gázt és nem megy, meg se mozdul. Leállítottam, majd ment rendesen.
Mentem vele 10 km-t, leparkoltam.
3 óra múlva indítom, nehezen indult, kb 3 mp.
Teljesen jó volt, viszont ki kellett lőnöm egy kicsit és azt vettem észre, hogy erőtlen az autó kb 2500 felett. Nyomtam neki egy padlót 40-es tempónál, de kb lomha módon 50-ig gyorsított fel úgy, hogy tövig nyomtam a pedált.
Kiraktam kézi váltóba, elkezdtem nézegetni, hogy mi lehet a gond. 1-esbe jól húz, viszont a többi fokozatban baromi lomha. Kb 2500-3000-es fordulatnál vége az erőnek, de még eddig is lomhább, mint szokott.
LEhet, hogy a leállás után is így viselkedett, de mivel városban elvált az automata 2000 körül, nem vettem észre semmit.

Este megyek ismerőshöz kiolvasni géppel, hátha dob valamit.

Nem tudom mi lehet a gond, leállt volna pár henger? De ilyenkor a műszerfalon írnia kéne valamit, nem?

Szerk.:
a motor teljesen szépen, egyenletesen jár.


ha leáll egy henger is, azt észre fogod venni, mert darabos lesz a járás, mintha subaruban ülnél. meg akkor a check engine jelez. szerintem az izzókiszedésnek ehhez nincs köze. szerintem koszops a rendszer, egy szűrű csere lehet nem ártana az üzemanyag rendszerben. nem tudom levegőszűrő mikor volt cserélve?


Pénteken kaptam vissza az autót a szerelőtől. A galériámban van az alkatrész készlet ami cserélve lett. Olaj, olajszűrő, üzemanyagszűrő, pollenszűrő, stb.

Lekapom 5 percre az aksit, hátha meghülyült valamitől.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 12:41


HGabor írta: Sziasztok!

Van egy kis gáz az autóval, de jelenleg még passzolom, hogy mi.
Szombaton kezdődött, de nem tudom, hogy van e köze hozzá.
Kivettem a rendszámtábla világítás izzóját, majd bepróbáltam a led-es sofitát, de nem lett jó a méret. Rendszámtábla világítás nélkül elindítottam az autót, mutattam a szomszédnak.
Ekkor nehezen indult, nem pöccre, ahogy szokott.
Visszaraktam az izzót, majd másnap indult pöccre megint. Még aznap egyik indításnál nehezen indult.
Ma is nehezebben indult, a szokásos 1 mp helyett 3 mp volt kb.
Mentem vele 8 km-t, megálltam, de nem állítottam le az autót. D-ben hagytam, féken a láb, asszony fél perc alatt beszállt, majd elindultam. Ekkor egyből kanyarodtam volna, de nem fordult a kormány, mintha elment volna a szervó. Nyomom a gázt és nem megy, meg se mozdul. Leállítottam, majd ment rendesen.
Mentem vele 10 km-t, leparkoltam.
3 óra múlva indítom, nehezen indult, kb 3 mp.
Teljesen jó volt, viszont ki kellett lőnöm egy kicsit és azt vettem észre, hogy erőtlen az autó kb 2500 felett. Nyomtam neki egy padlót 40-es tempónál, de kb lomha módon 50-ig gyorsított fel úgy, hogy tövig nyomtam a pedált.
Kiraktam kézi váltóba, elkezdtem nézegetni, hogy mi lehet a gond. 1-esbe jól húz, viszont a többi fokozatban baromi lomha. Kb 2500-3000-es fordulatnál vége az erőnek, de még eddig is lomhább, mint szokott.
LEhet, hogy a leállás után is így viselkedett, de mivel városban elvált az automata 2000 körül, nem vettem észre semmit.

Este megyek ismerőshöz kiolvasni géppel, hátha dob valamit.

Nem tudom mi lehet a gond, leállt volna pár henger? De ilyenkor a műszerfalon írnia kéne valamit, nem?

Szerk.:
a motor teljesen szépen, egyenletesen jár.


ha leáll egy henger is, azt észre fogod venni, mert darabos lesz a járás, mintha subaruban ülnél. meg akkor a check engine jelez. szerintem az izzókiszedésnek ehhez nincs köze. szerintem koszops a rendszer, egy szűrű csere lehet nem ártana az üzemanyag rendszerben. nem tudom levegőszűrő mikor volt cserélve?