YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2024. november 10. vasárnap, 20:15


Balint123 írta: Sziasztok olyan problemaja lett az autonak e90 320d: megtisztitottam a map illetve maf senzorokat.De utanna az autonak elment a ereje, a fordulatszam nagyon lassan megy fel.. check engine is kivilagitott, szet szedtem ujra mind2 megtisztittotam de hiaba,nincs semmi elrepedve se kabel se erzekelo, Nem tudom mi tortenhetett, vegyek uj map senzort?
Koszonom a segitsegeket!!


kell neki egy adaptációtörlés. mert az ECU valószínű hozzátanult a koszos szenzorokhoz.

státusz Balint123

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2024. november 10. vasárnap, 19:26


Sziasztok olyan problemaja lett az autonak e90 320d: megtisztitottam a map illetve maf senzorokat.De utanna az autonak elment a ereje, a fordulatszam nagyon lassan megy fel.. check engine is kivilagitott, szet szedtem ujra mind2 megtisztittotam de hiaba,nincs semmi elrepedve se kabel se erzekelo, Nem tudom mi tortenhetett, vegyek uj map senzort?
Koszonom a segitsegeket!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2024. szeptember 15. vasárnap, 11:21


YELLOW írta:
Istvanka1983 írta: Sziasztok, segítséget szeretnék kérni!
E46 20d 2002 touring elektromos ablakok nem működnek, központizár nem működik csak a vezető ajtó nyitható,ablaktörlő nem működik. Biztosítékok jók megnéztem! Járt már így valaki? Megköszönném ha valaki segítene!
Üdv: István.


ezt mindet a GM (grundmodul, komfortmodul) vezérli. ott lesz a bibi. vagy elhalt, vagy valami csatlakozás kilazult. kesztyűtartó mögött van, ki kell venni.


Vagy letestelt a kormanylegzsak mogott egy vezetek mi t nalam,csak nekem meg a klima ,ablaktorlo sem indult

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2024. szeptember 03. kedd, 22:06


Istvanka1983 írta: Sziasztok, segítséget szeretnék kérni!
E46 20d 2002 touring elektromos ablakok nem működnek, központizár nem működik csak a vezető ajtó nyitható,ablaktörlő nem működik. Biztosítékok jók megnéztem! Járt már így valaki? Megköszönném ha valaki segítene!
Üdv: István.


ezt mindet a GM (grundmodul, komfortmodul) vezérli. ott lesz a bibi. vagy elhalt, vagy valami csatlakozás kilazult. kesztyűtartó mögött van, ki kell venni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Istvanka1983

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2024. szeptember 03. kedd, 21:43


Sziasztok, segítséget szeretnék kérni!
E46 20d 2002 touring elektromos ablakok nem működnek, központizár nem működik csak a vezető ajtó nyitható,ablaktörlő nem működik. Biztosítékok jók megnéztem! Járt már így valaki? Megköszönném ha valaki segítene!
Üdv: István.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2022. augusztus 21. vasárnap, 07:51


Vekky írta: Üdv segítségeteket szeretném kérni
Autó 2009 1 es BMW, 123d 1995 cm3 N47D20 150 KW
Egyszer húz egyszer nem.Véletlenszerű indításnál, ha meleg ha hideg a motor nem húz az autó ,viszont ha egy darabig pl.: pirosnál állok vagy ha csak félre állok az autóval és berreg pár percig utánna mindig megjavul magától ,Diag. nem mutat semmit , Légtömegmérő-re gyanakszok ,ez van tervbe hogy lecserélem viszont azért beírok ide előtte hátha valaki valamit tud mondani.
Amúgy is már annyi minden le lett cserélve rajta és még mindig fennál ez a hiba.

Ui.:Leggyakrabban ha meleg idő van olyankor nem szok menni az autó ,azt vettem észre.


hát ezt senki nem mondja meg konkrétan, max beletrafálhat. diag, élőadat. szenzoroktól jó hőmérséklet, jó nyomások (levegő/üzemanyag) érkeznek-e be, turbo geo állítás nem szorul-e, porlasztók értékei, bár azokat porlasztós padon mérve lehetne a legjobban megmérni.
aztán amit cseréltek eddig, nem tudom mi volt, de valóban kicserélték-e?
ezt el kell vinned valakihez, aki ért hozzá, és a megfelelő eszközök rendelkezésre állnak nála.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87 LCI
Kivitel: 5ajtos
Modell: 123d
Évjárat: 2009

státusz Vekky

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2022. augusztus 20. szombat, 22:05


Üdv segítségeteket szeretném kérni
Autó 2009 1 es BMW, 123d 1995 cm3 N47D20 150 KW
Egyszer húz egyszer nem.Véletlenszerű indításnál, ha meleg ha hideg a motor nem húz az autó ,viszont ha egy darabig pl.: pirosnál állok vagy ha csak félre állok az autóval és berreg pár percig utánna mindig megjavul magától ,Diag. nem mutat semmit , Légtömegmérő-re gyanakszok ,ez van tervbe hogy lecserélem viszont azért beírok ide előtte hátha valaki valamit tud mondani.
Amúgy is már annyi minden le lett cserélve rajta és még mindig fennál ez a hiba.

Ui.:Leggyakrabban ha meleg idő van olyankor nem szok menni az autó ,azt vettem észre.


státusz Tomi15

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2021. szeptember 03. péntek, 01:38


Noked írta: Sziasztok!
Auto: 2003-as, 3-as BMW, E46 2200cm3, sor 6,
Lassan 1 éve szenvedek az alábbi jelenséggel.
- A nap első indulásakor minden rendben zajlik, az autó úgy megy, ahogy kell. Mindegy, hogy 1km vagy 1000km megyek, 2 percet vagy 4 órát vezetek.
- A következő induláskor kezdődnek a gondok. Alapjáraton az első gázpedál érintésre hajlamos lefulladni az autó.
- Kitolatsz a parkolóból, kuplung 1-esbe, közben lefullad az autó.
- Stoptáblánál megállsz, lefullad az autó
- 90-es tempónál, nagyobb kanyar jön, ezért lassítok majd visszaváltás, közben beesik a fordulat és lefullad az autó (ritkán, de előfordul)
- továbbá gáz adásra lomha, erőtlen az autó, alig gyorsul. 3000 fordulat felett megindul az autó, de még ekkor se olyan mint szokott
Nagyából ezek a tünetek

Amiket már csináltam:
- Légtömegmérő cserélve
- 3-4 lyukas cső kicserélve
- teljes kartelgáz rendszer cserélve (csövek, szűrő stb..)
- Diagnosztikában semmi olyan hibajel nincs, ami ezekre a jelenségekre adna magyarázatot
- Gyertyák. trafók ellenőrizve.

Esetleg valaki találkozott hasonló jelenséggel, vagy netán van ötlet hogy mi lehet még a gond?
A jelenség annak tűnik, mintha nem jól mérnél az anyagokat és ezáltal az égés nem megfelelő. Ezért is cseréltük a légtömegmérőt, majd a teljes kártelgáz rendszert. Amikor a kartelgáz rendszer cseréltük, akkor fél évre 95%-ban megszűntek a hibajelenségek, de azóta megint kezdenek újra előjönni.

Előre is köszi a segítséget!


Szia!
Esetleg neked már meglett mi a hiba?
Nagyon hasonlítanak a jelenségek az enyémhez

státusz Tomi15

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2021. szeptember 03. péntek, 01:31


Lzoli írta: Sziasztok. Lenne egy m52tub20 motorral szerelt autóm, ami menet közben fullad. Végigjártam vagy 10 szerelőt, de nem tudják mi lehet.
80km/h 2-2200rpm fordulatig jó az autó. 90km/h felett 2500rpm- felfele ha egy gázon megyek vele befullad. Gyorsításkor viszont hibátlan. Érzésre mintha elvenném a gázt (tartom egyhelybe) ilyenkor a fogyasztásmérőm felmegy 20 literre, 4-5mp ott áll, majd elindul visszafele, ránt az autó és megy tovább. nem gyullad fel semmi a műszerfalon.
Nincsen semmi hibakódja. Nem kell levennem a gyújtást és újraindítanom. Vezérműtengely jeladó cserélve, főtengely jeladó cserélve, légtömegmérő cserélve. Lambdaszondák élőadatba nézve, illetve a befecskendezés is, szerelő szerint jók. Találkozott esetleg valaki ilyennel?

Előre is köszi!


Szia!
Esetleg meglett már a hiba?
Ugyan ebben a cipőben járok

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2021. május 01. szombat, 17:56


Lzoli írta: Sziasztok. Lenne egy m52tub20 motorral szerelt autóm, ami menet közben fullad. Végigjártam vagy 10 szerelőt, de nem tudják mi lehet.
80km/h 2-2200rpm fordulatig jó az autó. 90km/h felett 2500rpm- felfele ha egy gázon megyek vele befullad. Gyorsításkor viszont hibátlan. Érzésre mintha elvenném a gázt (tartom egyhelybe) ilyenkor a fogyasztásmérőm felmegy 20 literre, 4-5mp ott áll, majd elindul visszafele, ránt az autó és megy tovább. nem gyullad fel semmi a műszerfalon.
Nincsen semmi hibakódja. Nem kell levennem a gyújtást és újraindítanom. Vezérműtengely jeladó cserélve, főtengely jeladó cserélve, légtömegmérő cserélve. Lambdaszondák élőadatba nézve, illetve a befecskendezés is, szerelő szerint jók. Találkozott esetleg valaki ilyennel?

Előre is köszi!


én megnézném még a VANOS szolenoid szelepek tömítőgyűrűit, illetve a DISA szelepet, ami a változtatható szívócsőhosszért felelős.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1998

státusz Lzoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2021. május 01. szombat, 16:06


Sziasztok. Lenne egy m52tub20 motorral szerelt autóm, ami menet közben fullad. Végigjártam vagy 10 szerelőt, de nem tudják mi lehet.
80km/h 2-2200rpm fordulatig jó az autó. 90km/h felett 2500rpm- felfele ha egy gázon megyek vele befullad. Gyorsításkor viszont hibátlan. Érzésre mintha elvenném a gázt (tartom egyhelybe) ilyenkor a fogyasztásmérőm felmegy 20 literre, 4-5mp ott áll, majd elindul visszafele, ránt az autó és megy tovább. nem gyullad fel semmi a műszerfalon.
Nincsen semmi hibakódja. Nem kell levennem a gyújtást és újraindítanom. Vezérműtengely jeladó cserélve, főtengely jeladó cserélve, légtömegmérő cserélve. Lambdaszondák élőadatba nézve, illetve a befecskendezés is, szerelő szerint jók. Találkozott esetleg valaki ilyennel?

Előre is köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2021. április 13. kedd, 19:39


Noked írta: Sziasztok!
Auto: 2003-as, 3-as BMW, E46 2200cm3, sor 6,
Lassan 1 éve szenvedek az alábbi jelenséggel.
- A nap első indulásakor minden rendben zajlik, az autó úgy megy, ahogy kell. Mindegy, hogy 1km vagy 1000km megyek, 2 percet vagy 4 órát vezetek.
- A következő induláskor kezdődnek a gondok. Alapjáraton az első gázpedál érintésre hajlamos lefulladni az autó.
- Kitolatsz a parkolóból, kuplung 1-esbe, közben lefullad az autó.
- Stoptáblánál megállsz, lefullad az autó
- 90-es tempónál, nagyobb kanyar jön, ezért lassítok majd visszaváltás, közben beesik a fordulat és lefullad az autó (ritkán, de előfordul)
- továbbá gáz adásra lomha, erőtlen az autó, alig gyorsul. 3000 fordulat felett megindul az autó, de még ekkor se olyan mint szokott
Nagyából ezek a tünetek

Amiket már csináltam:
- Légtömegmérő cserélve
- 3-4 lyukas cső kicserélve
- teljes kartelgáz rendszer cserélve (csövek, szűrő stb..)
- Diagnosztikában semmi olyan hibajel nincs, ami ezekre a jelenségekre adna magyarázatot
- Gyertyák. trafók ellenőrizve.

Esetleg valaki találkozott hasonló jelenséggel, vagy netán van ötlet hogy mi lehet még a gond?
A jelenség annak tűnik, mintha nem jól mérnél az anyagokat és ezáltal az égés nem megfelelő. Ezért is cseréltük a légtömegmérőt, majd a teljes kártelgáz rendszert. Amikor a kartelgáz rendszer cseréltük, akkor fél évre 95%-ban megszűntek a hibajelenségek, de azóta megint kezdenek újra előjönni.

Előre is köszi a segítséget!


ez inkább olyan jelenség, mint amikor a főtengely jeladó rosszalkodik, ezek a befulladások tipikusan, kuplung benyomásra.
de ennél simán lehet a DISA szelep is problémás. vagy ennyit bírt a kartergáz szellőztető.
kartel az más, mivel 2x is rosszul írtad, gondoltam szólok.helyesen karter.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Noked

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2021. április 13. kedd, 10:07


Sziasztok!
Auto: 2003-as, 3-as BMW, E46 2200cm3, sor 6,
Lassan 1 éve szenvedek az alábbi jelenséggel.
- A nap első indulásakor minden rendben zajlik, az autó úgy megy, ahogy kell. Mindegy, hogy 1km vagy 1000km megyek, 2 percet vagy 4 órát vezetek.
- A következő induláskor kezdődnek a gondok. Alapjáraton az első gázpedál érintésre hajlamos lefulladni az autó.
- Kitolatsz a parkolóból, kuplung 1-esbe, közben lefullad az autó.
- Stoptáblánál megállsz, lefullad az autó
- 90-es tempónál, nagyobb kanyar jön, ezért lassítok majd visszaváltás, közben beesik a fordulat és lefullad az autó (ritkán, de előfordul)
- továbbá gáz adásra lomha, erőtlen az autó, alig gyorsul. 3000 fordulat felett megindul az autó, de még ekkor se olyan mint szokott
Nagyából ezek a tünetek

Amiket már csináltam:
- Légtömegmérő cserélve
- 3-4 lyukas cső kicserélve
- teljes kartelgáz rendszer cserélve (csövek, szűrő stb..)
- Diagnosztikában semmi olyan hibajel nincs, ami ezekre a jelenségekre adna magyarázatot
- Gyertyák. trafók ellenőrizve.

Esetleg valaki találkozott hasonló jelenséggel, vagy netán van ötlet hogy mi lehet még a gond?
A jelenség annak tűnik, mintha nem jól mérnél az anyagokat és ezáltal az égés nem megfelelő. Ezért is cseréltük a légtömegmérőt, majd a teljes kártelgáz rendszert. Amikor a kartelgáz rendszer cseréltük, akkor fél évre 95%-ban megszűntek a hibajelenségek, de azóta megint kezdenek újra előjönni.

Előre is köszi a segítséget!

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120i
Évjárat: 2005

státusz IQno

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2020. március 01. vasárnap, 22:23


Sziasztok!

Lenne egy problémám amire nem nagyon jöttek még rá szerelők sajnos
Van egy 2005 ös 120i-m ami hidegen beindul azonnal de már üzem meleg állapotban már nem akar elindulni de az az érdekesség benne, hogy minden egyes indíáskor beindul de azonnal megáll!Tehát nem tekertet hanem bepöcccen egyböl de megáll azonnal!
Ha kihül a motor azonnal beindul és akárhova elvisz szépen ….
Állítólag a kiolvasásánál semmit nem ír!
Benzinszivattyú lett eddig cserélve és a pótkulcsal is probáltam !

Köszönöm a válaszokat !

BMWcolose46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz BMWcolose46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. december 08. vasárnap, 10:41


YELLOW írta:
BMWcolose46 írta: Sziasztok
E46 320d 2001 136 le
Gágázolajszűrő csere után nem indul nem dolgozza ki a levegőt ha az a baj, szerelő azt mondta lehet elektronikai hiba teker teker de nem indul , semmi hibakód mi lehet a baj??


ez a motortérben lévő szűrő? azt fel kell tölteni gázolajjal, illetve. illetve a szűrő után célszerű lecsatlakoztatni és kicsit gyújtásra tenni, persze a gázolajat felfogni valamivel. illetve többször rátenni a gyújtást, mielőtt indítanád.


Igen a motortérben levő szűrő , feltöltöttük ahogy irtad gyujtást is adtunk többször ,jo volt minden,semmi baj nemvolt vele szokásos olaj és szűrők cseréje volt és azóta nem indul már több mint 1 hete kintatva van szegény önindító (fél éves vadonat uj) 10 hónapos akksi van benn már semmi ötletem mi lehet a baj