- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E90
- Kivitel: Sedan
- Modell: 330xd
- Évjárat: 2006
Elküldve: 2010. október 03. vasárnap, 19:52
www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88
Elküldve: 2010. október 03. vasárnap, 19:52
Elküldve: 2010. október 03. vasárnap, 19:39
Elküldve: 2010. október 03. vasárnap, 19:22
funkilaci írta:bmw320d4 írta:funkilaci írta:
Dynamic azt hiszem(3000huf/l)...most olvastam 1 hasonló problémáról és ott a kartelgáz szűrő csere jelentette a megoldást....mit szóltok?..esküszöm már 100kmert sem merek menni a verdával...nehogy vmi még nagyobb gáz legyen...
A karteRgázszűrő nem tud ekkora olajfogyasztást okozni, szerintem turbóhiba lesz.
Ahogy kempelen is javasolta, nézzétek meg a töltőcső belsejét, van-e benne olaj.
Na ezt szomorúan hallom..és én még reménykedtem h "csak" a kaRtergázszűrőt kell esetleg cserélni...holnap lesz belenézve a vasba...már lemondtam h még 100km megyek vele...iszonyat brutálokat lehet olvasni a "kék füsttel" nem időben vitt majd szétrobbant bömösök gazdáitól..400-500huf-os javítási költségekről regélnek...
Elküldve: 2010. október 03. vasárnap, 16:17
funkilaci írta:JanoE46 írta:funkilaci írta:
Nem volt még turbo cserélve....soha semmilyen gond nem volt vele..ez is derúlt égből villámcsapás...olaj 5w40 common rail van benne...már amennyi maradt még....jah...és az is fekete mint a szurok...6000km után nem rossz...holnap még muszáj vele mennem 100km-ert utána irány szervíz...
Olajat milyen időközönként cseréltél eddig?
Fél éve van nálam az autó...vezetett német szervízkönyv-majd magyar...mikor hozzám került kb. 22 000kmnél történt a csere...előtte rendszeresen kb.15-20000enként cserélte a szervizkönyv szerint a gazdája..
Elküldve: 2010. október 03. vasárnap, 16:13
bmw320d4 írta:funkilaci írta:
Dynamic azt hiszem(3000huf/l)...most olvastam 1 hasonló problémáról és ott a kartelgáz szűrő csere jelentette a megoldást....mit szóltok?..esküszöm már 100kmert sem merek menni a verdával...nehogy vmi még nagyobb gáz legyen...
A karteRgázszűrő nem tud ekkora olajfogyasztást okozni, szerintem turbóhiba lesz.
Ahogy kempelen is javasolta, nézzétek meg a töltőcső belsejét, van-e benne olaj.
Elküldve: 2010. október 03. vasárnap, 16:08
JanoE46 írta:funkilaci írta:
Nem volt még turbo cserélve....soha semmilyen gond nem volt vele..ez is derúlt égből villámcsapás...olaj 5w40 common rail van benne...már amennyi maradt még....jah...és az is fekete mint a szurok...6000km után nem rossz...holnap még muszáj vele mennem 100km-ert utána irány szervíz...
Olajat milyen időközönként cseréltél eddig?
Elküldve: 2010. október 03. vasárnap, 15:58
funkilaci írta:
Nem volt még turbo cserélve....soha semmilyen gond nem volt vele..ez is derúlt égből villámcsapás...olaj 5w40 common rail van benne...már amennyi maradt még....jah...és az is fekete mint a szurok...6000km után nem rossz...holnap még muszáj vele mennem 100km-ert utána irány szervíz...
Elküldve: 2010. október 03. vasárnap, 15:32
funkilaci írta:
Dynamic azt hiszem(3000huf/l)...most olvastam 1 hasonló problémáról és ott a kartelgáz szűrő csere jelentette a megoldást....mit szóltok?..esküszöm már 100kmert sem merek menni a verdával...nehogy vmi még nagyobb gáz legyen...
Elküldve: 2010. október 03. vasárnap, 15:18
bmw320d4 írta:funkilaci írta: Nem volt még turbo cserélve....soha semmilyen gond nem volt vele..ez is derúlt égből villámcsapás...olaj 5w40 common rail van benne...már amennyi maradt még....jah...és az is fekete mint a szurok...6000km után nem rossz...holnap még muszáj vele mennem 100km-ert utána irány szervíz...
Milyen az a common rail olaj? Hol lehet kapni?
Elküldve: 2010. október 03. vasárnap, 14:57
funkilaci írta: Nem volt még turbo cserélve....soha semmilyen gond nem volt vele..ez is derúlt égből villámcsapás...olaj 5w40 common rail van benne...már amennyi maradt még....jah...és az is fekete mint a szurok...6000km után nem rossz...holnap még muszáj vele mennem 100km-ert utána irány szervíz...
Elküldve: 2010. október 03. vasárnap, 14:37
jrtom írta: Szeva!
A turbó volt cserélve? Mindenesetre megnézném azt is, hogy nem lóg-e a tengelye.funkilaci írta: Sziasztok!
Segitségeteket kérem!
2004es 320d-m van 133 000kmrel.
Olajcsere után 6000kmrel minimum szintet jelzett a nívópálca. 1liter olajat beletöltöttünk amit kb.1 hét alatt bezabált.Emellett kegyetlen lila füstöt ereget a kicsike.
Továbbá a turbo 2 alkalommal is vacakolt,vagyis menet közben elvesztette az erejét majd a következő beinditásnál már ismét erőre kapott mintha semmi baja nem lenne.
Nemtudom van e összefüggés a dolgok között.
UI. Szeged környékén megbízható jó szerelő?
Köszi,Lacek
Nem volt még turbo cserélve....soha semmilyen gond nem volt vele..ez is derúlt égből villámcsapás...olaj 5w40 common rail van benne...már amennyi maradt még....jah...és az is fekete mint a szurok...6000km után nem rossz...holnap még muszáj vele mennem 100km-ert utána irány szervíz...
Elküldve: 2010. október 03. vasárnap, 09:27
Barg írta: Nem sokat fog ez mondani neki. Az én szívócsövem null km-es kora óta enyhén olajpárás, és 15 000 km alatt mindössze 2-3 mm olaj fogy a nívópálcán. És a turbócserém után se változott a helyzet.
Elküldve: 2010. október 02. szombat, 23:36
BarG írta: Nem sokat fog ez mondani neki. Az én szívócsövem null km-es kora óta enyhén olajpárás, és 15 000 km alatt mindössze 2-3 mm olaj fogy a nívópálcán. És a turbócserém után se változott a helyzet.
Elküldve: 2010. október 02. szombat, 23:14
kempelen írta:funkilaci írta: Sziasztok!
Segitségeteket kérem!
2004es 320d-m van 133 000kmrel.
Olajcsere után 6000kmrel minimum szintet jelzett a nívópálca. 1liter olajat beletöltöttünk amit kb.1 hét alatt bezabált.Emellett kegyetlen lila füstöt ereget a kicsike.
Továbbá a turbo 2 alkalommal is vacakolt,vagyis menet közben elvesztette az erejét majd a következő beinditásnál már ismét erőre kapott mintha semmi baja nem lenne.
Nemtudom van e összefüggés a dolgok között.
UI. Szeged környékén megbízható jó szerelő?
Köszi,Lacek
Vegyétek le az EGR szelepnél a nagy vastag fekete csövet, amely az intercoolertől jön.
Nézzétek meg olajos e a belseje.
Elküldve: 2010. október 02. szombat, 20:52
funkilaci írta: Sziasztok!
Segitségeteket kérem!
2004es 320d-m van 133 000kmrel.
Olajcsere után 6000kmrel minimum szintet jelzett a nívópálca. 1liter olajat beletöltöttünk amit kb.1 hét alatt bezabált.Emellett kegyetlen lila füstöt ereget a kicsike.
Továbbá a turbo 2 alkalommal is vacakolt,vagyis menet közben elvesztette az erejét majd a következő beinditásnál már ismét erőre kapott mintha semmi baja nem lenne.
Nemtudom van e összefüggés a dolgok között.
UI. Szeged környékén megbízható jó szerelő?
Köszi,Lacek