anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 18:30


fandor írta:
fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta:
anubisz írta: Ha nem áll le a kocsi, előbb nézesd meg mert ha veszel új jeladót, és nem az a hiba oka, csak kidobtad a pénzt. Ez még csak eltérést mutat, ha tropa a jeladó, akkor már, le, le állogatna. Akkor is indul, csak szó nélkül leáll mikor hirtelen el akarsz indulni.
Akkor más kódot dob, ha már le is áll. Már nem emlékszem pontosan de az P0 és 3 szám .
http://budavill.hu/pages/OBD-k%C3%B3dok-magyarul!.html

Megvan, nekem ezt dobta mikor rossz volt a jeladó, a 0014 est meg akkor mikor visszatekerte a szelepet, és még nem állt be normálisan a vezérlés.









Nem áll le az autó nagyon szépen jár a motor melegen is.Igazából nem is vettem észre semmi változást amig ki nem lett olvasva.
2 vezérműtengely van egy szivó meg egy kipufogó, igaz ?
Akkor ahogy kiveszem a linkekből a tieden a 0014 az a szivó mágnes szelep neked az volt rossz.Az enyémen meg a 0012 a kipufogó mágnes szelep.


Igen, de nekem a jeladó volt a rossz,P0340 és mikor cserélték, le lett tekerve a mágnes szelep, mert szinte mögötte van a jeladó, mikor vissza tekerték, és ki álltam a szervizből, akkor dobta a 0014 es kódot. Gondolom, hogy meg lett bontva a mágnesszelep, így nem egyből tudott vezérelni, mert ugye ki folyt belőle az olaj is. Utána már nem írt hibát.


Okés akkor utána járok hogy működik e a jeladó. Ha igen akkor megyünk tovább.
Köszönöm a segitséget



Egyébként neked ezek a leállások hogy jelentkeztek, csak amikor alapjáratról indultál vagy menet közben is, mert most hogy gondolkozok elég sokszor előfordul hogy lefullad az autó indulás közben, de eddig azt gondoltam én vagy balfasz vagy szokni kell az autó vagy mit tudom én.....



Úgy, hogy minden rendbe, megálltam egy piros lámpánál, mikor zöldre váltott ráléptem a gázra és le állt, újra indítottam és minden rendbe. Rossz adatot küldött a jeladó. Be is írja egyből a hibát. De volt, hogy mentem a kocsival, pontkanyar volt, és alig bírtam bevenni, mert leállt közbe az autó, elment a szervó, minden. Csak lassan mentem, de épp elég. Az enyém automata, úgyhogy nem azért fulladtam le mert nem bírtam kuplungolni.
Csalóka, eleinte ritkán jelentkezik. Nekem már volt ilyen, akkor a másik fosta le magát.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 18:18


fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta:
anubisz írta: Ha nem áll le a kocsi, előbb nézesd meg mert ha veszel új jeladót, és nem az a hiba oka, csak kidobtad a pénzt. Ez még csak eltérést mutat, ha tropa a jeladó, akkor már, le, le állogatna. Akkor is indul, csak szó nélkül leáll mikor hirtelen el akarsz indulni.
Akkor más kódot dob, ha már le is áll. Már nem emlékszem pontosan de az P0 és 3 szám .
http://budavill.hu/pages/OBD-k%C3%B3dok-magyarul!.html

Megvan, nekem ezt dobta mikor rossz volt a jeladó, a 0014 est meg akkor mikor visszatekerte a szelepet, és még nem állt be normálisan a vezérlés.









Nem áll le az autó nagyon szépen jár a motor melegen is.Igazából nem is vettem észre semmi változást amig ki nem lett olvasva.
2 vezérműtengely van egy szivó meg egy kipufogó, igaz ?
Akkor ahogy kiveszem a linkekből a tieden a 0014 az a szivó mágnes szelep neked az volt rossz.Az enyémen meg a 0012 a kipufogó mágnes szelep.


Igen, de nekem a jeladó volt a rossz,P0340 és mikor cserélték, le lett tekerve a mágnes szelep, mert szinte mögötte van a jeladó, mikor vissza tekerték, és ki álltam a szervizből, akkor dobta a 0014 es kódot. Gondolom, hogy meg lett bontva a mágnesszelep, így nem egyből tudott vezérelni, mert ugye ki folyt belőle az olaj is. Utána már nem írt hibát.


Okés akkor utána járok hogy működik e a jeladó. Ha igen akkor megyünk tovább.
Köszönöm a segitséget



Egyébként neked ezek a leállások hogy jelentkeztek, csak amikor alapjáratról indultál vagy menet közben is, mert most hogy gondolkozok elég sokszor előfordul hogy lefullad az autó indulás közben, de eddig azt gondoltam én vagy balfasz vagy szokni kell az autó vagy mit tudom én.....



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 18:01


anubisz írta:
fandor írta:
anubisz írta: Ha nem áll le a kocsi, előbb nézesd meg mert ha veszel új jeladót, és nem az a hiba oka, csak kidobtad a pénzt. Ez még csak eltérést mutat, ha tropa a jeladó, akkor már, le, le állogatna. Akkor is indul, csak szó nélkül leáll mikor hirtelen el akarsz indulni.
Akkor más kódot dob, ha már le is áll. Már nem emlékszem pontosan de az P0 és 3 szám .
http://budavill.hu/pages/OBD-k%C3%B3dok-magyarul!.html

Megvan, nekem ezt dobta mikor rossz volt a jeladó, a 0014 est meg akkor mikor visszatekerte a szelepet, és még nem állt be normálisan a vezérlés.









Nem áll le az autó nagyon szépen jár a motor melegen is.Igazából nem is vettem észre semmi változást amig ki nem lett olvasva.
2 vezérműtengely van egy szivó meg egy kipufogó, igaz ?
Akkor ahogy kiveszem a linkekből a tieden a 0014 az a szivó mágnes szelep neked az volt rossz.Az enyémen meg a 0012 a kipufogó mágnes szelep.


Igen, de nekem a jeladó volt a rossz,P0340 és mikor cserélték, le lett tekerve a mágnes szelep, mert szinte mögötte van a jeladó, mikor vissza tekerték, és ki álltam a szervizből, akkor dobta a 0014 es kódot. Gondolom, hogy meg lett bontva a mágnesszelep, így nem egyből tudott vezérelni, mert ugye ki folyt belőle az olaj is. Utána már nem írt hibát.


Okés akkor utána járok hogy működik e a jeladó. Ha igen akkor megyünk tovább.
Köszönöm a segitséget



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 17:56


fandor írta:
anubisz írta: Ha nem áll le a kocsi, előbb nézesd meg mert ha veszel új jeladót, és nem az a hiba oka, csak kidobtad a pénzt. Ez még csak eltérést mutat, ha tropa a jeladó, akkor már, le, le állogatna. Akkor is indul, csak szó nélkül leáll mikor hirtelen el akarsz indulni.
Akkor más kódot dob, ha már le is áll. Már nem emlékszem pontosan de az P0 és 3 szám .
http://budavill.hu/pages/OBD-k%C3%B3dok-magyarul!.html

Megvan, nekem ezt dobta mikor rossz volt a jeladó, a 0014 est meg akkor mikor visszatekerte a szelepet, és még nem állt be normálisan a vezérlés.









Nem áll le az autó nagyon szépen jár a motor melegen is.Igazából nem is vettem észre semmi változást amig ki nem lett olvasva.
2 vezérműtengely van egy szivó meg egy kipufogó, igaz ?
Akkor ahogy kiveszem a linkekből a tieden a 0014 az a szivó mágnes szelep neked az volt rossz.Az enyémen meg a 0012 a kipufogó mágnes szelep.


Igen, de nekem a jeladó volt a rossz,P0340 és mikor cserélték, le lett tekerve a mágnes szelep, mert szinte mögötte van a jeladó, mikor vissza tekerték, és ki álltam a szervizből, akkor dobta a 0014 es kódot. Gondolom, hogy meg lett bontva a mágnesszelep, így nem egyből tudott vezérelni, mert ugye ki folyt belőle az olaj is. Utána már nem írt hibát.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 17:51


anubisz írta: Ha nem áll le a kocsi, előbb nézesd meg mert ha veszel új jeladót, és nem az a hiba oka, csak kidobtad a pénzt. Ez még csak eltérést mutat, ha tropa a jeladó, akkor már, le, le állogatna. Akkor is indul, csak szó nélkül leáll mikor hirtelen el akarsz indulni.
Akkor más kódot dob, ha már le is áll. Már nem emlékszem pontosan de az P0 és 3 szám .
http://budavill.hu/pages/OBD-k%C3%B3dok-magyarul!.html

Megvan, nekem ezt dobta mikor rossz volt a jeladó, a 0014 est meg akkor mikor visszatekerte a szelepet, és még nem állt be normálisan a vezérlés.









Nem áll le az autó nagyon szépen jár a motor melegen is.Igazából nem is vettem észre semmi változást amig ki nem lett olvasva.
2 vezérműtengely van egy szivó meg egy kipufogó, igaz ?
Akkor ahogy kiveszem a linkekből a tieden a 0014 az a szivó mágnes szelep neked az volt rossz.Az enyémen meg a 0012 a kipufogó mágnes szelep.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 16:57


Ha nem áll le a kocsi, előbb nézesd meg mert ha veszel új jeladót, és nem az a hiba oka, csak kidobtad a pénzt. Ez még csak eltérést mutat, ha tropa a jeladó, akkor már, le, le állogatna. Akkor is indul, csak szó nélkül leáll mikor hirtelen el akarsz indulni.
Akkor más kódot dob, ha már le is áll. Már nem emlékszem pontosan de az P0 és 3 szám .
http://budavill.hu/pages/OBD-k%C3%B3dok-magyarul!.html

Megvan, nekem ezt dobta mikor rossz volt a jeladó, a 0014 est meg akkor mikor visszatekerte a szelepet, és még nem állt be normálisan a vezérlés.









Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. december 07. péntek, 17:08

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 16:36


fandor írta:
fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta: Sziasztok!

Következő problémával fordulok hozzátok (2000 320i 150le):

Az autó fura zörgő hangot hallat, autó alá bemásztam majd azt veszem észre hogy az egyik lambda szonda lötyög, a rajta lévő menet gyakorlatilag nulla, a kipufogóban lévő menet jó.
Leszedtem a szondát és a visszajelző lámpa nem ég ez hogy lehet ?????? (mentem vele szonda nélkül is 5-10 km t)
A szondára egy ismerős esztergályos ujra csinálta a menetet, hegesztéssel növelte meg a hiányzó részt és újra vágta a menetet, ettől tönkre mehet a szonda ha még jó volt ????
Vissza raktam a helyére de továbbra sem világit a visszajelző.(a vissza jelző égő az jó )
Köszi


Szerintem semmi gond, ha vissza van menetezve rendesen, és nem sérült a szonda. Azért érdekes, hogy nem írt be semmit, pedig a lambda eltéréseket még sima OBD2 kódokkal is bedobja. Aztán lehet benne van, csak nem jelezte ki a chek lámpa. Esetleg majd más megírja miért nem írt be neked hibát, de érdekes dolog. De ha vissza van rakva nincs miért aggódni.

Ide beírod az alvázszám utolsó 7 karakterét, és meg tudod nézni, hogy néz ki, amit venni akarsz, aztán a száma alapján rá tudsz keresni a neten, és megnézni képen, hogy néz ki.

http://bmwfans.info/parts/catalog/


Hali!

Most voltam egy ismerősnél és kiolvasta a hibatárat.Betárolta elvileg azt is amikor levettem.A szonda müködik illetve törlés után nem dobta viszza a hibát.Törlés után mentem egy nagy kört utána olvasás ujra és nem jelezi a szondákat.
Viszont van egy hiba kód 12 es számú kipufogó vezérmű tengely visszajelző ha jól emlékszem.
Hol tudok teljes hibakód listát tölteni ?
Mi e a 12 es hibakód ha tudja vki vagyis mit jelenet ?


Hát olyat nem tudok, hogy 12-es. Annak van valami eredeti kódja.Itt van egy pár oldal, de ha be írod a keresőbe a kódot, dob rá a google vagy 500 találatot.

http://www.obd-codes.com/trouble_codes/bmw/
http://www.nology.com/OBD2FaultCodes.htm

Google crome keresőbe beírod a hibakódot, és kapsz egy csomó oldalt, leírást, hogy mit jelent, és lehetséges okokat, le is fordítja a Crome böngésző.
Ha a vezérmű tengely jeladód rossz azt cseréld, mert le fog állni a kocsid, és nem fog indulni melegen, össze, vissza.

http://www.obd-codes.com/trouble_codes/


Hát nem tudom milyen program volt ez csak annyit irt 12 mert láttam.És igy volt forditva "kipufogóm főtengely érzékelő" nem a VANOS állitó "motorját" jelöli ???


Nah most nézem azok között amit linkeltél.Ebben a 0012 ezu az ezt irta http://www.nology.com/OBD2FaultCodes.htm


Igen úgy van, de azt hittem csak sima 12 mondasz. Azt cserélni kell, de nem biztos, hogy a jeladó a hibás, azt más is okozhatja !!

http://www.obd-codes.com/p0012

Nekem mikor le lett csavarva, és vissza lett téve ez az alkatrész a 3 mas mert mögötte volt a vez Teng Jeladó és úgy lehetett kivenni, mikor visszacsavarta egyből dobta hogy rossz az érték.
http://static.bmwfans.info/ima...UwX3A=.png
abba ha gyenge az olaj áramlás, el van tömődve, vagy rossz a szelep már eltérést dob, ha hibásan van beállítva akkor is. Ha szar a vezérmű T . Jeladó, le szokott állni a kocsi, mondjuk egy kereszteződésbe, ha indulsz, csak úgy leáll.
VCT dugattyúkamrába
Ezt fordítja rá:
A legfontosabb dolog, hogy ellenőrizze, hogy ellenőrizze a működését a VCT mágnesszelepet. Ön keres egy ragad vagy beragadt VCT mágnesszelep által okozott szennyezés. Lásd: A jármű kapcsolatos javítási utasítás elvégzéséhez alkatrész vizsgálatokat a VCT egység. Megjegyzés: Eladó technikusok a fejlett eszközök és a képesség, hogy kövesse részletes hibaelhárítási lépéseket, beleértve a képességét, hogy teszteljék komponenseket a kiolvasó műszerrel.

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. december 07. péntek, 16:38


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 16:24


fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta: Sziasztok!

Következő problémával fordulok hozzátok (2000 320i 150le):

Az autó fura zörgő hangot hallat, autó alá bemásztam majd azt veszem észre hogy az egyik lambda szonda lötyög, a rajta lévő menet gyakorlatilag nulla, a kipufogóban lévő menet jó.
Leszedtem a szondát és a visszajelző lámpa nem ég ez hogy lehet ?????? (mentem vele szonda nélkül is 5-10 km t)
A szondára egy ismerős esztergályos ujra csinálta a menetet, hegesztéssel növelte meg a hiányzó részt és újra vágta a menetet, ettől tönkre mehet a szonda ha még jó volt ????
Vissza raktam a helyére de továbbra sem világit a visszajelző.(a vissza jelző égő az jó )
Köszi


Szerintem semmi gond, ha vissza van menetezve rendesen, és nem sérült a szonda. Azért érdekes, hogy nem írt be semmit, pedig a lambda eltéréseket még sima OBD2 kódokkal is bedobja. Aztán lehet benne van, csak nem jelezte ki a chek lámpa. Esetleg majd más megírja miért nem írt be neked hibát, de érdekes dolog. De ha vissza van rakva nincs miért aggódni.

Ide beírod az alvázszám utolsó 7 karakterét, és meg tudod nézni, hogy néz ki, amit venni akarsz, aztán a száma alapján rá tudsz keresni a neten, és megnézni képen, hogy néz ki.

http://bmwfans.info/parts/catalog/


Hali!

Most voltam egy ismerősnél és kiolvasta a hibatárat.Betárolta elvileg azt is amikor levettem.A szonda müködik illetve törlés után nem dobta viszza a hibát.Törlés után mentem egy nagy kört utána olvasás ujra és nem jelezi a szondákat.
Viszont van egy hiba kód 12 es számú kipufogó vezérmű tengely visszajelző ha jól emlékszem.
Hol tudok teljes hibakód listát tölteni ?
Mi e a 12 es hibakód ha tudja vki vagyis mit jelenet ?


Hát olyat nem tudok, hogy 12-es. Annak van valami eredeti kódja.Itt van egy pár oldal, de ha be írod a keresőbe a kódot, dob rá a google vagy 500 találatot.

http://www.obd-codes.com/trouble_codes/bmw/
http://www.nology.com/OBD2FaultCodes.htm

Google crome keresőbe beírod a hibakódot, és kapsz egy csomó oldalt, leírást, hogy mit jelent, és lehetséges okokat, le is fordítja a Crome böngésző.
Ha a vezérmű tengely jeladód rossz azt cseréld, mert le fog állni a kocsid, és nem fog indulni melegen, össze, vissza.

http://www.obd-codes.com/trouble_codes/


Hát nem tudom milyen program volt ez csak annyit irt 12 mert láttam.És igy volt forditva "kipufogóm főtengely érzékelő" nem a VANOS állitó "motorját" jelöli ???


Nah most nézem azok között amit linkeltél.Ebben a 0012 ezu az ezt irta http://www.nology.com/OBD2FaultCodes.htm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 16:21


anubisz írta:
fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta: Sziasztok!

Következő problémával fordulok hozzátok (2000 320i 150le):

Az autó fura zörgő hangot hallat, autó alá bemásztam majd azt veszem észre hogy az egyik lambda szonda lötyög, a rajta lévő menet gyakorlatilag nulla, a kipufogóban lévő menet jó.
Leszedtem a szondát és a visszajelző lámpa nem ég ez hogy lehet ?????? (mentem vele szonda nélkül is 5-10 km t)
A szondára egy ismerős esztergályos ujra csinálta a menetet, hegesztéssel növelte meg a hiányzó részt és újra vágta a menetet, ettől tönkre mehet a szonda ha még jó volt ????
Vissza raktam a helyére de továbbra sem világit a visszajelző.(a vissza jelző égő az jó )
Köszi


Szerintem semmi gond, ha vissza van menetezve rendesen, és nem sérült a szonda. Azért érdekes, hogy nem írt be semmit, pedig a lambda eltéréseket még sima OBD2 kódokkal is bedobja. Aztán lehet benne van, csak nem jelezte ki a chek lámpa. Esetleg majd más megírja miért nem írt be neked hibát, de érdekes dolog. De ha vissza van rakva nincs miért aggódni.

Ide beírod az alvázszám utolsó 7 karakterét, és meg tudod nézni, hogy néz ki, amit venni akarsz, aztán a száma alapján rá tudsz keresni a neten, és megnézni képen, hogy néz ki.

http://bmwfans.info/parts/catalog/


Hali!

Most voltam egy ismerősnél és kiolvasta a hibatárat.Betárolta elvileg azt is amikor levettem.A szonda müködik illetve törlés után nem dobta viszza a hibát.Törlés után mentem egy nagy kört utána olvasás ujra és nem jelezi a szondákat.
Viszont van egy hiba kód 12 es számú kipufogó vezérmű tengely visszajelző ha jól emlékszem.
Hol tudok teljes hibakód listát tölteni ?
Mi e a 12 es hibakód ha tudja vki vagyis mit jelenet ?


Hát olyat nem tudok, hogy 12-es. Annak van valami eredeti kódja.Itt van egy pár oldal, de ha be írod a keresőbe a kódot, dob rá a google vagy 500 találatot.

http://www.obd-codes.com/trouble_codes/bmw/
http://www.nology.com/OBD2FaultCodes.htm

Google crome keresőbe beírod a hibakódot, és kapsz egy csomó oldalt, leírást, hogy mit jelent, és lehetséges okokat, le is fordítja a Crome böngésző.
Ha a vezérmű tengely jeladód rossz azt cseréld, mert le fog állni a kocsid, és nem fog indulni melegen, össze, vissza.

http://www.obd-codes.com/trouble_codes/


Hát nem tudom milyen program volt ez csak annyit irt 12 mert láttam.És igy volt forditva "kipufogóm főtengely érzékelő" nem a VANOS állitó "motorját" jelöli ???


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 16:16


fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta: Sziasztok!

Következő problémával fordulok hozzátok (2000 320i 150le):

Az autó fura zörgő hangot hallat, autó alá bemásztam majd azt veszem észre hogy az egyik lambda szonda lötyög, a rajta lévő menet gyakorlatilag nulla, a kipufogóban lévő menet jó.
Leszedtem a szondát és a visszajelző lámpa nem ég ez hogy lehet ?????? (mentem vele szonda nélkül is 5-10 km t)
A szondára egy ismerős esztergályos ujra csinálta a menetet, hegesztéssel növelte meg a hiányzó részt és újra vágta a menetet, ettől tönkre mehet a szonda ha még jó volt ????
Vissza raktam a helyére de továbbra sem világit a visszajelző.(a vissza jelző égő az jó )
Köszi


Szerintem semmi gond, ha vissza van menetezve rendesen, és nem sérült a szonda. Azért érdekes, hogy nem írt be semmit, pedig a lambda eltéréseket még sima OBD2 kódokkal is bedobja. Aztán lehet benne van, csak nem jelezte ki a chek lámpa. Esetleg majd más megírja miért nem írt be neked hibát, de érdekes dolog. De ha vissza van rakva nincs miért aggódni.

Ide beírod az alvázszám utolsó 7 karakterét, és meg tudod nézni, hogy néz ki, amit venni akarsz, aztán a száma alapján rá tudsz keresni a neten, és megnézni képen, hogy néz ki.

http://bmwfans.info/parts/catalog/


Hali!

Most voltam egy ismerősnél és kiolvasta a hibatárat.Betárolta elvileg azt is amikor levettem.A szonda müködik illetve törlés után nem dobta viszza a hibát.Törlés után mentem egy nagy kört utána olvasás ujra és nem jelezi a szondákat.
Viszont van egy hiba kód 12 es számú kipufogó vezérmű tengely visszajelző ha jól emlékszem.
Hol tudok teljes hibakód listát tölteni ?
Mi e a 12 es hibakód ha tudja vki vagyis mit jelenet ?


Hát olyat nem tudok, hogy 12-es. Annak van valami eredeti kódja.Itt van egy pár oldal, de ha be írod a keresőbe a kódot, dob rá a google vagy 500 találatot.

http://www.obd-codes.com/trouble_codes/bmw/
http://www.nology.com/OBD2FaultCodes.htm

Google crome keresőbe beírod a hibakódot, és kapsz egy csomó oldalt, leírást, hogy mit jelent, és lehetséges okokat, le is fordítja a Crome böngésző.
Ha a vezérmű tengely jeladód rossz azt cseréld, mert le fog állni a kocsid, és nem fog indulni melegen, össze, vissza.

http://www.obd-codes.com/trouble_codes/

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 07. péntek, 16:17

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 13:59


anubisz írta:
fandor írta: Sziasztok!

Következő problémával fordulok hozzátok (2000 320i 150le):

Az autó fura zörgő hangot hallat, autó alá bemásztam majd azt veszem észre hogy az egyik lambda szonda lötyög, a rajta lévő menet gyakorlatilag nulla, a kipufogóban lévő menet jó.
Leszedtem a szondát és a visszajelző lámpa nem ég ez hogy lehet ?????? (mentem vele szonda nélkül is 5-10 km t)
A szondára egy ismerős esztergályos ujra csinálta a menetet, hegesztéssel növelte meg a hiányzó részt és újra vágta a menetet, ettől tönkre mehet a szonda ha még jó volt ????
Vissza raktam a helyére de továbbra sem világit a visszajelző.(a vissza jelző égő az jó )
Köszi


Szerintem semmi gond, ha vissza van menetezve rendesen, és nem sérült a szonda. Azért érdekes, hogy nem írt be semmit, pedig a lambda eltéréseket még sima OBD2 kódokkal is bedobja. Aztán lehet benne van, csak nem jelezte ki a chek lámpa. Esetleg majd más megírja miért nem írt be neked hibát, de érdekes dolog. De ha vissza van rakva nincs miért aggódni.

Ide beírod az alvázszám utolsó 7 karakterét, és meg tudod nézni, hogy néz ki, amit venni akarsz, aztán a száma alapján rá tudsz keresni a neten, és megnézni képen, hogy néz ki.

http://bmwfans.info/parts/catalog/


Hali!

Most voltam egy ismerősnél és kiolvasta a hibatárat.Betárolta elvileg azt is amikor levettem.A szonda müködik illetve törlés után nem dobta viszza a hibát.Törlés után mentem egy nagy kört utána olvasás ujra és nem jelezi a szondákat.
Viszont van egy hiba kód 12 es számú kipufogó vezérmű tengely visszajelző ha jól emlékszem.
Hol tudok teljes hibakód listát tölteni ?
Mi e a 12 es hibakód ha tudja vki vagyis mit jelenet ?


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 18:29


fandor írta: Sziasztok!

Következő problémával fordulok hozzátok (2000 320i 150le):

Az autó fura zörgő hangot hallat, autó alá bemásztam majd azt veszem észre hogy az egyik lambda szonda lötyög, a rajta lévő menet gyakorlatilag nulla, a kipufogóban lévő menet jó.
Leszedtem a szondát és a visszajelző lámpa nem ég ez hogy lehet ?????? (mentem vele szonda nélkül is 5-10 km t)
A szondára egy ismerős esztergályos ujra csinálta a menetet, hegesztéssel növelte meg a hiányzó részt és újra vágta a menetet, ettől tönkre mehet a szonda ha még jó volt ????
Vissza raktam a helyére de továbbra sem világit a visszajelző.(a vissza jelző égő az jó )
Köszi


Szerintem semmi gond, ha vissza van menetezve rendesen, és nem sérült a szonda. Azért érdekes, hogy nem írt be semmit, pedig a lambda eltéréseket még sima OBD2 kódokkal is bedobja. Aztán lehet benne van, csak nem jelezte ki a chek lámpa. Esetleg majd más megírja miért nem írt be neked hibát, de érdekes dolog. De ha vissza van rakva nincs miért aggódni.

Ide beírod az alvázszám utolsó 7 karakterét, és meg tudod nézni, hogy néz ki, amit venni akarsz, aztán a száma alapján rá tudsz keresni a neten, és megnézni képen, hogy néz ki.

http://bmwfans.info/parts/catalog/

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 06. csütörtök, 19:34

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 18:04


Sziasztok!

Következő problémával fordulok hozzátok (2000 320i 150le):

Az autó fura zörgő hangot hallat, autó alá bemásztam majd azt veszem észre hogy az egyik lambda szonda lötyög, a rajta lévő menet gyakorlatilag nulla, a kipufogóban lévő menet jó.
Leszedtem a szondát és a visszajelző lámpa nem ég ez hogy lehet ?????? (mentem vele szonda nélkül is 5-10 km t)
A szondára egy ismerős esztergályos ujra csinálta a menetet, hegesztéssel növelte meg a hiányzó részt és újra vágta a menetet, ettől tönkre mehet a szonda ha még jó volt ????
Vissza raktam a helyére de továbbra sem világit a visszajelző.(a vissza jelző égő az jó )
Köszi

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 03. hétfő, 19:43


xlzx írta:
anubisz írta:
xlzx írta: Mi gáz lenne? úgy pörögtél forogtál a szentendrein 2 hete mint a ringlispíííl


Azt szereti az automata, főleg hóba, akkor szokta kibaszni a fogaskerék lámpát
És már csak vészüzemmódba mükszik.
Leállítás, ujraindíttás, mint a Windowsnál és már minden rendbe.


jó hogy ilyen problémám nem volt tegnap egyszer úgy elakadtam fölfele... megforgattam a vasat aztán feltolattam 2 kettes golf és egy evo6 volt az árokban tegnap


Hát igen, az emberek többsége ilyenkor jön rá, hogy fúl hülye a vezetéshez azt hiszik az esp mindent megold.
Én nagy hóba szoktam pörgetni, aztán egy idő után hibát dob a váltó, leállítom, utána már semmi gond. nem szeretik a túlterhelt farolgatást

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. december 03. hétfő, 19:43


veszkoo85 írta:

merre jártál????????????nálunk nem volt hó!!!!!!!!!!!!


figyelni kell azt a kurva kamerát!!!
http://kamera.kozut.hu/mcs039/pc/index.php dobogókő... lehet ma is felmegyek..várok még 1-2 órát, hátha esik..ha nem esik akkor off mert nagyon jeges,tegnap letapostuk