autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 335i
Évjárat: 2008

státusz szider

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 14:46


YELLOW írta:
szider írta: Sziasztok.

Van egy 335i BMW-m amit sikerült megtörni úgy hogy kinyíltak a légzsákok.
És van egy olyan gondom hogy mióta kinyíltak a zsákok azóta nem megy az önindító csak akkor ha adok egy aksit a motortérnél a + és a - ra.. Halottam hogy van valami védelem ezekbe erre az estere és az lenne a kérdés hogy valaki tudja-e azt hogy hol keressem és mit kell kicserélni a gépbe ja és az oldala törött a bal oldalon és a kábelek meg ha jól tudom a jobb oldalon vannak tehát azoknak baja nincs ..

segítségeteket köszönöm...


szokott lenni egy robbanó saru rajta, bár eddig csak dízeleknél láttam, de ahol hátul van az akksi, ott a tankbetöltő nyílás miatt gondolom biztos van. ami pont balesetnél, úgy működik mint pl egy övfeszítő patron. durran és megszakítja az áramkört. ezt a saru környékén kell keresni. de elvileg akkor gyújtásod sem lenne.


Köszi szépen meglesem..
de áram van a kocsin (pl. ablakok mennek) csak indítani nem enged a gyári aksiról.......

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 12:50


szider írta: Sziasztok.

Van egy 335i BMW-m amit sikerült megtörni úgy hogy kinyíltak a légzsákok.
És van egy olyan gondom hogy mióta kinyíltak a zsákok azóta nem megy az önindító csak akkor ha adok egy aksit a motortérnél a + és a - ra.. Halottam hogy van valami védelem ezekbe erre az estere és az lenne a kérdés hogy valaki tudja-e azt hogy hol keressem és mit kell kicserélni a gépbe ja és az oldala törött a bal oldalon és a kábelek meg ha jól tudom a jobb oldalon vannak tehát azoknak baja nincs ..

segítségeteket köszönöm...


szokott lenni egy robbanó saru rajta, bár eddig csak dízeleknél láttam, de ahol hátul van az akksi, ott a tankbetöltő nyílás miatt gondolom biztos van. ami pont balesetnél, úgy működik mint pl egy övfeszítő patron. durran és megszakítja az áramkört. ezt a saru környékén kell keresni. de elvileg akkor gyújtásod sem lenne.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 335i
Évjárat: 2008

státusz szider

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 12:39


Sziasztok.

Van egy 335i BMW-m amit sikerült megtörni úgy hogy kinyíltak a légzsákok.
És van egy olyan gondom hogy mióta kinyíltak a zsákok azóta nem megy az önindító csak akkor ha adok egy aksit a motortérnél a + és a - ra.. Halottam hogy van valami védelem ezekbe erre az estere és az lenne a kérdés hogy valaki tudja-e azt hogy hol keressem és mit kell kicserélni a gépbe ja és az oldala törött a bal oldalon és a kábelek meg ha jól tudom a jobb oldalon vannak tehát azoknak baja nincs ..

segítségeteket köszönöm...

Jonerto
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Jonerto

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2013. október 26. szombat, 10:55


Striker írta:
Jonerto írta:
zoliika írta:
Jonerto írta: Üdv.
Az lenne a kérdésem,hogy 320d-nél 2002-es hol van az üzemanyagszűrő,és mekkora munka kicserélni?Akna kell hozzá vagy belül kell valamit lebontani?


Megcsinálhatod akna nélkül is,de akkor két emelő kell(nekem ez a tapasztalat).Két bilincs ,két oldalról lelazítod ,lehúzod a szűrőt és elszorítod a két gumicsövet különben folyni fog a a gázolaj.Ja ,előtte a fémburkolatot le kell venni,hogy hozzáférj a szűrőhöz amit lemezcsavarok fogna fel.A szűrőn nyíl található hosszanti irányban ami mutatja a gázolaj áramlását.Visszarakni tehát tök egyszerű nekem a fémburkolat egyik lemezcsavarja szokott problémát okozni ,mert alig akar rákapni.Nincs mechanikus pumpa sem légtelenítő,hogy tele legyen a szűrő.Ha,kész vagy indítasz nem indul...akkor másodjára már problémamentesen indul.

Kööszi.



Szia
Nekem van 1 vadonat új bosch gázolaj szűrőm ha érdekel az enyémbe nem lett jó mert az facelift előtti és nekem csak a motortérben van szűrő!

Kössz,de már megvettem.



Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2013. október 26. szombat, 10:38


Jonerto írta:
zoliika írta:
Jonerto írta: Üdv.
Az lenne a kérdésem,hogy 320d-nél 2002-es hol van az üzemanyagszűrő,és mekkora munka kicserélni?Akna kell hozzá vagy belül kell valamit lebontani?


Megcsinálhatod akna nélkül is,de akkor két emelő kell(nekem ez a tapasztalat).Két bilincs ,két oldalról lelazítod ,lehúzod a szűrőt és elszorítod a két gumicsövet különben folyni fog a a gázolaj.Ja ,előtte a fémburkolatot le kell venni,hogy hozzáférj a szűrőhöz amit lemezcsavarok fogna fel.A szűrőn nyíl található hosszanti irányban ami mutatja a gázolaj áramlását.Visszarakni tehát tök egyszerű nekem a fémburkolat egyik lemezcsavarja szokott problémát okozni ,mert alig akar rákapni.Nincs mechanikus pumpa sem légtelenítő,hogy tele legyen a szűrő.Ha,kész vagy indítasz nem indul...akkor másodjára már problémamentesen indul.

Kööszi.



Szia
Nekem van 1 vadonat új bosch gázolaj szűrőm ha érdekel az enyémbe nem lett jó mert az facelift előtti és nekem csak a motortérben van szűrő!

Jonerto
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Jonerto

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2013. október 26. szombat, 10:17


zoliika írta:
Jonerto írta: Üdv.
Az lenne a kérdésem,hogy 320d-nél 2002-es hol van az üzemanyagszűrő,és mekkora munka kicserélni?Akna kell hozzá vagy belül kell valamit lebontani?


Megcsinálhatod akna nélkül is,de akkor két emelő kell(nekem ez a tapasztalat).Két bilincs ,két oldalról lelazítod ,lehúzod a szűrőt és elszorítod a két gumicsövet különben folyni fog a a gázolaj.Ja ,előtte a fémburkolatot le kell venni,hogy hozzáférj a szűrőhöz amit lemezcsavarok fogna fel.A szűrőn nyíl található hosszanti irányban ami mutatja a gázolaj áramlását.Visszarakni tehát tök egyszerű nekem a fémburkolat egyik lemezcsavarja szokott problémát okozni ,mert alig akar rákapni.Nincs mechanikus pumpa sem légtelenítő,hogy tele legyen a szűrő.Ha,kész vagy indítasz nem indul...akkor másodjára már problémamentesen indul.

Kööszi.



Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2013. október 26. szombat, 09:48


jrtom írta:
Striker írta: Sziasztok
Egy olyan kérdésem lenne hogy facelift előtti 320d e46ban elektromos gázpedál van vagy nem?
Én úgytom nem :S


Igen, elektromos.


Okés köszi
Lefújó szelepet szeretnék bele és ahhoz kell hogy elektromos legyen mert a vezérlő elektronika a gázpedál 5V-os jelét figyeli




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. október 26. szombat, 10:10


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. október 26. szombat, 09:42


Striker írta: Sziasztok
Egy olyan kérdésem lenne hogy facelift előtti 320d e46ban elektromos gázpedál van vagy nem?
Én úgytom nem :S


Igen, elektromos.

Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2013. október 26. szombat, 09:21


Sziasztok
Egy olyan kérdésem lenne hogy facelift előtti 320d e46ban elektromos gázpedál van vagy nem?
Én úgytom nem :S

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. október 25. péntek, 21:24


Jonerto írta: Üdv.
Az lenne a kérdésem,hogy 320d-nél 2002-es hol van az üzemanyagszűrő,és mekkora munka kicserélni?Akna kell hozzá vagy belül kell valamit lebontani?


Megcsinálhatod akna nélkül is,de akkor két emelő kell(nekem ez a tapasztalat).Két bilincs ,két oldalról lelazítod ,lehúzod a szűrőt és elszorítod a két gumicsövet különben folyni fog a a gázolaj.Ja ,előtte a fémburkolatot le kell venni,hogy hozzáférj a szűrőhöz amit lemezcsavarok fogna fel.A szűrőn nyíl található hosszanti irányban ami mutatja a gázolaj áramlását.Visszarakni tehát tök egyszerű nekem a fémburkolat egyik lemezcsavarja szokott problémát okozni ,mert alig akar rákapni.Nincs mechanikus pumpa sem légtelenítő,hogy tele legyen a szűrő.Ha,kész vagy indítasz nem indul...akkor másodjára már problémamentesen indul.

Jonerto
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Jonerto

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2013. október 25. péntek, 20:55


Üdv.
Az lenne a kérdésem,hogy 320d-nél 2002-es hol van az üzemanyagszűrő,és mekkora munka kicserélni?Akna kell hozzá vagy belül kell valamit lebontani?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. október 25. péntek, 19:26


medveborke írta:
Pocses írta:
medveborke írta: Sziasztok!

Nemrég bejelzett egy hibát a vas, elvittem kiolvastatni, elvileg szegény a keverék.
Azt mondták, hogy lambda szonda.

Kicsit furcsállottam, mert elég flegmák voltak és igazából nem nézték terhelés alatt, még alapjáraton sem!

Elvittem egy közeli szerelőhőz, kiolvasta, ránézett terhelés alatt is, de a lambda tökéletes értékeket mutatott!

Ötlet, hogy mihez nyúljak? Nem szeretnék végigmenni minden "cserélhető" alkatrészen...

A kocsi tökéletesen megy, nem fogyaszt többet. Hidegen kicsit gyengébb, de amint közel ér az üzemi hőfokhoz, tökéletesen megy!

Köszönöm akinek van valami tippje!

Üdv



Szia!

Nekem is ezek voltak a tünetek, és szerény volt a keverékem. Légmennyiségmérő cseréje oldotta meg. Még elején lehetsz akkor a hibának. Később már hidegen el sem tudsz majd indulni vele, mert nem lesz semmi ereje a túl szerény keverék miatt. Miután cserélve lett, megdöbbentő volt a változás a motor teljesítményében.



Na ez biztató! Legalábbis, hogy talán jó úton járok
Hétvégén rá is nézek, nem hiányzik nekem, hogy ott ragadjak valahol!

Köszi szépen az infót, ránézek, remélem ez lesz a probléma!


Én is támogatni tudom a meny. mérő verziót. Nálam akkor dobta mindig amíg sportlégszűrő volt benne, sajnos nem mindig sikerült az olajozás optimálisan, és ráhordta a mérőszálra. Néha menet közben dobott szegény keverék értéket, aminek semmi jele nem volt. Mióta kivettem és visszaraktam a papírt,azóta sose jött elő.
Előtte egy tisztítási próbát megér, néha csak a kosz okozza.

GeriE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz GeriE46

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2013. október 25. péntek, 10:49


Sziasztok Olyan problémám van hogy elmentem dolgozni az autóval és mire jöttem ki a munkahelyről nem indult az autó valami leszívta az akksit... Viszonylag Régi akkumlátor volt benne amúgy is cserér szorult gondoltam még tél előtt beruházok egy másikra... Vettem is egy újat rámértünk és kinyitva és beriasztva is 1,4 amper körül mozgott nem esett lejjebb. a Fűtőmotor Előtét ellenállás-t (Süni) lehúztuk és egyből stabil lett le is esett 0.00-ra...
Olyan kérésem lenne hogy tudnátok linkelni új előtét ellenállást vagy lenne ötlet honnan lehetne beszerezni mert használtat nem szertnék hiszen sok E46 nak ez a baja.
Előre is köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. október 24. csütörtök, 18:32


medveborke írta:
Pocses írta:
medveborke írta: Sziasztok!

Nemrég bejelzett egy hibát a vas, elvittem kiolvastatni, elvileg szegény a keverék.
Azt mondták, hogy lambda szonda.

Kicsit furcsállottam, mert elég flegmák voltak és igazából nem nézték terhelés alatt, még alapjáraton sem!

Elvittem egy közeli szerelőhőz, kiolvasta, ránézett terhelés alatt is, de a lambda tökéletes értékeket mutatott!

Ötlet, hogy mihez nyúljak? Nem szeretnék végigmenni minden "cserélhető" alkatrészen...

A kocsi tökéletesen megy, nem fogyaszt többet. Hidegen kicsit gyengébb, de amint közel ér az üzemi hőfokhoz, tökéletesen megy!

Köszönöm akinek van valami tippje!

Üdv



Szia!

Nekem is ezek voltak a tünetek, és szerény volt a keverékem. Légmennyiségmérő cseréje oldotta meg. Még elején lehetsz akkor a hibának. Később már hidegen el sem tudsz majd indulni vele, mert nem lesz semmi ereje a túl szerény keverék miatt. Miután cserélve lett, megdöbbentő volt a változás a motor teljesítményében.



Na ez biztató! Legalábbis, hogy talán jó úton járok
Hétvégén rá is nézek, nem hiányzik nekem, hogy ott ragadjak valahol!

Köszi szépen az infót, ránézek, remélem ez lesz a probléma!


Korábban itt visszaolvasva tanácsolták, hogy húzd le a stekkert és akkor átlagot számít és kiderül ha "működik a vas" akkor az a hibás. Hát lehúztam, de sokkal rosszabb volt gyakorlatilag használhatatlan.

medveborke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz medveborke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. október 24. csütörtök, 18:27


Pocses írta:
medveborke írta: Sziasztok!

Nemrég bejelzett egy hibát a vas, elvittem kiolvastatni, elvileg szegény a keverék.
Azt mondták, hogy lambda szonda.

Kicsit furcsállottam, mert elég flegmák voltak és igazából nem nézték terhelés alatt, még alapjáraton sem!

Elvittem egy közeli szerelőhőz, kiolvasta, ránézett terhelés alatt is, de a lambda tökéletes értékeket mutatott!

Ötlet, hogy mihez nyúljak? Nem szeretnék végigmenni minden "cserélhető" alkatrészen...

A kocsi tökéletesen megy, nem fogyaszt többet. Hidegen kicsit gyengébb, de amint közel ér az üzemi hőfokhoz, tökéletesen megy!

Köszönöm akinek van valami tippje!

Üdv



Szia!

Nekem is ezek voltak a tünetek, és szerény volt a keverékem. Légmennyiségmérő cseréje oldotta meg. Még elején lehetsz akkor a hibának. Később már hidegen el sem tudsz majd indulni vele, mert nem lesz semmi ereje a túl szerény keverék miatt. Miután cserélve lett, megdöbbentő volt a változás a motor teljesítményében.



Na ez biztató! Legalábbis, hogy talán jó úton járok
Hétvégén rá is nézek, nem hiányzik nekem, hogy ott ragadjak valahol!

Köszi szépen az infót, ránézek, remélem ez lesz a probléma!