státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. április 10. kedd, 14:19


Most nem akarom itt nyomni a "utángyártottisjóabba" dumát, mert mindenem gyári. De 2 éve a helyi akkust hívtam fel, aki házhoz jött, kicserélte, elvitte a régit, és mindezért 16 ezret fizettem számlára, és teljesen hibátlan azóta is.

A gyári akku elmegy 4-5 évet is, majd meglátjuk mennyit bír ez ki. De egy haverom nemrég vett 35-ért valami vartát, ami 2év alatt megadta magát.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz zorics

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2007. április 10. kedd, 12:55


helló
Ne izgulj. Tuti aksi. Énis így jártam 4 hónapja. Próbáltam indítani, se kép se hang. bikázni próbáltuk / citroen berlingó / kevés volt.
a szerelõm kimérte az aksi volt a ludas. azóta tökéletes. ~25.000,- ft
320d ~90 ah


Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2007. április 10. kedd, 08:37


richiem írta: Most azon parázok, hogy ha veszek egy új aksit 23 ezerért, és azzal sem lesz jó.....mondjuk ahogy látom ez az aksi már kész...fel sem veszi a töltést, csak félek, hogy vmi zárlatos a kocsiban is az bass*ta szét az aksit is...


Én 60 Ah -s akkuval vettem a gépet. 3-4 óra töltés után már indította a kocsit. De ez átmeneti, mert fáradt akkuban ellenõrizni kell a savsûrûséget, illetve ezután teljes töltés kell hogy várhatóan ismét mûködni tudjon. A zárlati tényezõkre ott van a biztosíték tábla.
Egyébként nekem is azon jelenségeket produkálja mint a tied. De kérj kölcsön 1 akkut. Bikakábel nem elegendõ, be kell tenni a helyére, csak akkor indít.

státusz richiem

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2007. április 09. hétfő, 22:04


Most azon parázok, hogy ha veszek egy új aksit 23 ezerért, és azzal sem lesz jó.....mondjuk ahogy látom ez az aksi már kész...fel sem veszi a töltést, csak félek, hogy vmi zárlatos a kocsiban is az bass*ta szét az aksit is...

státusz richiem

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2007. április 09. hétfő, 21:02


reggel óta rajta van a töltön, nem vett fel szinte semmi töltést

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. április 09. hétfő, 09:56


Akkor vegyél holnap egy megfelelõ méretû akkut, vagy tedd fel ezt tölteni éjszakára.

státusz richiem

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2007. április 08. vasárnap, 21:34


alfatone írta: Ilyenkor minden elõfordul. Ezek a motorok nagy áramot vesznek fel indításkor. Sikerült egyáltalán beindítani?


Nem , amikor bedugtam a kulcsot minden ok volt ( zár , belsõ világtás, minden visszajelzõ lámpa) aztán mikor ráindítottam elkezdett kattogni 3X-4X, közben a lámpa is fel le kapcsolódott, amikor kattant ( mindha kapna áramot , de amikor megforgatná, hirtelen lecsapja a feszültséget, aztán újra ráadja, szóval ez 3-4szer) , közben meg lenullázta a számlálókat, meg lehetett hallani, ahogy a mutatók is bepozicionálják magukat. Aztán kivettem a kulcsot és ujra próbáltam, de már a visszajelzõ lámpák sem aludtak ki ( airbag, váltó.stb..)

R.


státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. április 08. vasárnap, 20:59


Ilyenkor minden elõfordul. Ezek a motorok nagy áramot vesznek fel indításkor. Sikerült egyáltalán beindítani?

státusz richiem

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2007. április 08. vasárnap, 20:56


És a gyenge akkuval való indítás miatt nullázhatja az összes számlálót + órát??

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. április 08. vasárnap, 19:56


Legalább 600A-es akku kell a bmw indításához, ilyen nagy nincs minden kocsiban, talán azért nem sikerült, meg a kábel is lehetett vékony. Ez az érték nem az Ah, az a kapacitás. Ez az a szám, amennyivel megrugja a motort indításkor.

státusz richiem

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2007. április 08. vasárnap, 14:58


Nekem-8 írta:
richiem írta:
Diabolica írta: Biztos, hogy az akksid rossz. Egyébként ha legelsõként felkapcsolod a fényszórót 10-15 másodpercre, akkor az helyreteszi a kicsit lemerült akksit (nem leszívja!!!, örök 2-es voltam kémiából ma sem értem miért nem meríti le végleg) és nagy esélyed lesz rá, hogy egyszer még be tudod vele talán indítani a motort. Õs régi teherautós trükk, be szokott jönni, a motoromat rendszerint így indítom én is.

Még a belsõ világításom sem pislákol....


Szerintem is akku rossz. Nekem ugyanez volt. Mikor hoztuk a kocsit le akartunk állni a trélerrõl. De a kocsi csak kattogott. Fel is hívtuk a volt tulaj, hogy mi a répa van. Hiáb a bikáztuk ugyanaz volt. enenk az az oka hogy a Tescós bikakábal nagyon vékony. Suzukira jó, de másra nem, mert akkora Ampert nem visz át. Kicseréltük az akkut és pöcre indult.
Egy jobb minõségû akku is 1x ezer, nem vészes.


Ok, köszi, akkor elöször akkucsere lesz...remélem nem nagyobb a gáz...Köszi

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2007. április 08. vasárnap, 11:42


richiem írta:
Diabolica írta: Biztos, hogy az akksid rossz. Egyébként ha legelsõként felkapcsolod a fényszórót 10-15 másodpercre, akkor az helyreteszi a kicsit lemerült akksit (nem leszívja!!!, örök 2-es voltam kémiából ma sem értem miért nem meríti le végleg) és nagy esélyed lesz rá, hogy egyszer még be tudod vele talán indítani a motort. Õs régi teherautós trükk, be szokott jönni, a motoromat rendszerint így indítom én is.

Még a belsõ világításom sem pislákol....


Szerintem is akku rossz. Nekem ugyanez volt. Mikor hoztuk a kocsit le akartunk állni a trélerrõl. De a kocsi csak kattogott. Fel is hívtuk a volt tulaj, hogy mi a répa van. Hiáb a bikáztuk ugyanaz volt. enenk az az oka hogy a Tescós bikakábal nagyon vékony. Suzukira jó, de másra nem, mert akkora Ampert nem visz át. Kicseréltük az akkut és pöcre indult.
Egy jobb minõségû akku is 1x ezer, nem vészes.

státusz richiem

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2007. április 07. szombat, 22:00


Diabolica írta: Biztos, hogy az akksid rossz. Egyébként ha legelsõként felkapcsolod a fényszórót 10-15 másodpercre, akkor az helyreteszi a kicsit lemerült akksit (nem leszívja!!!, örök 2-es voltam kémiából ma sem értem miért nem meríti le végleg) és nagy esélyed lesz rá, hogy egyszer még be tudod vele talán indítani a motort. Õs régi teherautós trükk, be szokott jönni, a motoromat rendszerint így indítom én is.

Még a belsõ világításom sem pislákol....

státusz richiem

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2007. április 07. szombat, 21:57


Próbáltam beindítani másik autóról, úgy hogy ment magas fordulaton a másik kocsi, a világítás helyrejött de úgyanúgy katogott tovább az önindító. Sõt , megfigyeltem, hogy az indításoknál ugyanazt csinálja, mint amikor az akusarút visszatesszük, lámpát kicsit felkapcsolja, visszanulláza a BC-t. Próbáltam bikázni 15 percig menõ autóról, semmi. Ahogy lehúztam, kivettem a kulcsot és vissza, és a máris másodpercrõl másodpercre a 0ra esett vissza a szufla.

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. április 07. szombat, 21:48


Biztos, hogy az akksid rossz. Egyébként ha legelsõként felkapcsolod a fényszórót 10-15 másodpercre, akkor az helyreteszi a kicsit lemerült akksit (nem leszívja!!!, örök 2-es voltam kémiából ma sem értem miért nem meríti le végleg) és nagy esélyed lesz rá, hogy egyszer még be tudod vele talán indítani a motort. Õs régi teherautós trükk, be szokott jönni, a motoromat rendszerint így indítom én is.