Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. augusztus 22. péntek, 19:15


Hoppá, beleszaladtam Revidiálom nézeteimet: akkor az EU4-es bömbikben már van
Én régebbieket néztem meg.
Ezért IS jó a fórum. Több szem többet lát.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. augusztus 22. péntek, 18:49


Tano írta: Skacok. A dízeleinkben NINCS lambdaszonda, szóva ez nem zavarna be. A régebbi 136 lovas verziónál minden további nélkül ki lehet iktatni az EGR-t, vagy a vákumcsõ végébe rakott csavarral, vagy pedig az EGR-be a kipufftól érkezõ csõ lezárásával.
A 150 lovas verziónál már az a gond, hogy ha lezárod, akkor világítani fog a mûszerfalon a sárga motorhiba lámpa. Ezeknél maximum szûkíteni lehet a keresztmetszeten, hogy kevesebb kipuff jusson a beömlõbe.


Kéretik megnézni a 9-es alkatrészt! Mert az bizony egy lambdaszonda.
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=10
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=10
Vagy itt a 15-ös alkatrészt. Mert az is lambdaszonda, mégha oxigén szenzornak is van írva. Úgy néz ki, ez az Eur4-nek köszönhetõ, bár az enyém forgalmijában csak 3 van pecsételve.

Lehet, hogy valami értelmes csipest kellene keríteni, aki ki tudja kapcsolni az ECU-ból ezt a funkciót?
üdv

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. augusztus 22. péntek, 18:15


Skacok. A dízeleinkben NINCS lambdaszonda, szóva ez nem zavarna be. A régebbi 136 lovas verziónál minden további nélkül ki lehet iktatni az EGR-t, vagy a vákumcsõ végébe rakott csavarral, vagy pedig az EGR-be a kipufftól érkezõ csõ lezárásával.
A 150 lovas verziónál már az a gond, hogy ha lezárod, akkor világítani fog a mûszerfalon a sárga motorhiba lámpa. Ezeknél maximum szûkíteni lehet a keresztmetszeten, hogy kevesebb kipuff jusson a beömlõbe.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz dentallabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2008. augusztus 22. péntek, 15:44


Tudja esetleg valaki, hogy mikortól lett ,ill. melyik típuson(e46-e90) módosítva(erõsítve) a pillangószelep csapja?

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. augusztus 22. péntek, 14:04


Sajnos nekem sincs rá egyenlõre jó ötletem...pont ettõl félek mint amit te is irszl hogy kb 20-30 e km enkent teljesen elkoszolódik... egy jó megoldás lenne az EGR szelepet kiiktatni a rendszerbõl...csak nem tudom hosszútávon mit okozna ha a landaszonda állandóan azt érzékelné hogy magas a co kibocsátás....elgondolásom szerint elvenné a kaját tõle de ez csak tipp. Nah meg zöldkártyán se felelne meg.
Esetleg ha van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban megoszthatná velünk....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz dentallabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2008. augusztus 22. péntek, 11:12


Raven,az öcsémnek 17000 km-el ezelött a hiba elött lett szétszedve,és kifõzve,teljesen kitisztítva(a szívócsonk kompletten) Most hogy szét lett szedve, full koksz az egész,egy szervízintervallum + kb. 30000km! Akkor mi a teendõ? Mert mégsem lehet 10000-ként szétszedni-kitisztítani+összerakni.

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. augusztus 22. péntek, 08:59


Én úgy gondolom hogy önmagában a pillangószelep nem okoz gondot...A levegõ nem tud akkora erõhatást kifejteni hogy letörjön.
A gond inkább az lehet hogy annyira elkoszolódik a beömlõ hogy nem tud rendesen bezárni-kinyitni és akkor már el tud törni....
Szerintem annyira nem kell ettõl megijedni csak tisztán kell tartani a rendszert.

Én szétszedtem az enyémet megnéztem nem tud az olyan könnyen letörni...csak ha beleakad valamibe.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. augusztus 21. csütörtök, 16:42


Hali!
Annyira nem bonyoult, de egy kis mûszaki érzék nem árt hozzá. Meg némi idõ
Itt találsz képekkel illusztrált leírást. Maga a szeleplapok levételét többféleképpen meg lehet oldani. Valaki csak leszedi a lapot a rúdjáról, de van aki a rudat is eltávolítja. It`s up to U.
Ugyanebben a fórumban olvastam, hogy az újabb évjáratoknak már módosították ezt a pillangszelepét, valamivel vastagabb a tengely. De a pontos váltási idõpontot nem tudom, talán 2004, de a szervízek biztos meg tudják mondani.
És ez a probléma nem érinti a régebbi 136 lovas dízelt, de érinti a 30d-ket!

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2008. augusztus 21. csütörtök, 15:52


ÜDV!
Bonyolult kivenni ezt a (vagy ezeket) a pillangószelepeket! Most már tényleg beleültettétek a bogarat a fülembe! Merre találom meg és meg lehet ezt teljesen szüntetni??? Nem vagyok képben ebben a diesel ügyben csak azt tudom hogy 220-at megy amúgy

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. augusztus 19. kedd, 20:38


valóban nem a 150es, remélem igazad van

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2002

státusz laci520D

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 377

Elküldve: 2008. augusztus 19. kedd, 19:04


dentallabor írta: Robinson!
Ha jól látom a tied nem a 150 LE-s változat,azoknál nincs állítólag ilyen probléma.

Ja csak a comonrailba van a VP44-es adagolósba nincs.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz dentallabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2008. augusztus 19. kedd, 18:04


Robinson!
Ha jól látom a tied nem a 150 LE-s változat,azoknál nincs állítólag ilyen probléma.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. augusztus 19. kedd, 17:49


Nade valamiért csak odarakták Gondolom nem azért, hogy beessen, és ezzel is szivassák a usert. Kiveszem azt hello?? Tényleg ennyi lenne?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2002

státusz laci520D

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 377

Elküldve: 2008. augusztus 19. kedd, 17:44


Robinson írta: ez 20d probléma? akkor engem is érdekelne, hogyan lehet megelõzni a bajt.

A 30D-ben is van az E39-en többen kidobták belõle miután be eset már egy két srácnak.Van róla egy topic is.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. augusztus 19. kedd, 16:47


ez 20d probléma? akkor engem is érdekelne, hogyan lehet megelõzni a bajt.