státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 11:52


Hori írta: na a ledugozásról leírnám a véleményem ugyebár az EGR szelep kipufogógázt enged vissza a szívócsonkba ami effektíve teljesítménycsökkenéshez vezet mert nem csak tiszta oxigént kap a motor. de ami ennél aggasztóbb ugyebár a koromban vannak elég dúrva szemcsék amik a motor kopásához vezetnek. na ez lenne a szerény véleményem


Most akkor 2004-es 320d-nél le kell dugózni az EGR szelepet és el kell távolítani a pill. szelepet vagy nem?

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 11:43


Változás nincs legalább is nem érzem. azt sem látom hogy kormolna. meg bezsebeltünk idén gyorsulási versenyen 1 bronzérmet

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 11:42


Hori írta: na a ledugozásról leírnám a véleményem ugyebár az EGR szelep kipufogógázt enged vissza a szívócsonkba ami effektíve teljesítménycsökkenéshez vezet mert nem csak tiszta oxigént kap a motor. de ami ennél aggasztóbb ugyebár a koromban vannak elég dúrva szemcsék amik a motor kopásához vezetnek. na ez lenne a szerény véleményem


és? a vélemény mi?

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 11:37


na a ledugozásról leírnám a véleményem ugyebár az EGR szelep kipufogógázt enged vissza a szívócsonkba ami effektíve teljesítménycsökkenéshez vezet mert nem csak tiszta oxigént kap a motor. de ami ennél aggasztóbb ugyebár a koromban vannak elég dúrva szemcsék amik a motor kopásához vezetnek. na ez lenne a szerény véleményem

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 11:31


Én megkérdeztem ezt a ledugózást, eltávolítást rhantos kollégától.
Azt mondta, hogy (ha jól emlékszem) ha 2001 utáni az autó ezzel nem kell foglalkozni...

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 10:23


Háát nekem a zöldkártya meg a müszaki is problémamentes mert mennem sem kell. de nagyon 1xü ledugozni kb 10 perc és ha mennél zöldkártyára akkor ugyanannyi kivenni a dugót

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 09:57


Hori írta:
SP_323i írta:
Hori írta: nekem sem volt vele semmi gond de ha már leszedtem akkor ki is vettem õket hogy a motor karakterisztikájába hogy szól bele az hogy nincsenek az meg jó kérdés én változást nem érzek rajta


Nekem 1 hónapja lettek kiszedve. A szívórész iszonyat dzsuvás volt és komoly lerakódások voltak a kis pillangókon is. Változást ugyan úgy nem érzek
Nálam viszont a szerelõ kiszedte a tengelyeket is és a megmaradt lyukakba mûanyagmenetes csavart tett tömítéssel. Gyakorlatilag most semmi se lóg a szívójáratba.


Nekem a szívocsonk relative elég tiszta volt igaz én már 40000km-rel ezelött ledugóztam az EGR-t. az egr házában volt lerakódás kb 3 mm vastagon a pillangók lemezének volt olyan része amin semmi lerakódás nem volt


Az EGR ledugózáson én is agyalok. 2 hónapja hasonló mértékû lerakódástól szabadítottam meg az EGR-t és a mostani szerelgetéskor láttam, hogy megint elkezdõdött a lerakódás igaz szerényebb mértékben, de idegesítõ, hogy bepiszkít a szívóoldalba
Viszont tatok attól, hogy nem fog átmenni a kocsi a környezetvédelmi vizsgán. Esetleg ezzel kapcsolatban van tapasztalat?


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 09:41


SP_323i írta:
Hori írta: nekem sem volt vele semmi gond de ha már leszedtem akkor ki is vettem õket hogy a motor karakterisztikájába hogy szól bele az hogy nincsenek az meg jó kérdés én változást nem érzek rajta


Nekem 1 hónapja lettek kiszedve. A szívórész iszonyat dzsuvás volt és komoly lerakódások voltak a kis pillangókon is. Változást ugyan úgy nem érzek
Nálam viszont a szerelõ kiszedte a tengelyeket is és a megmaradt lyukakba mûanyagmenetes csavart tett tömítéssel. Gyakorlatilag most semmi se lóg a szívójáratba.


Nekem a szívocsonk relative elég tiszta volt igaz én már 40000km-rel ezelött ledugóztam az EGR-t. az egr házában volt lerakódás kb 3 mm vastagon a pillangók lemezének volt olyan része amin semmi lerakódás nem volt

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 08:19


Hori írta: nekem sem volt vele semmi gond de ha már leszedtem akkor ki is vettem õket hogy a motor karakterisztikájába hogy szól bele az hogy nincsenek az meg jó kérdés én változást nem érzek rajta


Nekem 1 hónapja lettek kiszedve. A szívórész iszonyat dzsuvás volt és komoly lerakódások voltak a kis pillangókon is. Változást ugyan úgy nem érzek
Nálam viszont a szerelõ kiszedte a tengelyeket is és a megmaradt lyukakba mûanyagmenetes csavart tett tömítéssel. Gyakorlatilag most semmi se lóg a szívójáratba.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz dentallabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2008. november 04. kedd, 18:55


Szia Hori!
A tesóm 320d,2002,150LE-sében a lemezek csappal(szegeccsel) vannak a tengelyen,nem torx-al(saját szememmel láttam),lehetséges,hogy ezt valamikor késõbb módosították,az enyém 2004-es,de még nem néztem utána,viszont a lent említett mûvelet vár most már rám is,ezért vagyok rá kíváncsi.







Hori írta:
bmw320 írta: Sziasztok!

A héten el szeretném távolítani a pillangószelepeket egy autószerelõ segítségével de még mindig parázok hogy ne legyen gond szóval akkor a tengelyekkel együtt szedjem ki esetleg könnyen ki lehet törni nem fog maradni bent semmilyen apró darabja sem? Az autó müködésében sem lesz változás? Elõre is köszi! Ja és a tömítések ha sértetlenek akkor felesleges cserélni ugye?


Szia
A tengelyekkel együtt semmiképp sem mert akkor lesz 4 lyukad a szívócsõben . Torx csavarok fogják be a 4 pillangószelepet aminek a tengelyére szintén torx csavarokkal vannak rögzítve a lemezek amiket le kell csavaroznod és utána a tengelyt visszarakni üresen. törnöd nem kell semmit a mozgatórudazat pattintós a többi része csavaros. 2 kábelkötegelöt kell elvágnod. A tömítések annyira nem sérülékenyek mert gumibol vannak abból fölös ujjakat venned


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2005

státusz dio

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2008. november 04. kedd, 18:42


Köszi Zoty30d. Megköszönném.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz dentallabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2008. november 04. kedd, 18:34


Megkövetlek,bocsika,tényleg így pontos,tehát mindegy !




kempelen írta:
Pozsika írta: Az EGR-t kitisztította, pedig arra nem kérte senki, hja és õk AGR-nek nevezik

Pozsi


Bocs, hogy beledumálok, de mindegy:

AGR-> Abgasrückführung
EGR-> Exhaust-gas Recirculation


Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. november 04. kedd, 15:24


dio írta: Nagykanizsa közelében lakom alapból, viszont Hódmezõvásárhelyen dolgozom.


Az király Szegeden nekem 12eFt-ért csinálnák meg a 30d-t.
Ha gondolod tudok beszélni az emberrel

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 04. kedd, 11:22


bmw320 írta: Köszi a segítséget! Ha már leszedem biztos hogy kiveszem a szelepeket bár én azt hittem szegecselve vannak de így hogy torx csavaros sokkal jobb! Ha pedig az autón nem lehet érezni semmi változást akkor nincs gáz! Hori a te géped 2004-es?


Igen 2004es

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2008. november 04. kedd, 10:50


Köszi a segítséget! Ha már leszedem biztos hogy kiveszem a szelepeket bár én azt hittem szegecselve vannak de így hogy torx csavaros sokkal jobb! Ha pedig az autón nem lehet érezni semmi változást akkor nincs gáz! Hori a te géped 2004-es?