státusz splay

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2008. november 09. vasárnap, 18:01


140000-km

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. november 09. vasárnap, 17:57


splay írta: egy kis segitség!!!


Megkérdezhetem, mennyi km-t futott az autód?

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 06. csütörtök, 11:43


abkapos írta: köszönöm Hori! így sima ügy lesz. remélem


annyira nem lessz sima de sok sikert hozzá

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz abkapos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2008. november 06. csütörtök, 09:37


köszönöm Hori! így sima ügy lesz. remélem

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 06. csütörtök, 09:36


abkapos írta: biztos már leírtátok párszor, de hol is található ez a pillangószelep?illetve a kartergáz szûrõ.
Köszönöm


A pillangószelep a szívócsonkban van a kartergázszürö a légszürö mellett a motor tetején

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz abkapos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2008. november 06. csütörtök, 09:09


biztos már leírtátok párszor, de hol is található ez a pillangószelep?illetve a kartergáz szûrõ.
Köszönöm


státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. november 06. csütörtök, 08:56


dentallabor írta: ...akkor azt is kérdezd meg nekem légyszi rhantostól,hogy mivel magyarázza,a kezdõüzenetemet,miszerint a 2002-esben (20d,150LE)emiatt már volt egy motorcsere : : : ,és a 2004-esnél miért nem kell vele foglalkozni? : : : Mi a különbség?




Enkozpont74 írta: Én megkérdeztem ezt a ledugózást, eltávolítást rhantos kollégától.
Azt mondta, hogy (ha jól emlékszem) ha 2001 utáni az autó ezzel nem kell foglalkozni...


Mi vagyok én? Néger inas? Kérdezd meg Te!
Nekem ezt mondta, de ezek szerint nem csak nekem mondta ezt...

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 06. csütörtök, 08:15


A 2004 esnél is acél tengely acél pillangókkal csak nem csap hanem torx csavarral rögzitve

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz dentallabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 21:30


Ennyi féle-fajta pillangó létezik a szívócsonkban a 20d-knél???,a 2002-esen acél tengelyen acél lemezek voltak csapos rögzítéssel,lehet,hogy nem eredeti volt??? Mindenesetre érdekes.







Hori írta:
BarG írta:
bmw320 írta: Azt mondta 2002 utáninál már kijaqvították! Nem tudoM! Azért kifogom iktatni mert valaki itt írta hogy beszívta a motor 2004-esnél is.
Hori szóval pontosan akkor mit kell és hol ledugózni mert már kipufogógáz jön a fülembõl!


Az, hogy kijavították, enyhe túlzás. Mindössze annyit tettek, hogy a kemény mûanyag pillangók helyére rugalmas keményebb gumi pillangókat tettek, ami nehezebben törik, de mivel ugyanúgy tele van korommal, olajsárral a szívócsõ, bizony itt is megtörténhet, csak kisebb az esélye.



Nekem fém tengelyen fém pillangók voltak 2 torx csavarral rögzítve a tengelyre csak a külsõ mozgatómechanika volt mûanyag 2004es évjárat és euro4


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 19:48


Robinson írta:
Hori írta:
bmw320 írta: euro4 az enyém is de majd kipróbálom egyébként ha világít is a lámpa nem olyan nagy gáz szerintem!


Nem tudom én nem szeretem ha világít bár ha tudnám hogy miért akkor nem zavarna de inkább ne világítson kontroll lámpa


Olyan nincs, hogy tudod, hogy miért. Maximum csak sejtésed lehet, ha tudsz egy dologról ha nem. Gondolj bele, hogy Te azt hiszed, hogy emiatt világít, aztán meglepõdsz, hogy besül a motor, mert mást akart veled közölni... Ezzel nem játszanék, nem poénból van ott a lámpa.


Hála az égnek nekem nem világít sõt még nem is világitott de tutira infarktust kapnék ha nekiállna pislákolni

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 18:29


Hori írta:
bmw320 írta: euro4 az enyém is de majd kipróbálom egyébként ha világít is a lámpa nem olyan nagy gáz szerintem!


Nem tudom én nem szeretem ha világít bár ha tudnám hogy miért akkor nem zavarna de inkább ne világítson kontroll lámpa


Olyan nincs, hogy tudod, hogy miért. Maximum csak sejtésed lehet, ha tudsz egy dologról ha nem. Gondolj bele, hogy Te azt hiszed, hogy emiatt világít, aztán meglepõdsz, hogy besül a motor, mert mást akart veled közölni... Ezzel nem játszanék, nem poénból van ott a lámpa.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 18:19


bmw320 írta: euro4 az enyém is de majd kipróbálom egyébként ha világít is a lámpa nem olyan nagy gáz szerintem!


Nem tudom én nem szeretem ha világít bár ha tudnám hogy miért akkor nem zavarna de inkább ne világítson kontroll lámpa

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 17:54


euro4 az enyém is de majd kipróbálom egyébként ha világít is a lámpa nem olyan nagy gáz szerintem!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. november 05. szerda, 17:24


Hori írta:
BarG írta:
Hori írta:
bmw320 írta: Üdv!
Most beszéltem Rhantossal és azt mondta hogy 2002-eseknél kell a pill.szelepet eltávolítani 2004-esnél mint az enyém is már nem!
Hori chippes az autód? És ha ledugózod az EGR-t akkor a mûszerfalon világít a motor szimbólum ugye? Nekem az EGR(gondolom) lévõ vákumcsövet húztuk le a szerelõvel és abba tettünk egy vakdugót viszont pár kilométer múlva bejelzett a mûszerfalon így inkább visszatettem! Az mondta hogy így nem nyit ki a szelep?? Most összekevertem valamit vagy jól gondoltam már nem is tudom???



Ha ledugozod nem világít a lámpa a müszerfalon mert õ ugyanúgy nyit csak nem tud továbbmenni a gáz. nem nincs chippelve


Ha Euro 4-est dugózol, akkor világítani fog a motorhiba lámpa. Egyáltalán nem azt érzékeli, hogy nyit-e az EGR vagy sem, hanem a légtömegmérõ jelébõl találja ki a computer, hogy nem megy a kipufogógáz befele, amikor pedig õ nyitja a szelepet. Sõt egyes Euro 3-as motoroknál is így van. Persze a régi motoroknál ez még nem így van, de az újabbaknál igen. Talán értelmesebb csipesek ki tudják irtani ezt a funkciót jó pénzért.



Nekem nem világít a kontroll lámpám



Nekem világított, pedig még a teljes ledugózásig se jutottam, csak raktam be az egyre kisebb lyukú fémlemezeket. Ha jól emlékszem, a 8 mm-es lyukunál gyulladt ki a lámpa.

most látom csak, a tiéd is 2004-es, hmmm a 2d-k már megint ennyire különböznek a 3d-tõl ?