Elküldve: 2008. november 09. vasárnap, 18:01
140000-km
Elküldve: 2008. november 09. vasárnap, 17:57
splay írta: egy kis segitség!!!
Elküldve: 2008. november 09. vasárnap, 17:13
Elküldve: 2008. november 06. csütörtök, 11:43
abkapos írta: köszönöm Hori! így sima ügy lesz. remélem
Elküldve: 2008. november 06. csütörtök, 09:37
Elküldve: 2008. november 06. csütörtök, 09:36
abkapos írta: biztos már leírtátok párszor, de hol is található ez a pillangószelep?illetve a kartergáz szûrõ.
Köszönöm
Elküldve: 2008. november 06. csütörtök, 09:09
Elküldve: 2008. november 06. csütörtök, 08:56
dentallabor írta: ...akkor azt is kérdezd meg nekem légyszi rhantostól,hogy mivel magyarázza,a kezdõüzenetemet,miszerint a 2002-esben (20d,150LE)emiatt már volt egy motorcsere : : : ,és a 2004-esnél miért nem kell vele foglalkozni? : : : Mi a különbség?Enkozpont74 írta: Én megkérdeztem ezt a ledugózást, eltávolítást rhantos kollégától.
Azt mondta, hogy (ha jól emlékszem) ha 2001 utáni az autó ezzel nem kell foglalkozni...
Elküldve: 2008. november 06. csütörtök, 08:15
Elküldve: 2008. november 05. szerda, 21:30
Hori írta:BarG írta:bmw320 írta: Azt mondta 2002 utáninál már kijaqvították! Nem tudoM! Azért kifogom iktatni mert valaki itt írta hogy beszívta a motor 2004-esnél is.
Hori szóval pontosan akkor mit kell és hol ledugózni mert már kipufogógáz jön a fülembõl!
Az, hogy kijavították, enyhe túlzás. Mindössze annyit tettek, hogy a kemény mûanyag pillangók helyére rugalmas keményebb gumi pillangókat tettek, ami nehezebben törik, de mivel ugyanúgy tele van korommal, olajsárral a szívócsõ, bizony itt is megtörténhet, csak kisebb az esélye.
Nekem fém tengelyen fém pillangók voltak 2 torx csavarral rögzítve a tengelyre csak a külsõ mozgatómechanika volt mûanyag 2004es évjárat és euro4
Elküldve: 2008. november 05. szerda, 19:48
Robinson írta:Hori írta:bmw320 írta: euro4 az enyém is de majd kipróbálom egyébként ha világít is a lámpa nem olyan nagy gáz szerintem!
Nem tudom én nem szeretem ha világít bár ha tudnám hogy miért akkor nem zavarna de inkább ne világítson kontroll lámpa
Olyan nincs, hogy tudod, hogy miért. Maximum csak sejtésed lehet, ha tudsz egy dologról ha nem. Gondolj bele, hogy Te azt hiszed, hogy emiatt világít, aztán meglepõdsz, hogy besül a motor, mert mást akart veled közölni... Ezzel nem játszanék, nem poénból van ott a lámpa.
Elküldve: 2008. november 05. szerda, 18:29
Hori írta:bmw320 írta: euro4 az enyém is de majd kipróbálom egyébként ha világít is a lámpa nem olyan nagy gáz szerintem!
Nem tudom én nem szeretem ha világít bár ha tudnám hogy miért akkor nem zavarna de inkább ne világítson kontroll lámpa
Elküldve: 2008. november 05. szerda, 18:19
bmw320 írta: euro4 az enyém is de majd kipróbálom egyébként ha világít is a lámpa nem olyan nagy gáz szerintem!
Elküldve: 2008. november 05. szerda, 17:54
Elküldve: 2008. november 05. szerda, 17:24
Hori írta:BarG írta:Hori írta:bmw320 írta: Üdv!
Most beszéltem Rhantossal és azt mondta hogy 2002-eseknél kell a pill.szelepet eltávolítani 2004-esnél mint az enyém is már nem!
Hori chippes az autód? És ha ledugózod az EGR-t akkor a mûszerfalon világít a motor szimbólum ugye? Nekem az EGR(gondolom) lévõ vákumcsövet húztuk le a szerelõvel és abba tettünk egy vakdugót viszont pár kilométer múlva bejelzett a mûszerfalon így inkább visszatettem! Az mondta hogy így nem nyit ki a szelep?? Most összekevertem valamit vagy jól gondoltam már nem is tudom???
Ha ledugozod nem világít a lámpa a müszerfalon mert õ ugyanúgy nyit csak nem tud továbbmenni a gáz. nem nincs chippelve
Ha Euro 4-est dugózol, akkor világítani fog a motorhiba lámpa. Egyáltalán nem azt érzékeli, hogy nyit-e az EGR vagy sem, hanem a légtömegmérõ jelébõl találja ki a computer, hogy nem megy a kipufogógáz befele, amikor pedig õ nyitja a szelepet. Sõt egyes Euro 3-as motoroknál is így van. Persze a régi motoroknál ez még nem így van, de az újabbaknál igen. Talán értelmesebb csipesek ki tudják irtani ezt a funkciót jó pénzért.
Nekem nem világít a kontroll lámpám