Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2009. június 05. péntek, 15:32


Kösz Tano A lambda szondának jobban örültem volna... Ahhoz bátrabban hozzámerek nyúlni... Attól tartok ez a 50mg/ütem hengerenként igen kis változás a légtömegmérõ kimenetén. Majd kimérem.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. június 05. péntek, 12:41


Nos az EGR hibájára a légtömegmérõ jelébõl következtet, mégpedig a nagyobb beszívott légmennyiség miatt. Ha jól emléxem 50 mg/ütem/hengerenként a toleranciája. Tehát amikor nyitva van az EGR (szerinte ) akkor ha a szükséges értéknél 50-nel többet mér a légtömegmérõ, akkor EGR hibát jelzi ki. A faceliftesnél már a mûszerfalon is, a régebbi 136 lovasnál csak a hibatárolóba írja be.
Valamennyivel egyébként el lehet tolni az EGR által átengedett kipuffgáz mennyiségét, de teljesen nem lehet lezárni. Én legalábbis nem tudok róla hogy elektronikusan megoldható. Ezzel elérhetõ az, hogy valamennyivel kevesebb kipuffgázt szívjon át.

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2009. június 05. péntek, 10:23


Na megejtettem megint a szívótorok-egr takarítást....40e et mentem az elõzõ takarítás óta. Volt benne cunder megint bár közel se annyi mint 40e el elõtte. Most nem raktam vissza az egr szelepre a vákumcsövet, csak ledugóztam...kíváncsi leszek így mennyire fog koszolódni... Sajnos hibát jelez... nem tudja esetleg valaki honnan veszi hogy nem mûködik az egr? A lambda szondából állapítja meg vagy valahol figyelhetné a vákumrendszer tömítetlenségét ? Nem sikerült tökéletesen ledugóznom.....Valahogy szeretném átverni a rendszert... Ha esetleg valaki tudná pontosan azt igen megköszönném

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. január 10. szombat, 17:37


bmw320 írta: Ez ilyen az e90-nél is szerintetek???


Évjárattól függ.

Ha M47N2 motor van benne, akkor az szinte ugyanaz, mint az M47N

Ha N47 motor van benne, az már teljesen más. (abban is van pillangószelep, de egészen más elven mûködik, mint amiról itt szó van)

E90 320d-rõl beszélek

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. január 10. szombat, 17:32


Tano írta: Nem látható, de oda van írva mellé, hogy with vagy without flap control.


Ha a 318d automata, akkor van rajta pillangószelep. Ha manuális, akkor nincs.

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2009. január 10. szombat, 16:47


Ez ilyen az e90-nél is szerintetek???

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2009. január 10. szombat, 16:47


Érdekes hogy nincs benne! Az enyémnél csak órák kérdése volt az egyik a tengelyrõl már a felig lelógott!


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. január 10. szombat, 14:53


Nem látható, de oda van írva mellé, hogy with vagy without flap control.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz laci318d

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2009. január 10. szombat, 14:33


A realoem szerint a két motor egyforma,egyiken sem láthatók a szelepek

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz laci318d

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2009. január 10. szombat, 13:49


Semmit nem találtam rajta.csak a végén 1 elektromos csatlakozót

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. január 10. szombat, 13:38


Örülj neki!!
Legalább nem tud beleesni a motorba
És a mozgató rész sincs rajta? Mert ha rajta van, akkor a korábbi tulaj szabadult meg tõle, ha nincs rajta akkor ez is egy különbség a 20d és a 18d között.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz laci318d

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2009. január 10. szombat, 12:39


Köszi a képet.nekem nincs rajta ilyen.Ez baj?

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. január 10. szombat, 12:24


laci318d írta: Levettem a szívósort.A hátsó részén találtam 1 elektromos csatlakozót,de bent nincs semmi.csak korom


http://lh3.ggpht.com/alistair....s800/6.jpg

A 4 db. téglalap alakú nyílásban van a pillangó és fölötte a mozgató mechanika

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz laci318d

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2009. január 10. szombat, 11:42


Levettem a szívósort.A hátsó részén találtam 1 elektromos csatlakozót,de bent nincs semmi.csak korom

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. január 10. szombat, 10:32


Ha levetted a szívósort, akkor megfordítva a kimeneti nyilásokon láthatod a vezérlésével együtt. Ha nem vetted le akkor nem látszik.