státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. április 28. csütörtök, 23:29


Milan írta: Akkor ezt megszívtam, mert már összeraktam...
Bakker...


Sajnos valahogy ki kell deríteni, mert én nem vállalom be hogy megmondom melyik kell neked.

Nekem a kisebbik 45mm furat (nem lyuk, ahogy az imént írtam) távolságú dugó kellett, de nem látok bele az autódba és sajnos hiába írja a honlapon az évjáratokat és a típust sajnos elég keszekusza az előfordulás...

Szóval mindenképpen meg kell nézned.



Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2011. április 28. csütörtök, 23:28


http://www.swirlflaps.co.uk/buy-now.html
De most nézem itt le van írva melyik évjárathoz melyik kell...
Az enyém 2003-as

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2011. április 28. csütörtök, 23:25


Akkor ezt megszívtam, mert már összeraktam...
Bakker...

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. április 28. csütörtök, 23:23


Milan írta: Esetleg tudsz ebben segíteni, a dugó szerzésben?
A csavar az azért... nah...
Elfelejtettem lemérni mekkora az átmérője, mert közben
rám esteledett és reggel kellett az autó így siettem... ebayen
találtam 22 és 33mm-est de ha itthon fel lehet lelni
akkor inkább nem szórakozok ebayel. Melyik lehet?


Ami az igazat illeti. Nekem innét való:

http://www.swirlflaps.co.uk/

Tőlük rendeltem és a hugom hozta haza mert éppen akkor kint volt.

De ha jól tudom paypal-lal lehet fizetni és küldik az EU-n belül bárhová

A kérdés, hogy a két méret közül melyik kell neked. De ha most szétszedted könnyen beazonosítható.

A dugót tartó két csavar lyuktávolságát kell megmérni, ez adja meg hogy a 45mm vagy az 55mm lyuktávolságú dugó kell e neked.





Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2011. április 28. csütörtök, 23:19


Esetleg tudsz ebben segíteni, a dugó szerzésben?
A csavar az azért... nah...
Elfelejtettem lemérni mekkora az átmérője, mert közben
rám esteledett és reggel kellett az autó így siettem... ebayen
találtam 22 és 33mm-est de ha itthon fel lehet lelni
akkor inkább nem szórakozok ebayel. Melyik lehet?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. április 28. csütörtök, 23:10


Milan írta: Hát... csak magamnak kellett beleborulni a motortérbe.
Nem volt egyszerű szétszedni, a derekam szét szakad
De nem volt sok lerakódás.
2-ő picit lóg, de nem volt flex a közelemben, és ilyen iciri-picuri
imbusz kulcsot sem láttam még, így megtakarítottam a járatokat
és visszaraktam. Könnyen akadásmentesen jár, de majd felhajok valahonnan
ilyen pici kulcsot és legközelebb kiszedem őket, a flex azért mégiscsak
kicsit barbár módja ennek

Tehát ahogy olvastam, csak a pillangót kell röptetni, a tengelyének
maradnia kell az olajszivárgás miatt?


Tengellyel együtt kell kiszedni és a tengely helyére egy megfelelő csavart csavarni és rögzíteni. Ez az egyik mód.

A másik ha szintén kiveszed kompletten az egészet és veszel vagy esztergáltatsz bele dugókat.

nagyjából ehhez hasolnatosan:



Bocs a minőségért, ezt találtam hirtelen a neten.





Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2011. április 28. csütörtök, 23:04


Hát... csak magamnak kellett beleborulni a motortérbe.
Nem volt egyszerű szétszedni, a derekam szét szakad
De nem volt sok lerakódás.
2-ő picit lóg, de nem volt flex a közelemben, és ilyen iciri-picuri
imbusz kulcsot sem láttam még, így megtakarítottam a járatokat
és visszaraktam. Könnyen akadásmentesen jár, de majd felhajok valahonnan
ilyen pici kulcsot és legközelebb kiszedem őket, a flex azért mégiscsak
kicsit barbár módja ennek

Tehát ahogy olvastam, csak a pillangót kell röptetni, a tengelyének
maradnia kell az olajszivárgás miatt?



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. április 18. hétfő, 00:01


ervin35 írta: csao.köszi a segitséget.
még annyit kérdeznék hogy a vezérmü láncot kell-e cseréltetni? mert mindenki mást mond,van aki azt mondja hogy 100-200ekm kéne van aki azt mondja hogy nem kell mert nem szakadhat el.
állitolag egy forumozo megkérdezte bmw szervizbe és azt mondták hogy titánium összetételü a lánc. 253e km vettem a gépet most 255ekm van benne.


Nem kell cserélni.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. április 18. hétfő, 00:37

ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2011. április 17. vasárnap, 23:54


csao.köszi a segitséget.
még annyit kérdeznék hogy a vezérmü láncot kell-e cseréltetni? mert mindenki mást mond,van aki azt mondja hogy 100-200ekm kéne van aki azt mondja hogy nem kell mert nem szakadhat el.
állitolag egy forumozo megkérdezte bmw szervizbe és azt mondták hogy titánium összetételü a lánc. 253e km vettem a gépet most 255ekm van benne.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. április 17. vasárnap, 19:59


ervin35 írta: csao. 1998 07 havi bmw e46 320d van 136 lovas. ebben van szívócsonk pillangószelep?


A tiedben nincs. Szerencsére az adagolós dieselek "butábbak", és egyszerűbb felépítésűek. Kevesebb a meghibásodási hajlamuk, viszont kevésbé korszerűek és a koruknál fogva többet futottak.

ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2011. április 17. vasárnap, 19:44


csao. 1998 07 havi bmw e46 320d van 136 lovas. ebben van szívócsonk pillangószelep?

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2011. április 10. vasárnap, 23:23




nos ez ilyet tud...





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. április 10. vasárnap, 23:31

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2011. április 10. vasárnap, 23:21


Ez az a kisss aranyosss





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. április 10. vasárnap, 23:32

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2011. április 10. vasárnap, 23:18


Üdv még új vagyok itt.
Végigolvastam szinte az összes oldalt, hát nem semmi ez a pillangó
és itt hirtelen nem tudok leakasztani egy szerelőt, szerintem majd magam
állok neki a műveletnek, de elképesztő, hogy milyen önpusztító megoldás ez
egy autógyártól. De gyorsan hozzáteszem a vw is ilyen ezzel a kipuff.gáz
visszavezetéssel...
Mind1, kaptam egy kis leírást erről, és szép képeket...
fel is rakommm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. március 03. csütörtök, 20:19


zoliika írta:
kempelen írta:
tschikosch írta:
Nem vettem észre semmi lényeges különbséget.Majd beviszem az egyik pillangót,mutiba.



Helyes. Nem is nagyon fogsz...



Én is próbáltam koncentrálni,de semmi különbség pedig azóta 500km-t mentem vele!


Nekem egyébként lehet,hogy nem is működött rendesen,mert mint írtam,a vákumcső ami mozgatta az egészet,likas volt.