« előző123következő »
zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 17:40


BarG írta:
zoli900 írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Hibakiolvasás volt az autón (DIS) és kiírt olyan hibát,hogy Töltőnyomás érzékelőnél (MAP szenzor) valami nem stimmel!
Amikor pucoltuk az EGR-t akkor is láttuk,hogy a szívósor tele van olajsárral,egyszer régebben tisztítva volt ez a szenzor,de gondolom újból bekoszolódott,a szívósor miatt,úgyhogy most,ki foglyuk takarítani mindkettőt,inkább,mint hogy megrendelnénk az új szenzort 35 ezerért plusz a gép még kiírta a nyomás konvertert az EGR-nél és a turbónál,ráadásul ennek a kettő converternek a cikkszáma megegyezik!
13622246977 - MAP szenzor
11747796634 - Nyomás converter

Itt találtam egy képet,az elkoszolódott,MAP szenzorról,külföldi fórumon az írták,hogy náluk is ezek a tünetek voltak,majd amikor megcsinálták,jó lett!
Itt egy kép a MAP-ról: http://www.alfaamore.hu/tagok/...blog/18053
Magasnyomású mosóval lehet tisztítani a szívósort?
Szerintetek is ez a baj?

Kicsit hosszú lett,de ezt most eléggé valószínűnek tartom!
Előre is köszönöm a válaszokat!


Üdv





Senki??


Rátettem a kezem a képernyőre, küldtem kicsi energiát, azóta az egyik vákuumszeleped már meg is gyógyult

Komolyre fordítva a szót. BÁRMELYIK hibád önmagában, vagy kombinációban okozhatja, hogy elerőtlenedett az autód, de még jónéhány egyebet fel lehetne sorolni kicsi agyalás után. Ezt neked senki se fogja tutira megmondani, hiába is akarod. Én elsőre kitakarítanám a szívócsövet. Másodikra kicseréltetném a turbót vezérlő vákuumszelepet. Az EGR-t vezérlővel várnék kicsit, mert annak a hibájánál beszívott levegő mennyiség hibának is kéne lennie talán. De lehet, hogy leginkább keresnék valakit, aki menet közben élő adatokat olvas, mert abból több látszik, mintha csak a hibajeleket nézegetitek. Az elvárt, vagy szokásos adatok és a megvalósult értékek különbségéből sokkal több látszik.



Akkor nem értem,hogy a szerelő,csak miért hibakódokat nézett,mert én is azt vártam,hogy élő adatokat is néz.....
Holnap kipucoljuk a MAP szenzort,a légtömegmérőt,az EGR-t és a szívósort.
Ha ez után sem megy,akkor az említett szelepeket is kicseréljük!
Köszi a választ,és az energiát!!

Üdv

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. augusztus 23. péntek, 19:59


zoli900 írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Hibakiolvasás volt az autón (DIS) és kiírt olyan hibát,hogy Töltőnyomás érzékelőnél (MAP szenzor) valami nem stimmel!
Amikor pucoltuk az EGR-t akkor is láttuk,hogy a szívósor tele van olajsárral,egyszer régebben tisztítva volt ez a szenzor,de gondolom újból bekoszolódott,a szívósor miatt,úgyhogy most,ki foglyuk takarítani mindkettőt,inkább,mint hogy megrendelnénk az új szenzort 35 ezerért plusz a gép még kiírta a nyomás konvertert az EGR-nél és a turbónál,ráadásul ennek a kettő converternek a cikkszáma megegyezik!
13622246977 - MAP szenzor
11747796634 - Nyomás converter

Itt találtam egy képet,az elkoszolódott,MAP szenzorról,külföldi fórumon az írták,hogy náluk is ezek a tünetek voltak,majd amikor megcsinálták,jó lett!
Itt egy kép a MAP-ról: http://www.alfaamore.hu/tagok/...blog/18053
Magasnyomású mosóval lehet tisztítani a szívósort?
Szerintetek is ez a baj?

Kicsit hosszú lett,de ezt most eléggé valószínűnek tartom!
Előre is köszönöm a válaszokat!


Üdv





Senki??


Rátettem a kezem a képernyőre, küldtem kicsi energiát, azóta az egyik vákuumszeleped már meg is gyógyult

Komolyre fordítva a szót. BÁRMELYIK hibád önmagában, vagy kombinációban okozhatja, hogy elerőtlenedett az autód, de még jónéhány egyebet fel lehetne sorolni kicsi agyalás után. Ezt neked senki se fogja tutira megmondani, hiába is akarod. Én elsőre kitakarítanám a szívócsövet. Másodikra kicseréltetném a turbót vezérlő vákuumszelepet. Az EGR-t vezérlővel várnék kicsit, mert annak a hibájánál beszívott levegő mennyiség hibának is kéne lennie talán. De lehet, hogy leginkább keresnék valakit, aki menet közben élő adatokat olvas, mert abból több látszik, mintha csak a hibajeleket nézegetitek. Az elvárt, vagy szokásos adatok és a megvalósult értékek különbségéből sokkal több látszik.



zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. augusztus 23. péntek, 13:26


zoli900 írta: Sziasztok!
Hibakiolvasás volt az autón (DIS) és kiírt olyan hibát,hogy Töltőnyomás érzékelőnél (MAP szenzor) valami nem stimmel!
Amikor pucoltuk az EGR-t akkor is láttuk,hogy a szívósor tele van olajsárral,egyszer régebben tisztítva volt ez a szenzor,de gondolom újból bekoszolódott,a szívósor miatt,úgyhogy most,ki foglyuk takarítani mindkettőt,inkább,mint hogy megrendelnénk az új szenzort 35 ezerért plusz a gép még kiírta a nyomás konvertert az EGR-nél és a turbónál,ráadásul ennek a kettő converternek a cikkszáma megegyezik!
13622246977 - MAP szenzor
11747796634 - Nyomás converter

Itt találtam egy képet,az elkoszolódott,MAP szenzorról,külföldi fórumon az írták,hogy náluk is ezek a tünetek voltak,majd amikor megcsinálták,jó lett!
Itt egy kép a MAP-ról: http://www.alfaamore.hu/tagok/...blog/18053
Magasnyomású mosóval lehet tisztítani a szívósort?
Szerintetek is ez a baj?

Kicsit hosszú lett,de ezt most eléggé valószínűnek tartom!
Előre is köszönöm a válaszokat!


Üdv





Senki??

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 14:48


Sziasztok!
Hibakiolvasás volt az autón (DIS) és kiírt olyan hibát,hogy Töltőnyomás érzékelőnél (MAP szenzor) valami nem stimmel!
Amikor pucoltuk az EGR-t akkor is láttuk,hogy a szívósor tele van olajsárral,egyszer régebben tisztítva volt ez a szenzor,de gondolom újból bekoszolódott,a szívósor miatt,úgyhogy most,ki foglyuk takarítani mindkettőt,inkább,mint hogy megrendelnénk az új szenzort 35 ezerért plusz a gép még kiírta a nyomás konvertert az EGR-nél és a turbónál,ráadásul ennek a kettő converternek a cikkszáma megegyezik!
13622246977 - MAP szenzor
11747796634 - Nyomás converter

Itt találtam egy képet,az elkoszolódott,MAP szenzorról,külföldi fórumon az írták,hogy náluk is ezek a tünetek voltak,majd amikor megcsinálták,jó lett!
Itt egy kép a MAP-ról: http://www.alfaamore.hu/tagok/...blog/18053
Magasnyomású mosóval lehet tisztítani a szívósort?
Szerintetek is ez a baj?

Kicsit hosszú lett,de ezt most eléggé valószínűnek tartom!
Előre is köszönöm a válaszokat!


Üdv





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. augusztus 22. csütörtök, 15:57

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. április 08. hétfő, 15:16


zoli900 írta: Szevasztok!
Ma teljesen legyengült az autó,dombon kb. 10-el lehet vele menni,és ha nagyon erőlködik kék füst is jön
Hidegben jobban megy,az lehet-e baj,hogy a rezgéscsillapító a kipufogónál rossz?
Amúgy az autó holnap megy diagnosztikushoz,csak addig is kíváncsi vagyok a lehetőségekre!

Üdv


Kizárt , hogy a kipuf. rezgőcső az oka...

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. április 08. hétfő, 15:02


Szevasztok!
Ma teljesen legyengült az autó,dombon kb. 10-el lehet vele menni,és ha nagyon erőlködik kék füst is jön
Hidegben jobban megy,az lehet-e baj,hogy a rezgéscsillapító a kipufogónál rossz?
Amúgy az autó holnap megy diagnosztikushoz,csak addig is kíváncsi vagyok a lehetőségekre!

Üdv

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 21:16


Szevasztok!
Na szétszedtem a motort kipucoltam az EGR-t levettem a szívósort,csöveket leellenőriztem (amelyiket tudtam),szóval kipucoltam a dolgokat,DE SEMMI.
Nincs turbónyomás,80-nál feljebb nem tudok gyorsítani,sőt még addig is inkább csak gurulni.
Emelkedőkön lendülettel úgy ahogy.
Az esetleg lehet,hogy a kipufogónál a rezgéscsillapító rossz és ezért??
Vagy én még arra gyanakszom,hogy a turbóig jó pár cső megy és esetleg amelyiket nem láttam az rossz,vagy valamilyen érzékelő stb..

Van még valami tippetek,mert ez már idegesítő,hogy 80-nál jobban nem megy a gép!



zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 18:53


Tano írta:
zoli900 írta:
zoli900 írta: Nincs ereje magasabb fordulaton se,a turbó geometriához szét kell szedni a motort a turbóig?


https://www.google.hu/search?h...B640%3B522

Lehet,hogy kb. így néz ki?


Igen, lehet hogy hasonlóan néz ki, ha még nem volt takarítva.
Ahhoz hogy lássátok hogy mozog-e a geometria egyáltalán nem kell szétszedni. Legfeljebb a levegőszűrőhöz menő toldatot érdemes levenni, hogy jobban lehessen látni.


Értem,köszönöm a tanácsokat,a jövő héten megnézem!



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 18:47


zoli900 írta:
zoli900 írta: Nincs ereje magasabb fordulaton se,a turbó geometriához szét kell szedni a motort a turbóig?


https://www.google.hu/search?h...B640%3B522

Lehet,hogy kb. így néz ki?


Igen, lehet hogy hasonlóan néz ki, ha még nem volt takarítva.
Ahhoz hogy lássátok hogy mozog-e a geometria egyáltalán nem kell szétszedni. Legfeljebb a levegőszűrőhöz menő toldatot érdemes levenni, hogy jobban lehessen látni.

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 18:14


zoli900 írta:
Tano írta:
zoli900 írta: Igen megmérték és üresben van turbónyomás,sőt a gép szerint nagyobb mint a gyári érték,ahogy berakom direktbe elmegy.
Ez mitől lehet?
Turbócsere volt 1-2 éve,az biztos,hogy jó,adagoló is jó,turbócsövek ellenőrizve.
Menet közben is alig megy az autó,nem húz!
Mi lehet a gond:


Nézzétek meg hogy a turbó geomatria mozog-e. Meg lehet még vákumcsövénél is eresztés, vagy akad a geomteria stb... Magasabb fordulaton sincs ereje?


Nincs ereje magasabb fordulaton se,a turbó geometriához szét kell szedni a motort a turbóig?


https://www.google.hu/search?h...B640%3B522

Lehet,hogy kb. így néz ki?


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 30. szombat, 18:14

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 17:49


Tano írta:
zoli900 írta: Igen megmérték és üresben van turbónyomás,sőt a gép szerint nagyobb mint a gyári érték,ahogy berakom direktbe elmegy.
Ez mitől lehet?
Turbócsere volt 1-2 éve,az biztos,hogy jó,adagoló is jó,turbócsövek ellenőrizve.
Menet közben is alig megy az autó,nem húz!
Mi lehet a gond:


Nézzétek meg hogy a turbó geomatria mozog-e. Meg lehet még vákumcsövénél is eresztés, vagy akad a geomteria stb... Magasabb fordulaton sincs ereje?


Nincs ereje magasabb fordulaton se,a turbó geometriához szét kell szedni a motort a turbóig?



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 17:45


zoli900 írta: Igen megmérték és üresben van turbónyomás,sőt a gép szerint nagyobb mint a gyári érték,ahogy berakom direktbe elmegy.
Ez mitől lehet?
Turbócsere volt 1-2 éve,az biztos,hogy jó,adagoló is jó,turbócsövek ellenőrizve.
Menet közben is alig megy az autó,nem húz!
Mi lehet a gond:


Nézzétek meg hogy a turbó geomatria mozog-e. Meg lehet még vákumcsövénél is eresztés, vagy akad a geomteria stb... Magasabb fordulaton sincs ereje?

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 17:42


Tano írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Azzal a problémával fordulok hozzátok,hogy az autó nem húz,nincs turbónyomás.
Szerintünk az a baj,hogy a szívósorba bekerült olajsár megzavarja a jeladót,a pillangószelep nem tud kinyílni rendesen.
Amikor hideg a motor egy picit jobban megy,de akkor sincs se turbónyomás,se nyomaték.
Az olajsár még régebben került oda,valószínű akkor amikor nehezen indult az autó mert szarul csinálták meg a vezérlést,de most már jó az indítás!

Kíváncsian várom tanácsaitokat: Bukovics Dominik


A tiedben nem pillangószelep szabályoz. Az olajsár a visszavezetett kipuffogógáz és a befújt olajpárás levegő (a turbó ill. a kartergáz miatt olajos) keveredése miatt alakul ki. Ez mindenkinél megvan, de időnként érdemes kitakarítani az EGR szelepet(ez az ahol találkozik a két légáram) illetve a beömlőt. A beömlő végén van a nyomásadó, azt is érdemes takarítani ilyenkor.
Mérés alapján mondod hogy nincs töltőnyomás?


Igen megmérték és üresben van turbónyomás,sőt a gép szerint nagyobb mint a gyári érték,ahogy berakom direktbe elmegy.
Ez mitől lehet?
Turbócsere volt 1-2 éve,az biztos,hogy jó,adagoló is jó,turbócsövek ellenőrizve.
Menet közben is alig megy az autó,nem húz!
Mi lehet a gond:



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 17:36


zoli900 írta: Sziasztok!
Azzal a problémával fordulok hozzátok,hogy az autó nem húz,nincs turbónyomás.
Szerintünk az a baj,hogy a szívósorba bekerült olajsár megzavarja a jeladót,a pillangószelep nem tud kinyílni rendesen.
Amikor hideg a motor egy picit jobban megy,de akkor sincs se turbónyomás,se nyomaték.
Az olajsár még régebben került oda,valószínű akkor amikor nehezen indult az autó mert szarul csinálták meg a vezérlést,de most már jó az indítás!

Kíváncsian várom tanácsaitokat: Bukovics Dominik


A tiedben nem pillangószelep szabályoz. Az olajsár a visszavezetett kipuffogógáz és a befújt olajpárás levegő (a turbó ill. a kartergáz miatt olajos) keveredése miatt alakul ki. Ez mindenkinél megvan, de időnként érdemes kitakarítani az EGR szelepet(ez az ahol találkozik a két légáram) illetve a beömlőt. A beömlő végén van a nyomásadó, azt is érdemes takarítani ilyenkor.
Mérés alapján mondod hogy nincs töltőnyomás?

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 13:48


Sziasztok!
Azzal a problémával fordulok hozzátok,hogy az autó nem húz,nincs turbónyomás.
Szerintünk az a baj,hogy a szívósorba bekerült olajsár megzavarja a jeladót,a pillangószelep nem tud kinyílni rendesen.
Amikor hideg a motor egy picit jobban megy,de akkor sincs se turbónyomás,se nyomaték.
Az olajsár még régebben került oda,valószínű akkor amikor nehezen indult az autó mert szarul csinálták meg a vezérlést,de most már jó az indítás!

Kíváncsian várom tanácsaitokat: Bukovics Dominik

« előző123következő »