Elküldve: 2013. február 05. kedd, 17:23
Ocsi írta:YELLOW írta:Ocsi írta: Sziasztok egy kis segítség kellene,mégpedig van egy E46 coupe-m 2002 -es 1.6 és ingadozik az alapjárat,rádugtuk gépre és azt mutatta,hogy a 2-3 hengernél kimarad a gyújtás,menet közben ezt nem érzékelem.Gyertyát cseréltem,de semmi esetleg még a gyújtótrafót kellene még kicserélni vagy lambda szondát...... nem tudom
Mi lehet a baj???
Válaszotokat előre is köszönöm.
inkább trafó gyanús. de folyamatosan ég a check engine lámpa? mert nekem eleinte indításnál volt gond, aztán gyorsan leállít, újraindít és jó lett. majd 3. alkalomnál menet közben de onnantól nem javult meg, trafó gond. az mondjuk fura, hogy egyszerre 2 is tönkre megy. de egyszerű. az 1,4 henger trafóját tedd át a 2,3-ba és nézd meg. ha a trafó viszi a hibát, akkor nem kell gondolkozni tovább.
alapjárati problémát a légtömegmérő is okozhat. húzd le a csatiját, ha a hoba eltűnik, akkor az a rossz. bár ez nem írna be hengerre hibát.
egyáltalán nem ég az engine lámpa vagyis csak akkor gyullad ki ha hidegen és sokáig járatom,vagy gondoltam még a kartergáz szűrőre,hogy ott fals-ot szív,mondjuk akkor sem gyújtás hibát....
cumis egy hiba, ha megtalálod az okát írd majd meg. Én is szívtam ilyesmivel. Melegen kutya baja nem volt, ha hidegen indítottam, és úgy járt a motor, egy idő után kigyulladt néha a lámpa,és szintén nekem is beírt, egy, vagy több hengert. Ha egyből elindultam,és nem járattam hidegen,semmi gond nem volt,100m után, ha meg is álltam, már nem volt gond. Nehezen megtalálható hiba, valami piti dolog okozza,Valamiért hidegen vagy túl dús, vagy szegény a keverék, azért csatol le 1,2 henger. Trafód szar lenne, melegen is szarakodna. Trafó cserélgetéseken én is átmentem,mert a diag csak azt mondja meg, hogy nincs égés a hengerbe, azt nem, hogy miért. Azt nem írja oda, hogy az miatt nincs,cseréld ki. Jellegzetes még, hogy változóan csatol le hengert, néha csak a 6 ost, van hogy többet is, van, hogy 4,5 de érezni is hogy nagyon darabos a járás. Ha leállítod, és újra beindítod,akkor már nem, és megszűnik a hiba.
Én azóta cseréltem AC, azóta pöccre indul, de hidegen érzem elég darabos a járás még, valami tuti van, csak nincs lelkierő megkeresni ilyen dugi hibát, egyből elindulok, és kutya baja,azóta semmit nem ír be. Furcsa lenne, ha csak hidegen 3,4 percig lenne rossza a trafó, esetleg több is egyszerre, és utána kutya bajuk.
Melegen bármire lett rakva minden tökéletes értéket mutatott.