anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 17:23


Ocsi írta:
YELLOW írta:
Ocsi írta: Sziasztok egy kis segítség kellene,mégpedig van egy E46 coupe-m 2002 -es 1.6 és ingadozik az alapjárat,rádugtuk gépre és azt mutatta,hogy a 2-3 hengernél kimarad a gyújtás,menet közben ezt nem érzékelem.Gyertyát cseréltem,de semmi esetleg még a gyújtótrafót kellene még kicserélni vagy lambda szondát...... nem tudom
Mi lehet a baj???
Válaszotokat előre is köszönöm.



inkább trafó gyanús. de folyamatosan ég a check engine lámpa? mert nekem eleinte indításnál volt gond, aztán gyorsan leállít, újraindít és jó lett. majd 3. alkalomnál menet közben de onnantól nem javult meg, trafó gond. az mondjuk fura, hogy egyszerre 2 is tönkre megy. de egyszerű. az 1,4 henger trafóját tedd át a 2,3-ba és nézd meg. ha a trafó viszi a hibát, akkor nem kell gondolkozni tovább.
alapjárati problémát a légtömegmérő is okozhat. húzd le a csatiját, ha a hoba eltűnik, akkor az a rossz. bár ez nem írna be hengerre hibát.



egyáltalán nem ég az engine lámpa vagyis csak akkor gyullad ki ha hidegen és sokáig járatom,vagy gondoltam még a kartergáz szűrőre,hogy ott fals-ot szív,mondjuk akkor sem gyújtás hibát....


cumis egy hiba, ha megtalálod az okát írd majd meg. Én is szívtam ilyesmivel. Melegen kutya baja nem volt, ha hidegen indítottam, és úgy járt a motor, egy idő után kigyulladt néha a lámpa,és szintén nekem is beírt, egy, vagy több hengert. Ha egyből elindultam,és nem járattam hidegen,semmi gond nem volt,100m után, ha meg is álltam, már nem volt gond. Nehezen megtalálható hiba, valami piti dolog okozza,Valamiért hidegen vagy túl dús, vagy szegény a keverék, azért csatol le 1,2 henger. Trafód szar lenne, melegen is szarakodna. Trafó cserélgetéseken én is átmentem,mert a diag csak azt mondja meg, hogy nincs égés a hengerbe, azt nem, hogy miért. Azt nem írja oda, hogy az miatt nincs,cseréld ki. Jellegzetes még, hogy változóan csatol le hengert, néha csak a 6 ost, van hogy többet is, van, hogy 4,5 de érezni is hogy nagyon darabos a járás. Ha leállítod, és újra beindítod,akkor már nem, és megszűnik a hiba.
Én azóta cseréltem AC, azóta pöccre indul, de hidegen érzem elég darabos a járás még, valami tuti van, csak nincs lelkierő megkeresni ilyen dugi hibát, egyből elindulok, és kutya baja,azóta semmit nem ír be. Furcsa lenne, ha csak hidegen 3,4 percig lenne rossza a trafó, esetleg több is egyszerre, és utána kutya bajuk.
Melegen bármire lett rakva minden tökéletes értéket mutatott.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 316Ci
Évjárat: 2002

státusz Ocsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 14:36


YELLOW írta:
Ocsi írta: Sziasztok egy kis segítség kellene,mégpedig van egy E46 coupe-m 2002 -es 1.6 és ingadozik az alapjárat,rádugtuk gépre és azt mutatta,hogy a 2-3 hengernél kimarad a gyújtás,menet közben ezt nem érzékelem.Gyertyát cseréltem,de semmi esetleg még a gyújtótrafót kellene még kicserélni vagy lambda szondát...... nem tudom
Mi lehet a baj???
Válaszotokat előre is köszönöm.



inkább trafó gyanús. de folyamatosan ég a check engine lámpa? mert nekem eleinte indításnál volt gond, aztán gyorsan leállít, újraindít és jó lett. majd 3. alkalomnál menet közben de onnantól nem javult meg, trafó gond. az mondjuk fura, hogy egyszerre 2 is tönkre megy. de egyszerű. az 1,4 henger trafóját tedd át a 2,3-ba és nézd meg. ha a trafó viszi a hibát, akkor nem kell gondolkozni tovább.
alapjárati problémát a légtömegmérő is okozhat. húzd le a csatiját, ha a hoba eltűnik, akkor az a rossz. bár ez nem írna be hengerre hibát.



egyáltalán nem ég az engine lámpa vagyis csak akkor gyullad ki ha hidegen és sokáig járatom,vagy gondoltam még a kartergáz szűrőre,hogy ott fals-ot szív,mondjuk akkor sem gyújtás hibát....


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 05:30


Ocsi írta: Sziasztok egy kis segítség kellene,mégpedig van egy E46 coupe-m 2002 -es 1.6 és ingadozik az alapjárat,rádugtuk gépre és azt mutatta,hogy a 2-3 hengernél kimarad a gyújtás,menet közben ezt nem érzékelem.Gyertyát cseréltem,de semmi esetleg még a gyújtótrafót kellene még kicserélni vagy lambda szondát...... nem tudom
Mi lehet a baj???
Válaszotokat előre is köszönöm.



inkább trafó gyanús. de folyamatosan ég a check engine lámpa? mert nekem eleinte indításnál volt gond, aztán gyorsan leállít, újraindít és jó lett. majd 3. alkalomnál menet közben de onnantól nem javult meg, trafó gond. az mondjuk fura, hogy egyszerre 2 is tönkre megy. de egyszerű. az 1,4 henger trafóját tedd át a 2,3-ba és nézd meg. ha a trafó viszi a hibát, akkor nem kell gondolkozni tovább.
alapjárati problémát a légtömegmérő is okozhat. húzd le a csatiját, ha a hoba eltűnik, akkor az a rossz. bár ez nem írna be hengerre hibát.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 316Ci
Évjárat: 2002

státusz Ocsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 23:30


Sziasztok egy kis segítség kellene,mégpedig van egy E46 coupe-m 2002 -es 1.6 és ingadozik az alapjárat,rádugtuk gépre és azt mutatta,hogy a 2-3 hengernél kimarad a gyújtás,menet közben ezt nem érzékelem.Gyertyát cseréltem,de semmi esetleg még a gyújtótrafót kellene még kicserélni vagy lambda szondát...... nem tudom
Mi lehet a baj???
Válaszotokat előre is köszönöm.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 04. hétfő, 23:32

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 23:29


m_attila írta:
zoliika írta: Piramis off!
A francia aki annyira hiú,hogy más nyelven nem hajlandó megszólalni csak a sajátján és nem vegyül senkivel,szabályos beltenyészet van,belerakja a bmw motort(amik köztudottan igazi lépfene) az Ő francia "zászlós" hajójábaPedig szerintem voltak probálkozások a PSA-val és a Reanult-val.Hülyék ezek a franciák is.....írok is neki ,hogy ha 3,3-as ARO motorral szerelik a hajójukat akkor veszek az Audi mellé 1-et!Nekem Bmw többször nem kell!



YouTube videó


kell egy 20d hajó.. mondtam a kollégámnak ha lerohad a kasztni az e46 ról amivel járunk ki németbe 20d amiben most van kereken 500.000, csinálunk belőle egy hajót és a Dunán fogunk csak menni


Hát,ezen azért ledöbbentem!Nem semmi!Pedig egy hajónál kell,a kraft!De,valami úgy is szar benne.......szerintem túl "hangos"

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 23:14


zoliika írta: Piramis off!
A francia aki annyira hiú,hogy más nyelven nem hajlandó megszólalni csak a sajátján és nem vegyül senkivel,szabályos beltenyészet van,belerakja a bmw motort(amik köztudottan igazi lépfene) az Ő francia "zászlós" hajójábaPedig szerintem voltak probálkozások a PSA-val és a Reanult-val.Hülyék ezek a franciák is.....írok is neki ,hogy ha 3,3-as ARO motorral szerelik a hajójukat akkor veszek az Audi mellé 1-et!Nekem Bmw többször nem kell!



YouTube videó


kell egy 20d hajó.. mondtam a kollégámnak ha lerohad a kasztni az e46 ról amivel járunk ki németbe 20d amiben most van kereken 500.000, csinálunk belőle egy hajót és a Dunán fogunk csak menni

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 23:07


Piramis off!
A francia aki annyira hiú,hogy más nyelven nem hajlandó megszólalni csak a sajátján és nem vegyül senkivel,szabályos beltenyészet van,belerakja a bmw motort(amik köztudottan igazi lépfene) az Ő francia "zászlós" hajójábaPedig szerintem voltak probálkozások a PSA-val és a Reanult-val.Hülyék ezek a franciák is.....írok is neki ,hogy ha 3,3-as ARO motorral szerelik a hajójukat akkor veszek az Audi mellé 1-et!Nekem Bmw többször nem kell!



m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 22:58


zoliika írta:
m_attila írta:
zoliika írta:
m_attila írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Rendszám kitakarás level 99


ez azé elég off de a km igen valós, ahhoz képest nem is rossz az állapot, főleg, hogy tudjuk a vw konszern anyagai miylenek...


pdtdi se vennék 400 ezerrel,az biztos, azok az extrák KÉZI MOSÓBAN MOSATOTT na, aztán ott karcolják a legjobban, ez őrült
Nagyon jókat lehet mulatni az eladó kocsik ( fényezésén ) nem a festésre gondoltam


az 1.9-esek nem voltak rosszaka pd-ben... érdekes, hogy csak a 2.0 pd-ben kellett visszahívásos cserét csinálni az elemekre... és ha már ennyire off, akkor a merci dízelek után nekem a másodikhelyen a vw konszern dízelei vannak. a bmw csak azután jön. (és most tömeges fújjj a nézőtérről )


Nekem az első olasz jtd utánna,francia dci,aztán ford tdci és a legutolsó helyen a Bmw!


?
Zoli megőrültél?


Áhhh nem,csak próbálok felzárkózni a tapasztaltabbjaihoz!



értem értem hdi forever ami egy laza chip után is már fossa szét a kuplungot

Megj

Jobb ha tudjátok, hogy autóitokat egy csónakmotor hajtja 20d M47n 180lóerővel) és(30d m57N) 260 lóerővel



Na ,erről beszélek egy csónakot vettem csak vízre nem való ,még arra se.........PEDIG CSÓNAK MOTOR HAJTJAMegvan még a száma a csávónak akinek eladtam anno az A4-et és visszavásárolom tőle jó pénzért.Házat meg nem veszek inkább ráköltöm az Audira.Hopp van egy jobb ötletem albánoknak adtam el a passat-ot kimegyek és azt veszem vissza inkább az jobb üzlet és akkor már az x3 -at is elfelejthetem,csak akkor kell egy másik asszony,mert a mostani el fog válni,ha visszahozom valamelyik autót a kettő közül!



Ja azért bmw alkatrészeket ne tőlük vegyetek
yanmar dobozban minden többszörösébe kerül, nem vicc

http://www.frenchmarine.com/pr...60hp-885-1



zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 22:45


m_attila írta:
zoliika írta:
m_attila írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Rendszám kitakarás level 99


ez azé elég off de a km igen valós, ahhoz képest nem is rossz az állapot, főleg, hogy tudjuk a vw konszern anyagai miylenek...


pdtdi se vennék 400 ezerrel,az biztos, azok az extrák KÉZI MOSÓBAN MOSATOTT na, aztán ott karcolják a legjobban, ez őrült
Nagyon jókat lehet mulatni az eladó kocsik ( fényezésén ) nem a festésre gondoltam


az 1.9-esek nem voltak rosszaka pd-ben... érdekes, hogy csak a 2.0 pd-ben kellett visszahívásos cserét csinálni az elemekre... és ha már ennyire off, akkor a merci dízelek után nekem a másodikhelyen a vw konszern dízelei vannak. a bmw csak azután jön. (és most tömeges fújjj a nézőtérről )


Nekem az első olasz jtd utánna,francia dci,aztán ford tdci és a legutolsó helyen a Bmw!


?
Zoli megőrültél?


Áhhh nem,csak próbálok felzárkózni a tapasztaltabbjaihoz!



értem értem hdi forever ami egy laza chip után is már fossa szét a kuplungot

Megj

Jobb ha tudjátok, hogy autóitokat egy csónakmotor hajtja 20d M47n 180lóerővel) és(30d m57N) 260 lóerővel



Na ,erről beszélek egy csónakot vettem csak vízre nem való ,még arra se.........PEDIG CSÓNAK MOTOR HAJTJAMegvan még a száma a csávónak akinek eladtam anno az A4-et és visszavásárolom tőle jó pénzért.Házat meg nem veszek inkább ráköltöm az Audira.Hopp van egy jobb ötletem albánoknak adtam el a passat-ot kimegyek és azt veszem vissza inkább az jobb üzlet és akkor már az x3 -at is elfelejthetem,csak akkor kell egy másik asszony,mert a mostani el fog válni,ha visszahozom valamelyik autót a kettő közül!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 04. hétfő, 22:46

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 22:41


m_attila írta:
zoliika írta:
m_attila írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Rendszám kitakarás level 99


ez azé elég off de a km igen valós, ahhoz képest nem is rossz az állapot, főleg, hogy tudjuk a vw konszern anyagai miylenek...


pdtdi se vennék 400 ezerrel,az biztos, azok az extrák KÉZI MOSÓBAN MOSATOTT na, aztán ott karcolják a legjobban, ez őrült
Nagyon jókat lehet mulatni az eladó kocsik ( fényezésén ) nem a festésre gondoltam


az 1.9-esek nem voltak rosszaka pd-ben... érdekes, hogy csak a 2.0 pd-ben kellett visszahívásos cserét csinálni az elemekre... és ha már ennyire off, akkor a merci dízelek után nekem a másodikhelyen a vw konszern dízelei vannak. a bmw csak azután jön. (és most tömeges fújjj a nézőtérről )


Nekem az első olasz jtd utánna,francia dci,aztán ford tdci és a legutolsó helyen a Bmw!


?
Zoli megőrültél?


Áhhh nem,csak próbálok felzárkózni a tapasztaltabbjaihoz!



értem értem hdi forever ami egy laza chip után is már fossa szét a kuplungot

Megj

Jobb ha tudjátok, hogy autóitokat egy csónakmotor hajtja 20d M47n 180lóerővel) és(30d m57N) 260 lóerővel



Ámen. Isten bocsásd meg neki

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 22:37


zoliika írta:
m_attila írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Rendszám kitakarás level 99


ez azé elég off de a km igen valós, ahhoz képest nem is rossz az állapot, főleg, hogy tudjuk a vw konszern anyagai miylenek...


pdtdi se vennék 400 ezerrel,az biztos, azok az extrák KÉZI MOSÓBAN MOSATOTT na, aztán ott karcolják a legjobban, ez őrült
Nagyon jókat lehet mulatni az eladó kocsik ( fényezésén ) nem a festésre gondoltam


az 1.9-esek nem voltak rosszaka pd-ben... érdekes, hogy csak a 2.0 pd-ben kellett visszahívásos cserét csinálni az elemekre... és ha már ennyire off, akkor a merci dízelek után nekem a másodikhelyen a vw konszern dízelei vannak. a bmw csak azután jön. (és most tömeges fújjj a nézőtérről )


Nekem az első olasz jtd utánna,francia dci,aztán ford tdci és a legutolsó helyen a Bmw!


?
Zoli megőrültél?


Áhhh nem,csak próbálok felzárkózni a tapasztaltabbjaihoz!



értem értem hdi forever ami egy laza chip után is már fossa szét a kuplungot

Megj

Jobb ha tudjátok, hogy autóitokat egy csónakmotor hajtja 20d M47n 180lóerővel) és(30d m57N) 260 lóerővel



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 04. hétfő, 22:39

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 22:30


m_attila írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Rendszám kitakarás level 99


ez azé elég off de a km igen valós, ahhoz képest nem is rossz az állapot, főleg, hogy tudjuk a vw konszern anyagai miylenek...


pdtdi se vennék 400 ezerrel,az biztos, azok az extrák KÉZI MOSÓBAN MOSATOTT na, aztán ott karcolják a legjobban, ez őrült
Nagyon jókat lehet mulatni az eladó kocsik ( fényezésén ) nem a festésre gondoltam


az 1.9-esek nem voltak rosszaka pd-ben... érdekes, hogy csak a 2.0 pd-ben kellett visszahívásos cserét csinálni az elemekre... és ha már ennyire off, akkor a merci dízelek után nekem a másodikhelyen a vw konszern dízelei vannak. a bmw csak azután jön. (és most tömeges fújjj a nézőtérről )


Nekem az első olasz jtd utánna,francia dci,aztán ford tdci és a legutolsó helyen a Bmw!


?
Zoli megőrültél?


Áhhh nem,csak próbálok felzárkózni a tapasztaltabbjaihoz!

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 22:26


zoliika írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Rendszám kitakarás level 99


ez azé elég off de a km igen valós, ahhoz képest nem is rossz az állapot, főleg, hogy tudjuk a vw konszern anyagai miylenek...


pdtdi se vennék 400 ezerrel,az biztos, azok az extrák KÉZI MOSÓBAN MOSATOTT na, aztán ott karcolják a legjobban, ez őrült
Nagyon jókat lehet mulatni az eladó kocsik ( fényezésén ) nem a festésre gondoltam


az 1.9-esek nem voltak rosszaka pd-ben... érdekes, hogy csak a 2.0 pd-ben kellett visszahívásos cserét csinálni az elemekre... és ha már ennyire off, akkor a merci dízelek után nekem a másodikhelyen a vw konszern dízelei vannak. a bmw csak azután jön. (és most tömeges fújjj a nézőtérről )


Nekem az első olasz jtd utánna,francia dci,aztán ford tdci és a legutolsó helyen a Bmw!


?
Zoli megőrültél?

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 22:18


YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Rendszám kitakarás level 99


ez azé elég off de a km igen valós, ahhoz képest nem is rossz az állapot, főleg, hogy tudjuk a vw konszern anyagai miylenek...


pdtdi se vennék 400 ezerrel,az biztos, azok az extrák KÉZI MOSÓBAN MOSATOTT na, aztán ott karcolják a legjobban, ez őrült
Nagyon jókat lehet mulatni az eladó kocsik ( fényezésén ) nem a festésre gondoltam


az 1.9-esek nem voltak rosszaka pd-ben... érdekes, hogy csak a 2.0 pd-ben kellett visszahívásos cserét csinálni az elemekre... és ha már ennyire off, akkor a merci dízelek után nekem a másodikhelyen a vw konszern dízelei vannak. a bmw csak azután jön. (és most tömeges fújjj a nézőtérről )


Nekem az első olasz jtd utánna,francia dci,aztán ford tdci és a legutolsó helyen a Bmw!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:55


anubisz írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Rendszám kitakarás level 99


ez azé elég off de a km igen valós, ahhoz képest nem is rossz az állapot, főleg, hogy tudjuk a vw konszern anyagai miylenek...


pdtdi se vennék 400 ezerrel,az biztos, azok az extrák KÉZI MOSÓBAN MOSATOTT na, aztán ott karcolják a legjobban, ez őrült
Nagyon jókat lehet mulatni az eladó kocsik ( fényezésén ) nem a festésre gondoltam


az 1.9-esek nem voltak rosszaka pd-ben... érdekes, hogy csak a 2.0 pd-ben kellett visszahívásos cserét csinálni az elemekre... és ha már ennyire off, akkor a merci dízelek után nekem a másodikhelyen a vw konszern dízelei vannak. a bmw csak azután jön. (és most tömeges fújjj a nézőtérről )