valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. március 09. szombat, 20:52


Így kell a motort gyorsan kiszedni ÁLLATOKKKKK!!!!!!!!!!!

http://wohoo.hu/post/6342

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 09. szombat, 15:11


jrtom írta:
ember84 írta: Sziasztok!
E46 320d-ről van szó,eu3-as M47N motor.
Inpában:IMA adjustment:Change IMA:

Cylinder1 Cylinder3
5ZTD65 BB107I


Cylinder2 Cylinder4
ASTGFN 8TBSF1


ezt látni,mielőtt az ember átírja a kódokat,ezek voltak bent!Szerintem a cylinder1 a legelső az autó eleje felől,utána a 2-es,aztán 3-as és 4-es??Vagy ezeket más sorrend szerint érti?Mondjuk befecskendezés szerint??Valaki tudná ezt??Köszi szépen??


Igen az autó elejénél a vezérléstől van számozva a hengersor.

Köszönöm szépen!Lehet ilyen??:porlasztók kiszerelésekor ezek a kódok voltak az ecuba,viszont a porlasztók tetejépn más!Gondolom valamikor javítva lett.Most viszont visszakódoláskor a 3-as hengert nem engedi átírni vissza arra,amik bent voltak,azt írja ki:JOB STATUS ERROR ERROR WRONG IMA CODE
Többinél engedi,nem értem,egyik sem lett újrakódolva.Köszi


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. március 09. szombat, 13:23


ember84 írta: Sziasztok!
E46 320d-ről van szó,eu3-as M47N motor.
Inpában:IMA adjustment:Change IMA:

Cylinder1 Cylinder3
5ZTD65 BB107I


Cylinder2 Cylinder4
ASTGFN 8TBSF1


ezt látni,mielőtt az ember átírja a kódokat,ezek voltak bent!Szerintem a cylinder1 a legelső az autó eleje felől,utána a 2-es,aztán 3-as és 4-es??Vagy ezeket más sorrend szerint érti?Mondjuk befecskendezés szerint??Valaki tudná ezt??Köszi szépen??


Igen az autó elejénél a vezérléstől van számozva a hengersor.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 09. szombat, 13:03


Sziasztok!
E46 320d-ről van szó,eu3-as M47N motor.
Inpában:IMA adjustment:Change IMA:

Cylinder1 Cylinder3
5ZTD65 BB107I


Cylinder2 Cylinder4
ASTGFN 8TBSF1


ezt látni,mielőtt az ember átírja a kódokat,ezek voltak bent!Szerintem a cylinder1 a legelső az autó eleje felől,utána a 2-es,aztán 3-as és 4-es??Vagy ezeket más sorrend szerint érti?Mondjuk befecskendezés szerint??Valaki tudná ezt??Köszi szépen??

RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2013. március 09. szombat, 09:11


Off autó, de hát annyira szép

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ro-5469731

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 08. péntek, 20:17


Csicskaszájú alázni akart, jól megszívta
De ,hogy semmi nem volt bekapcsolva, ESP, stb az biztos. Hát esőbe az szívás ,egy ilyen bika kocsinál

YouTube videó

madonna

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 08. péntek, 20:18

bacsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz bacsy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2013. március 06. szerda, 20:17


anubisz írta:
bacsy írta: sziasztok!
2003-as 320d-re hol a legolcsóbb a casco csak lopás és elemi kár ellen? (persze nem no name biztosító) A netrisken csak teljeskörű cascora tudnék számítást csinálni.
köszi,Bacsy


ezt nem értem, én pont kivetettem belőle a lopást, így fizetek 32 ezret. a lopás megemeli vagy 45 re

amúgy is kiszámíthatatlan,attól függ menyi önrészt vállalsz, milyen kedvezményeket veszel igénybe, meg 100 dolog még mellette.


Ma megkötöttem és csak lopásra a Casco 17.600 ft/év nekem.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 07. csütörtök, 21:28


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 06. szerda, 20:06


bacsy írta: sziasztok!

2003-as 320d-re hol a legolcsóbb a casco csak lopás és elemi kár ellen? (persze nem no name biztosító) A netrisken csak teljeskörű cascora tudnék számítást csinálni.

köszi,Bacsy


ezt nem értem, én pont kivetettem belőle a lopást, így fizetek 32 ezret. a lopás megemeli vagy 45 re

amúgy is kiszámíthatatlan,attól függ menyi önrészt vállalsz, milyen kedvezményeket veszel igénybe, meg 100 dolog még mellette.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 06. szerda, 20:08

bacsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz bacsy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2013. március 06. szerda, 20:04


sziasztok!

2003-as 320d-re hol a legolcsóbb a casco csak lopás és elemi kár ellen? (persze nem no name biztosító) A netrisken csak teljeskörű cascora tudnék számítást csinálni.

köszi,Bacsy

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. március 06. szerda, 19:17


Sziasztok!
Az oldal olvasását ideiglenesen felfüggesztem! Amennyiben valakinek kérdése van felém, arra szívesen válaszolok, amennyiben tudok, a továbbiakban a profilomban található mail címemen tudtok elérni! Privát üzenetre nem fogok válaszolni.


Mindenkinek nagyon köszönöm az eddigi segítségét, és köszönet azoknak is, akik miatt ezt a döntést meghoztam!

Kívánok sok balesetmentes Km-t, jó autózást,
Üdvözlettel: hil



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 06. szerda, 19:18

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 04. hétfő, 17:48


ez vicc? Magyarba ölnének a gép előtt, és ha 70x állok sorba? 100Euróért én is bármit megígérek, főleg napi 50x

http://www.nlcafe.hu/ezvan/201...ualisdoboz

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 02. szombat, 22:37


ember84 írta: Koszonom anubisz,!
Most mar vilagos,ez lehet a baj,szuper,mi mindenre jok a hozzaerto markatarsak!Tovabbi szep estet!


Jobb első lengőkaron találod!

Üdv D.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 02. szombat, 22:23


Koszonom anubisz,!
Most mar vilagos,ez lehet a baj,szuper,mi mindenre jok a hozzaerto markatarsak!Tovabbi szep estet!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 02. szombat, 18:25


Lengőkaron elől, hátúl is van, nekem is volt már cserélve valameik, azokat érdemes megnézni, ha arra gyanakszol, mert nagyon trutyis tud lenni, vagy beálltak, vagy a vezeték szar, vagy trutyis a csati, meg kéne tisztítanod őket, hátha feléled,
Nem hiszem, hogy a motor szállt el a lámpánál, de ki tudja, jobb ha előbb a 2 külsőt nézed meg, mert azok állnak a trutyiba. vezetékeket stb. ha azokra gondolsz. Sajnos nem emlékszem nekem mikor rossz volt mit írt be, mert a BMW szervizbe olvasták ki, és ott is lett cserélve, mert olyan ramaty volt a sok trutyitól, alig lehetett leszedni a hátsót.

De neked az elsőt írja Front léptető motort, akkor lehet az elsőt kéne megnézned ami a lengőkaron van.
Amúgy igazad lehet, mert terhelés érzékelő, tényleg,mert akkor állít a motor magasságot, ha terhelésre megül az autó.
Akkor én linkeltem rosszat, mert az nem VHAC hanem HVAC

látod, elég komplett rendszer, be ragadhat, a vezetékeket nézd meg mert test zárlatot ír.
http://bmwfans.info/parts/cata...l_4_wheel/
Főleg a hátsónál nagyon betudnak rágódni azok a csiklók rajta.

kibogoztam a VHAC az a Vertikalis hdlght aim control, tényleg az lesz amit írtál! De az első, arra írta neked.



Utoljára szerkesztve (5 alkalommal): 2013. március 02. szombat, 18:35

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 02. szombat, 18:16


ember84 írta:
anubisz írta:
ember84 írta: Sziasztok!
Örülök,végre tudtam kódolni INPA-val a porlasztóm.Viszont:lights switch centerbe:31 stepping motor defect
34 VHAC,front load sensorshort-circuit to ground

Megkérek mindenkit,akinek elég erős ehhez az angolja,lefordítja a pontos hibát??Köszi mindenkinek,meg akik segítettek a kódolásba,azoknak mégegyszer!!


ezt a googlal is lefordíthatatlan volna. Léptető motor hiba, első terhelés érzékelő test rövidzárlat
Ha nem is tökéletesen fordít, de meg lehet érteni.

amúgy ez a klímával kapcsolatos, ott nem megy valami léptető motorod, valami zárlatos.


Az én értelmezésem szerint ez lámpamodul,azon belül a xenon magasságállító motorja a lámpába,a másik lehet a lengőkaron az érzékelő,ami állítja.na a kettő közül mi lehet szar??Köszi a fordítást anubisz!!


Most erre mit mondjak, a VHAC itt van a kitárgyalás, az a klíma valami, én csak ebből indulok ki, és az AC is utal rá, de nézd meg, hülyeséget meg nem akarok írni, csak amit látok.
http://www.e46fanatics.com/for...p?t=825274
azt nem tudom, hogy egy hibát írtál, vagy az kettő csak egybe van írva.Lehet, hogy azt is írja, de nem tudom ez egy, vagy kettő mert egybe írtad.
Bár ez HVAC lehet az számít.



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. március 02. szombat, 18:20