anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 11:57


Szemy írta: Szerdan voltam a zuffenhauseni reszlegünkön, megneztem a Porsche 911-es es a Boxter gyartasat. Ami erdekes, hogy szinte mindent munkasok szerelnek össze (kiveve a szelvedök beragasztasat, mivel a megszabott idökereten belül az ember nem tudja olyan precizen beilleszteni), a robotok csak besegitenek, szallitjak az alkatreszeket. Egyetlen egy szerelöszalag van, az összes verzio azon kerül összeszerelesre. A szükseges alkatreszek kikeresese, összeallitasa az adott autohoz is emberi munkaerö segitsegevel törtenik. Tehat azert van hibalehetöseg a rendszerben...

A motorösszeszereles vegen vannak termeszetesen az ellenörzö tesztek, amely soran az elsö a tömitettsegteszt. Ezen a motorok 8-10% mar elverzik, utolagos javitasra/hibaelharitasra van szükseg. Hol is van a nemet precizitas?

Szemy


Már sehol. Rég Merciknél még volt,azok mentek,ha kilógott az alvázból a lábad, meg ha napraforgóolajat is raktál bele a tankba, vagy belehugyoztál.

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 11:54


Szerdan voltam a zuffenhauseni reszlegünkön, megneztem a Porsche 911-es es a Boxter gyartasat. Ami erdekes, hogy szinte mindent munkasok szerelnek össze (kiveve a szelvedök beragasztasat, mivel a megszabott idökereten belül az ember nem tudja olyan precizen beilleszteni), a robotok csak besegitenek, szallitjak az alkatreszeket. Egyetlen egy szerelöszalag van, az összes verzio azon kerül összeszerelesre. A szükseges alkatreszek kikeresese, összeallitasa az adott autohoz is emberi munkaerö segitsegevel törtenik. Tehat azert van hibalehetöseg a rendszerben...

A motorösszeszereles vegen vannak termeszetesen az ellenörzö tesztek, amely soran az elsö a tömitettsegteszt. Ezen a motorok 8-10% mar elverzik, utolagos javitasra/hibaelharitasra van szükseg. Hol is van a nemet precizitas?

Szemy

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 11:49


sok lesz már az idézetből.... !!!!!

(ha ekkor a piramis,a kkor jó lenne törölni belőle idézetet, oszt max az utolsót benne hagyni...)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 11:47


anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac.....


Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.


Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom.....

Kár, hogy az E60 az 5 BMW


Nem mondod. Tudom kérlek, azt szeretnék, és azt is fogok majd venni.


Te írtad, hogy 320i


Tényleg basszus iccakás hét után előfordul. Sebaj tudjátok Ti miről beszélek.



Látod, de egyből megszóltál


Eszem ágában sincs, megkövetlek, és maximálisan az elnézésed kérem, és köszönöm szépen!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 11:45


Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac.....


Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.


Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom.....

Kár, hogy az E60 az 5 BMW


Nem mondod. Tudom kérlek, azt szeretnék, és azt is fogok majd venni.


Te írtad, hogy 320i


Tényleg basszus iccakás hét után előfordul. Sebaj tudjátok Ti miről beszélek.



Látod, de egyből megszóltál

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 11:44


anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac.....


Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.


Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom.....

Kár, hogy az E60 az 5 BMW


Nem mondod. Tudom kérlek, azt szeretnék, és azt is fogok majd venni.


Te írtad, hogy 320i


Tényleg basszus iccakás hét után előfordul. Sebaj tudjátok Ti miről beszélek.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. október 04. péntek, 11:45

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 11:43


Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac.....


Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.


Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom.....

Kár, hogy az E60 az 5 BMW


Nem mondod. Tudom kérlek, azt szeretnék, és azt is fogok majd venni.


Te írtad, hogy 320i


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 11:43


Pocses írta:
Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom.....


hát ezt én si megnézném, hogy E60 320i-t veszel

(amúgy sok lesz a piramis)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 11:42


anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac.....


Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.


Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom.....

Kár, hogy az E60 az 5 BMW


Nem mondod. Tudom kérlek, azt szeretnék, és azt is fogok majd venni.
Ráadásul olcsóbb is min a "déwó" valagú E 90-es.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. október 04. péntek, 11:43

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 11:41


Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac.....


Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.


Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom.....

Kár, hogy az E60 az 5 BMW


mmike
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 3.0si
Évjárat: 2007

státusz mmike

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 11:41


Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac.....


Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.


Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom.....

Gondolom az autóiparban is ez van, érdemes megnézni aki még nem látta és elgondolkozni 5 percet...(Tervezett elavulás)
http://vimeo.com/65996589



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 11:34


anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac.....


Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.


Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom.....

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 11:32


Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac.....


Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 11:26


anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac.....


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. október 04. péntek, 11:14


Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. október 04. péntek, 11:16