Lacci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Lacci

Fórumlakó

Elismertség: 5% (15 pont) | Hozzászólások: 288

Elküldve: 2010. augusztus 30. hétfő, 10:48


SoundkeY írta: ÜDV !

Egy 320d e46 150lovasnak kéne megmérnem a lassulását különféle sebességekről ( 40-50-60-70-80km/h ) teljes fékezéssel, 16"-17" gumival. A neten nem találtam róla adatot meg jobb lenne ha én tudnám ezt lemérni.

Amire gondoltam van egy RACECRONO nevu program ami egy gps vevős telefonnal de inkább egy pl PC-ez csatlakoztatott GPS vevő-vel elég pontos adatokat tud megmérni.

Azt kérdezném van-e valakinek a birtokában PChez csatlakoztatható gps vevő, meg esetleg akinek van egy 320d-je és segítene.......

Vagy más ötlete, hogy hol lehetne megméretni a fékhatást az említett sebességekről nézve.....( fékpadon nem mert ott 6km/h val mérnek )



GPS-es PDA(PNA) is jó a racecronohoz, pont múlthéten akartam felrakni, csak ugye épp behalt a gps bemenetem. (kis pdat meg bátyám lenyúlta hawaiion autókázáshoz)
Ha valaki tud kölcsönadni egy pda-t ingyen telepítjük a progit (jó kis pályanapos programnak néz ki és akkor enyimmel megmérhetjük a fékutat. (bár lehet az ebc miatt kicsit jobb eredmény születik

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. augusztus 28. szombat, 15:13


SoundkeY írta: Hetfon tudna vki jonni tesztelni ? Lehetoleg 320D sedan 150lovas, akkor lebeszelem a ceggel.

Ugyan 20i-m van, ami 10kg-mal konnyebb, mint a 150 lovas 20d, ha nem leszek lusta, lemerem azzal a szoftverrel, amit mutattal... ...na meg ha rajovok, hogyan lehet vele lassulast merni, mert ahogy elnezem, gyorsulast lehet, lassulast nem enged...

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. augusztus 28. szombat, 14:46


SoundkeY írta:
Akos_318d írta:
SoundkeY írta: ...kozbe esemény:

Inventure Autóelektronikai Kutató és Fejlesztő Kft. ad bérbe ilyen műszert ami sokkal pontossabb a GPSes társainal mert azok 1Hz és 5Hz mintavételezésűek az övék meg 200, bérbe is adják, naponta 5000.- Ft...az meg nemsok. Igazságügyi szakértők is használják.



Ohhh, nagyon a tutira mész. Miért akarjátok lemérni, kiváncsiságból?




Opel Astra G 1.6i képviselte, ABS-szel felszerelve. Pirelli P7 gumikat használtunk, kb. 50%-os futófelülettel. A fékezést sima, száraz, vízszintes, aszfalttal ellátott útfelületen végeztük.
Itt a mérése én azt mondtam 320d jobb ennél






Sok kockázatot nem vállaltál

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2010. augusztus 27. péntek, 22:07


SoundkeY írta: Hetfon tudna vki jonni tesztelni ? Lehetoleg 320D sedan 150lovas, akkor lebeszelem a ceggel.



Sajnos nekem csak Touringom van és sajnos eléggé kopottak a kerekeim is egy ilyen teszthez.
Ha várhatna a dolog egy kicsit ,jövő utáni hét végén veszek 4 új gumit a járgányra.

üdv



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. augusztus 27. péntek, 22:08

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2010. augusztus 27. péntek, 19:48


Hetfon tudna vki jonni tesztelni ? Lehetoleg 320D sedan 150lovas, akkor lebeszelem a ceggel.

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2010. augusztus 27. péntek, 11:00


Akos_318d írta:
SoundkeY írta: ...kozbe esemény:

Inventure Autóelektronikai Kutató és Fejlesztő Kft. ad bérbe ilyen műszert ami sokkal pontossabb a GPSes társainal mert azok 1Hz és 5Hz mintavételezésűek az övék meg 200, bérbe is adják, naponta 5000.- Ft...az meg nemsok. Igazságügyi szakértők is használják.



Ohhh, nagyon a tutira mész. Miért akarjátok lemérni, kiváncsiságból?




Opel Astra G 1.6i képviselte, ABS-szel felszerelve. Pirelli P7 gumikat használtunk, kb. 50%-os futófelülettel. A fékezést sima, száraz, vízszintes, aszfalttal ellátott útfelületen végeztük.
Itt a mérése én azt mondtam 320d jobb ennél






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. augusztus 27. péntek, 19:48

Akos_318d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2001

státusz Akos_318d

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2010. augusztus 27. péntek, 10:43


SoundkeY írta: ...kozbe esemény:

Inventure Autóelektronikai Kutató és Fejlesztő Kft. ad bérbe ilyen műszert ami sokkal pontossabb a GPSes társainal mert azok 1Hz és 5Hz mintavételezésűek az övék meg 200, bérbe is adják, naponta 5000.- Ft...az meg nemsok. Igazságügyi szakértők is használják.



Ohhh, nagyon a tutira mész. Miért akarjátok lemérni, kiváncsiságból?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. augusztus 27. péntek, 10:44


SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2010. augusztus 27. péntek, 10:19


...kozbe esemény:

Inventure Autóelektronikai Kutató és Fejlesztő Kft. ad bérbe ilyen műszert ami sokkal pontossabb a GPSes társainal mert azok 1Hz és 5Hz mintavételezésűek az övék meg 200, bérbe is adják, naponta 5000.- Ft...az meg nemsok. Igazságügyi szakértők is használják.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. augusztus 27. péntek, 10:21

Akos_318d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2001

státusz Akos_318d

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2010. augusztus 27. péntek, 10:12


SoundkeY írta: ÜDV !

Egy 320d e46 150lovasnak kéne megmérnem a lassulását különféle sebességekről ( 40-50-60-70-80km/h ) teljes fékezéssel, 16"-17" gumival. A neten nem találtam róla adatot meg jobb lenne ha én tudnám ezt lemérni.

Amire gondoltam van egy RACECRONO nevu program ami egy gps vevős telefonnal de inkább egy pl PC-ez csatlakoztatott GPS vevő-vel elég pontos adatokat tud megmérni.

Azt kérdezném van-e valakinek a birtokában PChez csatlakoztatható gps vevő, meg esetleg akinek van egy 320d-je és segítene.......

Vagy más ötlete, hogy hol lehetne megméretni a fékhatást az említett sebességekről nézve.....( fékpadon nem mert ott 6km/h val mérnek )



Szeva, nekem van GPS, meg 18d Hozz egy 20d-s motort átrakjuk és mehet a teszt.







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. augusztus 27. péntek, 10:12

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2010. augusztus 27. péntek, 09:51


ÜDV !

Egy 320d e46 150lovasnak kéne megmérnem a lassulását különféle sebességekről ( 40-50-60-70-80km/h ) teljes fékezéssel, 16"-17" gumival. A neten nem találtam róla adatot meg jobb lenne ha én tudnám ezt lemérni.

Amire gondoltam van egy RACECRONO nevu program ami egy gps vevős telefonnal de inkább egy pl PC-ez csatlakoztatott GPS vevő-vel elég pontos adatokat tud megmérni.

Azt kérdezném van-e valakinek a birtokában PChez csatlakoztatható gps vevő, meg esetleg akinek van egy 320d-je és segítene.......

Vagy más ötlete, hogy hol lehetne megméretni a fékhatást az említett sebességekről nézve.....( fékpadon nem mert ott 6km/h val mérnek )




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. augusztus 27. péntek, 09:52

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2010. augusztus 21. szombat, 09:21


Robinson írta:
Tényleg, miért megy mindenki a városban a 70es táblánál 50-el? Kegyetlenül fel.bsssszza az agyam


Ez nálunk is megfigyelhető! Lehet, hogy vakok!

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. augusztus 20. péntek, 20:55


BarG írta:
hil írta: Szerintem a nők figyelmesebben vezetnek (általában), de sok olyan is van, aki a belső tükörben magát nézi, az úgy van beállítva. Azt viszont megfigyeltem, hogy nő soha nem mond le az elsőbbségéről a más javára, soha nem enged be, én legalábbis ezt tapasztaltam, pedig nagyon régóta vezetek.



Megtoldanám még azzal, hogy fel sem ismerik, ha be akarod őket engedni, mert mondjuk észreveszed, hogy megszűnik a sávjuk és valamikor a közeli jövőben mindenképp át kell jönniük a te sávodba. Ezért hagysz komoly helyet, hogy fékezés helyett egyszerűen átjöhessen eléd. Szóval ott van a hely, jöhetne, de nem és nem, csak megy a lezárásba belefele. Aztán fékez és akár meg is áll . Akkor kezd el nézelődni, hogy mikor válthatna sávot. Ez abszolut nőkre jellemző, és szerintem abból fakad, hogy a legtöbbjük nem látja át a forgalmi szituációt, nem tudják, mi van mellettük, a hátuk mögött. A férfiak egy pici lassításból, a követési távolságból egyből leveszik a szándékot és kihasználják a helyzetet.

És a nők nem figyelmesebbek, hanem óvatosabbak. Eddig nincs is gond, sőt még van egy előnyük, hogy kevésbé agresszívak. Csak amikor már megvan a rutin és elmúlt a félelem, alábbhagy az óvatosság és jön a nem odafigyelés.

bvááááááááááá, ja mikor engednéd be, vársz, vársz, vársz, nem jön, aztán mikor már annyira nem kéne, h jöjjön, akkor jön rá, h mennie kéne


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. augusztus 20. péntek, 20:47


hil írta: Szerintem a nők figyelmesebben vezetnek (általában), de sok olyan is van, aki a belső tükörben magát nézi, az úgy van beállítva. Azt viszont megfigyeltem, hogy nő soha nem mond le az elsőbbségéről a más javára, soha nem enged be, én legalábbis ezt tapasztaltam, pedig nagyon régóta vezetek.



Megtoldanám még azzal, hogy fel sem ismerik, ha be akarod őket engedni, mert mondjuk észreveszed, hogy megszűnik a sávjuk és valamikor a közeli jövőben mindenképp át kell jönniük a te sávodba. Ezért hagysz komoly helyet, hogy fékezés helyett egyszerűen átjöhessen eléd. Szóval ott van a hely, jöhetne, de nem és nem, csak megy a lezárásba belefele. Aztán fékez és akár meg is áll . Akkor kezd el nézelődni, hogy mikor válthatna sávot. Ez abszolut nőkre jellemző, és szerintem abból fakad, hogy a legtöbbjük nem látja át a forgalmi szituációt, nem tudják, mi van mellettük, a hátuk mögött. A férfiak egy pici lassításból, a követési távolságból egyből leveszik a szándékot és kihasználják a helyzetet.

És a nők nem figyelmesebbek, hanem óvatosabbak. Eddig nincs is gond, sőt még van egy előnyük, hogy kevésbé agresszívak. Csak amikor már megvan a rutin és elmúlt a félelem, alábbhagy az óvatosság és jön a nem odafigyelés.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. augusztus 20. péntek, 20:10


hil írta: Szerintem a nők figyelmesebben vezetnek (általában), de sok olyan is van, aki a belső tükörben magát nézi, az úgy van beállítva. Azt viszont megfigyeltem, hogy nő soha nem mond le az elsőbbségéről a más javára, soha nem enged be, én legalábbis ezt tapasztaltam, pedig nagyon régóta vezetek.


Én határozottan azt figyeltem meg, hogy a középkorú nők azok, akik ha indexelsz, rálépnek a gázra, nehogymá bemennyé elé HE. Megtanultam leszarni az ilyet, és ha látom, hogy ilyennel van dolgom, áthúzom a kocsit és kész. (na jó, nem mindig, mert sokszor nincs rá lehetőségem mert amint kirakom az indexet, már mellettem van a vénasszony az előtte lévő seggében.) Be szoktak engedni, mert muszáj Érdekes módon, utána a 70-es táblnál ha én 70el megyek, teljesen lemarad, mehet kb 50-el. ennek ellenére nem akart beengedni. Nem tudom mi ez és miért van, de tény.

Tényleg, miért megy mindenki a városban a 70es táblánál 50-el? Kegyetlenül fel.bsssszza az agyam

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. augusztus 20. péntek, 18:12


hil írta: Azt viszont megfigyeltem, hogy nő soha nem mond le az elsőbbségéről a más javára, soha nem enged be, én legalábbis ezt tapasztaltam,



na én is pont ezt mondtam. én pl mindig elengedem azt aki nagyon rossz forgalmi helyzetben van és arra vár, h elengedjék