autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. szeptember 30. csütörtök, 08:23


Bezzeg az indokolatlan lassan hajtókat szóba sem hozzák a t. "rend őrei" .pedig szerintem igazán potenciális veszélyforrás!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. szeptember 29. szerda, 22:20


Woockie írta: Szanom-banom, de en ilyenre nem emlekeztem. (Sot, megkerdeztem egy kreszbol nemreg vizsgazottat es o sem tudott errol. )


Ugyan, jó pap holtig tanul.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. szeptember 29. szerda, 20:12


Tano írta:
Woockie írta: No es mik ezek a szabalyok? Nem vmi olyasmi, h ha nem telitett a sav, tarts jobbra? Iirc a parhuzamos kozlekedes akkor lep eletbe, ha nincs hely egy savban, akkor lehet menni a tobbiben is.


Lakott területen van más opció. Idézem:
[nyissz]
Ha a többi is érdekel akkor itt megleled: http://kresz.origo.hu/news_37.html

Szanom-banom, de en ilyenre nem emlekeztem. (Sot, megkerdeztem egy kreszbol nemreg vizsgazottat es o sem tudott errol. )


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. szeptember 29. szerda, 20:04


Woockie írta: No es mik ezek a szabalyok? Nem vmi olyasmi, h ha nem telitett a sav, tarts jobbra? Iirc a parhuzamos kozlekedes akkor lep eletbe, ha nincs hely egy savban, akkor lehet menni a tobbiben is.


Lakott területen van más opció. Idézem:
(4) Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza. Az ilyen módon haladó jármű mellett - a (6) bekezdés c) pontjában foglaltak megtartásával - fokozott figyelemmel jobbról el szabad haladni, a forgalmi sávokat azonban - a gyorsabb előrehaladás érdekében - kis távolságon belül ismételten változtatni, és ezzel a közlekedés résztvevőit zavarni tilos.

Ha a többi is érdekel akkor itt megleled: http://kresz.origo.hu/news_37.html

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. szeptember 29. szerda, 13:43


Woockie írta:
Tano írta: Lakott területen belül más, mert ott a több sávos utakon a párhuzamos közlekedés szabályai szerint kell menni, lakott területen kívül lép életbe a jobbra tartás ezeken az utakon.

No es mik ezek a szabalyok? Nem vmi olyasmi, h ha nem telitett a sav, tarts jobbra? Iirc a parhuzamos kozlekedes akkor lep eletbe, ha nincs hely egy savban, akkor lehet menni a tobbiben is.


na gépelhetem újra, mert bexart az oldal

szóval! én egyszerűen, pl autópályán vagy városokban, ahol pl dugó van, nem engedném, hogy a belső sávban valaki is tartózkodjon. hogy miért? carstyling-on a balesetes topic-ban volt néhány belső felvételes videó mentőautókból. se a leállósávban vagy szervízsáv nevezzük bárhogy nem tudott elmenni, volt aki alig akarta elengedni. szerencsétlen mentősnek úgy kellett a dzsindzsásba kerülgetve menni. arra meg nem gondnak a barmok, hogy esetleg az ő hozzátartozójukhoz siet a mentő. szóval a belső sávokat ilyen szempontból érdemes szabadon hagyni...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. szeptember 29. szerda, 12:52


Tano írta: Lakott területen belül más, mert ott a több sávos utakon a párhuzamos közlekedés szabályai szerint kell menni, lakott területen kívül lép életbe a jobbra tartás ezeken az utakon.

No es mik ezek a szabalyok? Nem vmi olyasmi, h ha nem telitett a sav, tarts jobbra? Iirc a parhuzamos kozlekedes akkor lep eletbe, ha nincs hely egy savban, akkor lehet menni a tobbiben is.


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. szeptember 29. szerda, 11:56


YELLOW írta:
Tano írta:
YELLOW írta: a cikk elején írja a jobbratartásos dolgot... hát már uram bocsá, de miért menjek a szétjárt, kátyús szélső sávban, ami tele van kamionnal? én komolyan nem értem amúgy ezt a dolgot... elméletben ártem, de gyakorlatban, mondjuk egy valóban 2x4 sávos úton mi értelme akkor a belső sávoknak? ha feltételezzük, hogy mindenki betartja a megengedett sebességet, akkor mindenki a külsőben megy, vagy ha majd elhasználódik a külső, akkor marad még 3 lehetőség? ezt anno az oktatómnak is mondtam. meg menjek ki a külsőbe, aztán meg nem tudok majd a többi miatt bemenni a belsőbe ha balra kell majd mennem? oké a jobbratartás autópályán, de egy városban, vagy elővárosban? debrecen bevezető, vagy a hungárián tartsa be ott a jobbratartást az, akinek 4 anyja van


Lakott területen belül más, mert ott a több sávos utakon a párhuzamos közlekedés szabályai szerint kell menni, lakott területen kívül lép életbe a jobbra tartás ezeken az utakon.



én is így gondoltam, de a drága oktatóm 2003-ban más véleményen volt...

engem leginkább az zavar, hogy a rendőr mérlegel, ergó rendőre válogatja a dolgokat. az ilyet sosem szerettem. ha valami szabály, akkor vonatkozzon mindenkire egyformán. mondjuk én a szabályoknak megfelelően közlekedek, de hogy mondjuk az autó márka alapján függ, hogy mennyire büntetnek azért sok. meg megkérdeznek személyes dolgokat??? az oké, hogy aki családos és nem él túl jól, azt ne vágják meg anynira, ezt aláírom. de aki így van az nem is száguldozik, és óvatosan közlekedik, hogy ne menjen bele balesetbe és plussz költségekbe. aki meg ennek ellenére hülye, azt igenis vágják meg keményen, hátha benő a feje lágya. sorry én így gondolom.



Rendőrállam...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. szeptember 29. szerda, 11:10


Tano írta:
YELLOW írta: a cikk elején írja a jobbratartásos dolgot... hát már uram bocsá, de miért menjek a szétjárt, kátyús szélső sávban, ami tele van kamionnal? én komolyan nem értem amúgy ezt a dolgot... elméletben ártem, de gyakorlatban, mondjuk egy valóban 2x4 sávos úton mi értelme akkor a belső sávoknak? ha feltételezzük, hogy mindenki betartja a megengedett sebességet, akkor mindenki a külsőben megy, vagy ha majd elhasználódik a külső, akkor marad még 3 lehetőség? ezt anno az oktatómnak is mondtam. meg menjek ki a külsőbe, aztán meg nem tudok majd a többi miatt bemenni a belsőbe ha balra kell majd mennem? oké a jobbratartás autópályán, de egy városban, vagy elővárosban? debrecen bevezető, vagy a hungárián tartsa be ott a jobbratartást az, akinek 4 anyja van


Lakott területen belül más, mert ott a több sávos utakon a párhuzamos közlekedés szabályai szerint kell menni, lakott területen kívül lép életbe a jobbra tartás ezeken az utakon.



én is így gondoltam, de a drága oktatóm 2003-ban más véleményen volt...

engem leginkább az zavar, hogy a rendőr mérlegel, ergó rendőre válogatja a dolgokat. az ilyet sosem szerettem. ha valami szabály, akkor vonatkozzon mindenkire egyformán. mondjuk én a szabályoknak megfelelően közlekedek, de hogy mondjuk az autó márka alapján függ, hogy mennyire büntetnek azért sok. meg megkérdeznek személyes dolgokat??? az oké, hogy aki családos és nem él túl jól, azt ne vágják meg anynira, ezt aláírom. de aki így van az nem is száguldozik, és óvatosan közlekedik, hogy ne menjen bele balesetbe és plussz költségekbe. aki meg ennek ellenére hülye, azt igenis vágják meg keményen, hátha benő a feje lágya. sorry én így gondolom.



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. szeptember 29. szerda, 10:40


YELLOW írta: a cikk elején írja a jobbratartásos dolgot... hát már uram bocsá, de miért menjek a szétjárt, kátyús szélső sávban, ami tele van kamionnal? én komolyan nem értem amúgy ezt a dolgot... elméletben ártem, de gyakorlatban, mondjuk egy valóban 2x4 sávos úton mi értelme akkor a belső sávoknak? ha feltételezzük, hogy mindenki betartja a megengedett sebességet, akkor mindenki a külsőben megy, vagy ha majd elhasználódik a külső, akkor marad még 3 lehetőség? ezt anno az oktatómnak is mondtam. meg menjek ki a külsőbe, aztán meg nem tudok majd a többi miatt bemenni a belsőbe ha balra kell majd mennem? oké a jobbratartás autópályán, de egy városban, vagy elővárosban? debrecen bevezető, vagy a hungárián tartsa be ott a jobbratartást az, akinek 4 anyja van


Lakott területen belül más, mert ott a több sávos utakon a párhuzamos közlekedés szabályai szerint kell menni, lakott területen kívül lép életbe a jobbra tartás ezeken az utakon.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. szeptember 29. szerda, 09:37


YELLOW írta:
Robinson írta:
YELLOW írta: A szabálytalankodó vagyona is befolyásolhatja a bírságoló rendőrt


Magyarázni lehet... akkor is pofára megy


ezt pont azért linkeltem, mert ugye itt mindannyiunknak BMW-je van, így a tulajokról az általánosítás is megvan. Elolvastam a cikket többször is. nem lepődtem meg mert régóta így megy. 2004-ben így büntettek meg csak 1000 Ft-ta (ezer), mert nem álltam meg egy olyan stop táblánál, ami 1 hete még ott sem volt, aszfaltra elsőbségadás kötelező volt festve, egy olyan kereszteződés egy kis városon belül, ahol nincs is forgalom, és teljesen jól belátható 50 méterre a kereszteződés előtt. mellesleg marha lassan mentem, csak azzal cumiztam meg, hogy a rendőrök pont akkor jöttek ki a kocsmából. persze elismertem, gondolom látták ott a család, meg egy kadettal voltunk, ezért kaptam csak 1000 Ft-os csekket. ez mind szép és, jó, mert hatott rám, annak ellenére, hogy nem nagy összeg volt, mert sokkal jobban megnézem a stop táblákat, az ágyamból is azt látom nem mintha előtte friss jogsival nem figyeltem volna oda.

csak érted, most BMW-vel... jó már 3x kimagyaráztam, de végülis igazam volt, gondolom nem a hülyébbik fajta rendőr volt.
a legnagyobb gond a fiatal rendőrökkel van. sok a túlkapás. mindenkit büntetgetnek meg beszólogatnak ok nélkül. kb azt hiszik magukról (tisztelet a kevés kivételnek), hogy orvosi diplomájuk van. de egy cigányövezetbe már nem mernek bemenni.



a cikk elején írja a jobbratartásos dolgot... hát már uram bocsá, de miért menjek a szétjárt, kátyús szélső sávban, ami tele van kamionnal? én komolyan nem értem amúgy ezt a dolgot... elméletben ártem, de gyakorlatban, mondjuk egy valóban 2x4 sávos úton mi értelme akkor a belső sávoknak? ha feltételezzük, hogy mindenki betartja a megengedett sebességet, akkor mindenki a külsőben megy, vagy ha majd elhasználódik a külső, akkor marad még 3 lehetőség? ezt anno az oktatómnak is mondtam. meg menjek ki a külsőbe, aztán meg nem tudok majd a többi miatt bemenni a belsőbe ha balra kell majd mennem? oké a jobbratartás autópályán, de egy városban, vagy elővárosban? debrecen bevezető, vagy a hungárián tartsa be ott a jobbratartást az, akinek 4 anyja van



Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. szeptember 29. szerda, 09:24


Neo78 írta: Ez a buntetés kalkulátor mennyire pontos? Létezik, hogy autópályán 130 helyett 150-el mehetek buntetés nélkul???


Igazából amit meg kell jegyezni:

110-nél ugrik az elnézés mértéke, ott már 20-al mehetsz többel. előtte pedig 15-el

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. szeptember 29. szerda, 09:14


Robinson írta:
YELLOW írta: A szabálytalankodó vagyona is befolyásolhatja a bírságoló rendőrt


Magyarázni lehet... akkor is pofára megy


ezt pont azért linkeltem, mert ugye itt mindannyiunknak BMW-je van, így a tulajokról az általánosítás is megvan. Elolvastam a cikket többször is. nem lepődtem meg mert régóta így megy. 2004-ben így büntettek meg csak 1000 Ft-ta (ezer), mert nem álltam meg egy olyan stop táblánál, ami 1 hete még ott sem volt, aszfaltra elsőbségadás kötelező volt festve, egy olyan kereszteződés egy kis városon belül, ahol nincs is forgalom, és teljesen jól belátható 50 méterre a kereszteződés előtt. mellesleg marha lassan mentem, csak azzal cumiztam meg, hogy a rendőrök pont akkor jöttek ki a kocsmából. persze elismertem, gondolom látták ott a család, meg egy kadettal voltunk, ezért kaptam csak 1000 Ft-os csekket. ez mind szép és, jó, mert hatott rám, annak ellenére, hogy nem nagy összeg volt, mert sokkal jobban megnézem a stop táblákat, az ágyamból is azt látom nem mintha előtte friss jogsival nem figyeltem volna oda.

csak érted, most BMW-vel... jó már 3x kimagyaráztam, de végülis igazam volt, gondolom nem a hülyébbik fajta rendőr volt.
a legnagyobb gond a fiatal rendőrökkel van. sok a túlkapás. mindenkit büntetgetnek meg beszólogatnak ok nélkül. kb azt hiszik magukról (tisztelet a kevés kivételnek), hogy orvosi diplomájuk van. de egy cigányövezetbe már nem mernek bemenni.



Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. szeptember 29. szerda, 08:30


Neo78 írta: Ez a buntetés kalkulátor mennyire pontos? Létezik, hogy autópályán 130 helyett 150-el mehetek buntetés nélkul???



150től van az objektív /tehát onnantól mindenképp megbüntetnek/ igaz téged nem mert nem fogja kiküldeni/
150alatt küldhet adatbekérőt és megbüntethet 5-30eft közötti összegre, de nem jellemző. De ha mégis akkor ennél még mindig lehet hivatkozni a családtagos dumával



Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2010. szeptember 29. szerda, 08:27


Ez a buntetés kalkulátor mennyire pontos? Létezik, hogy autópályán 130 helyett 150-el mehetek buntetés nélkul???

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. szeptember 29. szerda, 00:19


YELLOW írta: A szabálytalankodó vagyona is befolyásolhatja a bírságoló rendőrt


Magyarázni lehet... akkor is pofára megy