autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2011. december 28. szerda, 14:28


Sziasztok!
Valaki esetleg tudna e46 hátsó elektromos ablakemelőről képet feltenni?

lelkespeter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz lelkespeter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2011. december 28. szerda, 10:30


Nem tud valaki olcsón jó állapotban lévő bőr belsőt az autómba?


lelkespeter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz lelkespeter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2011. december 28. szerda, 09:27


REMEK!Ma nekiugrok,szánok rá időt,és elkezdem áttnézni!Remélem eredményes lesz,már egy hónapja szenvedek vele!Köszönöm ismét!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. december 28. szerda, 09:10


lelkespeter írta: Gondoltam,hogy ilyesmi a probléma,mondtak már nekem mindent,de szerintem is ez lehet a gond.Sajnos külföldön vagyok és még egy hónap míg haza jutok,és csak otthon tudom megcsinálni(remélem addig nem lesz nagyobb a baj)Köszönöm a segítséget,és a gyors választ!


A vákumcső nem tipusspecifikus, és nem vészes az ára külföldön sem. (itt 100ft környékén van métere) Ha nincs órád, lehúzva a kezeddel befogva a végét is le tudod ellenőrizni a vákumot. (nem fogod tudni az értéket, csak azt, hogy van-e) Nagy bontást nem igényel, csak a burkolatot kell fentről lebontani,(inmuszkulcs kell) és rálátsz a turbó geometria állítójára is. Elöbb elfelejtettem a hűtőzsalunál is ellenőrizd a vákumot (ha van zsalu).

lelkespeter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz lelkespeter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2011. december 28. szerda, 08:51


Gondoltam,hogy ilyesmi a probléma,mondtak már nekem mindent,de szerintem is ez lehet a gond.Sajnos külföldön vagyok és még egy hónap míg haza jutok,és csak otthon tudom megcsinálni(remélem addig nem lesz nagyobb a baj)Köszönöm a segítséget,és a gyors választ!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. december 28. szerda, 08:45


lelkespeter írta: Elég érdekes a problémám!1800-as fordulat alatt menet közben véletlenszerűen nem kapcsol a turbó,ilyenkor inkább egy trabantra hasonlít az autó gyorsulása.Ha sikerűl felpörgetni 3000-es fordulatra 99%-ban bekapcsól.EGR kitísztítva,működik!Egr szabályzó kicserélve.Kiolvastuk mi a hiba és a gép túrbónyomás szabályzó problémát írt ki,kicseréltük,de nem jó.Valahól valami koszolódásra gyanakszom.Ha valaki tud segítsen!Köszönöm!


Olyan nincs, hogy nem kapcsol! (minden turbó folyamatosan megy) Csak nem tölt eléggé. Nézd meg a vákumcsöveket, (vákumóra kézben, és elindulsz a turbótól visszafelé a vákumszivattyúig. majd ugyanezt az egr-nél is.) és nézz be a turbóhoz, hogy indítás után állítja-e a geometriát.

lelkespeter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz lelkespeter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2011. december 28. szerda, 08:37


Elég érdekes a problémám!1800-as fordulat alatt menet közben véletlenszerűen nem kapcsol a turbó,ilyenkor inkább egy trabantra hasonlít az autó gyorsulása.Ha sikerűl felpörgetni 3000-es fordulatra 99%-ban bekapcsól.EGR kitísztítva,működik!Egr szabályzó kicserélve.Kiolvastuk mi a hiba és a gép túrbónyomás szabályzó problémát írt ki,kicseréltük,de nem jó.Valahól valami koszolódásra gyanakszom.Ha valaki tud segítsen!Köszönöm!


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. december 26. hétfő, 16:53


Robinson írta:
Bero írta: Robinson! Láthattalak ma Martfű környékén a délután?


Hali,

Nem, ma biztos nem, de én is láttam magamat Kispesten tegnap. Mármint egy tök olyan verdát. Színben tök ugyan olyan, szintén facelift előtti, és olyan dísztárcsák vannak rajta amiket még én is használtam tavaly télen.

Itt van köztünk a JKL-3## is?


Én ma! Pont olyan színe volt mint a tiednek,m-packet, facelift előtti és ráadásul xenon lámpa volt benne,ami nem túl sűrű facelift előttibe! J-vel kezdődött a rendszáma,ennyit láttam,mert csapatta neki

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. december 26. hétfő, 16:39


Bero írta: Robinson! Láthattalak ma Martfű környékén a délután?


Hali,

Nem, ma biztos nem, de én is láttam magamat Kispesten tegnap. Mármint egy tök olyan verdát. Színben tök ugyan olyan, szintén facelift előtti, és olyan dísztárcsák vannak rajta amiket még én is használtam tavaly télen.

Itt van köztünk a JKL-3## is?

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. december 26. hétfő, 16:34


Robinson! Láthattalak ma Martfű környékén a délután?

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2011. december 24. szombat, 22:36


Kellemes Ünnepeket minden régi és új klubtagnak

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. december 23. péntek, 12:39


Robinson írta:
Nektek biztos nem újdonság


Mivel június elején vettem a gépet, nekem újdonság lesz, és alig várom már a havat! Nem kell majd kéziféket rángatni ha mókázni akarok...

Igazi jég Siófok felé még nem volt, de már nagyon várom, hogy egy kicsit lehessen csapatni. Addig is élvezem a reggeli és esti zúzmarát, DSC-t szigorúan kikapcsolva Mondjuk meglepetés már ért engem is: Krakkóban a nyálkás macskakövön sportosan kellett jobbra kilőnöm a nagy forgalom miatt - hát, ha nincs DSC, akkor a másik sávban köt ki az autó segge. Ott azért elengedtem én is egy "asztakurvát", és képzeletben megemeltem a nemlétező kalapom a DSC fejlesztői csapata előtt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2011. december 23. péntek, 12:30


Levettem!Majdnem kiütöttem a tetőtValaki esetleg le tudja írni a szervíz nullázást??egyszerű 1-2 lépésben

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. december 22. csütörtök, 14:17


Ja, sajna volt egy kis defekt a szerveren, és későn vettem észre, de meglett 3 hnapja pihen az új szerver az irodában, sosem jut rá időm, hogy bevigyem a terembe, pedig az aztán odaverne rendesen. Ju eszembe, ha valakinek kell egy HP brand szerver olcsón, olyan 50e körül, keressen nyugodtan

Hó nálunk csak látszat volt, helyette lett finom útlefagyás és mazsola sofőrök. DSC-m sajnos nem volt, mert a futómű szar beállítása okán fennálló a rossz kormánygeometria hatására kikapcsolt, mondván az nem lehet, hogy folyamatosan kanyarodok

Szóval így volt már 1 hónapja minimum, és tegnap mikor jöttem haza, 5 km-en keresztül idegesített egy 30-al lébecoló suzuki. Tudjátok, az a fajta, akit nem lehet megelőzni, mert a forgalmi szitu sosem úgy van. Aztán egyszercsak lett lehetőség, odaléptem neki, hogy előzők, a kocsi meg elindult keresztbe Csöppet meglepődtem, de szerencsére sikerült lekezlni a dolgot, de azért na. Szóval Tegnap este végre be lett lőve a kormányszög, és újra működik a DSC.

El is vittem a vasat egy tesztre, ha már fagyott út meg miegymás, és itt nálunk van egy 4 sávosnak megfelelő 0 forgalmas utacska, és odaraktam magam. Hát gyerekek, emellett a DSC mellett nem kell tudni vezetni az már biztos!
Vérszemet kaptam, mondom olyan nincs, hogy mindent megold, és egyre durvábban nyomtam neki, miközben rángattam a kormányt mint a hülye nagy szögben jobbra-balra. 120-nál még megfogta az autót folyamatosan a jeges úton. Ekkor néztem rá a km-órára, hogy azért mindennek van határa És lenyugodtam kicsit, miközben kib@szottul vigyorogtam.

Vigyorogtam, mert ez valami megdöbbentő, hogy mire képes ez a technika srácok, minden tiszteletem a fricc mérnököké.

Nektek biztos nem újdonság, de mivel nekem még csak most lett beszerelve a DSC, sejtelmem sem volt, hogy ez mire képes. Érezni, ahogy a kerekeket külön-külön fékezgeti. Először úgy voltam vele, hogy ez borzasztóan idegesítő, de ez a teszt ez meggyőzött róla, hogy ez egy hatalmas alkotás.

Visszamentem oda is, ahol korábban keresztbe állt az autó előzés közben, megcsináltam ugyan azt a manővert kétszer is, másodjára természetesen agresszívebben, és lazán vette az egészet, mintha nem is lenne lefagyva az út.

10 éves technika, és ma napig nem tudják az autóiparban leutánozni, ez tesztekből kiderült. Sőt, azóta még tökéletesítették is a BMW-nél jópárszor.

Ezeknél a dolgoknál derül ki, mit is takar a prémium jelző! Tiszteljétek srácok

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. december 22. csütörtök, 12:30


Ebből a télből nekem tegnap pont elég jutott. 180 km-t, pontosan 7 óra alatt tettem meg. Tolna-bács-kiskun-pest-jnksz. A 4es út konkrétan életveszélyes volt. 1db jégpáncél. Ceglédtől szolnokig állt a sor. 1esben alapjáraton csúszott a kocsi. Majd miután ott bohóckodtunk 2 órát, jőttek a kpmesek szórni. Utána már a szédítő 20-al is tudtunk menni néhány helyen. Egy élmény volt. arg arg.