Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 16:08


PG_Junior írta: Sziasztok!

Az ékszíj cseréről S.O.S. tudna valaki leírást vagy videót adni? Nem találtam ilyen topic-ot. Nem a klímaszíj csere érdekel, hanem a nagy hosszbordásszíjé.

Köszönöm!

PG


Hi!
A TIS-ben megtalálod. Lásd itt!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz airman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 16:07


Sziasztok,

Vettem Angliában egy E46-ot.
https://admin.hasznaltauto.hu/...to/5689788

A legújabb 5let, hogy építsük át magyarosra (bal kormány). Azért írok, hátha van valakinek alkatrésze, vagy hallott már olyanról aki látott már ilyen átépítést. Minden megoldás érdekel ...... jeligére.
Külön köszönet minden segítségért!

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 15:10


Ezt 1500ért elhozni... megmozgatta a fantáziámat Megjavítva 8-900e-ben állna meg névre írva friss 2 év műszakival. turtle wax fehér index 4 dísztárcsa azt mehet is
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 28. hétfő, 15:12

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 14:56


jokerface írta: Pár hónap múlva valamelyik k.európai államban fogják árulni,mint 100%-ig törésmentes verda.
Plusz nöi soför,nem dohányzó,nem pukizó,elsö tulaj,stb.


vagy lopnak rá egy hasonlót, átrakják az alvázszámot beregelik és kész a kocsi.

PG_Junior
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz PG_Junior

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 14:52


Sziasztok!

Az ékszíj cseréről S.O.S. tudna valaki leírást vagy videót adni? Nem találtam ilyen topic-ot. Nem a klímaszíj csere érdekel, hanem a nagy hosszbordásszíjé.

Köszönöm!

PG



jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 14:49


Pár hónap múlva valamelyik k.európai államban fogják árulni,mint 100%-ig törésmentes verda.
Plusz nöi soför,nem dohányzó,nem pukizó,elsö tulaj,stb.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 14:36


Bakker ezt eléggé kalácsra vágták Légzsák biztos nem nyílt
Egy 500-600 Eurot megérne azért Vajon mennyin fog lejárni?
http://www.ebay.de/itm/M-Techn...692wt_1185



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 28. hétfő, 14:38


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 12:49


csbalu írta:
jokerface írta: Nagyon melegben meg tud izzadni a tenyerem,de csak átlagosan.
Nincs semmi ilyen betegségem. De azért lehet majd egyszer kipróbálom.


Egy a kormány varrásához színben passzoló gyári bmw kesztyűnél nem a praktikusság számít, hanem az életérzés. Odasétálsz a kocsihoz, előveszed a gyönyörű BMW kulcsot, kinyitod a csomagtartót. Leveszed a gyári BMW dzsekidet, alatta hófehér Motorsportos ing. Kiveszed a csomiból a gyári kesztyűket. Beülsz, beindítod a gépet, finoman melegíted aztán elérsz az autópálya felhajtóig ahol 40es tábla van de te 100al veszed már a kanyart. Érzed, hogy az M-es futómű milyen gyönyörűen teszi a dolgát, markolod a kormányt és tudod hogy nem fog kicsúszni a kezedből mert kibaszott pöpec kesztyűben nyomod. Aztán felérsz a pályára még a záróvonalon bevágódsz a belső sávba és 240ig meg sem állsz.
Ezért kell a kesztyű!

Én csak driftelésnél használtam kesztyűt, nem gyűri meg a kezeden a bőrt ha elkapod a pörgő kormányt és biztosabban tudod fogni.



Az autóskesztyű nekem is izgatta a fantáziámat, utána is olvastam még régebben.

Eredetileg a kesztyűt azért találták ki, mert az autók nyitottak voltak (járt hozzá bőrsapka és szemüveg is), aztán a zárt kocsiszekrény megjelenésétől egészen addig fontos kellék maradt, amíg fémből vagy fából készültek a kormányok.
Aztán rájöttek, hogy bőrrel kellene behúzni a kormányt, és akkor nem kell kesztyű, kellőképpen tapad, és kényelmes.

Azóta már csak versenyzéshez használnak kesztyűt (pl. a drift vagy rali erre jó példa), amikor mocskosul markolni kell a kormányt.

Csbalu szösszenetéért külön köszönet Bár én annyival toldanám meg, hogy a kesztyű nem a csomitartóban, hanem a műszerfalon pihen alapból, illetve a zalai dombságot jelölném meg tökéletes autózós környéknek. Az ottani sűrű, lankás dombok és hajtűkanyarok nagyon nagy élvezetet nyújtanak.
Ha egyszer arra lesz dolgotok, vagy kirándulnátok egyet, javaslom, hogy Balatonszentgyörgynél menjetek le az M7-ről, és vegyétek az irány Zalaegerszeg felé, és autózzatok egyet Lenti felé (kaptok az arcotokba olyan göcseji dombságot és élményt, hogy sírva fakadtok), majd esetleg vegyétek az irányt Körmend felé, majd onnan Szentgotthárd és Heiligenkreuz felé távozhattok Ausztriába, ahol (szigorúan autópálya helyett) igen jó minőségű kanyargós utak várnak. Nem akkora kihívás az autónak, 100-as tempóval nagyon lehet kanyarodni.
Ha elfáradtok, akkor ízlés szerint M7-en vagy M1-en haza lehet gurulni.

Élmény, párszor már megcsináltam (Zalából származom), és a BMW eddig az összes élményt magasan verte, csöppet bele is szerelmesedtem az autóba

Na, oda mondjuk jó lehet a kesztyű, bár az újrabőrözött kormánynak is megvan a feelingje.


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 12:35


jons írta: Nem gondoltam, hogy menni fog, de itt az eredmény. Egyelőre csak 1 db próbából. Mivel bejött megcsinálom az egészet. Még a váltógomb is karbonos lesz

Jól áll neki a lemenő nap fénye...


mocskos jól néz ki, fotózd körbe ha kész!!! Remélem nem néz ki jobban, mint az alubetéteim, mert ha igen akkor ideges leszek!



jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 11:13




csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 11:11


jokerface írta:
csbalu írta:
vivaladiesel írta:
csbalu írta:
jokerface írta: Nagyon melegben meg tud izzadni a tenyerem,de csak átlagosan.
Nincs semmi ilyen betegségem. De azért lehet majd egyszer kipróbálom.


Egy a kormány varrásához színben passzoló gyári bmw kesztyűnél nem a praktikusság számít, hanem az életérzés. Odasétálsz a kocsihoz, előveszed a gyönyörű BMW kulcsot, kinyitod a csomagtartót. Leveszed a gyári BMW dzsekidet, alatta hófehér Motorsportos ing. Kiveszed a csomiból a gyári kesztyűket. Beülsz, beindítod a gépet, finoman melegíted aztán elérsz az autópálya felhajtóig ahol 40es tábla van de te 100al veszed már a kanyart. Érzed, hogy az M-es futómű milyen gyönyörűen teszi a dolgát, markolod a kormányt és tudod hogy nem fog kicsúszni a kezedből mert kibaszott pöpec kesztyűben nyomod. Aztán felérsz a pályára még a záróvonalon bevágódsz a belső sávba és 240ig meg sem állsz.
Ezért kell a kesztyű!

Én csak driftelésnél használtam kesztyűt, nem gyűri meg a kezeden a bőrt ha elkapod a pörgő kormányt és biztosabban tudod fogni.



Ezt a videót meg kell nézned!
Nagyon jól leírtad azt az életérzést amit csak sváb verdákban él át az ember. (akárki akármit mond, ez így van).


YouTube videó


Kb mióta láttam ezt a filmet akarok egy ilyen 7er-t, de hát most is inkább a fenntartási költségek nyomtak többet a latba mint a feeling


Azért érdeklödtem a kesztyü iránt,mert pont a "The Transporter" c. filmet néztem és hát tényleg nem hülyeség ha komolyan nyomod.

Amúgy szépen megfogalmaztad csbalu


De csak akkor ha max. 254 kg van a kocsiban Különben el se induljatok

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 09:10


csbalu írta:
vivaladiesel írta:
csbalu írta:
jokerface írta: Nagyon melegben meg tud izzadni a tenyerem,de csak átlagosan.
Nincs semmi ilyen betegségem. De azért lehet majd egyszer kipróbálom.


Egy a kormány varrásához színben passzoló gyári bmw kesztyűnél nem a praktikusság számít, hanem az életérzés. Odasétálsz a kocsihoz, előveszed a gyönyörű BMW kulcsot, kinyitod a csomagtartót. Leveszed a gyári BMW dzsekidet, alatta hófehér Motorsportos ing. Kiveszed a csomiból a gyári kesztyűket. Beülsz, beindítod a gépet, finoman melegíted aztán elérsz az autópálya felhajtóig ahol 40es tábla van de te 100al veszed már a kanyart. Érzed, hogy az M-es futómű milyen gyönyörűen teszi a dolgát, markolod a kormányt és tudod hogy nem fog kicsúszni a kezedből mert kibaszott pöpec kesztyűben nyomod. Aztán felérsz a pályára még a záróvonalon bevágódsz a belső sávba és 240ig meg sem állsz.
Ezért kell a kesztyű!

Én csak driftelésnél használtam kesztyűt, nem gyűri meg a kezeden a bőrt ha elkapod a pörgő kormányt és biztosabban tudod fogni.



Ezt a videót meg kell nézned!
Nagyon jól leírtad azt az életérzést amit csak sváb verdákban él át az ember. (akárki akármit mond, ez így van).


YouTube videó


Kb mióta láttam ezt a filmet akarok egy ilyen 7er-t, de hát most is inkább a fenntartási költségek nyomtak többet a latba mint a feeling


Azért érdeklödtem a kesztyü iránt,mert pont a "The Transporter" c. filmet néztem és hát tényleg nem hülyeség ha komolyan nyomod.

Amúgy szépen megfogalmaztad csbalu


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 26. szombat, 22:44


vivaladiesel írta:
csbalu írta:
vivaladiesel írta: Nagyon zsákbamacska az e38... A többségük nagyon le van pukkanva. 20 autóból talán 1, amit érdemes megvenni.


És annak az egynek is nagyon megkérik az árát. De jogos, én is megkérném.


Igen. Lelépek, mert a másik felem lassan kitépi a falból a vezetéket. Jó éjt.


Jóéjt


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 26. szombat, 22:41


csbalu írta:
vivaladiesel írta: Nagyon zsákbamacska az e38... A többségük nagyon le van pukkanva. 20 autóból talán 1, amit érdemes megvenni.


És annak az egynek is nagyon megkérik az árát. De jogos, én is megkérném.


Igen. Lelépek, mert a másik felem lassan kitépi a falból a vezetéket. Jó éjt.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 26. szombat, 22:20


vivaladiesel írta: Nagyon zsákbamacska az e38... A többségük nagyon le van pukkanva. 20 autóból talán 1, amit érdemes megvenni.


És annak az egynek is nagyon megkérik az árát. De jogos, én is megkérném.