bmw320d4 írta:
BarG írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta:
És Münchenből jön a hír, hogy az e46-os szériánál nem tartanak nyilván típushibákat .....
ezt nevezem én pökhendiségnek.
Dehogy jön Münchenből ilyen hír. Aki ezt állította éppen unatkozott és kitalálta.
Tele van E46 hibákkal a PUMA.
Pedig egy bmw minőségbiztosításán dolgozó f@szkalap mondta ezt, akár hiszed, akár nem. Ezért is neveztem pökhendi *******-nak őket.
Pl ott volt x-től y-ig gyártott diesel motoroknál cserélni kell az összes porlasztót.
Van még nagyon sok...
Most nekem magyarázod a bmw típushibákat?!
Hát nem az elejétől nézted meg a diskurzust. Pont én mondtam, hogy a bmw tele van típushibákkal, de a bmw az ügyfelek felé úgy nyilatkozik, mintha minden rendben lenne, ha mégis elvétve van egy-két hiba, akkor az belefér a statisztikai szórásba. Aztán persze a belső körös javítók-márkaszervizek felé már kimegy a valós infó a betegségekről, akik vagy megtartják maguknak - és igen, inkább megtartják maguknak, hogy a márkaimidzset ne rombolják, merthát ebből élnek. Én meg végigélveztem a hibákat élő egyenes adásban, már legalábbis amik rám érvényesek.
Jó, ez volt a háborgás része a dolognak. A konstruktivitás érdekében azt lenne jó tudni, hogy az igen gyakran változó motorkonstrukcióknál mire lehet számítani, pl a most futó 184 lovas 2d-knél, meg a mostani 23, 25d, 3d-knél. Mire kiderülnek a hibák, addigra már többünk házasságot kötött ezekkel a konstrukciókkal. Szép lenne hinni abban, hogy a gyár majd nem hagy cserben komolyabb hiba esetén, de a gyár eddigi viselkedése nem erre utal.