Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. augusztus 07. kedd, 09:55


b_imi írta:
vivaladiesel írta:


Ha egy árban van a Mann és a Bosch akkor inkább a bosch.

A kartergáz szűrőt nem fogod megtalálni. Általában csak gyáriban létezik. Az online teile Breather vagy 'Crankcase' filter néven hozza. (a bekeretezett alkatrész a kartergáz szűrő)


A kartergáz szűrő a 15-ös alkatrész, ill. itt már egy tisztítható műanyag elem (kartergáz lecsapató)a régi szivacsfilter helyett.



Vagyis lehet, hogy tisztítható és nem cserés?

A szárítószűrő milyen funkciót tölt be és mikor cserélik?


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. augusztus 07. kedd, 09:02


vivaladiesel írta:
Úgy értem, hogy a klímás szakember amennyire tudja, bejuttatja a vegyszert (egy vékony cső segítségével) az elpárologtatóig. Bontás nincs.

[/quote]

Jó ez kb ugyanannyit ér, mint az 1600 forintért vásárolható habos vacak... Hőcserélőt ki kell bontani. Nem kell a helyéről kivenni, de a tökéletes takarításhoz a környező elemeket mindenképpen el kell távolítani.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. augusztus 07. kedd, 08:54


vivaladiesel írta:


Ha egy árban van a Mann és a Bosch akkor inkább a bosch.

A kartergáz szűrőt nem fogod megtalálni. Általában csak gyáriban létezik. Az online teile Breather vagy 'Crankcase' filter néven hozza. (a bekeretezett alkatrész a kartergáz szűrő)


A kartergáz szűrő a 15-ös alkatrész, ill. itt már egy tisztítható műanyag elem (kartergáz lecsapató)a régi szivacsfilter helyett.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. augusztus 07. kedd, 08:33


Thony írta: Ahogy számolom, szinte azonos árban van a MANN és a BOSCH a Unixnál, így szerintem mindegy melyiket válassza az ember... egyedül Kartelgáz szűrőt nem találok a cikkek között, mi más néven futhat még?

vivaladiesel írta:
jons írta:

A saját (és utasod) egészséged és komfortos utazásod érdekében azt javaslom végeztess el egy vegyszeres klímatisztítást is. Egy ilyen tisztítás 4-5000ft és bármelyik klímás szakember megcsinálja neked.



2) Ez milyen eljárás? Én úgy tudom, hogy a belső hőcserélő teljes tisztítása nem kevés bontással jár.



Úgy értem, hogy a klímás szakember amennyire tudja, bejuttatja a vegyszert (egy vékony cső segítségével) az elpárologtatóig. Bontás nincs.


[/quote]

Ha egy árban van a Mann és a Bosch akkor inkább a bosch.

A kartergáz szűrőt nem fogod megtalálni. Általában csak gyáriban létezik. Az online teile Breather vagy 'Crankcase' filter néven hozza. (a bekeretezett alkatrész a kartergáz szűrő)


Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. augusztus 07. kedd, 07:48


Ahogy számolom, szinte azonos árban van a MANN és a BOSCH a Unixnál, így szerintem mindegy melyiket válassza az ember... egyedül Kartelgáz szűrőt nem találok a cikkek között, mi más néven futhat még?

vivaladiesel írta:
jons írta:

A saját (és utasod) egészséged és komfortos utazásod érdekében azt javaslom végeztess el egy vegyszeres klímatisztítást is. Egy ilyen tisztítás 4-5000ft és bármelyik klímás szakember megcsinálja neked.



2) Ez milyen eljárás? Én úgy tudom, hogy a belső hőcserélő teljes tisztítása nem kevés bontással jár.



Úgy értem, hogy a klímás szakember amennyire tudja, bejuttatja a vegyszert (egy vékony cső segítségével) az elpárologtatóig. Bontás nincs. [/quote]



Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. augusztus 07. kedd, 07:34


Persze, minden érthető ha a párom autóját restaurálja... de ez úgy működik, én egy kicsi olaj, ő meg 10 kacni elemet kap

Thony írta: Nagyon köszönöm
Minden esetre ha meglesz meg is lépem mindezt, ha nem is az egészet egy körben de a szűrőket, a tisztítást, és a motorolajat biztosan... majd a többi... a család nyaralni akar



vivaladiesel írta:
Thony írta: Nagyon köszönöm a válaszod!
A kiskocsi 150 lovas 320d, első dízelem lesz mert Kanadában nem volt divat, de mára a takarékosság is fontos szempont... első körben egy szakira bízom, majd csak aztán ha kiokultam mit szeret vállalom magam.
A lényeg, hogy mindenből vagy MANN vagy BOSCH legyen, ezek gondolom a gyáriak is!?
Fékolaj, difi olaj, szervó olajnak mit szeret, abból is van gyári?
Váltóban szokás olajat cserélni, vagy az örök idősben lehet bízni?




Kartergáz szűrőből, gyárit. A többi szűrőből a MannFilter és a Bosch is nagyon jó (gyári minőség), bár a Bosch relatíve drága ezért inkább a MannFiltert javaslom. (egyébként itt a fórumon M_Attilától az erdeti gyári szűrőket is jó áron tudod beszerezni)
Az ilyen Filtron meg egyéb gagyi szűrőket viszont kerüld el!

A difi/váltó +egyéb olajak kiválasztásához itt van pár Ölwegeweiser ami segíteni fog:
http://www.mobiloil.de/Germany...h-oil.aspx
http://www.castrol.com/castrol...Id=7074725
http://www.fuchs-europe.de/oel-wegweiser.html
http://www.valvolineeurope.com...nt_advisor

Ha valamihez egyik sem ad ki semmit akkor abból gyárit vegyél.
Én a váltóban is feltétlenül cserélnék olajat. Ha manuális/ha automata egyaránt. Ez a fogalom, mint "örök olaj" egy marhaság. Csak marketing szakemberek fejében létezik, amikor anno eladták az 1. tulajdonosának az autót akkor nagyon jól esett a vevőnek hallani, hogy pl: az automata váltóban sosem kell olajat cserélni. (hozzáteszem emiatt a felfogás miatt és az esztelen használattól térdelnek le az automata váltók...)

Ugyanez a véleményem a longlife motorolaj periódusról is... (22 000, 30 000 vagy több KM után kizárt dolog, hogy egy olaj teljesen megőrzi a viszkozitását. Ilyenkor főleg a téli hidegindítások okoznak nagyfokú motorkopást.
Én egy motorolajjal max. 15 000km-t megyek és nem többet.

Összegezve: Minden folyadékot cserélj le az autón... (hűtővíz, fékfolyadék, szervóolaj, difi olaj, váltó olaj, és a legfontosabb: a minőségi motorolaj!)
Szűrőkből szintén mindegyiket. Olajszűrő, gázolajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő. + A kartergáz szűrőt se felejtsd el. (ezt minden 3. olajcserekor feltétlenül cseréld)

A saját (és utasod) egészséged és komfortos utazásod érdekében azt javaslom végeztess el egy vegyszeres klímatisztítást is. A klímarendszerben (elsősorban az elpárologtatóban) rengeteg baktérium tud megtelepedni (a legveszélyesebb a 'legionella pneumophila' ami a hírhedt 'légiós láz' nevű betegséget is okozza) Jobb esetben lüktető fejfájás, égő/viszkető szem, kaparó torok, szájszárazság tünetek jelennek meg ha el van "koszolódva" a klíma. Egy ilyen tisztítás 4-5000ft és bármelyik klímás szakember megcsinálja neked. Érdemes egybekötni egy pollenszűrő cserével!
Nekem már volt szerencsém úgy utazni Békéscsaba- Debrecen- Békéscsaba vonalon a frissen vásárolt autóval, hogy a fent felsorolt tünetek egészét átéltem. Azt nem kívánom senkinek... Főleg az volt a gáz, hogy a kedvesemet pont vizsgázni vittem az egyetemre. (szakirány: képalkotó diagnosztika)

Amiket összeírtam, így autóvásárlás után nagy költség de a magad és az autód érdekében végezd el ezeket. Ha lelkiismeretesen szervizeled akkor sok sok kellemes KM-el fog megajándékozni a verda!
Az egésznek a kulcsa egy megbízható és hozzáértő szerelő. A márkaszervizekkel pedig csak óvatosan...






Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. augusztus 07. kedd, 07:33


Nagyon köszönöm
Minden esetre ha meglesz meg is lépem mindezt, ha nem is az egészet egy körben de a szűrőket, a tisztítást, és a motorolajat biztosan... majd a többi... a család nyaralni akar



vivaladiesel írta:
Thony írta: Nagyon köszönöm a válaszod!
A kiskocsi 150 lovas 320d, első dízelem lesz mert Kanadában nem volt divat, de mára a takarékosság is fontos szempont... első körben egy szakira bízom, majd csak aztán ha kiokultam mit szeret vállalom magam.
A lényeg, hogy mindenből vagy MANN vagy BOSCH legyen, ezek gondolom a gyáriak is!?
Fékolaj, difi olaj, szervó olajnak mit szeret, abból is van gyári?
Váltóban szokás olajat cserélni, vagy az örök idősben lehet bízni?




Kartergáz szűrőből, gyárit. A többi szűrőből a MannFilter és a Bosch is nagyon jó (gyári minőség), bár a Bosch relatíve drága ezért inkább a MannFiltert javaslom. (egyébként itt a fórumon M_Attilától az erdeti gyári szűrőket is jó áron tudod beszerezni)
Az ilyen Filtron meg egyéb gagyi szűrőket viszont kerüld el!

A difi/váltó +egyéb olajak kiválasztásához itt van pár Ölwegeweiser ami segíteni fog:
http://www.mobiloil.de/Germany...h-oil.aspx
http://www.castrol.com/castrol...Id=7074725
http://www.fuchs-europe.de/oel-wegweiser.html
http://www.valvolineeurope.com...nt_advisor

Ha valamihez egyik sem ad ki semmit akkor abból gyárit vegyél.
Én a váltóban is feltétlenül cserélnék olajat. Ha manuális/ha automata egyaránt. Ez a fogalom, mint "örök olaj" egy marhaság. Csak marketing szakemberek fejében létezik, amikor anno eladták az 1. tulajdonosának az autót akkor nagyon jól esett a vevőnek hallani, hogy pl: az automata váltóban sosem kell olajat cserélni. (hozzáteszem emiatt a felfogás miatt és az esztelen használattól térdelnek le az automata váltók...)

Ugyanez a véleményem a longlife motorolaj periódusról is... (22 000, 30 000 vagy több KM után kizárt dolog, hogy egy olaj teljesen megőrzi a viszkozitását. Ilyenkor főleg a téli hidegindítások okoznak nagyfokú motorkopást.
Én egy motorolajjal max. 15 000km-t megyek és nem többet.

Összegezve: Minden folyadékot cserélj le az autón... (hűtővíz, fékfolyadék, szervóolaj, difi olaj, váltó olaj, és a legfontosabb: a minőségi motorolaj!)
Szűrőkből szintén mindegyiket. Olajszűrő, gázolajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő. + A kartergáz szűrőt se felejtsd el. (ezt minden 3. olajcserekor feltétlenül cseréld)

A saját (és utasod) egészséged és komfortos utazásod érdekében azt javaslom végeztess el egy vegyszeres klímatisztítást is. A klímarendszerben (elsősorban az elpárologtatóban) rengeteg baktérium tud megtelepedni (a legveszélyesebb a 'legionella pneumophila' ami a hírhedt 'légiós láz' nevű betegséget is okozza) Jobb esetben lüktető fejfájás, égő/viszkető szem, kaparó torok, szájszárazság tünetek jelennek meg ha el van "koszolódva" a klíma. Egy ilyen tisztítás 4-5000ft és bármelyik klímás szakember megcsinálja neked. Érdemes egybekötni egy pollenszűrő cserével!
Nekem már volt szerencsém úgy utazni Békéscsaba- Debrecen- Békéscsaba vonalon a frissen vásárolt autóval, hogy a fent felsorolt tünetek egészét átéltem. Azt nem kívánom senkinek... Főleg az volt a gáz, hogy a kedvesemet pont vizsgázni vittem az egyetemre. (szakirány: képalkotó diagnosztika)

Amiket összeírtam, így autóvásárlás után nagy költség de a magad és az autód érdekében végezd el ezeket. Ha lelkiismeretesen szervizeled akkor sok sok kellemes KM-el fog megajándékozni a verda!
Az egésznek a kulcsa egy megbízható és hozzáértő szerelő. A márkaszervizekkel pedig csak óvatosan...





vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. augusztus 06. hétfő, 10:36


jons írta:

A saját (és utasod) egészséged és komfortos utazásod érdekében azt javaslom végeztess el egy vegyszeres klímatisztítást is. Egy ilyen tisztítás 4-5000ft és bármelyik klímás szakember megcsinálja neked.



2) Ez milyen eljárás? Én úgy tudom, hogy a belső hőcserélő teljes tisztítása nem kevés bontással jár.
[/quote]


Úgy értem, hogy a klímás szakember amennyire tudja, bejuttatja a vegyszert (egy vékony cső segítségével) az elpárologtatóig. Bontás nincs.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. augusztus 06. hétfő, 09:50


vivaladiesel írta:
Ugyanez a véleményem a longlife motorolaj periódusról is... (22 000, 30 000 vagy több KM után kizárt dolog, hogy egy olaj teljesen megőrzi a viszkozitását. Ilyenkor főleg a téli hidegindítások okoznak nagyfokú motorkopást.

A saját (és utasod) egészséged és komfortos utazásod érdekében azt javaslom végeztess el egy vegyszeres klímatisztítást is. Egy ilyen tisztítás 4-5000ft és bármelyik klímás szakember megcsinálja neked.


1) Na majd ezért kapsz. Hogyan gondolod te, hogy felülbírálod ezt az értéket. Az van odaírva addig biztos jó. Ha az lenne az olajra írva holnaptól, hogy 50k km, akkor annyinál cserélnék az emberek... (csak a komolyság kedvéért én sem megyek 10-12-nél többet egy olajjal. Long-, midle- vagy short life teljesen mindegy)

2) Ez milyen eljárás? Én úgy tudom, hogy a belső hőcserélő teljes tisztítása nem kevés bontással jár.


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. augusztus 06. hétfő, 09:02


Thony írta: Nagyon köszönöm a válaszod!
A kiskocsi 150 lovas 320d, első dízelem lesz mert Kanadában nem volt divat, de mára a takarékosság is fontos szempont... első körben egy szakira bízom, majd csak aztán ha kiokultam mit szeret vállalom magam.
A lényeg, hogy mindenből vagy MANN vagy BOSCH legyen, ezek gondolom a gyáriak is!?
Fékolaj, difi olaj, szervó olajnak mit szeret, abból is van gyári?
Váltóban szokás olajat cserélni, vagy az örök idősben lehet bízni?




Kartergáz szűrőből, gyárit. A többi szűrőből a MannFilter és a Bosch is nagyon jó (gyári minőség), bár a Bosch relatíve drága ezért inkább a MannFiltert javaslom. (egyébként itt a fórumon M_Attilától az erdeti gyári szűrőket is jó áron tudod beszerezni)
Az ilyen Filtron meg egyéb gagyi szűrőket viszont kerüld el!

A difi/váltó +egyéb olajak kiválasztásához itt van pár Ölwegeweiser ami segíteni fog:
http://www.mobiloil.de/Germany...h-oil.aspx
http://www.castrol.com/castrol...Id=7074725
http://www.fuchs-europe.de/oel-wegweiser.html
http://www.valvolineeurope.com...nt_advisor

Ha valamihez egyik sem ad ki semmit akkor abból gyárit vegyél.
Én a váltóban is feltétlenül cserélnék olajat. Ha manuális/ha automata egyaránt. Ez a fogalom, mint "örök olaj" egy marhaság. Csak marketing szakemberek fejében létezik, amikor anno eladták az 1. tulajdonosának az autót akkor nagyon jól esett a vevőnek hallani, hogy pl: az automata váltóban sosem kell olajat cserélni. (hozzáteszem emiatt a felfogás miatt és az esztelen használattól térdelnek le az automata váltók...)

Ugyanez a véleményem a longlife motorolaj periódusról is... (22 000, 30 000 vagy több KM után kizárt dolog, hogy egy olaj teljesen megőrzi a viszkozitását. Ilyenkor főleg a téli hidegindítások okoznak nagyfokú motorkopást.
Én egy motorolajjal max. 15 000km-t megyek és nem többet.

Összegezve: Minden folyadékot cserélj le az autón... (hűtővíz, fékfolyadék, szervóolaj, difi olaj, váltó olaj, és a legfontosabb: a minőségi motorolaj!)
Szűrőkből szintén mindegyiket. Olajszűrő, gázolajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő. + A kartergáz szűrőt se felejtsd el. (ezt minden 3. olajcserekor feltétlenül cseréld)

A saját (és utasod) egészséged és komfortos utazásod érdekében azt javaslom végeztess el egy vegyszeres klímatisztítást is. A klímarendszerben (elsősorban az elpárologtatóban) rengeteg baktérium tud megtelepedni (a legveszélyesebb a 'legionella pneumophila' ami a hírhedt 'légiós láz' nevű betegséget is okozza) Jobb esetben lüktető fejfájás, égő/viszkető szem, kaparó torok, szájszárazság tünetek jelennek meg ha el van "koszolódva" a klíma. Egy ilyen tisztítás 4-5000ft és bármelyik klímás szakember megcsinálja neked. Érdemes egybekötni egy pollenszűrő cserével!
Nekem már volt szerencsém úgy utazni Békéscsaba- Debrecen- Békéscsaba vonalon a frissen vásárolt autóval, hogy a fent felsorolt tünetek egészét átéltem. Azt nem kívánom senkinek... Főleg az volt a gáz, hogy a kedvesemet pont vizsgázni vittem az egyetemre. (szakirány: képalkotó diagnosztika)

Amiket összeírtam, így autóvásárlás után nagy költség de a magad és az autód érdekében végezd el ezeket. Ha lelkiismeretesen szervizeled akkor sok sok kellemes KM-el fog megajándékozni a verda!
Az egésznek a kulcsa egy megbízható és hozzáértő szerelő. A márkaszervizekkel pedig csak óvatosan...


gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2012. augusztus 06. hétfő, 07:16


BalaBMW írta: Ide akkor ki jön?



Mi szombaton érkezünk egy e46-al és egy f10-esel!

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. augusztus 05. vasárnap, 21:09


Ide akkor ki jön?



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. augusztus 05. vasárnap, 19:12


Helioport írta:
http://youtu.be/7UsWaOfw8kc


Most nem idézném be az egész beszélgetést. A video adja a témát.
Szóval. Van erre a gomb nélküli ablak felhúzásra egy codierung index határ, ami alatt nem csinálja meg? Én próbáltam az enyémnél (bár a komfortschiessung_fb gondolom a kulcsos verziót jelenti az fb nélküli meg a kulcs gomb nyomás nélkülit) de nekem nyomni kell a kulcson a gombot, csak úgy húzza fel vagy engedi le az ablakot.


A német-angol átváltást már megcsinálták ncsdummy a neve:
http://forums.bimmerforums.com...?t=1553779


Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. augusztus 05. vasárnap, 00:53


Nagyon köszönöm a válaszod!
A kiskocsi 150 lovas 320d, első dízelem lesz mert Kanadában nem volt divat, de mára a takarékosság is fontos szempont... első körben egy szakira bízom, majd csak aztán ha kiokultam mit szeret vállalom magam.
A lényeg, hogy mindenből vagy MANN vagy BOSCH legyen, ezek gondolom a gyáriak is!?
Fékolaj, difi olaj, szervó olajnak mit szeret, abból is van gyári?
Váltóban szokás olajat cserélni, vagy az örök idősben lehet bízni?




vivaladiesel írta:
Thony írta: Ki milyen szűrőket cserél olajcserénél, és mik számítanak jó minőségűnek jó árban?
Szeretném a kiskocsiban kicserélni az olajat, mert a szerviz szerint 8 ezret futott azóta a kocsi. Gondoltam új gazda legyen tiszta lap Természetesen, olajból a BMW-t kapja bár nem tudom még mi való bele, cserélek gázolajszűrőt, meg levegő szűrőt, bár abból több is van az autóban?
Köszönöm a segítségetek, persze az eddigieket is


Szia! Milyen motorral van szerelve az autód? 136le vagy 150le?

Az biztos, hogy kartergáz szűrőt feltétlenül cserélj, ha ez eltömődik akkor a turbód nem kap kenést és annyi neki!
Amit még cserélned kell: olajszűrő, gázolajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő. (+ én elvégeztetnék rajta egy vegyszeres/ózonos klímatisztítást is és a fékfolyadék cserét is.)
Ha nagyon kényeztetni akarod az autót akkor a szervóolajat és a difi-olajat is lecserélheted. (ezek sem nagy összegek...)
Szerintem egy LL1 minősítésű 5w-30as Bmw olaj mehet az autóba. Szűrőből én a Mannfilterre vagy a Boschra esküszöm.
Arra figyelj, hogy az olajcsere meleg motornál legyen elvégezve. Az is fontos, hogy amikor az olajszűrőt cseréled akkor cseréld a 3? darab O gyűrűt is. (az új olajszűrő dobozában megtalálod őket)

A képen láthatod a legnagyobb O gyűrűt:




valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. augusztus 04. szombat, 14:41


YELLOW írta:
valter320d írta:

Én MANN filtert vettem és abba csak 1 db nagy O gyürü volt és egy rézalátét!


na jó de neked is dízeled van. és lehet, hogy azokhoz nem adnak a csomagba...
bár már tegnap is agyaltam rajta, hogy először én is Mann-t vettem és mintha abban sem lett volna. viszont a Mahle-Filt-ben tutti van. tegnap mikor kerestem a képet, akkor észrevettem, hogy még a full gagyikhoz, ilyen febi, meg milco vagy mi az istenhez is adnak, igaz mindegyikhez az volt írva, hogy 316i-hezvaló. szóval lehet csak a dízelekhez nem adnak.


Éljen