vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. január 25. szerda, 08:52


Sziasztok! Tanácsként írom le, hogy Mol kúton ne tankoljatok... Ha mol-t tankoltam (204D1) akkor alacsony fordulaton nagyon gyenge volt az autó (2000alatt)+ a motor járása durvább volt alapjáraton. (rázta az autót) Majd Omv-re váltottam. Azóta minden OK. (Ismerősöm Fabiájában, Molos tankolás után kigyulladt az Engine chechk lámpa...)

Kawataki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Kawataki

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. január 24. kedd, 19:24


Sziasztok!

Sikerült megtalálni a hibát ami a torpanást okozta! Nem akarom elkiabálni, de már 2500 km-t mentem gond nélkül. Gondoltam leírom, hátha még hasznos lesz valakinek.
Főtengely holtpont jeladót cseréltünk (ami ránézésre is rossz volt: átengedte az olajat), felújítattam a generátort és az önindítót. Továbbá kicseréltettem még a hosszbordásszíjat, az első lengőkarokat csapágyakkal(szilentekkel) együtt és a kartertömítést.

Üdv: Isti



PG_Junior
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz PG_Junior

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 20:07


anubisz írta:
YELLOW írta:
Kawataki írta: Sziasztok!

Nekem is torpanásos problémáim vannak, de semmilyen rendszerességet nem fedeztem fel a hibával kapcsolatban. Értem ez alatt, hogy néha hidegen néha melegen, alacsony és magas fordulatszámon, váltás közben, esőben és szárazon. Olykor 200 km hiba nélkül, máskor 200 m két hiba között.

Hiba: Haladok az úton és egyszer csak megtorpan 1 azaz egy másodpercre, mintha egyszerre vennéd el a gyújtást az összes hengerről. A hiba idejére bevillan a töltésjelző lámpa(csak az semmi más), majd elalszik. Ekkor a töltés leesik kicsivel 12 fölé (miért is lenne töltés, ha nincs gyújtás), majd visszaáll 14,2-14,3-ra (normál érték).
Aggaszt a dolog, mivel minimum napi 100km-t megyek és elég kanyargósak az utak errefelé, ráadásul leesett az első hó is! Szóval, ha ez a jelenség havas úton egy kanyar közepén magas fordulaton jelentkezik akkor csak annyit fogok tudni mondani, hogy: "b*****meg" és már hajlik is a lemez.

Pár napja voltam márkaszervizben ahol nem találtak megoldást a hibára(vagy csak nem akartak)! Töltés, generátor, akku rendben és hibakódok alapján sem tudtak olyat mondani ami ezen probléma okozója lehet.

A motor: M42B20A
Futásteljesítmény: 185000 km
Új akksi(gyári BMW), gyertyák (NGK)!
A hibajelenség kb. egy hónapja áll fenn.

Előre is köszönöm a hozzászólásaitokat! Üdv: Isti


a motorkódod: N42B20A
furcsa jelenség. lehet még gyújtásvezérlő is.


Ilyen hibát megtalálni,rettenet nehéz.se hibakód,semmi.Nem viheted oda valakihez,hogy autózzon vele 2,300km és akkor ha megtorpan egy pillanatra,még nem lesz okosabb.Vagy használod így,vagy 100 ezret fogsz csak arra költeni,hogy simogassák az autót,és apránként kicserélnek minden lehetséges okozót még 100 ezerért.Ha jártál már márkaszervizben tudod miről beszélek.15000Ft óradíj,meg az apró....



Hali!

Nekem akkor volt torpanásom, amikor a vákuumcsövem el volt repedve. Kicseréltem, azóta semmi. Bár nekem a műszerfal nem jelzett semmit, szerintem azért nézd át.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 18:20


YELLOW írta:
Kawataki írta: Sziasztok!

Nekem is torpanásos problémáim vannak, de semmilyen rendszerességet nem fedeztem fel a hibával kapcsolatban. Értem ez alatt, hogy néha hidegen néha melegen, alacsony és magas fordulatszámon, váltás közben, esőben és szárazon. Olykor 200 km hiba nélkül, máskor 200 m két hiba között.

Hiba: Haladok az úton és egyszer csak megtorpan 1 azaz egy másodpercre, mintha egyszerre vennéd el a gyújtást az összes hengerről. A hiba idejére bevillan a töltésjelző lámpa(csak az semmi más), majd elalszik. Ekkor a töltés leesik kicsivel 12 fölé (miért is lenne töltés, ha nincs gyújtás), majd visszaáll 14,2-14,3-ra (normál érték).
Aggaszt a dolog, mivel minimum napi 100km-t megyek és elég kanyargósak az utak errefelé, ráadásul leesett az első hó is! Szóval, ha ez a jelenség havas úton egy kanyar közepén magas fordulaton jelentkezik akkor csak annyit fogok tudni mondani, hogy: "b*****meg" és már hajlik is a lemez.

Pár napja voltam márkaszervizben ahol nem találtak megoldást a hibára(vagy csak nem akartak)! Töltés, generátor, akku rendben és hibakódok alapján sem tudtak olyat mondani ami ezen probléma okozója lehet.

A motor: M42B20A
Futásteljesítmény: 185000 km
Új akksi(gyári BMW), gyertyák (NGK)!
A hibajelenség kb. egy hónapja áll fenn.

Előre is köszönöm a hozzászólásaitokat! Üdv: Isti


a motorkódod: N42B20A
furcsa jelenség. lehet még gyújtásvezérlő is.


Ilyen hibát megtalálni,rettenet nehéz.se hibakód,semmi.Nem viheted oda valakihez,hogy autózzon vele 2,300km és akkor ha megtorpan egy pillanatra,még nem lesz okosabb.Vagy használod így,vagy 100 ezret fogsz csak arra költeni,hogy simogassák az autót,és apránként kicserélnek minden lehetséges okozót még 100 ezerért.Ha jártál már márkaszervizben tudod miről beszélek.15000Ft óradíj,meg az apró....

ja,Metaxákat,5 puttonyos aszukat nem számoltam,aztán még a csavarlazítót is felszámolták,meg az alátétet.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. december 18. vasárnap, 20:10

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 17:11


Kawataki írta: Sziasztok!

Nekem is torpanásos problémáim vannak, de semmilyen rendszerességet nem fedeztem fel a hibával kapcsolatban. Értem ez alatt, hogy néha hidegen néha melegen, alacsony és magas fordulatszámon, váltás közben, esőben és szárazon. Olykor 200 km hiba nélkül, máskor 200 m két hiba között.

Hiba: Haladok az úton és egyszer csak megtorpan 1 azaz egy másodpercre, mintha egyszerre vennéd el a gyújtást az összes hengerről. A hiba idejére bevillan a töltésjelző lámpa(csak az semmi más), majd elalszik. Ekkor a töltés leesik kicsivel 12 fölé (miért is lenne töltés, ha nincs gyújtás), majd visszaáll 14,2-14,3-ra (normál érték).
Aggaszt a dolog, mivel minimum napi 100km-t megyek és elég kanyargósak az utak errefelé, ráadásul leesett az első hó is! Szóval, ha ez a jelenség havas úton egy kanyar közepén magas fordulaton jelentkezik akkor csak annyit fogok tudni mondani, hogy: "b*****meg" és már hajlik is a lemez.

Pár napja voltam márkaszervizben ahol nem találtak megoldást a hibára(vagy csak nem akartak)! Töltés, generátor, akku rendben és hibakódok alapján sem tudtak olyat mondani ami ezen probléma okozója lehet.

A motor: M42B20A
Futásteljesítmény: 185000 km
Új akksi(gyári BMW), gyertyák (NGK)!
A hibajelenség kb. egy hónapja áll fenn.

Előre is köszönöm a hozzászólásaitokat! Üdv: Isti


a motorkódod: N42B20A
furcsa jelenség. lehet még gyújtásvezérlő is.

Kawataki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Kawataki

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 16:48


Sziasztok!

Nekem is torpanásos problémáim vannak, de semmilyen rendszerességet nem fedeztem fel a hibával kapcsolatban. Értem ez alatt, hogy néha hidegen néha melegen, alacsony és magas fordulatszámon, váltás közben, esőben és szárazon. Olykor 200 km hiba nélkül, máskor 200 m két hiba között.

Hiba: Haladok az úton és egyszer csak megtorpan 1 azaz egy másodpercre, mintha egyszerre vennéd el a gyújtást az összes hengerről. A hiba idejére bevillan a töltésjelző lámpa(csak az semmi más), majd elalszik. Ekkor a töltés leesik kicsivel 12 fölé (miért is lenne töltés, ha nincs gyújtás), majd visszaáll 14,2-14,3-ra (normál érték).
Aggaszt a dolog, mivel minimum napi 100km-t megyek és elég kanyargósak az utak errefelé, ráadásul leesett az első hó is! Szóval, ha ez a jelenség havas úton egy kanyar közepén magas fordulaton jelentkezik akkor csak annyit fogok tudni mondani, hogy: "b*****meg" és már hajlik is a lemez.

Pár napja voltam márkaszervizben ahol nem találtak megoldást a hibára(vagy csak nem akartak)! Töltés, generátor, akku rendben és hibakódok alapján sem tudtak olyat mondani ami ezen probléma okozója lehet.

A motor: M42B20A
Futásteljesítmény: 185000 km
Új akksi(gyári BMW), gyertyák (NGK)!
A hibajelenség kb. egy hónapja áll fenn.

Előre is köszönöm a hozzászólásaitokat! Üdv: Isti

Magus320i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz Magus320i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2010. november 28. vasárnap, 15:10



[/quote]
Én lambdaszondára tippelnék.De a légtömegmérőt se zárnám ki.És melyik szalonba vitted?Mert ha a Magiszhoz,azt felejtsd el!Mennyivel eszik többet az autód egyébként?
[/quote]


Városon kívül 9-10 litert eszik a városban emiatt a hiba miatt főleg (szerintem) közel 15 litert eszik.

Melyik céget ajánlod itt Debrecenben? (utca hsz?? ) Előre is köszi!
Jó áron dolgoznak és nem vernek át


JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. november 21. vasárnap, 14:20


Magus320i írta: ugyan ezt tapasztalom én is és vittem már BMW szalonba és ott azt mondták a számítógép nem mutat hibát

1-es és 2-es ben jelenik meg nekem ez a probléma kicsi fordulatnál, 1800-2000 es fordulat felett soha, többnyire akkor ha finoman akarok gyorsulni, ha kibőgetem vagy magasabb fordulaton engedem rá akkor nincs baja csak így többet eszik és szar mindig idióta módjára indulni a lámpáknál

amúgy kicseréltették velem a http://www.onlinewholesaleparts.com/cps003.html ezt és sajnos azóta te lett jobb

várom az ötleteiteket, hogy mi lehet a baj, előre is köszönöm!



Én lambdaszondára tippelnék.De a légtömegmérőt se zárnám ki.És melyik szalonba vitted?Mert ha a Magiszhoz,azt felejtsd el!Mennyivel eszik többet az autód egyébként?


Magus320i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz Magus320i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2010. november 21. vasárnap, 11:54


ugyan ezt tapasztalom én is és vittem már BMW szalonba és ott azt mondták a számítógép nem mutat hibát

1-es és 2-es ben jelenik meg nekem ez a probléma kicsi fordulatnál, 1800-2000 es fordulat felett soha, többnyire akkor ha finoman akarok gyorsulni, ha kibőgetem vagy magasabb fordulaton engedem rá akkor nincs baja csak így többet eszik és szar mindig idióta módjára indulni a lámpáknál

amúgy kicseréltették velem a http://www.onlinewholesaleparts.com/cps003.html ezt és sajnos azóta te lett jobb

várom az ötleteiteket, hogy mi lehet a baj, előre is köszönöm!

calibra írta: Nekem is van egy kis megtorpanásos problémám.Alacsony fordulaton rángat egy ideig a kocsi, persze csak váltásnál.pl.mikor 3-asból visszateszem kettesbe és egy kisebb emelkedőre(utcára) fordulok be elkezd rángatni az autó, és addig csinálja(3-4sec) míg fel nem pörög egy kicsit.Van amikor nem várom meg míg pörög, igy van amikor visszateszem még egyesbe is és így kihúzatva, be kettőbe már nem rángat.Valami ötlet?
Amúgy 17-es felni van rajta lehet az a baj, vagy eleve szereti a fordulatot, szóval nem tudom, de gyanakszom még a légtömegmérőre.
Régebben mikor vettem és nem voltam hozzászokva a kocsihoz akkor sima egyenesben is csinálta, miután hozzászoktam a kuplunghoz(finom kezelés) már csak parton felfele csinálja.




státusz Gabesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2010. augusztus 02. hétfő, 07:30


Na ezt oldjátok meg?

Segítsen valaki légyszíves!! Probléma leírása: 320d (2000)évj.man. váltós olyat csinál:
Nem mindig , de sajnos egyre gyakrabban mintha nem húzna úgy a verda ahogy elötte,ezt onnan is észreveszem, hogy a fogyasztásmérőm kimegy 20-ig mikor jó max 10-ig. nyomom neki és nehezen húz, sőt mikor ez az állapot van a kocsi úgy viselkedik a kanyarokban mintha driftelnék simán kicsúszik még száraz úton is.Ha valakinek van tippje örömmel fogadom.
Kösz: Gabesz

calibra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz calibra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2010. július 05. hétfő, 20:51


Nekem is van egy kis megtorpanásos problémám.Alacsony fordulaton rángat egy ideig a kocsi, persze csak váltásnál.pl.mikor 3-asból visszateszem kettesbe és egy kisebb emelkedőre(utcára) fordulok be elkezd rángatni az autó, és addig csinálja(3-4sec) míg fel nem pörög egy kicsit.Van amikor nem várom meg míg pörög, igy van amikor visszateszem még egyesbe is és így kihúzatva, be kettőbe már nem rángat.Valami ötlet?
Amúgy 17-es felni van rajta lehet az a baj, vagy eleve szereti a fordulatot, szóval nem tudom, de gyanakszom még a légtömegmérőre.
Régebben mikor vettem és nem voltam hozzászokva a kocsihoz akkor sima egyenesben is csinálta, miután hozzászoktam a kuplunghoz(finom kezelés) már csak parton felfele csinálja.

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. május 24. hétfő, 20:09


Fireman86 írta: Segítsetek, mert nem tudom milyen lambdaszonda jó a 2000/3.havi e46 316i-mbe.
Ha valakinek van eladó bontottan jól működő vagy csak elfekvőben amitől megválna nem túl borsos áron kérem írjon! Köszönöm.


Ezt én tapasztalatból írhatom neked, cseréld ki a vezérműtengely jeladót, és meg fog javulni.
A szonda általában csak fogyasztásban, de durvább esetben ilyenben is tud zavarni. Ha mind a 2 szar, akkor viszont nagyon durva eredményeket produkál.
Először szondát cseréltess, ha aztán is írja a vezérműtengely jeladót, akkor cseréld.
Nekem automata van és a szívóoldali vezérműtengely hibája okozott torpanásos jelenséget, illetve le is állt menet közben!
Remélem tudtam segíteni!

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2010. május 24. hétfő, 18:19


Fireman86 írta: Segítsetek, mert nem tudom milyen lambdaszonda jó a 2000/3.havi e46 316i-mbe.
Ha valakinek van eladó bontottan jól működő vagy csak elfekvőben amitől megválna nem túl borsos áron kérem írjon! Köszönöm.


Szerintem lambdaszonda ügyben (de más egyéb miatt is) keresd Rhantos mestert. Nekem most rakott be szondát (Bosch) és biztosan meg tudja szerezni neked is kicsivel olcsóbban mint a gyári .
Én személy szerint nem kísérleteznék bontottal mert a végén az olcsó lesz a drága. De ezt mindenki maga dönti el......


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Fireman86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2010. május 24. hétfő, 00:21


Segítsetek, mert nem tudom milyen lambdaszonda jó a 2000/3.havi e46 316i-mbe.
Ha valakinek van eladó bontottan jól működő vagy csak elfekvőben amitől megválna nem túl borsos áron kérem írjon! Köszönöm.


JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 23:18


Fireman86 írta: Kérlek segítsen valaki!

Nemrég vettem az autómat. Egy 2000-es évjáratú, e46 316i-ről van szó. Sajnos kijött egy elég kellemetlen probléma az autóval, de sajnos nem tudom mi az okozója és a szerelő sem tudott érdemleges választ adni.
A probléma:
Gázadáskor vagy kigyorsításkor, vagy épp egy olyan 100 km/h vagy 2000-es fordulatszám környékén, reggel pedig még erősebben torpan a motor, néha még durrog is kicsit. ha kellően meleg a motor akkor csak olyan 100 km/h környékén meg hirtelen kigyorsításoknál csinálja.

Először a gyertyákra gyanakodtunk és a benzinszűrőre. Ezeket ki is cseréltem, de semmi változás. Kaptam aztán egy olyan infót is, hogy lehet hogy légtömegmérő a hiba oka. De mikor elvittem hibakódokat kiolvastatni (sajnos elég nyögvenyelősen ment neki, fojtonos lefagyások és még azt sem tudom kitörölték e olvasás előtt a hibatárolót...) azt nem írta ki. Viszont kiírta a vezérműtengely jeladót, a lambdaszonda 1-et, 2x hogy égéskimaradás, valamint a gázpedál potmétert. De a probléma az hogy kimértük pl a gázpedálpotmétert és teljesen jól működik a mérőműszer szerint, egyenletesen emelkedik és csökken a mért érték.

Kicsit kétségbe estem mert nem látom végét azoknak a lépéseknek mire jó lesz az autóm, pedig nagyon szükségem lenne rá a munkába járáshoz és nem szeretnék veszélyhelyzeteket okozni előzések közbeni megtorpanássokkal. Elég ilyesztő mikor ilyen történik. És az hogy 100-nál többet nem tudok menni egy bmw-vel, egyenesen elszomorító.

Kérlek segítsetek ha valakinek van valami ötlete mi lehet a baj vagy hogyan jöhetnék rá!

A lambdaszonda az épp tud ilyen tüneteket produkálni.De a vezérműtengely jeladó is...biztos,hogy vezérműtengely jeladó?Nem főtengely jeladót írt?Nekem pl. a főtengely jeladóm miatt csinált ilyeneket,sőt,néha le is állt.