státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. március 05. péntek, 09:45


Március 1-tõl megnézhetitek a "sztárfotókat".

Persze csak aki csináltatott magáról.

https://kozigbirsag.police.hu/


Tegnapelött este 18 óra után a 8-as úton a csóri hídról a kollegámrõl már készült kép az új éjszakai felvételre is alkalmas készülékkel.......

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. február 21. vasárnap, 20:32


Csum írta:
BarG írta:
Csum írta:
BarG írta: Elõlrõl egy jól elhelyezett fej képes lehet levédeni az autót a legtöbb mérõke ellen. Sajnos 1 fejnél a Fáma 2 elleni védelem a gyenge pont, de ez nem azt jelenti, hogy abszolut nem tudja blokkolni, csak azt, hogyha jó a lézer kezelõje, akkor 100 m alatt nem biztos az eredmény. És Fáma2-bõl nagyon kevés van az országban, plusz kihalóban lévõ fajta, mert ilyet már nem szereznek be, mert igényes mûszaki konstrukció, ezért drága is.
Ha hátul van egy fej, akkor viszont szinte minden mérõ ellen hátrányban vagy, ha elhaladsz mellettük és közelrõl kezdenek mérni. Mert a közeli mérés a blokkolók halála.


értem, viszont ha két fejet rakatok hátra! akkor azzal már le tudom védeni azt,hogy be tudjanak mérni?


Nézd, 100%-os védelem egyszerûen nem létezik. Két jó fej hátra a normál rendõri mérésekkel szemben 99%-os védelmet jelent egy normál autón. Hátul egy jó fej csak kb 60%-os védelem. De láttam már olyat, hogy Fáma2-vel blokkolókat áruló kereskedõ, aki sokkal jobban ismeri a dolgok csínját-bínját, mint egy kiképzett rendõr, 4 fejjel védett autót is be tudott mérni úgy, hogy persze tudta, hogy az autó blokkolós és erre számítva kezdte meg a mérést. Tehát teljesen biztosnak lenni sosem lehet, csak a statisztikai esélyeken lehet nagymértékben javítani.


aha értem!!! és elõre az egyfej az hány százalékos biztonságot jelent?
néztem youtubon egy két tesztelést a G9 rõl,de az a gáz,hogy többsége külföldi és így nem sokra mentem vele!!


Nehéz ezt számszerûsíteni. Ha jól van elhelyezve a fej, akkor a legtöbb Mo-i mérõke ellen 99,9%-os lesz a védelem, csakhát ott van az a fránya Fáma2. Meg aztán nehéz az E46-on egy fejet jól elhelyezni. Ha teheted, ragaszkodj az elõl is 2 fejhez. Vagy kérj tanácsot attól, aki árulja a cuccot, biztosan több tapasztalata van a témában.

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. február 21. vasárnap, 15:25


BarG írta:
Csum írta:
BarG írta: Elõlrõl egy jól elhelyezett fej képes lehet levédeni az autót a legtöbb mérõke ellen. Sajnos 1 fejnél a Fáma 2 elleni védelem a gyenge pont, de ez nem azt jelenti, hogy abszolut nem tudja blokkolni, csak azt, hogyha jó a lézer kezelõje, akkor 100 m alatt nem biztos az eredmény. És Fáma2-bõl nagyon kevés van az országban, plusz kihalóban lévõ fajta, mert ilyet már nem szereznek be, mert igényes mûszaki konstrukció, ezért drága is.
Ha hátul van egy fej, akkor viszont szinte minden mérõ ellen hátrányban vagy, ha elhaladsz mellettük és közelrõl kezdenek mérni. Mert a közeli mérés a blokkolók halála.


értem, viszont ha két fejet rakatok hátra! akkor azzal már le tudom védeni azt,hogy be tudjanak mérni?


Nézd, 100%-os védelem egyszerûen nem létezik. Két jó fej hátra a normál rendõri mérésekkel szemben 99%-os védelmet jelent egy normál autón. Hátul egy jó fej csak kb 60%-os védelem. De láttam már olyat, hogy Fáma2-vel blokkolókat áruló kereskedõ, aki sokkal jobban ismeri a dolgok csínját-bínját, mint egy kiképzett rendõr, 4 fejjel védett autót is be tudott mérni úgy, hogy persze tudta, hogy az autó blokkolós és erre számítva kezdte meg a mérést. Tehát teljesen biztosnak lenni sosem lehet, csak a statisztikai esélyeken lehet nagymértékben javítani.


aha értem!!! és elõre az egyfej az hány százalékos biztonságot jelent?
néztem youtubon egy két tesztelést a G9 rõl,de az a gáz,hogy többsége külföldi és így nem sokra mentem vele!!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. február 21. vasárnap, 14:30


Csum írta:
BarG írta: Elõlrõl egy jól elhelyezett fej képes lehet levédeni az autót a legtöbb mérõke ellen. Sajnos 1 fejnél a Fáma 2 elleni védelem a gyenge pont, de ez nem azt jelenti, hogy abszolut nem tudja blokkolni, csak azt, hogyha jó a lézer kezelõje, akkor 100 m alatt nem biztos az eredmény. És Fáma2-bõl nagyon kevés van az országban, plusz kihalóban lévõ fajta, mert ilyet már nem szereznek be, mert igényes mûszaki konstrukció, ezért drága is.
Ha hátul van egy fej, akkor viszont szinte minden mérõ ellen hátrányban vagy, ha elhaladsz mellettük és közelrõl kezdenek mérni. Mert a közeli mérés a blokkolók halála.


értem, viszont ha két fejet rakatok hátra! akkor azzal már le tudom védeni azt,hogy be tudjanak mérni?


Nézd, 100%-os védelem egyszerûen nem létezik. Két jó fej hátra a normál rendõri mérésekkel szemben 99%-os védelmet jelent egy normál autón. Hátul egy jó fej csak kb 60%-os védelem. De láttam már olyat, hogy Fáma2-vel blokkolókat áruló kereskedõ, aki sokkal jobban ismeri a dolgok csínját-bínját, mint egy kiképzett rendõr, 4 fejjel védett autót is be tudott mérni úgy, hogy persze tudta, hogy az autó blokkolós és erre számítva kezdte meg a mérést. Tehát teljesen biztosnak lenni sosem lehet, csak a statisztikai esélyeken lehet nagymértékben javítani.

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. február 21. vasárnap, 13:43


BarG írta: Elõlrõl egy jól elhelyezett fej képes lehet levédeni az autót a legtöbb mérõke ellen. Sajnos 1 fejnél a Fáma 2 elleni védelem a gyenge pont, de ez nem azt jelenti, hogy abszolut nem tudja blokkolni, csak azt, hogyha jó a lézer kezelõje, akkor 100 m alatt nem biztos az eredmény. És Fáma2-bõl nagyon kevés van az országban, plusz kihalóban lévõ fajta, mert ilyet már nem szereznek be, mert igényes mûszaki konstrukció, ezért drága is.
Ha hátul van egy fej, akkor viszont szinte minden mérõ ellen hátrányban vagy, ha elhaladsz mellettük és közelrõl kezdenek mérni. Mert a közeli mérés a blokkolók halála.


értem, viszont ha két fejet rakatok hátra! akkor azzal már le tudom védeni azt,hogy be tudjanak mérni?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. február 21. vasárnap, 13:16


Elõlrõl egy jól elhelyezett fej képes lehet levédeni az autót a legtöbb mérõke ellen. Sajnos 1 fejnél a Fáma 2 elleni védelem a gyenge pont, de ez nem azt jelenti, hogy abszolut nem tudja blokkolni, csak azt, hogyha jó a lézer kezelõje, akkor 100 m alatt nem biztos az eredmény. És Fáma2-bõl nagyon kevés van az országban, plusz kihalóban lévõ fajta, mert ilyet már nem szereznek be, mert igényes mûszaki konstrukció, ezért drága is.
Ha hátul van egy fej, akkor viszont szinte minden mérõ ellen hátrányban vagy, ha elhaladsz mellettük és közelrõl kezdenek mérni. Mert a közeli mérés a blokkolók halála.

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. február 21. vasárnap, 10:55


úgy gondolod,hogy kevés az egy fej hátra?


BarG írta:
Csum írta:
BarG írta:
Csum írta: találtan expresszen egy hírdetést ahol jóval bolti ár alatt meg kaphatók a G9es lézer blokkolók! igaz számla nélkül!
http://www.expressz.hu/vegyes/hirdetes-17985291/
található ennél jobb áron is???


Valószínüleg nem kapsz ennél olcsóbban, hacsak nem használt a cucc. De a vásárlás elõtt a garanciális dolgokat kell tisztázni, merthát a fejek néha döglenek. És gondoskodni kell a beépítésrõl, valamint a beépítés utáni ellenõrzésrõl.



aha értem fel vettem a kapcsolatot a hirdetõvel!
igaz e-mailt tudtam csak neki írni mert a telefont nem vette fel!!!
remélem tudd rá adni garanciát, illetve be is tudja szerelni,mert ha nem akkor tárgytalan a 3fejeset néztem ki,mert abból ketõtt elõre egy érzékelõt pedig hátra szeretnék fel szereltetni!! és nagyon pozitív a G9es nél ,hogy elõre függõleges felszerelésnél ugyan azt tudja nyújtani mint vízszintesnél és ezt példáúl a konkurenciánál (LI) nél nem tüntették fel bár lehet,hogy annak is tudnia kell ugyan ezt


Véres viták folynak arról, hogy melyik a jobb, a G9 vagy az LI. A G9 fejben 4 vevõdióda van, ami megnöveli az érzékelés hatásfokát, ezért függõleges, vagy akár kicsit ferde pozícióban is lehet szerelni - ez nálunk nagyon nem mindegy, mert mehet a vesébe, nem kell farigcsálni. Az LI-nek meg van két adódiódás verziója, amit speciálisan jónak tartanak hátsó védelemhez. Szóval lehet agyalni, hogy kit melyik érvelés gyõzi meg. A hátsó védelem a nehezebb dió, én lehet, inkább hátra tennék két fejet, egyet pedig elõre! (aztán karácsonyra - húsvétra kérnék egy plusz fejet a Jézuskától )



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. február 20. szombat, 17:01


Csum írta:
BarG írta:
Csum írta: találtan expresszen egy hírdetést ahol jóval bolti ár alatt meg kaphatók a G9es lézer blokkolók! igaz számla nélkül!
http://www.expressz.hu/vegyes/hirdetes-17985291/
található ennél jobb áron is???


Valószínüleg nem kapsz ennél olcsóbban, hacsak nem használt a cucc. De a vásárlás elõtt a garanciális dolgokat kell tisztázni, merthát a fejek néha döglenek. És gondoskodni kell a beépítésrõl, valamint a beépítés utáni ellenõrzésrõl.



aha értem fel vettem a kapcsolatot a hirdetõvel!
igaz e-mailt tudtam csak neki írni mert a telefont nem vette fel!!!
remélem tudd rá adni garanciát, illetve be is tudja szerelni,mert ha nem akkor tárgytalan a 3fejeset néztem ki,mert abból ketõtt elõre egy érzékelõt pedig hátra szeretnék fel szereltetni!! és nagyon pozitív a G9es nél ,hogy elõre függõleges felszerelésnél ugyan azt tudja nyújtani mint vízszintesnél és ezt példáúl a konkurenciánál (LI) nél nem tüntették fel bár lehet,hogy annak is tudnia kell ugyan ezt


Véres viták folynak arról, hogy melyik a jobb, a G9 vagy az LI. A G9 fejben 4 vevõdióda van, ami megnöveli az érzékelés hatásfokát, ezért függõleges, vagy akár kicsit ferde pozícióban is lehet szerelni - ez nálunk nagyon nem mindegy, mert mehet a vesébe, nem kell farigcsálni. Az LI-nek meg van két adódiódás verziója, amit speciálisan jónak tartanak hátsó védelemhez. Szóval lehet agyalni, hogy kit melyik érvelés gyõzi meg. A hátsó védelem a nehezebb dió, én lehet, inkább hátra tennék két fejet, egyet pedig elõre! (aztán karácsonyra - húsvétra kérnék egy plusz fejet a Jézuskától )

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. február 20. szombat, 14:10


BarG írta:
Csum írta: találtan expresszen egy hírdetést ahol jóval bolti ár alatt meg kaphatók a G9es lézer blokkolók! igaz számla nélkül!
http://www.expressz.hu/vegyes/hirdetes-17985291/
található ennél jobb áron is???


Valószínüleg nem kapsz ennél olcsóbban, hacsak nem használt a cucc. De a vásárlás elõtt a garanciális dolgokat kell tisztázni, merthát a fejek néha döglenek. És gondoskodni kell a beépítésrõl, valamint a beépítés utáni ellenõrzésrõl.



aha értem fel vettem a kapcsolatot a hirdetõvel!
igaz e-mailt tudtam csak neki írni mert a telefont nem vette fel!!!
remélem tudd rá adni garanciát, illetve be is tudja szerelni,mert ha nem akkor tárgytalan a 3fejeset néztem ki,mert abból ketõtt elõre egy érzékelõt pedig hátra szeretnék fel szereltetni!! és nagyon pozitív a G9es nél ,hogy elõre függõleges felszerelésnél ugyan azt tudja nyújtani mint vízszintesnél és ezt példáúl a konkurenciánál (LI) nél nem tüntették fel bár lehet,hogy annak is tudnia kell ugyan ezt

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. február 20. szombat, 12:12


Csum írta: találtan expresszen egy hírdetést ahol jóval bolti ár alatt meg kaphatók a G9es lézer blokkolók! igaz számla nélkül!
http://www.expressz.hu/vegyes/hirdetes-17985291/
található ennél jobb áron is???


Valószínüleg nem kapsz ennél olcsóbban, hacsak nem használt a cucc. De a vásárlás elõtt a garanciális dolgokat kell tisztázni, merthát a fejek néha döglenek. És gondoskodni kell a beépítésrõl, valamint a beépítés utáni ellenõrzésrõl.

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. február 20. szombat, 09:25


találtan expresszen egy hírdetést ahol jóval bolti ár alatt meg kaphatók a G9es lézer blokkolók! igaz számla nélkül!
http://www.expressz.hu/vegyes/hirdetes-17985291/
található ennél jobb áron is???

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. február 20. szombat, 00:46


Ha jól megnézed a belinkelt oldalt, akkor azt láthatod, hogy mindössze két jó fajta blokkoló van, meg egy nem túl rossz. A két jó a laser interceptor és a G9 guardan, ezek minden típusú lézerest megfelelõen blokkoltak, a nem túl rosz pedig az echo lasertek, ami szintén blokkolt, de a blokkolási távolságban vannak hiányosságok. MINDEN MÁS BLOKKOLÓNÁL VANNAK OLYAN TÍPUSÚ LASERES MÉRÕK, AMIKET NEM ÉRZÉKEL ÉS NEM IS BLOKKOL. Persze lehetsz mázlista, és sose futsz össze ezekkel a fajta trafikkal, de erre akarsz építeni?!

Cégek élnek blokkoló árulásból és beszerelésbõl, és nyugodtan bevallható, hogy független mérés - mármint hogy egy beszerelt blokkolót bemérjenek - gyakorlatilag nem nagyon van, mert a trafikba többszázezer, de akár többmilliót is be kell fektetni, hogy a mérés lebonyolítható legyen - erre pedig csak cégeknek van pénzük. A jammertestgang is tartalmaz néhány kereskedõt. Csakhogy van köztük mezei felhasználó is, sõt amikor én voltam teszten, akkor is az egyszerû felhasználó is beülhetett a mérõke mögé, hogy lássa, hogyan is tudja megmérni akár a saját jármûvét. Ezért azokat a méréseket nagyjából egzaktnak fogadhatjuk el.

Hogy én mit ajánlok? Ha valóban komolyan blokkolni akarsz, akkor LI vagy G9. Ha hátsó mérés ellen is védelmet akarsz, akkor csakis LI és G9. Ha gyengébb védelem elég, akkor echo, de ez hátsó védelemre nem alkalmas. Nekem elõl két g9 fej van, hátul meg még az elõzõ generációs g8 -ból 4 fej. Ha a helyzet fokozódik, akkor a hátsó g8-akat fogom komolyabbakra cserélni. Gyorshajtásért nem fizettem, de méréssel is csak kb kéthavonta találkozok.

Árak? Sajnos a minõségért itt is fizetni kell.
http://www.traffipax.eu/ itt lelsz egy rakás kereskedõt, árakkal, stb...



Csum írta: köszi az infot!!!
amúgy te melyiket ajánlanád?ami árban is elérhetõs illetve megbizható is blokkolás téren?



BarG írta:
Csum írta: Sziasztok!!

érdeklõdnék,hogy ki milyen lézerblokkolót használ!! mennyire van meg elégedve vele! illetve ajánlaná-e!!! VÁSÁRLÁS ELÕTT ÁLLOK ÉS HOZZÁÉRTÕK SEGITSÉGÉT SZERETNÉM KÉRNI!!!


http://www.jammertestgang.com/...esults.pdf

Legelõször ezt az oldalt nézd meg, ÉRTELMEZD, hogy mi is vagyon leírva, onnan már nem nehéz eldönteni, hogy mit vegyél és mit ne.
A results tábláknál a számok a blokkolás távolságát jelentik, minél kisebb ez a szám, a blokkoló annál jobb. A JTG (jammeg to gun) azt jelenti, hogy mérhetetlen volt a gépkocsi. Vannak agyonreklámozott blokkolók, amik igen elvéreztek a teszteken.
Egy ilyen teszten én is jártam, sok szereplõ azonos volt a jammertestganggel, igen tanulságos volt.
Sajnos ami jó, az alaposan drága is.


Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. február 19. péntek, 16:43


köszi az infot!!!
amúgy te melyiket ajánlanád?ami árban is elérhetõs illetve megbizható is blokkolás téren?



BarG írta:
Csum írta: Sziasztok!!

érdeklõdnék,hogy ki milyen lézerblokkolót használ!! mennyire van meg elégedve vele! illetve ajánlaná-e!!! VÁSÁRLÁS ELÕTT ÁLLOK ÉS HOZZÁÉRTÕK SEGITSÉGÉT SZERETNÉM KÉRNI!!!


http://www.jammertestgang.com/...esults.pdf

Legelõször ezt az oldalt nézd meg, ÉRTELMEZD, hogy mi is vagyon leírva, onnan már nem nehéz eldönteni, hogy mit vegyél és mit ne.
A results tábláknál a számok a blokkolás távolságát jelentik, minél kisebb ez a szám, a blokkoló annál jobb. A JTG (jammeg to gun) azt jelenti, hogy mérhetetlen volt a gépkocsi. Vannak agyonreklámozott blokkolók, amik igen elvéreztek a teszteken.
Egy ilyen teszten én is jártam, sok szereplõ azonos volt a jammertestganggel, igen tanulságos volt.
Sajnos ami jó, az alaposan drága is.


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. február 19. péntek, 15:41


Csum írta: Sziasztok!!

érdeklõdnék,hogy ki milyen lézerblokkolót használ!! mennyire van meg elégedve vele! illetve ajánlaná-e!!! VÁSÁRLÁS ELÕTT ÁLLOK ÉS HOZZÁÉRTÕK SEGITSÉGÉT SZERETNÉM KÉRNI!!!


http://www.jammertestgang.com/...esults.pdf

Legelõször ezt az oldalt nézd meg, ÉRTELMEZD, hogy mi is vagyon leírva, onnan már nem nehéz eldönteni, hogy mit vegyél és mit ne.
A results tábláknál a számok a blokkolás távolságát jelentik, minél kisebb ez a szám, a blokkoló annál jobb. A JTG (jammeg to gun) azt jelenti, hogy mérhetetlen volt a gépkocsi. Vannak agyonreklámozott blokkolók, amik igen elvéreztek a teszteken.
Egy ilyen teszten én is jártam, sok szereplõ azonos volt a jammertestganggel, igen tanulságos volt.
Sajnos ami jó, az alaposan drága is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2010. február 19. péntek, 15:37


Csum írta: Sziasztok!!
érdeklõdnék,hogy ki milyen lézerblokkolót használ!! mennyire van meg elégedve vele! illetve ajánlaná-e!!! VÁSÁRLÁS ELÕTT ÁLLOK ÉS HOZZÁÉRTÕK SEGITSÉGÉT SZERETNÉM KÉRNI!!!

Nekem Blinder van, tesztelve nem volt; eddig nem jött bírság (kopp-kopp) bár én mindíg lelassítok ha jelez.
Csak olyan helyen vedd, ahol próbamérés is van!