Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. március 23. szombat, 22:10


kecsurobi írta: Üdv a turbó nyomás szabályzó hol található nehéz kicsrélni?
Tud valaki valmi rajzott vad videót küldeni ?


Ez elég sok részből tevődik össze. Te konkrétan melyik részét akarod cserélni?

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. március 23. szombat, 20:12


Üdv a turbó nyomás szabályzó hol található nehéz kicsrélni?
Tud valaki valmi rajzott vad videót küldeni ?

Voroda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2006

státusz Voroda

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. március 13. szerda, 14:22


jrtom írta:

Így akkor nem nagyon tudunk segíteni. Hivatalosan nem lehet külön kapni állítómotort, de amúgy meg igen. A spanyoloknál meg nemtudom, hogy kifoglalkozik ilyennel


Na bejelentkeztem az egyik szerelőhöz, aki elvileg kimondottan a német márkákra van ráállva, majd hétfőn viszem reggel. Egy teljes diagnosztikát csinál, ahol elvileg mindent megnéz, 60 euro + áfa. Majd jön az update később.



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. március 09. szombat, 16:52


Voroda írta:
jrtom írta:
Voroda írta:
jrtom írta:

Pedig azt írta ki, mert a Ladedrucksteller az az elektromos motor ami a turbón van, és az szarakodik.


Hát hazudnék, ha azt mondanám, h örülök ennek a hírnek.. ha jól tudom, lehet külön elektromos motort kapni, csak nem egyszerű összehangolni a turbót az elektronikával. Valakinek van ebben tapasztalata? Mit érdemes csinálni? ezért nem szívesen vennék egy új turbót.



Hol laksz?


Hát ez az... Madridban. A kocsi meg még egy darabig nem megy haza, majd műszakira. Másfél év.


Így akkor nem nagyon tudunk segíteni. Hivatalosan nem lehet külön kapni állítómotort, de amúgy meg igen. A spanyoloknál meg nemtudom, hogy kifoglalkozik ilyennel

Voroda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2006

státusz Voroda

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. március 09. szombat, 13:57


jrtom írta:
Voroda írta:
jrtom írta:

Pedig azt írta ki, mert a Ladedrucksteller az az elektromos motor ami a turbón van, és az szarakodik.


Hát hazudnék, ha azt mondanám, h örülök ennek a hírnek.. ha jól tudom, lehet külön elektromos motort kapni, csak nem egyszerű összehangolni a turbót az elektronikával. Valakinek van ebben tapasztalata? Mit érdemes csinálni? ezért nem szívesen vennék egy új turbót.



Hol laksz?


Hát ez az... Madridban. A kocsi meg még egy darabig nem megy haza, majd műszakira. Másfél év.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. március 09. szombat, 13:43


Voroda írta:
jrtom írta:

Pedig azt írta ki, mert a Ladedrucksteller az az elektromos motor ami a turbón van, és az szarakodik.


Hát hazudnék, ha azt mondanám, h örülök ennek a hírnek.. ha jól tudom, lehet külön elektromos motort kapni, csak nem egyszerű összehangolni a turbót az elektronikával. Valakinek van ebben tapasztalata? Mit érdemes csinálni? ezért nem szívesen vennék egy új turbót.



Hol laksz?

Voroda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2006

státusz Voroda

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. március 09. szombat, 13:31


jrtom írta:

Pedig azt írta ki, mert a Ladedrucksteller az az elektromos motor ami a turbón van, és az szarakodik.


Hát hazudnék, ha azt mondanám, h örülök ennek a hírnek.. ha jól tudom, lehet külön elektromos motort kapni, csak nem egyszerű összehangolni a turbót az elektronikával. Valakinek van ebben tapasztalata? Mit érdemes csinálni? ezért nem szívesen vennék egy új turbót.




jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. március 08. péntek, 20:09


Voroda írta:
Csacsa12 írta:
valter320d írta:
Voroda írta: Sziasztok!

Volna egy kérdésem, remélem tudtok benne segíteni. Kb 7 ezer km-rel ezelőtt volt az autón felújítva a turbo. felújítás után 3.5-4 ezer kmrel észrevettem, hogy meg-meg torpan az autó, akkor azt hittem, rossz üzemanyagot tankoltam bele, (olcsó kúton voltam franciaországban) és elintéztem egy adalékanyaggal, ami után nem is jelentkezett a probléma egy ideig. Utána jött, viszonylag sűrűbben.
A hibakód: 44CC - Ladedrucksteller (töltőnyomás szabályzó, ilyesmi a fordítása
4530 - Ladedruckregelung, Regelabweichung

Van a motor hátulján egy töltőnyomás szabályzó azt kiszedtem, kitisztítottam, illetve az EGR mellett van egy szabályzó, EGR solenoid valve (7 796 634), amire megy két vákuumcső. Ez az alkatrész összefüggésben lehet a problémával?
Amúgy az olajat nem fogyasztja, a turbónak nincs rossz hangja, úgy gondolom, azzal nincs probléma.

Élőadatot olvastam ki, és ott azt vettem észre, hogy valami nem engedi a turbót felpörögni. Amikor pl az elvárt 2.4 barnak kellene , h legyen, akkor a tényleges olyan 1.3 volt. Megpróbálok feltölteni a galériámba róla egy képet.

Köszi a segítségeteket.

Üdv.: Dávid

Szia mint már irtad val szinü hogy a turbonyomás szabályzó lesz a ludas!

Igen, ez is lehet a ludas. + Angol nyelvterületen leszedik a keresztvizet a tömítéskről (vákuum generátor).


Akkor ezt a kis töltőnyomás szabályzót kiszedem, kicserélem, remélem azzal megoldódik végre a probléma, elég bosszantó ez így. Ez az EGR nyomásszabályzó http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=45 ahogy gondolom nem tartozik a hibához. Nem vákuumvezérelt a turbóm, elektromos, remélem nem azzal van a probléma, de ha azzal volna, akkor gondolom azt írná ki az Inpa.


Pedig azt írta ki, mert a Ladedrucksteller az az elektromos motor ami a turbón van, és az szarakodik.

Voroda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2006

státusz Voroda

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. március 08. péntek, 19:51


Csacsa12 írta:
valter320d írta:
Voroda írta: Sziasztok!

Volna egy kérdésem, remélem tudtok benne segíteni. Kb 7 ezer km-rel ezelőtt volt az autón felújítva a turbo. felújítás után 3.5-4 ezer kmrel észrevettem, hogy meg-meg torpan az autó, akkor azt hittem, rossz üzemanyagot tankoltam bele, (olcsó kúton voltam franciaországban) és elintéztem egy adalékanyaggal, ami után nem is jelentkezett a probléma egy ideig. Utána jött, viszonylag sűrűbben.
A hibakód: 44CC - Ladedrucksteller (töltőnyomás szabályzó, ilyesmi a fordítása
4530 - Ladedruckregelung, Regelabweichung

Van a motor hátulján egy töltőnyomás szabályzó azt kiszedtem, kitisztítottam, illetve az EGR mellett van egy szabályzó, EGR solenoid valve (7 796 634), amire megy két vákuumcső. Ez az alkatrész összefüggésben lehet a problémával?
Amúgy az olajat nem fogyasztja, a turbónak nincs rossz hangja, úgy gondolom, azzal nincs probléma.

Élőadatot olvastam ki, és ott azt vettem észre, hogy valami nem engedi a turbót felpörögni. Amikor pl az elvárt 2.4 barnak kellene , h legyen, akkor a tényleges olyan 1.3 volt. Megpróbálok feltölteni a galériámba róla egy képet.

Köszi a segítségeteket.

Üdv.: Dávid

Szia mint már irtad val szinü hogy a turbonyomás szabályzó lesz a ludas!

Igen, ez is lehet a ludas. + Angol nyelvterületen leszedik a keresztvizet a tömítéskről (vákuum generátor).


Akkor ezt a kis töltőnyomás szabályzót kiszedem, kicserélem, remélem azzal megoldódik végre a probléma, elég bosszantó ez így. Ez az EGR nyomásszabályzó http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=45 ahogy gondolom nem tartozik a hibához. Nem vákuumvezérelt a turbóm, elektromos, remélem nem azzal van a probléma, de ha azzal volna, akkor gondolom azt írná ki az Inpa.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Csacsa12

Újonc

Elismertség: 22% (22 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2013. március 08. péntek, 19:36


valter320d írta:
Voroda írta: Sziasztok!

Volna egy kérdésem, remélem tudtok benne segíteni. Kb 7 ezer km-rel ezelőtt volt az autón felújítva a turbo. felújítás után 3.5-4 ezer kmrel észrevettem, hogy meg-meg torpan az autó, akkor azt hittem, rossz üzemanyagot tankoltam bele, (olcsó kúton voltam franciaországban) és elintéztem egy adalékanyaggal, ami után nem is jelentkezett a probléma egy ideig. Utána jött, viszonylag sűrűbben.
A hibakód: 44CC - Ladedrucksteller (töltőnyomás szabályzó, ilyesmi a fordítása
4530 - Ladedruckregelung, Regelabweichung

Van a motor hátulján egy töltőnyomás szabályzó azt kiszedtem, kitisztítottam, illetve az EGR mellett van egy szabályzó, EGR solenoid valve (7 796 634), amire megy két vákuumcső. Ez az alkatrész összefüggésben lehet a problémával?
Amúgy az olajat nem fogyasztja, a turbónak nincs rossz hangja, úgy gondolom, azzal nincs probléma.

Élőadatot olvastam ki, és ott azt vettem észre, hogy valami nem engedi a turbót felpörögni. Amikor pl az elvárt 2.4 barnak kellene , h legyen, akkor a tényleges olyan 1.3 volt. Megpróbálok feltölteni a galériámba róla egy képet.

Köszi a segítségeteket.

Üdv.: Dávid

Szia mint már irtad val szinü hogy a turbonyomás szabályzó lesz a ludas!

Igen, ez is lehet a ludas. + Angol nyelvterületen leszedik a keresztvizet a tömítéskről (vákuum generátor).


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. március 08. péntek, 18:01


Voroda írta: Sziasztok!

Volna egy kérdésem, remélem tudtok benne segíteni. Kb 7 ezer km-rel ezelőtt volt az autón felújítva a turbo. felújítás után 3.5-4 ezer kmrel észrevettem, hogy meg-meg torpan az autó, akkor azt hittem, rossz üzemanyagot tankoltam bele, (olcsó kúton voltam franciaországban) és elintéztem egy adalékanyaggal, ami után nem is jelentkezett a probléma egy ideig. Utána jött, viszonylag sűrűbben.
A hibakód: 44CC - Ladedrucksteller (töltőnyomás szabályzó, ilyesmi a fordítása
4530 - Ladedruckregelung, Regelabweichung

Van a motor hátulján egy töltőnyomás szabályzó azt kiszedtem, kitisztítottam, illetve az EGR mellett van egy szabályzó, EGR solenoid valve (7 796 634), amire megy két vákuumcső. Ez az alkatrész összefüggésben lehet a problémával?
Amúgy az olajat nem fogyasztja, a turbónak nincs rossz hangja, úgy gondolom, azzal nincs probléma.

Élőadatot olvastam ki, és ott azt vettem észre, hogy valami nem engedi a turbót felpörögni. Amikor pl az elvárt 2.4 barnak kellene , h legyen, akkor a tényleges olyan 1.3 volt. Megpróbálok feltölteni a galériámba róla egy képet.

Köszi a segítségeteket.

Üdv.: Dávid

Szia mint már irtad val szinü hogy a turbonyomás szabályzó lesz a ludas!


Voroda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2006

státusz Voroda

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. március 08. péntek, 13:12


Sziasztok!

Volna egy kérdésem, remélem tudtok benne segíteni. Kb 7 ezer km-rel ezelőtt volt az autón felújítva a turbo. felújítás után 3.5-4 ezer kmrel észrevettem, hogy meg-meg torpan az autó, akkor azt hittem, rossz üzemanyagot tankoltam bele, (olcsó kúton voltam franciaországban) és elintéztem egy adalékanyaggal, ami után nem is jelentkezett a probléma egy ideig. Utána jött, viszonylag sűrűbben.
A hibakód: 44CC - Ladedrucksteller (töltőnyomás szabályzó, ilyesmi a fordítása
4530 - Ladedruckregelung, Regelabweichung

Van a motor hátulján egy töltőnyomás szabályzó azt kiszedtem, kitisztítottam, illetve az EGR mellett van egy szabályzó, EGR solenoid valve (7 796 634), amire megy két vákuumcső. Ez az alkatrész összefüggésben lehet a problémával?
Amúgy az olajat nem fogyasztja, a turbónak nincs rossz hangja, úgy gondolom, azzal nincs probléma.

Élőadatot olvastam ki, és ott azt vettem észre, hogy valami nem engedi a turbót felpörögni. Amikor pl az elvárt 2.4 barnak kellene , h legyen, akkor a tényleges olyan 1.3 volt. Megpróbálok feltölteni a galériámba róla egy képet.

Köszi a segítségeteket.

Üdv.: Dávid

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. február 16. szombat, 23:32


si3rrabravo írta:
BarG írta: Ki van cserélve a kipufogó leömlő az E39 öntvényére, mert a lemez már szétment kétszer, nálam ez az egyik gyanusított, hogy a másféle hangot generálja. Egyszer balahallgatnék a motorodba!



Ha Miskolc felé visz az utam egyszer, szólok előtte!


Várom!



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. február 16. szombat, 23:27


jrtom írta:
BarG írta:
jrtom írta:
BarG írta:
jrtom írta: 30d turbót nemhiszem, hogy tudna 200 alatt. Persze újat. A 260 is marha jó ár.


Bizony jó ár!
Cégnévre vettem, akiknek kedvezményük volt. Előtte végigtelefonáltam mindegyik turbóst, akik árulnak újat is.
Nagyon szeretem a "ennyiért-annyiért tudtam VOLNA" jellegű hozzászólásokat, amik mindig a vásárlás UTÁN kerülnek elő, és persze soha nem igazak. A 3d turbó nem 2d turbó, ha valakinek kétségei lennének az ügyben.


A tied is kéziváltós?


Igen.
F30-ban már nem lesz kéziváltós 3d.


Akkor vegyél F10-et abban van.
A kettőstömegűd, hogy bírja? Km mennyi van a tiedben?


Képmutató világban élünk, ha a főnököm Forddal jár, akkor jobb, ha nem veszek F10-et, mégha megtehetem is. Néha még az F30-at is soknak gondolom, ha volna 1-es kupé új, akkor azt vennék. Amikor az E46 kupét vettem, akkor is megakadt sokak torkán a dolog, az akkori főnököm Sara Picassóval járt .....

Kéttömegű 200e km-nél helyet cserélt egy másikkal ....
Amúgy 267e van éppen benne.

Bakker, elsőre nem hittem el, hogy F10-ben van kéziváltós 3d, de megnéztem a konfigurátort és tényleg igazad van! Vajon egyedi rendelésbe megcsinálnák F30-ba is?!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 16. szombat, 23:28

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz tucsok

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2013. február 16. szombat, 21:01


ember84 írta:
BarG írta:
jrtom írta:
BarG írta:
si3rrabravo írta:
Hondras írta: Turbo témában tanácstalan vagyok, segítsetek!

A kocsibol (e46 320d 150LE) nem éles, süvítm.aő, huhogó hang hallatszik, gázadásra, kezdődő turbo hibára gondoltam, a kocsi egyébként erős. Tegnap elvittem a leszerelt egységet Magyar Turbó Kft.-hez (www.magyarturbo.hu) ahol azt mondták tökéletes állapotban van tengely nem lóg lapátok épek, ha gondolom vehetek másikat tőlük de nem ajánlják. Ezek után hogy tudom megtalálni a hibát, esetleg járt már valaki így?


Nekem 30d van! Cirka 3 éve használom az autót, azóta ott van benne a bagoly és huhog! Turbót tavaly felújítattam, huhogás, sípolás ugyanúgy megmaradt! Aki eddig látta hallotta, az mind azt mondta éljek együtt a dologgal, sok sok tulajnál fenáll ez a "probléma". Télen idegesítőbb, nyáron szinte észre sem veszem. Meleg állapotban "szinte" megszűnik a jelenség. Persze ettől függetlenül lehet neked más huhog! Kipufogórendszert, flexi csöveket átnézettem, az nekem sehol nem szelel, talán ez okozhat még hasonló hanghatást!
Good luck!

m.attilat kell turbo ugxben keresni'2kilo alatt tud.
Hali,
Te hol füstölögsz? Mert nekem is van némi turbó hangom, volt turbósnál is leszerelve a turbóm, aki azt mondta, hogy nincs baja. (tavasztól van egy zsírúj turbó a csomagtartómban, csak a biztonság kedvéért ) Ki van cserélve a kipufogó leömlő az E39 öntvényére, mert a lemez már szétment kétszer, nálam ez az egyik gyanusított, hogy a másféle hangot generálja. Egyszer balahallgatnék a motorodba!



Az enyém is huhogós volt eléggé. Fel lett újítva és visszajött a hang, de nem olyan erőteljesen. Hidegen lehet hallani, ha bemelegszik akkor szinte semmi.
Két ok lehet. Elferdül a tengelye a nagyhőterheléstől vagy maga a ház deformálódik el.
Honnam vetted a tubót és mennyi volt?


A Felcsikiéknél vettem, 260 körül volt bruttóban, tavaly február-március táján.




Nekem is ugyan ilyen gondom volt a Kocsimmal 530d vettem bele gyári turbot márka szervizben cseréltettem le és 2 nap után ugyan ugy ekezdett szolni mint a porszivo vissza mentem reklamáciora levették de semmit nem találtak ,telenn hangosabb de csak hidegen nyárom semmi