- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2005
Elküldve: 2010. február 19. péntek, 05:36
még 1dolog tud valaki e46-ba olcsón fényszóró mosót csak a teleszkópos rész kellene!
Elküldve: 2010. február 19. péntek, 05:36
Elküldve: 2010. február 19. péntek, 05:34
Elküldve: 2009. július 26. vasárnap, 20:52
jencispy írta:bmw320d4 írta:
Nekem nincs kapcsoló, én diaggal inicializálom ha kell....
Milyen diag cuccod van?
Érdekelne engem is ilyesmi...
Elküldve: 2009. július 26. vasárnap, 17:55
bmw320d4 írta:
Nekem nincs kapcsoló, én diaggal inicializálom ha kell....
Elküldve: 2009. július 26. vasárnap, 13:13
Zolee írta:jencispy írta:bmw320d4 írta:
A DSC-s verziónál nem kell külön modul, azt a DSC alapból tudja.
Kell szerezned egy schaltzentrumot amiben van RPA (RDC) gomb + kell 1 szál vezeték a DSC-ig, a többit már géppel kell, amit szakszervíz nem fog és nem is tud megcsinálni.
Beszerzés az ebay-en...
A DSC-s verziót miért nem rakják bele gyárilag, amelyikben nincs RDC(rádiós)?
Jogos a kérdés, a leírtak alapján érthetetlen miért nincs benne gyárilag!
De utánagondoltam, amit bmw320d4 írt. Sztem a felprogramozás kivételével könnyen meg lehet valósítani schaltzentrum nélkül is! Amennyiben az RPA (RDC) gomb 1 sima egyállású kapcsoló, aminek mindössze annyi a feladata h a valószínûleg a DSC-hez csatlakozó 1 szál vezetéken keresztül 'resetelje' v nyugtázza a mûszerfalon, az adott esetben megjelenõ keréknyomásvisszajelzõ lámpát!?
Jól gondolom? bmw320d4?
Elküldve: 2009. július 26. vasárnap, 11:15
jencispy írta:bmw320d4 írta:
A DSC-s verziónál nem kell külön modul, azt a DSC alapból tudja.
Kell szerezned egy schaltzentrumot amiben van RPA (RDC) gomb + kell 1 szál vezeték a DSC-ig, a többit már géppel kell, amit szakszervíz nem fog és nem is tud megcsinálni.
Beszerzés az ebay-en...
A DSC-s verziót miért nem rakják bele gyárilag, amelyikben nincs RDC(rádiós)?
Elküldve: 2009. július 26. vasárnap, 09:53
bmw320d4 írta:
A DSC-s verziónál nem kell külön modul, azt a DSC alapból tudja.
Kell szerezned egy schaltzentrumot amiben van RPA (RDC) gomb + kell 1 szál vezeték a DSC-ig, a többit már géppel kell, amit szakszervíz nem fog és nem is tud megcsinálni.
Beszerzés az ebay-en...
Elküldve: 2009. július 24. péntek, 22:50
bmw320d4 írta:Zolee írta:bmw320d4 írta:
Kétféle rendszer van, az egyik a jeladós-rádiós, a másik pedig a DSC-s.
Az elsõnél szenzorokat kell a kerekekbe építeni és a sárvédõkbe a vevõt+ a vezérlõegység.
A másodiknál csak be kell aktiválni a DSC-ben és a mûszerfalban. Így még inicialaizálni nem tudod a rendszert, ezért kell egy RPA-s schaltzentrum, és 1 szál vezeték.
Köszi bmw320d4!
A DSC-s verzió nem hangzik rosszúl! Az RPA alatt mit kell pontosan érteni? Jól gondolom h ez 1 modul, ami adott idõ alatt a kerekeken mért fordulatból és a megtett utból a DSC segítségével képez vmilyen viszonyszámot?! Esetleg beszerzési helyet és/vagy nagyságrendi árat tudsz mondani?
Elõre is kössz!
A DSC-s verziónál nem kell külön modul, azt a DSC alapból tudja.
Kell szerezned egy schaltzentrumot amiben van RPA (RDC) gomb + kell 1 szál vezeték a DSC-ig, a többit már géppel kell, amit szakszervíz nem fog és nem is tud megcsinálni.
Beszerzés az ebay-en...
Elküldve: 2009. július 24. péntek, 22:41
Zolee írta:bmw320d4 írta:
Kétféle rendszer van, az egyik a jeladós-rádiós, a másik pedig a DSC-s.
Az elsõnél szenzorokat kell a kerekekbe építeni és a sárvédõkbe a vevõt+ a vezérlõegység.
A másodiknál csak be kell aktiválni a DSC-ben és a mûszerfalban. Így még inicialaizálni nem tudod a rendszert, ezért kell egy RPA-s schaltzentrum, és 1 szál vezeték.
Köszi bmw320d4!
A DSC-s verzió nem hangzik rosszúl! Az RPA alatt mit kell pontosan érteni? Jól gondolom h ez 1 modul, ami adott idõ alatt a kerekeken mért fordulatból és a megtett utból a DSC segítségével képez vmilyen viszonyszámot?! Esetleg beszerzési helyet és/vagy nagyságrendi árat tudsz mondani?
Elõre is kössz!
Elküldve: 2009. július 24. péntek, 22:32
bmw320d4 írta:
Kétféle rendszer van, az egyik a jeladós-rádiós, a másik pedig a DSC-s.
Az elsõnél szenzorokat kell a kerekekbe építeni és a sárvédõkbe a vevõt+ a vezérlõegység.
A másodiknál csak be kell aktiválni a DSC-ben és a mûszerfalban. Így még inicialaizálni nem tudod a rendszert, ezért kell egy RPA-s schaltzentrum, és 1 szál vezeték.
Elküldve: 2009. július 24. péntek, 21:39
Zolee írta: Sziasztok!
Ugyan korábban már feltettem a kérdést egy másik topicban, de nem érkezett rá válasz -
Be lehet-e építeni az autóba utólagosan keréknyomásellenõrzõ rendszert?
Ha igen, mi kell hozzá, és kb. mennyibe fáj a dolog?
Elõre is köszi!
Elküldve: 2009. július 24. péntek, 18:07
Elküldve: 2009. június 17. szerda, 15:39
SoundkeY írta:gabesz82 írta: Sziasztok!
Még így a hozzászólás elején leszögezném, hogy még csak leendõ tulaj vagyok. A kiszemeltem egy 2002-es évjáratú 320D Touring. Érdeklõdnék, hogy vásárláskor mire figyeljek oda, esetleg milyen típushibái lehetnek az autónak? Köszönöm mindenkinek a válaszokat!
http://www.bmw3er.hu/modules.p...highlight=
Ezt a topikot olvasd el 2x es mindent fogsz tudni !
Elküldve: 2009. június 17. szerda, 15:36
gabesz82 írta: Sziasztok!
Még így a hozzászólás elején leszögezném, hogy még csak leendõ tulaj vagyok. A kiszemeltem egy 2002-es évjáratú 320D Touring. Érdeklõdnék, hogy vásárláskor mire figyeljek oda, esetleg milyen típushibái lehetnek az autónak? Köszönöm mindenkinek a válaszokat!
Elküldve: 2009. június 17. szerda, 15:31