Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. január 24. csütörtök, 17:35


Pl innen:

http://fulldiag.fw.hu/

Vagy az ebayen beírod a carsoft szót a keresõbe. Onnan hozva kb 100 euróból megvan. Ez olyan 26 ezer körül.

Beluga
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Beluga

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2008. január 24. csütörtök, 17:23


Honnan lehet ilyen Modic- et szervantani?

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. január 21. hétfő, 00:33




státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. január 20. vasárnap, 23:21


Én úgy tudom a modic maga az egy eszköz, egy diagnosztikai számítógép féleség. Fut rajta valami proggi, amivel ki lehet olvasni a hibakódot, meg a többi paramétert, illetve átírni amit át lehet a kocsi rendszerében. Ettõl még persze lehet , hogy a hibakód kiolvasásra van külön módszer is, ezt nem tudom.

státusz sempre

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2008. január 20. vasárnap, 19:52


Sziasztok!

Egy kis fogalomzavar lépett fel nálam amit szeretnék tisztázni .
A héten vinném az autót hibakód kiolvasásra és kicsit összezavarodtam, hogy ez maga a modic lenne? Arra rájöttem, hogy modicolni kell az autót ha vmi újat tesznek bele (pl: xenon). Ezáltal aki hibakódot olvas ki az modicolni is tud?
Párszor szó volt mostanában a porlasztócsúcsok kimérésérõl, azt is ezzel csinálják?

Bocs a hülye kérdésekért !

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2008. január 17. csütörtök, 19:52


peetie írta: Oki, levegõszûrõt aláírom, legyen gyári. Gázolajszûrõbõl nem is mernék utángyártottat venni, legyen az is gyári. Olajszûrõnél kb 1000 ft a különbség a gyári meg a nemgyári közt, szóval ez is lehet gyári. Marad a pollen amin spórolni lehet, de hogy érdemes e...


Látod! Szinte nincs is különbség az árban!
Pollenen? Hát tudod azt a levegõt szívod be... Én azon még kevésbé spórolnék

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz guesswho

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 221

Elküldve: 2008. január 17. csütörtök, 19:40


na, ha már megint a pollenszûrõ, senkinek nincs tapasztalata az aktívszenes kivitellel? mennyi idõ alatt telítõdik, és érzékelni-e különbséget a sima változathoz képest?


státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. január 17. csütörtök, 19:15


Oki, levegõszûrõt aláírom, legyen gyári. Gázolajszûrõbõl nem is mernék utángyártottat venni, legyen az is gyári. Olajszûrõnél kb 1000 ft a különbség a gyári meg a nemgyári közt, szóval ez is lehet gyári. Marad a pollen amin spórolni lehet, de hogy érdemes e...

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2008. január 17. csütörtök, 16:38


egy szar levegõ szûrõ az vagy túl sûrû mintázatú, vagy túl ritka. vagy beenged elegendõ levegõt, vagy túl sok port enged be. a másik meg, hogy mennyi idõ alatt telítõdik...

én gyárira szavazok, azt veszek.

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2008. január 16. szerda, 22:15


peetie írta: Szûrõkkel(olaj,levegõ,gázolaj) kapcsolatban lenne kérdésem: van különbség a gyári és az utángyártott közt? Pl légszûrõnél, gyárival jobban megy (vagy nem), ilyesmi.


Én egyszer utángyártott levegõszûrõt vettem, hosszabb út elõtt. Jót akartam a gépezetnek és magamnak. Amit rögtön észrevettem, hogy nem volt olyan rugalmas a gép, olyan nyúlós lett. Mikor hazaértem, visszaraktam a régi, koszos, de gyári szûrõt, teljesen megváltozott a gép. Azóta, szûrõben, fõleg levegõ, csak gyárit. Igaz 2-szer annyiba kerül mint a noname, de a fogyiban jelentkezik.

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. január 16. szerda, 22:13


Az olajszûrõ betétje számomra egy darab papírnak tûnt...persze mint laikus mondom ezt.

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2008. január 16. szerda, 20:40


peetie írta: Szûrõkkel(olaj,levegõ,gázolaj) kapcsolatban lenne kérdésem: van különbség a gyári és az utángyártott közt? Pl légszûrõnél, gyárival jobban megy (vagy nem), ilyesmi.


én gyárit használok, ha olcsóbbat akarsz venni, akkor se add mahle alá. egy szar légszûrõvel gondolom tudod mennyit ártasz a motornak. egy szar pollennel meg a tüdõdnek.
olajról ne is beszéljünk
szóvalszerintem nem éri meg olajcserénkénti három-négy ezer forintom spórolni.
de a mahle az minõségi abszolut!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz guesswho

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 221

Elküldve: 2008. január 16. szerda, 18:40


én is kérdeznék gyorsan egyet szûrõvel kapcsolatban: használ valaki aktívszenes pollenszûrõt? ha igen, akkor mit tapasztal, mennyi idõ telik el a "telítõdésig", és érezni-e valami különbséget a sima szûrõhöz képest (kevesebb bûz jön be, ilyesmi)?

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. január 16. szerda, 18:16


Szûrõkkel(olaj,levegõ,gázolaj) kapcsolatban lenne kérdésem: van különbség a gyári és az utángyártott közt? Pl légszûrõnél, gyárival jobban megy (vagy nem), ilyesmi.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. január 10. csütörtök, 13:07


Grat a bömbihez
A fogyasztásokról itt találsz:

http://www.bmwe46.hu/modules.p...gyaszt%E1s

Kartergázszûrõrõl pedig itt találsz árakat:

http://www.bmwonline.hu/katalo...lkatreszek