státusz bmwe46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2008. június 11. szerda, 10:23


Tano írta: Azt elég rosszu tetted, ha üresben gurutál. Sokkal akalmasabb a motorfék használata, és akkor még kevesebb lett volna a fogyid.


Nem km-eket gurultam üresben, csak 1-1 nagyobb lejtõnél. Pl. Mo-n M3 autópálya mogyoródi JET kútnál. Többnyire tempomattal tartottam a sebességet. Miért baj egyébként az üresben gurulás?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. június 11. szerda, 05:37


Azt elég rosszu tetted, ha üresben gurutál. Sokkal akalmasabb a motorfék használata, és akkor még kevesebb lett volna a fogyid.

státusz bmwe46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2008. június 11. szerda, 00:48


2004-es 330d Limo, pár éve az olasz Alpokból lefele jövet. Sokat lehetett gurulni üresben



státusz Gomb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2008. június 07. szombat, 21:45


Szerintem nem!

A tuningbox akkor is rossz, amikor Te azt hiszed jó.

A chiptuningot vagy megcsinálják jól, vagy nem. Olyan emberhez kell vinni, aki ért hozzá.



BarG írta:
Gomb írta: Szerintem neked csak rossz chiptuningod volt ls tuningboxod, amivel nem volt hibajelenséged.

De ettõl még a tuninbox egy gagyi népbutítás. Ez tény!

Nekem is volt rossz chiptuningom és jó is. De tuningboxom sosem lesz.
Én neked sem lenne, ha lenne némi szakmai rálátásod. Ezt most tényleg nem cinikusan, vagy bántóan írom, csak tudom, hogyan történik egy progizás.

peace


No, az elõbb pont errõl írtam.....


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. június 05. csütörtök, 22:03


Gomb írta: Szerintem neked csak rossz chiptuningod volt ls tuningboxod, amivel nem volt hibajelenséged.

De ettõl még a tuninbox egy gagyi népbutítás. Ez tény!

Nekem is volt rossz chiptuningom és jó is. De tuningboxom sosem lesz.
Én neked sem lenne, ha lenne némi szakmai rálátásod. Ezt most tényleg nem cinikusan, vagy bántóan írom, csak tudom, hogyan történik egy progizás.

peace


No, az elõbb pont errõl írtam.....

státusz Gomb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2008. június 05. csütörtök, 21:56


Szerintem neked csak rossz chiptuningod volt ls tuningboxod, amivel nem volt hibajelenséged.

De ettõl még a tuninbox egy gagyi népbutítás. Ez tény!

Nekem is volt rossz chiptuningom és jó is. De tuningboxom sosem lesz.
Én neked sem lenne, ha lenne némi szakmai rálátásod. Ezt most tényleg nem cinikusan, vagy bántóan írom, csak tudom, hogyan történik egy progizás.

peace

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. június 05. csütörtök, 19:03


Miért itt az üzemanyag fogyasztásnál megy ez a rögeszmecsere? Erre van szaktopik is.

Már leírtam a véleményem, itt csak annyit, hogy volt már elb@szott csiptuningom, amikor megfogadtam, hogy soha-többé, (nem BMW) meg volt jó tuningboxom. Nem ez a lényeg, hanem hogy aki csinálta, ért-e hozzá. Aki általánosít, az nagy valószínûséggel téved.

Amúgy minden C-típus a saját lovát dícséri. Meg húsz évvel ezelõtti véleményeket ma megmosolyogtató hangoztatni.
üdv

ja, hogy ide illõt is írjak, a tuningboxxal ugyanúgy fogyira gyúrva 0,5 lityivel fogyasztottam többet, bármit is csináltam. DE A COMPU TÉNYLEG KEVESEBBET MUTATOTT. És a kútnál kiderült az igazság.


Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. június 05. csütörtök, 17:02


daidka írta:
Gomb írta:
daidka írta: Sziasztok!

Kapcsolható chiptuningról van valakinek valami megbízható információja?
köszi!


Van:

Nagy ívben elkerülendõ sufnituning!

http://www.autochip.hu/index.p...stuningbox


Ezt olvastam én is. Nem a tuningboxra gondolok. Hallottam olyat, hogy rendes normális chip tuning csak lehet kapcsolni, hogy az optimalizált programmal fusson a motor vagy a gyárival. Lehet én vagyok vaksi de errõl infót nem találtam ezen az oldalon.


Van olyan, bár manapság nem jellemzõ, mivel már nem szedik szét a computereket....
régen a chip forraszgatós korszakban voltak olyan foglalatok amibe két epromot kellett betenni és tudtál váltani a kettõ között....

Egyébként tuningboxok is lehetnek jók fõleg amik több paramétert vizsgálnak nem csak 1 et módosítanak.....de elegánsabb megoldás átírni a vezérlõben...

daidka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz daidka

BMWfanatic

Elismertség: 1% (11 pont) | Hozzászólások: 637

Elküldve: 2008. június 05. csütörtök, 12:15


Gomb írta:
daidka írta: Sziasztok!

Kapcsolható chiptuningról van valakinek valami megbízható információja?
köszi!


Van:

Nagy ívben elkerülendõ sufnituning!

http://www.autochip.hu/index.p...stuningbox


Ezt olvastam én is. Nem a tuningboxra gondolok. Hallottam olyat, hogy rendes normális chip tuning csak lehet kapcsolni, hogy az optimalizált programmal fusson a motor vagy a gyárival. Lehet én vagyok vaksi de errõl infót nem találtam ezen az oldalon.

státusz Gomb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2008. június 05. csütörtök, 12:06


0-100 adat az pont semmire nem jó.
Nem igazán tudsz semmire következtetni belõle. Max közelítõ adatra jó.

Lehet gyorsabb egy autó, ami 6 alatt van 100-on, mint egy auto, ami 5, vagy 5.5. Ezt befolyásolja a rajtkészsége és a 100-as sebességig szükséges váltások száma.


Ami tény, hogy egy azonos súlyú és Lóerõs dízel és benzines közül a dízel lesz gyorsabb a teljesítmény karakterisztikája miatt, ami egyre nagyobb sebességnél egyre nagyobb elõnyt jelent.

De nem akarok OFF lenni, befejeztem!


csu2 írta: Szépen ide is begyûrûzik a dizel vs benzin vita...

Abban nincs vita, hogy 80-120 dizel jobb. Havernek 2004-es 530d-jével próbálgattuk ezt a dolgot anno. 0-100 kikap a D., olyan 160-ig kicsit jobb, felette megintcsak kikap. Egyben 0-200-ig szintén kikap. Pedig az enyém automata. (02 30ci)
Megnéztem a videót, ez csippelt D? Valaki dobott már föl 30d csipes gyorsulást (talán Attila nickkel), igaz az 0-100 volt, valam 5.5 - 6 mp ha jól emlékszem. Az stock 330i/530i 6.2-6.3 manuallal.


státusz Gomb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2008. június 05. csütörtök, 11:52


daidka írta: Sziasztok!

Kapcsolható chiptuningról van valakinek valami megbízható információja?
köszi!


Van:

Nagy ívben elkerülendõ sufnituning!

http://www.autochip.hu/index.p...stuningbox

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2008. június 05. csütörtök, 11:45


Szépen ide is begyûrûzik a dizel vs benzin vita...

Abban nincs vita, hogy 80-120 dizel jobb. Havernek 2004-es 530d-jével próbálgattuk ezt a dolgot anno. 0-100 kikap a D., olyan 160-ig kicsit jobb, felette megintcsak kikap. Egyben 0-200-ig szintén kikap. Pedig az enyém automata. (02 30ci)
Megnéztem a videót, ez csippelt D? Valaki dobott már föl 30d csipes gyorsulást (talán Attila nickkel), igaz az 0-100 volt, valam 5.5 - 6 mp ha jól emlékszem. Az stock 330i/530i 6.2-6.3 manuallal.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2008. június 05. csütörtök, 11:42


...szerintem ezek a kapcsolható chip izémizék a sufnituning legalját képezik, mondja ezt persze az, akinek box van az autójában, de ez ac-schnitzer, mást nem is mertem volna belerakni.

petike

daidka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz daidka

BMWfanatic

Elismertség: 1% (11 pont) | Hozzászólások: 637

Elküldve: 2008. június 05. csütörtök, 11:28


Sziasztok!

Kapcsolható chiptuningról van valakinek valami megbízható információja?
köszi!

státusz Gomb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2008. június 05. csütörtök, 11:19


Ime: http://videa.hu/videok/jarmuve...Pomzf1oqgU

Boccs a minõségért...