csuma14
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz csuma14

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. május 21. kedd, 17:22


ZoleeSRB írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
Arniboom írta: Segítségeteket kérném! E36 318tds 1998 évjáratú gépjárműről van szó!
2005-öt óta van nálam az autó!
Hibák:
1. Az autó lényegesen lomha lett, 140-a vége! 1es 2es sebességfokozatban is alig húz!Kiment az erő a kocsiból. Amikor lepadlózom nagyon lomha lesz, de ha fokozatosan óvatosan nyomom a gázt akkor gyorsul,de mégsem az igazi, 3500 fordulatszám fölé is alig akar menni!
Mi lehet a baja? Légtömegmérőre, adagolóra gondolok de ki tudja mi lehet a hibája, meg a fogyasztása is minimálisan megnőtt!

2.Tankjával van valami baj, ha negyed alá megy a tank nem mindig indul be, menet közben akár le is áll a motor, nem akarja felszívni az üzemanyagot( a tank két részből áll?)

Kérlek segítsetek mert hülye vagyok hozzá!!!!!!!!!!!!!!


első körben üzemanyagszűrő, aztán pumpa. tipikus jele, ha nem indul be, a pumpa nem képes elég nyomáson nyomni. valószínű ezért nem is megy.


Ha negyed tanknál gondjaid vannak adagolónál keresd a hibát! bár a lomhaságokt sok minden okozhatja..turbó köröd nem lyukas??stb..



Jeladós porlasztócsúcsot nézesd meg,habár azt kijelzi hibának a műszerfalon.


Nekem is volt ilyen hogy negyed tank alatt nem indult rendesen. Elromplott a tankban az ac pumpa es ha negyed alatt van a tank akkor nem tud eleg uzemanyag maradni a rendszerben hogy a tankbol magatol felszivja a motor.
Hogy mitol nem megy azt nem tudom lehet hogy el is van dugulva a pumpanal a szuro.



zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. május 21. kedd, 15:17


Sziasztok!
1 hónapja volt turbócsere,most jól megy az autó amíg felmelegszik.
Melegen is jól megy ha elrúgom neki kb. 5 mp-ig,de akkor sem max. erővel.
Mielőtt turbócsere volt az előtt sem ment az autó,de ott le volt ragadva,meg minden baja,volt úgyhogy az azért.
Most olyan mintha elfogyna az anyag,megakarom majd nézni INPA-val csak kell még hozzá a kábel meg egy kis tanulás a kezeléséből!
Szerintetek ez mi lehet,kijelzi az INPA?

Párszor már megkérdeztem,megnéztem a dolgokat amit mondtak,de nem az

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. május 21. kedd, 15:21

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. május 21. kedd, 14:01


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
Arniboom írta: Segítségeteket kérném! E36 318tds 1998 évjáratú gépjárműről van szó!
2005-öt óta van nálam az autó!
Hibák:
1. Az autó lényegesen lomha lett, 140-a vége! 1es 2es sebességfokozatban is alig húz!Kiment az erő a kocsiból. Amikor lepadlózom nagyon lomha lesz, de ha fokozatosan óvatosan nyomom a gázt akkor gyorsul,de mégsem az igazi, 3500 fordulatszám fölé is alig akar menni!
Mi lehet a baja? Légtömegmérőre, adagolóra gondolok de ki tudja mi lehet a hibája, meg a fogyasztása is minimálisan megnőtt!

2.Tankjával van valami baj, ha negyed alá megy a tank nem mindig indul be, menet közben akár le is áll a motor, nem akarja felszívni az üzemanyagot( a tank két részből áll?)

Kérlek segítsetek mert hülye vagyok hozzá!!!!!!!!!!!!!!


első körben üzemanyagszűrő, aztán pumpa. tipikus jele, ha nem indul be, a pumpa nem képes elég nyomáson nyomni. valószínű ezért nem is megy.


Ha negyed tanknál gondjaid vannak adagolónál keresd a hibát! bár a lomhaságokt sok minden okozhatja..turbó köröd nem lyukas??stb..



Jeladós porlasztócsúcsot nézesd meg,habár azt kijelzi hibának a műszerfalon.


enzoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 1997

státusz enzoo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. május 21. kedd, 13:31


Hasonló problémám van. e36 318i.. 160-ig gyönyörűen megy. Nem mintha sokat akarnék száguldozni, de zavar, h nem tudja a motor ,amit. Befecskendezésre gyanakszom. Szerintetek? Kösz!

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2013. április 10. szerda, 23:44


Sziasztok

Keresek egy olyan embert akinek van 4db e46 M3-as 17"-os felnije Doppelspeiche 68-as típus és a 7,5"-os-ból és lenne kedve 2db-ot elcserélni 8,5"-os ra. Így neki is és nekem is lenne 2db 7,5"-os az első tengelyre való méret és 2db 8,5"-os hátsó tengelyre való felnigarnitúrája
Sejtem ,hogy ennek kicsi az esélye ,de egy próbát megér!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. április 10. szerda, 22:25


YELLOW írta:
Arniboom írta: Segítségeteket kérném! E36 318tds 1998 évjáratú gépjárműről van szó!
2005-öt óta van nálam az autó!
Hibák:
1. Az autó lényegesen lomha lett, 140-a vége! 1es 2es sebességfokozatban is alig húz!Kiment az erő a kocsiból. Amikor lepadlózom nagyon lomha lesz, de ha fokozatosan óvatosan nyomom a gázt akkor gyorsul,de mégsem az igazi, 3500 fordulatszám fölé is alig akar menni!
Mi lehet a baja? Légtömegmérőre, adagolóra gondolok de ki tudja mi lehet a hibája, meg a fogyasztása is minimálisan megnőtt!

2.Tankjával van valami baj, ha negyed alá megy a tank nem mindig indul be, menet közben akár le is áll a motor, nem akarja felszívni az üzemanyagot( a tank két részből áll?)

Kérlek segítsetek mert hülye vagyok hozzá!!!!!!!!!!!!!!


első körben üzemanyagszűrő, aztán pumpa. tipikus jele, ha nem indul be, a pumpa nem képes elég nyomáson nyomni. valószínű ezért nem is megy.


Ha negyed tanknál gondjaid vannak adagolónál keresd a hibát! bár a lomhaságokt sok minden okozhatja..turbó köröd nem lyukas??stb..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. április 10. szerda, 20:52


Arniboom írta: Segítségeteket kérném! E36 318tds 1998 évjáratú gépjárműről van szó!
2005-öt óta van nálam az autó!
Hibák:
1. Az autó lényegesen lomha lett, 140-a vége! 1es 2es sebességfokozatban is alig húz!Kiment az erő a kocsiból. Amikor lepadlózom nagyon lomha lesz, de ha fokozatosan óvatosan nyomom a gázt akkor gyorsul,de mégsem az igazi, 3500 fordulatszám fölé is alig akar menni!
Mi lehet a baja? Légtömegmérőre, adagolóra gondolok de ki tudja mi lehet a hibája, meg a fogyasztása is minimálisan megnőtt!

2.Tankjával van valami baj, ha negyed alá megy a tank nem mindig indul be, menet közben akár le is áll a motor, nem akarja felszívni az üzemanyagot( a tank két részből áll?)

Kérlek segítsetek mert hülye vagyok hozzá!!!!!!!!!!!!!!


első körben üzemanyagszűrő, aztán pumpa. tipikus jele, ha nem indul be, a pumpa nem képes elég nyomáson nyomni. valószínű ezért nem is megy.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz Arniboom

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. április 10. szerda, 20:47


Segítségeteket kérném! E36 318tds 1998 évjáratú gépjárműről van szó!
2005-öt óta van nálam az autó!
Hibák:
1. Az autó lényegesen lomha lett, 140-a vége! 1es 2es sebességfokozatban is alig húz!Kiment az erő a kocsiból. Amikor lepadlózom nagyon lomha lesz, de ha fokozatosan óvatosan nyomom a gázt akkor gyorsul,de mégsem az igazi, 3500 fordulatszám fölé is alig akar menni!
Mi lehet a baja? Légtömegmérőre, adagolóra gondolok de ki tudja mi lehet a hibája, meg a fogyasztása is minimálisan megnőtt!

2.Tankjával van valami baj, ha negyed alá megy a tank nem mindig indul be, menet közben akár le is áll a motor, nem akarja felszívni az üzemanyagot( a tank két részből áll?)

Kérlek segítsetek mert hülye vagyok hozzá!!!!!!!!!!!!!!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. január 24. csütörtök, 20:51


Olyan nagy segítséget szeretnék!Szóval zalában van valaki,aki fel tudná telepíteni a gépemre az INPA-t??Kifizetem természetesen!

Lehet szomszédos megyékből is,vas,veszprém,somogy!Elmegyek,ha nincs a világvégén

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 25. péntek, 11:58

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. január 24. csütörtök, 20:01


zsolte36 írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zsolte36 írta: Sziasztok!
a segítségeteket szeretném kérni most vettem egy e36 320i 94-es évjáratú bömbölőt és néha olyan dolgot csinál hogy leakarom állitani,és mindent levesz meg megszakit áramot csak éppen a motor nem áll le,és ezt néha csinállja. Mi lehet ennek az oka?


én azt mondanám a gyújtáskapcsolón belül van valami... vagy esetleg egy valami relé össze van koxolódva és nem szakít meg rögtön. mostanában vetted az autót?


Nekem anno az e-34 525i csinált ilyet,komplett gyújtás kapcsoló volt rá a megoldás..........sőt a végén még olyat is csinált,hogy levettem a gyújtást és a műszerfalvilágítás és az összes kontrol lámpa égett!


Köszi az ötleteket,körülnézem a reléit h melyiknek lehet köze ehhez,vagy ha az nem akkor gyujtáskapcsoló Amúgymost vettem 2hete az autót YELLOW!


akár privátban írd már el ilyen színű és esetleg a rendszám elejét. ha I betűvel kezdődik, akkor lehet tudok róla beszélni. emiatt kérdeztem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1994

státusz zsolte36

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. január 24. csütörtök, 17:31


zoliika írta:
YELLOW írta:
zsolte36 írta: Sziasztok!
a segítségeteket szeretném kérni most vettem egy e36 320i 94-es évjáratú bömbölőt és néha olyan dolgot csinál hogy leakarom állitani,és mindent levesz meg megszakit áramot csak éppen a motor nem áll le,és ezt néha csinállja. Mi lehet ennek az oka?


én azt mondanám a gyújtáskapcsolón belül van valami... vagy esetleg egy valami relé össze van koxolódva és nem szakít meg rögtön. mostanában vetted az autót?


Nekem anno az e-34 525i csinált ilyet,komplett gyújtás kapcsoló volt rá a megoldás..........sőt a végén még olyat is csinált,hogy levettem a gyújtást és a műszerfalvilágítás és az összes kontrol lámpa égett!


Köszi az ötleteket,körülnézem a reléit h melyiknek lehet köze ehhez,vagy ha az nem akkor gyujtáskapcsoló Amúgymost vettem 2hete az autót YELLOW!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. január 24. csütörtök, 05:30


pakobo írta: Sziasztok!
A következő lenne a problémám: Vettünk egy 97-es 316-os coupe bmwt amikor elhoztuk tökéletesen járt a motorja, majd azt vettük észre hogy először gázadásnál szakaszosan húzott (eleinte csak minimálisan érezhető módon), majd később már az alapjárat is le-le esett, majd végül nem is jár csak fél percet és leáll, nem húz, és a fogyasztásmérő kiakad (teljesen eltűnik a mutató). Ha lehúzzuk a légtömegmérő csatlakozóját akkor megint szépen jár, ezért lecseréltük a légtömegmérőt egy másikra hátha az a baja, de a helyzet hasonló... A másik légtömegmérő is rossz lenne, vagy más lehet a hiba forrása?
Előre is köszönöm a válaszokat!


mindenképp egy működő autóból valóó légtömegmérőt kellene kipróbálni, nem oylat ami a sufniban porosodott, mert lehet az sem jó. ha légtömegmérő nélkül nincs gond, akkor kb 98% hogy az a szar.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz pakobo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. január 24. csütörtök, 00:54


Sziasztok!
A következő lenne a problémám: Vettünk egy 97-es 316-os coupe bmwt amikor elhoztuk tökéletesen járt a motorja, majd azt vettük észre hogy először gázadásnál szakaszosan húzott (eleinte csak minimálisan érezhető módon), majd később már az alapjárat is le-le esett, majd végül nem is jár csak fél percet és leáll, nem húz, és a fogyasztásmérő kiakad (teljesen eltűnik a mutató). Ha lehúzzuk a légtömegmérő csatlakozóját akkor megint szépen jár, ezért lecseréltük a légtömegmérőt egy másikra hátha az a baja, de a helyzet hasonló... A másik légtömegmérő is rossz lenne, vagy más lehet a hiba forrása?
Előre is köszönöm a válaszokat!

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. január 23. szerda, 21:56


YELLOW írta:
zsolte36 írta: Sziasztok!
a segítségeteket szeretném kérni most vettem egy e36 320i 94-es évjáratú bömbölőt és néha olyan dolgot csinál hogy leakarom állitani,és mindent levesz meg megszakit áramot csak éppen a motor nem áll le,és ezt néha csinállja. Mi lehet ennek az oka?


én azt mondanám a gyújtáskapcsolón belül van valami... vagy esetleg egy valami relé össze van koxolódva és nem szakít meg rögtön. mostanában vetted az autót?


Nekem anno az e-34 525i csinált ilyet,komplett gyújtás kapcsoló volt rá a megoldás..........sőt a végén még olyat is csinált,hogy levettem a gyújtást és a műszerfalvilágítás és az összes kontrol lámpa égett!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. január 23. szerda, 20:52


zsolte36 írta: Sziasztok!
a segítségeteket szeretném kérni most vettem egy e36 320i 94-es évjáratú bömbölőt és néha olyan dolgot csinál hogy leakarom állitani,és mindent levesz meg megszakit áramot csak éppen a motor nem áll le,és ezt néha csinállja. Mi lehet ennek az oka?


én azt mondanám a gyújtáskapcsolón belül van valami... vagy esetleg egy valami relé össze van koxolódva és nem szakít meg rögtön. mostanában vetted az autót?