bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 19:06


Nem lehet ilyen még légtömegmérõ nélkül se.
Én egy diagnosztikát javaslok, abból azonnal kiderül a probléma, de már a hibatárolóban is ott van az ilyen hiba oka.

InsectKiller írta: Légtömegmérõ csinálhatja azt, hogy az autó nehezen indul, teker 1 csomót és utána alig akar menni. De ha újra indítozók akkor meg semmi gond...?!
Sztetek?

YELLOW írta: nekem ez azt sugallja, hogy légtömegmérõ!

jrtom írta: Szeva mindenkinek!

Van egy 320i-m M54-es mocival és az lenne a bajság vele, hogy hidegen, mondjuk napi elsõ indításnál szarul indul. Ez alatt azt értem, hogy elindul de mindha nem menne vagy 3 henger a 6-ból és legtöbbször le is áll a moci, de viszont második indításra pöccre indul, ha garázsban áll, de ha viszont kint indítom amikor alig van pár fok akkor talán harmadszorra indul el. Amire eddig gyanakodtam, hogy az Ac-pumpa elengedi a nyomást és ennek kiküszöbölésére be is raktam egy nyomástartó szelepet közvetlenül a pumpához, de nem hozott eredményt,Sajnos.
Nem lehet valami hõfok érzékelõ bajság, mert hidegben szarabb a helyzet??? Ha valaki találkozott már ilyennel segíthetne, vagy várom az ötleteket. Elõre is köszi segítségeket!


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 18:54


Légtömegmérõ csinálhatja azt, hogy az autó nehezen indul, teker 1 csomót és utána alig akar menni. De ha újra indítozók akkor meg semmi gond...?!
Sztetek?

YELLOW írta: nekem ez azt sugallja, hogy légtömegmérõ!

jrtom írta: Szeva mindenkinek!

Van egy 320i-m M54-es mocival és az lenne a bajság vele, hogy hidegen, mondjuk napi elsõ indításnál szarul indul. Ez alatt azt értem, hogy elindul de mindha nem menne vagy 3 henger a 6-ból és legtöbbször le is áll a moci, de viszont második indításra pöccre indul, ha garázsban áll, de ha viszont kint indítom amikor alig van pár fok akkor talán harmadszorra indul el. Amire eddig gyanakodtam, hogy az Ac-pumpa elengedi a nyomást és ennek kiküszöbölésére be is raktam egy nyomástartó szelepet közvetlenül a pumpához, de nem hozott eredményt,Sajnos.
Nem lehet valami hõfok érzékelõ bajság, mert hidegben szarabb a helyzet??? Ha valaki találkozott már ilyennel segíthetne, vagy várom az ötleteket. Elõre is köszi segítségeket!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 18:51


nekem ez azt sugallja, hogy légtömegmérõ!

jrtom írta: Szeva mindenkinek!

Van egy 320i-m M54-es mocival és az lenne a bajság vele, hogy hidegen, mondjuk napi elsõ indításnál szarul indul. Ez alatt azt értem, hogy elindul de mindha nem menne vagy 3 henger a 6-ból és legtöbbször le is áll a moci, de viszont második indításra pöccre indul, ha garázsban áll, de ha viszont kint indítom amikor alig van pár fok akkor talán harmadszorra indul el. Amire eddig gyanakodtam, hogy az Ac-pumpa elengedi a nyomást és ennek kiküszöbölésére be is raktam egy nyomástartó szelepet közvetlenül a pumpához, de nem hozott eredményt,Sajnos.
Nem lehet valami hõfok érzékelõ bajság, mert hidegben szarabb a helyzet??? Ha valaki találkozott már ilyennel segíthetne, vagy várom az ötleteket. Elõre is köszi segítségeket!


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 18:49


Szeva mindenkinek!

Van egy 320i-m M54-es mocival és az lenne a bajság vele, hogy hidegen, mondjuk napi elsõ indításnál szarul indul. Ez alatt azt értem, hogy elindul de mindha nem menne vagy 3 henger a 6-ból és legtöbbször le is áll a moci, de viszont második indításra pöccre indul, ha garázsban áll, de ha viszont kint indítom amikor alig van pár fok akkor talán harmadszorra indul el. Amire eddig gyanakodtam, hogy az Ac-pumpa elengedi a nyomást és ennek kiküszöbölésére be is raktam egy nyomástartó szelepet közvetlenül a pumpához, de nem hozott eredményt,Sajnos.
Nem lehet valami hõfok érzékelõ bajság, mert hidegben szarabb a helyzet??? Ha valaki találkozott már ilyennel segíthetne, vagy várom az ötleteket. Elõre is köszi segítségeket!

státusz Viktor84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2009. október 29. csütörtök, 06:31


YELLOW írta: én OFF injektoros autóból kiindulva (Kadett) azt mondom, hogy injektorok a rosszak, vagy a gyújtás/gyújtáselosztó
azt, hogy mitõl lövi ki az injektort, azt nem igazán értem hát nincs belecsavarozva?

Viktor84 írta: Üdv mindenkinek!

Van egy e21 318-as autóm, eddig nem volt vele soha probléma, de az elmúlt 4 napban a következõ dolgokat csinálja, indításnál szabályosan kilövi az injektorokat, miután szépen visszadugdosom indul(t), aztán jött a köv probléma egyszerûen rángat, ha nagyobb gázt adok akkor nem is megy sehova, és 2 napja nem is indul csak x-dik indításra, akkor is úgy h nagy gázzal és mintha egyszerûen kidugulna, beáll az alapjárat és kész... nem nagyon értek hozzá, cseéltem már rajta alsó kuplung munkahengert, de ezzel most tanácstalan vok! Köszi a segítséget!




De igen be van csavarozva egy ilyen gumi tömítésbe, de azzal együtt lövi ki...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. október 28. szerda, 11:52


én OFF injektoros autóból kiindulva (Kadett) azt mondom, hogy injektorok a rosszak, vagy a gyújtás/gyújtáselosztó
azt, hogy mitõl lövi ki az injektort, azt nem igazán értem hát nincs belecsavarozva?

Viktor84 írta: Üdv mindenkinek!

Van egy e21 318-as autóm, eddig nem volt vele soha probléma, de az elmúlt 4 napban a következõ dolgokat csinálja, indításnál szabályosan kilövi az injektorokat, miután szépen visszadugdosom indul(t), aztán jött a köv probléma egyszerûen rángat, ha nagyobb gázt adok akkor nem is megy sehova, és 2 napja nem is indul csak x-dik indításra, akkor is úgy h nagy gázzal és mintha egyszerûen kidugulna, beáll az alapjárat és kész... nem nagyon értek hozzá, cseéltem már rajta alsó kuplung munkahengert, de ezzel most tanácstalan vok! Köszi a segítséget!


státusz Viktor84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2009. október 28. szerda, 11:49


Üdv mindenkinek!

Van egy e21 318-as autóm, eddig nem volt vele soha probléma, de az elmúlt 4 napban a következõ dolgokat csinálja, indításnál szabályosan kilövi az injektorokat, miután szépen visszadugdosom indul(t), aztán jött a köv probléma egyszerûen rángat, ha nagyobb gázt adok akkor nem is megy sehova, és 2 napja nem is indul csak x-dik indításra, akkor is úgy h nagy gázzal és mintha egyszerûen kidugulna, beáll az alapjárat és kész... nem nagyon értek hozzá, cseéltem már rajta alsó kuplung munkahengert, de ezzel most tanácstalan vok! Köszi a segítséget!


szigiimi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szigiimi

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 192

Elküldve: 2009. október 03. szombat, 13:37


Köszi a segítséget, sikerült.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. október 02. péntek, 21:29


nézzed csak mit leltem:

http://e90.wetpaint.com/page/BC+hidden+menus

szigiimi írta: Sziasztok. Tudja valaki, hogy E91-ben hogyan kell nullázni az olajcserét?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. október 02. péntek, 21:18


valamelyik topicba be lett linjkelve egy jó oldal, de sajna 15 perc keresés után se találom, pedig még én is elolvastam

szigiimi írta: Sziasztok. Tudja valaki, hogy E91-ben hogyan kell nullázni az olajcserét?


Balu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Balu

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 124

Elküldve: 2009. október 02. péntek, 21:15


szigiimi írta: Sziasztok. Tudja valaki, hogy E91-ben hogyan kell nullázni az olajcserét?


Igaz,angol,de ha jól "sejtem" ,itt arról van szó:


YouTube videó

https://wiki.bentleypublishers...+resetting

szigiimi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szigiimi

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 192

Elküldve: 2009. október 02. péntek, 20:52


Sziasztok. Tudja valaki, hogy E91-ben hogyan kell nullázni az olajcserét?

státusz gabedavid

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2009. szeptember 23. szerda, 20:15


elõször is köszi a segitségeteket. Megvan a hiba! leírom hátha ezzel segítek valakin.: 320d 2000-es. ez volt a baj: nagygáz, turbó kinyit, elindul az auto de 2300-2500as fordulaton egyszerûen elment a turbo nyomás és az auto megtorpant. szerelõ tippek: turbót vezérlõ szelep. Tipp 2: vákumcsõ repedt...tipp 3 turbó annyi. nem ! a légmennyiség mérõ volt a hibás. árak b árdi: kínai 28.000, német valami 45.000, bosch 102.000... azért a nagy külömbség, mert a bosch háza néz ugy ki mint a gyári ( ami egybként is bosch) szval kínai megvesz ( mert csak a szenzor kell), a szenzort két csavar fogja a házhoz, szenzor ki, a gyári bosch házba be...kész.

remélem valakin segítettem.
üdv
David

szigiimi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szigiimi

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 192

Elküldve: 2009. szeptember 22. kedd, 20:53


guesswho írta:
szigiimi írta: A gyári sárga égõket cseréltem ki fehérre.


szia! nagy kérés volna, hogy csinálja róla egy két fényképet, nappal is, meg este is? én is gondolkodom már egy ideje.. a fényereje milyen lett, erõsebb? szépen terül a fény az angyalszemben, nincs "foltos" hatása? esetleg be tudnád linkelni, hogy milyet vettél bele?

ksözi elõre is!

Persze. Hétvégén csinálok képeket és felrakom. Nagyon szépen világít. Én minden ilyesmi cuccot a www.martincar.hu ról rendelem. Beszerelni nem egyszerü, de sokkal szebb mint a gyári sárgás, fõleg a xenon mellett.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz guesswho

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 221

Elküldve: 2009. szeptember 22. kedd, 10:04


szigiimi írta: A gyári sárga égõket cseréltem ki fehérre.


szia! nagy kérés volna, hogy csinálja róla egy két fényképet, nappal is, meg este is? én is gondolkodom már egy ideje.. a fényereje milyen lett, erõsebb? szépen terül a fény az angyalszemben, nincs "foltos" hatása? esetleg be tudnád linkelni, hogy milyet vettél bele?

ksözi elõre is!