bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 22:26


jrtom írta: Gyári BMW géppel ( GT1) van kiolvasva mindig a kocsi és nincs hiba.
vez. tengely jeladó is kilõve mert akkor nem is röffenik a kocsi ha szar.
Ne nagyon keverjük be a DIESEL bömbiket ide mert ott tök más dolgokon alapulnak a dolgok.


A dieselnél se totál szar a jeladó, csak a jelalak és a jelerõsség szar, ezért indul nehezen, de bocsi, hogy idekevertem.....
Gondolom csináltak a GT-vel egy kurztesztet, 'oszt jónapot'.

státusz Viktor84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 22:08


Nah problémám megoldva, sajna az injektor az ??? marad, de a többi hiba az olajszûrõ totál eldugulás miatt volt... új szûrõ+olajcsere és kész... Azért köszi az ötletet!

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 21:10


Gyári BMW géppel ( GT1) van kiolvasva mindig a kocsi és nincs hiba.
vez. tengely jeladó is kilõve mert akkor nem is röffenik a kocsi ha szar.
Ne nagyon keverjük be a DIESEL bömbiket ide mert ott tök más dolgokon alapulnak a dolgok.

szigiimi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szigiimi

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 192

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 21:09


Segítsen valaki. Még mindig vízhõfokkal szenvedek. E91-ben nincs mûszer, és szerintem nem melegszik rendesen a motor. Tudja valaki hogy lehet megnézni a hõfokot?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 20:42


Megeshet, vagy pl kontakthiba a csatinál, mint az M47N -M57 motorok rail szenzorjánál.
Próbálj kölcsönkérni egy szenzort.
Milyen hibát írt be?

InsectKiller írta: Na ez a vezérmûtengely jeladó ez 1 érdekes dolog, mert szinte az elsõk között volt azok között a dolgok között amiket kicseréltünk a kocsi megvétele után. Meg jó csomó jeladó volt benne cserélve....
De a gép kiírta a héten...De mondom az volt cserélve...Pedig ott van jött a válasz. Hát nem tom, akkor szar volna gyárilag v lehúzodott v mi?

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Köszi az ötleteket, jó sokan reagáltatok rá
Naszóval diagnosztika az szinte minden héten volt és egy deka hiba sincs a kocsiban, sajnos! A légtömegmérõ is volt már terítéken, akkor simán lehúztam és másnap reggel láss csodát ugyan olyan szarul indult. Szóval szerintem kilõve az is mert amikor levan húzva akkor a DME beáll egy közép értékre és azon üzemel. Gyertya cserére rákéne szánnom magam, hátha segít. Trafó meg azért nem mert általába melegen adják meg magukat és azzal nincs gond mert simán jár a moci húz rendesen.
Szóval passz! Én gyanakszok még mindig egy hõfok jeladóra vagy gyertya.


A háttértárolót kellene megnézni, abban vannak az ilyen idõszakos hibák.
Pl M57-nél a vezérmûtengelyjeladó okoz indítási problémát ugyanígy csak adott hõmérsékletnél, de ha beindult, semmi baja.

Yellow!!!! Mi köze van az iditásnak a légtömegmérõhöz???? Létezik olyan paraméter, hogy indítási légtömeg?


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 20:37


Na ez a vezérmûtengely jeladó ez 1 érdekes dolog, mert szinte az elsõk között volt azok között a dolgok között amiket kicseréltünk a kocsi megvétele után. Meg jó csomó jeladó volt benne cserélve....
De a gép kiírta a héten...De mondom az volt cserélve...Pedig ott van jött a válasz. Hát nem tom, akkor szar volna gyárilag v lehúzodott v mi?

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Köszi az ötleteket, jó sokan reagáltatok rá
Naszóval diagnosztika az szinte minden héten volt és egy deka hiba sincs a kocsiban, sajnos! A légtömegmérõ is volt már terítéken, akkor simán lehúztam és másnap reggel láss csodát ugyan olyan szarul indult. Szóval szerintem kilõve az is mert amikor levan húzva akkor a DME beáll egy közép értékre és azon üzemel. Gyertya cserére rákéne szánnom magam, hátha segít. Trafó meg azért nem mert általába melegen adják meg magukat és azzal nincs gond mert simán jár a moci húz rendesen.
Szóval passz! Én gyanakszok még mindig egy hõfok jeladóra vagy gyertya.


A háttértárolót kellene megnézni, abban vannak az ilyen idõszakos hibák.
Pl M57-nél a vezérmûtengelyjeladó okoz indítási problémát ugyanígy csak adott hõmérsékletnél, de ha beindult, semmi baja.

Yellow!!!! Mi köze van az iditásnak a légtömegmérõhöz???? Létezik olyan paraméter, hogy indítási légtömeg?


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 20:33


jrtom írta: Köszi az ötleteket, jó sokan reagáltatok rá
Naszóval diagnosztika az szinte minden héten volt és egy deka hiba sincs a kocsiban, sajnos! A légtömegmérõ is volt már terítéken, akkor simán lehúztam és másnap reggel láss csodát ugyan olyan szarul indult. Szóval szerintem kilõve az is mert amikor levan húzva akkor a DME beáll egy közép értékre és azon üzemel. Gyertya cserére rákéne szánnom magam, hátha segít. Trafó meg azért nem mert általába melegen adják meg magukat és azzal nincs gond mert simán jár a moci húz rendesen.
Szóval passz! Én gyanakszok még mindig egy hõfok jeladóra vagy gyertya.


A háttértárolót kellene megnézni, abban vannak az ilyen idõszakos hibák.
Pl M57-nél a vezérmûtengelyjeladó okoz indítási problémát ugyanígy csak adott hõmérsékletnél, de ha beindult, semmi baja.

Yellow!!!! Mi köze van az iditásnak a légtömegmérõhöz???? Létezik olyan paraméter, hogy indítási légtömeg?


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 20:11


Köszi az ötleteket, jó sokan reagáltatok rá
Naszóval diagnosztika az szinte minden héten volt és egy deka hiba sincs a kocsiban, sajnos! A légtömegmérõ is volt már terítéken, akkor simán lehúztam és másnap reggel láss csodát ugyan olyan szarul indult. Szóval szerintem kilõve az is mert amikor levan húzva akkor a DME beáll egy közép értékre és azon üzemel. Gyertya cserére rákéne szánnom magam, hátha segít. Trafó meg azért nem mert általába melegen adják meg magukat és azzal nincs gond mert simán jár a moci húz rendesen.
Szóval passz! Én gyanakszok még mindig egy hõfok jeladóra vagy gyertya.

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 19:43


ute107 írta: Akkor passz!

Gyújtótrafó inkább a meleget nem szereti...de nem akarok hülyeséget beszélni mert nem értek hozzá.


Hibakiolvasás a megoldás!

Általában igaz!
Viszont ha van a trafón vmi hajszálrepedés az okozhat párás idõben ilyen jelenséget. Bár a leállok - indítok - minden OK, uh én is passz - hibakódolvasás.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2009. november 06. péntek, 20:24

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 19:33


Akkor passz!

Gyújtótrafó inkább a meleget nem szereti...de nem akarok hülyeséget beszélni mert nem értek hozzá.


Hibakiolvasás a megoldás!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 19:31


én maradok a légtömegmérõnél...

InsectKiller írta: Nem, sosem rakom semmilyen sz*rt a benzinhez. Soha eddig semmit nem. Talán egyszer ha tankoltam Shellnél a 95V-Powerbõl is, szóval ez nem...
Fura mert nem is mindig csinálja, de ha csinálja, tehát teker 1 csomót, akkor az autó nem megy sehova. A váltó nem tudja hogy mit csináljon, ha padlózok akkor meg alig indul meg, szóval nagyon fura.
Aztán megunom, lehúzódok, leállítom és egybõl újraindítom, rendesen 1. forgatásra indul és úgy megy mint ahogy azt elvárja az ember.
Akkor gyújtás probléma?!

ute107 írta: Nem raktál valamilyen adalékot az üzemanyaghoz?
Nálam volt hasonló probléma másik autónál...szintén ezt a tünetet produkálta, vagy gyújtás probléma...


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 19:27


Nem, sosem rakom semmilyen sz*rt a benzinhez. Soha eddig semmit nem. Talán egyszer ha tankoltam Shellnél a 95V-Powerbõl is, szóval ez nem...
Fura mert nem is mindig csinálja, de ha csinálja, tehát teker 1 csomót, akkor az autó nem megy sehova. A váltó nem tudja hogy mit csináljon, ha padlózok akkor meg alig indul meg, szóval nagyon fura.
Aztán megunom, lehúzódok, leállítom és egybõl újraindítom, rendesen 1. forgatásra indul és úgy megy mint ahogy azt elvárja az ember.
Akkor gyújtás probléma?!

ute107 írta: Nem raktál valamilyen adalékot az üzemanyaghoz?
Nálam volt hasonló probléma másik autónál...szintén ezt a tünetet produkálta, vagy gyújtás probléma...


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 19:10


Nem raktál valamilyen adalékot az üzemanyaghoz?
Nálam volt hasonló probléma másik autónál...szintén ezt a tünetet produkálta, vagy gyújtás probléma...

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 19:09


Nem valószínû h légtömegmérõ, sztem inkább gyújtótrafó, de ez csak tipp.

InsectKiller írta: Légtömegmérõ csinálhatja azt, hogy az autó nehezen indul, teker 1 csomót és utána alig akar menni. De ha újra indítozók akkor meg semmi gond...?!
Sztetek?

YELLOW írta: nekem ez azt sugallja, hogy légtömegmérõ!

jrtom írta: Szeva mindenkinek!

Van egy 320i-m M54-es mocival és az lenne a bajság vele, hogy hidegen, mondjuk napi elsõ indításnál szarul indul. Ez alatt azt értem, hogy elindul de mindha nem menne vagy 3 henger a 6-ból és legtöbbször le is áll a moci, de viszont második indításra pöccre indul, ha garázsban áll, de ha viszont kint indítom amikor alig van pár fok akkor talán harmadszorra indul el. Amire eddig gyanakodtam, hogy az Ac-pumpa elengedi a nyomást és ennek kiküszöbölésére be is raktam egy nyomástartó szelepet közvetlenül a pumpához, de nem hozott eredményt,Sajnos.
Nem lehet valami hõfok érzékelõ bajság, mert hidegben szarabb a helyzet??? Ha valaki találkozott már ilyennel segíthetne, vagy várom az ötleteket. Elõre is köszi segítségeket!


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 19:08


Kedves Yellow! Ezt mibõl gondolod?

YELLOW írta: nekem ez azt sugallja, hogy légtömegmérõ!

jrtom írta: Szeva mindenkinek!

Van egy 320i-m M54-es mocival és az lenne a bajság vele, hogy hidegen, mondjuk napi elsõ indításnál szarul indul. Ez alatt azt értem, hogy elindul de mindha nem menne vagy 3 henger a 6-ból és legtöbbször le is áll a moci, de viszont második indításra pöccre indul, ha garázsban áll, de ha viszont kint indítom amikor alig van pár fok akkor talán harmadszorra indul el. Amire eddig gyanakodtam, hogy az Ac-pumpa elengedi a nyomást és ennek kiküszöbölésére be is raktam egy nyomástartó szelepet közvetlenül a pumpához, de nem hozott eredményt,Sajnos.
Nem lehet valami hõfok érzékelõ bajság, mert hidegben szarabb a helyzet??? Ha valaki találkozott már ilyennel segíthetne, vagy várom az ötleteket. Elõre is köszi segítségeket!