Attila74
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Attila74

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2011. február 08. kedd, 15:49


laci320d írta: Hali!

Azt szeretném megkérdezni,hogy hogyan tudom megállapítani hogy Isofix -es e az autóm?
Gyerek ülést szeretnék venni, és azért kérdezem.
Köszi mindenkinek


ez itt az http://img22.imageshack.us/img...mp;bih=830" target="_blank">Anyós ülés

ez pedig a http://www.bmw.ie/ie/en/insigh...mp;bih=830" target="_blank">Hátsó ülés - a hozzáféréshez egy darab műanyagot ki kell pattintani.
nekem legalább is így van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2011. február 08. kedd, 14:52


Hali!

Azt szeretném megkérdezni,hogy hogyan tudom megállapítani hogy Isofix -es e az autóm?
Gyerek ülést szeretnék venni, és azért kérdezem.
Köszi mindenkinek

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2011. február 06. vasárnap, 13:06


YELLOW írta:
laci320d írta: Hali!

Azt szeretném megkérdezni, hogy a veséket hogy lehet kiszedni a helyükről,anélkül hogy szét törne bármi is.
Köszi


hát én anno rosszul kezdtem neki, mikor van egy egyszerűbb módja.

ha szemben állsz az autóval, akkor a vesék külső (ami a kasztni széléhez esik) oldalán be kell nyomni belülről egy olyan 1,5 centis fül szerű valamit. miközben nyomod össze, hogy kipattanjon, azzal együtt kifelé is kell nyomni, de csak a külső részét. úgy kell elképzelni, mintha a vese belső (mocitető közepéhez eső) oldalánál lenne egy forgópont. közben a vese felső és alsó részén lévő füleket is lehet egy picit összenyomni. ha a szélső része kipattan, utána már ki fog jönni az egész.

húú remélem érthető.



Köszi szépen!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. február 06. vasárnap, 13:01


laci320d írta: Hali!

Azt szeretném megkérdezni, hogy a veséket hogy lehet kiszedni a helyükről,anélkül hogy szét törne bármi is.
Köszi


hát én anno rosszul kezdtem neki, mikor van egy egyszerűbb módja.

ha szemben állsz az autóval, akkor a vesék külső (ami a kasztni széléhez esik) oldalán be kell nyomni belülről egy olyan 1,5 centis fül szerű valamit. miközben nyomod össze, hogy kipattanjon, azzal együtt kifelé is kell nyomni, de csak a külső részét. úgy kell elképzelni, mintha a vese belső (mocitető közepéhez eső) oldalánál lenne egy forgópont. közben a vese felső és alsó részén lévő füleket is lehet egy picit összenyomni. ha a szélső része kipattan, utána már ki fog jönni az egész.

húú remélem érthető.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2011. február 06. vasárnap, 12:40


Hali!

Azt szeretném megkérdezni, hogy a veséket hogy lehet kiszedni a helyükről,anélkül hogy szét törne bármi is.
Köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Jackson

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. február 05. szombat, 19:41


Sziasztok!
Írtam a problémám az autómmal kapcsolatban és köszönöm a segítségeteket, sikerült megtalálnom a problémát.
Amikor megvettem ezt az autót nem tudtam elöl vagy hátul van a motor az autóban
No de a lényeg, hogy vettem 3 m résolajcsövet, gondoltam lecserélem az összes vákum csövet, eléggé elhasználódtak, ekkor döbbentem rá, hogy össze vissza van kötve a csövek (mindez a BMW parts segítségével) <- ezt az oldalt bizonyára sokan ismeritek érdemes elmenteni a könyvjelzők közé. Nos én bekötöttem úgy ahogy kell, csak annyit mondok nagyon megy
Direkt felhívtam az autószerelők figyelmét, hogy a vákum vezérlésre külön tekintettel legyenek, ennek ellenére na mind1...
Észrevettem egy nagyon érdekes dolgot, nem bírom kihagyni, képzeljétek az egyik vákum cső benzincsővel volt helyettesítve OMG! Az kemény?
Na azt is lecseréltem természetesen és tökéletesen működik nem füstöl, nem adagoló vagy más egyéb hiba forrás nem merül már fel.
Köszönöm nektek és remélem hasznos lesz sokak számára a tapasztalatok amit megosztok, egy a lényeg a vákum vezérlés fontos és nem szabad elhanyagolni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Jackson

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. február 04. péntek, 20:49


Nézd meg a turbót (változó geometriát) szabályozó szelepet, és nézzétek meg menet közben a töltőnyomását a turbónak.

Gondolom a turbónyomás szabályzóra gondolsz, azt 1 éve cseréltem még Kaszától rendeltem, azután húzott is az autó, az érdekes, hogy hallom menet közben hogy felpörög a turbó, de annál a bizonyos felgyorsulásnál nem azt a bizonyos süvítő hangot adja mint anno, hanem erős motor hang és a turbót nem hallani
Inkább erős motor hang van és nem húz mintha turbó nélkül mennék.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Jackson

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. február 04. péntek, 20:44


[quote="jrtom"]A légtömegmérő fel lett programozva? Esetleg még az adagoló, azt néztétek?

A légtömegmérő csak fel lett téve, de notin álló és menet közben figyelték a viselkedését és jól mér, tehát jó adatokat küld a computer felé.
Na igen az adagoló egyedül ami még nincs felújítva ezen az autón
Nem lett még levéve de néztek már rá elméletileg azzal nincs gond, de ezt nem veszem készpénznek tehát nem zárhatom ki amíg nem vették le.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Jackson

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. február 04. péntek, 20:40


A kuplung nem csúszik véletlenül?

Nem csúszik a kuplung, az változatlanul yo.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 04. péntek, 18:51


Adiii írta:
anubisz írta:
Adiii írta:
anubisz írta:
Adiii írta: Sziasztok!

SOS segítségre lenne szükségem. Az autómba tegnap tankoltam 30 liter benzint de már volt benne 33 liter körül. Én úgy tudom 63 literes a tank. Tankolás után ugye full állást kellett volna mutatnia ennek ellenére a mutató ott maradt ahol előzőleg állt (ami nagyjából 33 liter +- 1-2 liter). Műszerfaltesztet lefuttattam, a mutatónak látszólag nincs baja. Akksi sarut levettem hátha törli a hibatárolót. Erre a mutató még lejjebb állt be vagy 10 literrel. Mi lehet a gond? Mit érdemes megnézni? Minden tippet, ötletet, konkrét segítséget szívesen fogadok. Előre is köszönöm.


Nekem régen volt hogy még 85 km írt hogy annyit mehetek,aztán villant a sárga,rá 2 km és már le is állt a kocsi,össze,vissza számolt, és mindig olyan volt mintha csak 40 liter körül menne a tankba.már kezdtem az hinni valami csempész cucc van benne és csutkóra tele tankolva sem ment el 400 km nél többet. abban az időben csomagtartóban mindig vittem benzint,mert egyszer a pályán is elfogyott ripsz,ropsz.
Üzemanyagszint jelző volt. Gépre kötötték,és mondták is. Csere után minden oké volt, most annyira pontos hogy 10km ír még mindig megy a kocsi,tovább nem mértem,nem akartam kannából tankolni. Ja, a sima szintjelző,az egyik tankba,mert ugye kettő van benne,a másik a szivattyún, és ugye ha az egyik jól mér,a másik nem, tuti meg bolondítja a rendszert . Hallottam olyat is hogy fent is akadhat az úszó.
Ma már nem vinném szervizbe,előbb én ki szedném,meg mozgatnám vagy valami,mert ha felakadt és meg rendelte az ember az alkatrészt,kit érdekel már. Be rakják ( vagy nem ) és kész. Lehet csak meg kellett volna mozgatni kicsit,azt ki csenget az ember 40-50 ezret.


Köszönöm a megtisztelő válaszodat. Igen nekem most az lesz , hogy ki lesz szedve az AC mert ugye az egyik szintjelző sajnos azzal vagy egybeépítve. A másikat meg nem tom hol van, de meg lesz keresve. Lehet felakadt, megszorult. Az is lehet az érzékelő szakadt el. Ezek a tippeket kaptam idáig, de továbbra is várom még a véleményeket.Egy nem öreg az AC mert cserélve volt, és üzemképes az autó. tehát AC csere biztos nem lesz.


mind a kettő a tankba van,ugye két oldalas a tank,mindegyikbe van egy. ülés alatt.Lehet hogy cserélni kell,de azért jobb előtte megnézni,ki tudja.jártam már úgy hogy gép rosszat írt alkatrészre azt csere,18000 lett volna, egy elektromos szelep ami a benzingőzt vagy mit vezet vissza a szívó torokba vagy hova, aztán ki szereltem,meg fújtam egy párszor, ki pucoltam,azóta is tökéletes,vagy fél éve.


Én nem láttam még sehol külön csak szintjelzőt. Nem tudom melyik oldalon van melyik, de feltételezem a jobb oldalon van az AC-vel az a nagyobb tank a kisebbiknek pedig bal oldalt külön. Nyilván a költséghatékony megoldást fogom választani a lehetőségek szerint.





Pedig itt van,látod. http://bmwfans.info/parts/cata...ing_parts/

http://bmwfans.info/parts/cata...el_sensor/

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 04. péntek, 18:52

státusz Adiii

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 109

Elküldve: 2011. február 04. péntek, 18:24


anubisz írta:
Adiii írta:
anubisz írta:
Adiii írta: Sziasztok!

SOS segítségre lenne szükségem. Az autómba tegnap tankoltam 30 liter benzint de már volt benne 33 liter körül. Én úgy tudom 63 literes a tank. Tankolás után ugye full állást kellett volna mutatnia ennek ellenére a mutató ott maradt ahol előzőleg állt (ami nagyjából 33 liter +- 1-2 liter). Műszerfaltesztet lefuttattam, a mutatónak látszólag nincs baja. Akksi sarut levettem hátha törli a hibatárolót. Erre a mutató még lejjebb állt be vagy 10 literrel. Mi lehet a gond? Mit érdemes megnézni? Minden tippet, ötletet, konkrét segítséget szívesen fogadok. Előre is köszönöm.


Nekem régen volt hogy még 85 km írt hogy annyit mehetek,aztán villant a sárga,rá 2 km és már le is állt a kocsi,össze,vissza számolt, és mindig olyan volt mintha csak 40 liter körül menne a tankba.már kezdtem az hinni valami csempész cucc van benne és csutkóra tele tankolva sem ment el 400 km nél többet. abban az időben csomagtartóban mindig vittem benzint,mert egyszer a pályán is elfogyott ripsz,ropsz.
Üzemanyagszint jelző volt. Gépre kötötték,és mondták is. Csere után minden oké volt, most annyira pontos hogy 10km ír még mindig megy a kocsi,tovább nem mértem,nem akartam kannából tankolni. Ja, a sima szintjelző,az egyik tankba,mert ugye kettő van benne,a másik a szivattyún, és ugye ha az egyik jól mér,a másik nem, tuti meg bolondítja a rendszert . Hallottam olyat is hogy fent is akadhat az úszó.
Ma már nem vinném szervizbe,előbb én ki szedném,meg mozgatnám vagy valami,mert ha felakadt és meg rendelte az ember az alkatrészt,kit érdekel már. Be rakják ( vagy nem ) és kész. Lehet csak meg kellett volna mozgatni kicsit,azt ki csenget az ember 40-50 ezret.


Köszönöm a megtisztelő válaszodat. Igen nekem most az lesz , hogy ki lesz szedve az AC mert ugye az egyik szintjelző sajnos azzal vagy egybeépítve. A másikat meg nem tom hol van, de meg lesz keresve. Lehet felakadt, megszorult. Az is lehet az érzékelő szakadt el. Ezek a tippeket kaptam idáig, de továbbra is várom még a véleményeket.Egy nem öreg az AC mert cserélve volt, és üzemképes az autó. tehát AC csere biztos nem lesz.


mind a kettő a tankba van,ugye két oldalas a tank,mindegyikbe van egy. ülés alatt.Lehet hogy cserélni kell,de azért jobb előtte megnézni,ki tudja.jártam már úgy hogy gép rosszat írt alkatrészre azt csere,18000 lett volna, egy elektromos szelep ami a benzingőzt vagy mit vezet vissza a szívó torokba vagy hova, aztán ki szereltem,meg fújtam egy párszor, ki pucoltam,azóta is tökéletes,vagy fél éve.


Én nem láttam még sehol külön csak szintjelzőt. Nem tudom melyik oldalon van melyik, de feltételezem a jobb oldalon van az AC-vel az a nagyobb tank a kisebbiknek pedig bal oldalt külön. Nyilván a költséghatékony megoldást fogom választani a lehetőségek szerint.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 04. péntek, 18:27

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 04. péntek, 18:13


Adiii írta:
anubisz írta:
Adiii írta: Sziasztok!

SOS segítségre lenne szükségem. Az autómba tegnap tankoltam 30 liter benzint de már volt benne 33 liter körül. Én úgy tudom 63 literes a tank. Tankolás után ugye full állást kellett volna mutatnia ennek ellenére a mutató ott maradt ahol előzőleg állt (ami nagyjából 33 liter +- 1-2 liter). Műszerfaltesztet lefuttattam, a mutatónak látszólag nincs baja. Akksi sarut levettem hátha törli a hibatárolót. Erre a mutató még lejjebb állt be vagy 10 literrel. Mi lehet a gond? Mit érdemes megnézni? Minden tippet, ötletet, konkrét segítséget szívesen fogadok. Előre is köszönöm.


Nekem régen volt hogy még 85 km írt hogy annyit mehetek,aztán villant a sárga,rá 2 km és már le is állt a kocsi,össze,vissza számolt, és mindig olyan volt mintha csak 40 liter körül menne a tankba.már kezdtem az hinni valami csempész cucc van benne és csutkóra tele tankolva sem ment el 400 km nél többet. abban az időben csomagtartóban mindig vittem benzint,mert egyszer a pályán is elfogyott ripsz,ropsz.
Üzemanyagszint jelző volt. Gépre kötötték,és mondták is. Csere után minden oké volt, most annyira pontos hogy 10km ír még mindig megy a kocsi,tovább nem mértem,nem akartam kannából tankolni. Ja, a sima szintjelző,az egyik tankba,mert ugye kettő van benne,a másik a szivattyún, és ugye ha az egyik jól mér,a másik nem, tuti meg bolondítja a rendszert . Hallottam olyat is hogy fent is akadhat az úszó.
Ma már nem vinném szervizbe,előbb én ki szedném,meg mozgatnám vagy valami,mert ha felakadt és meg rendelte az ember az alkatrészt,kit érdekel már. Be rakják ( vagy nem ) és kész. Lehet csak meg kellett volna mozgatni kicsit,azt ki csenget az ember 40-50 ezret.


Köszönöm a megtisztelő válaszodat. Igen nekem most az lesz , hogy ki lesz szedve az AC mert ugye az egyik szintjelző sajnos azzal vagy egybeépítve. A másikat meg nem tom hol van, de meg lesz keresve. Lehet felakadt, megszorult. Az is lehet az érzékelő szakadt el. Ezek a tippeket kaptam idáig, de továbbra is várom még a véleményeket.Egy nem öreg az AC mert cserélve volt, és üzemképes az autó. tehát AC csere biztos nem lesz.


mind a kettő a tankba van,ugye két oldalas a tank,mindegyikbe van egy. ülés alatt.Lehet hogy cserélni kell,de azért jobb előtte megnézni,ki tudja.jártam már úgy hogy gép rosszat írt alkatrészre azt csere,18000 lett volna, egy elektromos szelep ami a benzingőzt vagy mit vezet vissza a szívó torokba vagy hova, aztán ki szereltem,meg fújtam egy párszor, ki pucoltam,azóta is tökéletes,vagy fél éve.

státusz Adiii

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 109

Elküldve: 2011. február 04. péntek, 18:08


anubisz írta:
Adiii írta: Sziasztok!

SOS segítségre lenne szükségem. Az autómba tegnap tankoltam 30 liter benzint de már volt benne 33 liter körül. Én úgy tudom 63 literes a tank. Tankolás után ugye full állást kellett volna mutatnia ennek ellenére a mutató ott maradt ahol előzőleg állt (ami nagyjából 33 liter +- 1-2 liter). Műszerfaltesztet lefuttattam, a mutatónak látszólag nincs baja. Akksi sarut levettem hátha törli a hibatárolót. Erre a mutató még lejjebb állt be vagy 10 literrel. Mi lehet a gond? Mit érdemes megnézni? Minden tippet, ötletet, konkrét segítséget szívesen fogadok. Előre is köszönöm.


Nekem régen volt hogy még 85 km írt hogy annyit mehetek,aztán villant a sárga,rá 2 km és már le is állt a kocsi,össze,vissza számolt, és mindig olyan volt mintha csak 40 liter körül menne a tankba.már kezdtem az hinni valami csempész cucc van benne és csutkóra tele tankolva sem ment el 400 km nél többet. abban az időben csomagtartóban mindig vittem benzint,mert egyszer a pályán is elfogyott ripsz,ropsz.
Üzemanyagszint jelző volt. Gépre kötötték,és mondták is. Csere után minden oké volt, most annyira pontos hogy 10km ír még mindig megy a kocsi,tovább nem mértem,nem akartam kannából tankolni. Ja, a sima szintjelző,az egyik tankba,mert ugye kettő van benne,a másik a szivattyún, és ugye ha az egyik jól mér,a másik nem, tuti meg bolondítja a rendszert . Hallottam olyat is hogy fent is akadhat az úszó.
Ma már nem vinném szervizbe,előbb én ki szedném,meg mozgatnám vagy valami,mert ha felakadt és meg rendelte az ember az alkatrészt,kit érdekel már. Be rakják ( vagy nem ) és kész. Lehet csak meg kellett volna mozgatni kicsit,azt ki csenget az ember 40-50 ezret.


Köszönöm a megtisztelő válaszodat. Igen nekem most az lesz , hogy ki lesz szedve az AC mert ugye az egyik szintjelző sajnos azzal vagy egybeépítve. A másikat meg nem tom hol van, de meg lesz keresve. Lehet felakadt, megszorult. Az is lehet az érzékelő szakadt el. Ezek a tippeket kaptam idáig, de továbbra is várom még a véleményeket.Egy nem öreg az AC mert cserélve volt, és üzemképes az autó. tehát AC csere biztos nem lesz. Aztán az is lehet le lesz eresztve a benzin a teljes tank, majd vissza lesz töltve hátha észhez tér.Idáig nekem is hajszál pontosan mért és nem volt gond.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 04. péntek, 18:09

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 04. péntek, 18:03


Adiii írta: Sziasztok!

SOS segítségre lenne szükségem. Az autómba tegnap tankoltam 30 liter benzint de már volt benne 33 liter körül. Én úgy tudom 63 literes a tank. Tankolás után ugye full állást kellett volna mutatnia ennek ellenére a mutató ott maradt ahol előzőleg állt (ami nagyjából 33 liter +- 1-2 liter). Műszerfaltesztet lefuttattam, a mutatónak látszólag nincs baja. Akksi sarut levettem hátha törli a hibatárolót. Erre a mutató még lejjebb állt be vagy 10 literrel. Mi lehet a gond? Mit érdemes megnézni? Minden tippet, ötletet, konkrét segítséget szívesen fogadok. Előre is köszönöm.


Nekem régen volt hogy még 85 km írt hogy annyit mehetek,aztán villant a sárga,rá 2 km és már le is állt a kocsi,össze,vissza számolt, és mindig olyan volt mintha csak 40 liter körül menne a tankba.már kezdtem az hinni valami csempész cucc van benne és csutkóra tele tankolva sem ment el 400 km nél többet. abban az időben csomagtartóban mindig vittem benzint,mert egyszer a pályán is elfogyott ripsz,ropsz.
Üzemanyagszint jelző volt. Gépre kötötték,és mondták is. Csere után minden oké volt, most annyira pontos hogy 10km ír még mindig megy a kocsi,tovább nem mértem,nem akartam kannából tankolni. Ja, a sima szintjelző,az egyik tankba,mert ugye kettő van benne,a másik a szivattyún, és ugye ha az egyik jól mér,a másik nem, tuti meg bolondítja a rendszert . Hallottam olyat is hogy fent is akadhat az úszó.
Ma már nem vinném szervizbe,előbb én ki szedném,meg mozgatnám vagy valami,mert ha felakadt és meg rendelte az ember az alkatrészt,kit érdekel már. Be rakják ( vagy nem ) és kész. Lehet csak meg kellett volna mozgatni kicsit,azt ki csenget az ember 40-50 ezret.

státusz Adiii

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 109

Elküldve: 2011. február 04. péntek, 17:42


Sziasztok!

SOS segítségre lenne szükségem. Az autómba tegnap tankoltam 30 liter benzint de már volt benne 33 liter körül. Én úgy tudom 63 literes a tank. Tankolás után ugye full állást kellett volna mutatnia ennek ellenére a mutató ott maradt ahol előzőleg állt (ami nagyjából 33 liter +- 1-2 liter). Műszerfaltesztet lefuttattam, a mutatónak látszólag nincs baja. Akksi sarut levettem hátha törli a hibatárolót. Erre a mutató még lejjebb állt be vagy 10 literrel. Mi lehet a gond? Mit érdemes megnézni? Minden tippet, ötletet, konkrét segítséget szívesen fogadok. Előre is köszönöm.