anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 13. szerda, 19:57


Norbee80 írta:
anubisz írta:
Norbee80 írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
Norbee80 írta: Sziasztok! Új vagyok itt, nemrég vettem az autóm. Minden frankó lenne vele, de váltás után, meg lassításkor tompa koppanás, dübbenés hallatszik hátulról. Van egy nagyon rendes szerelőm, azt mondta hogy a difinek van egy kis "holtjátéka", ne foglalkozzak vele de minden rendben van vele egyébként. Engem eléggé bosszant vagyis zavar ez a hülye hang, szerintetek ez mennyire normális dolog? 170 e. km, automata. Érdemes belebonyolódni egy cserébe, vagy javítható?

Köszi előre is


A difinek fémes csatanó hangja, ill. menet közben morgó hangja van. Ami tompa koppanást szokott adni az a difit tartó szílent. Azt is nézzétek meg.


Kíváncsi leszek mi okozza neked ezt a hibát,mert van ilyen jelenség nekem is,bár nem mindig,inkább akkor mikor kis fordulaton megyek,és az automata motorféket kapcsol,így üt hátul egyet,vagy koppan,mintha valami meg lenne kopva,és holtjátéka lenne.Difim nem búg,kardánom most lett cserélve. Lehet nekem is a difi mozdul be,mikor rámegy a nyomaték?
Nem csinálja minden váltáskor,inkább mikor alacsony fokozatba van a váltó,és hirtelen visszafogja a motorfék mikor elveszem a gázról a lábam.
Automata az enyém is.


Igen mintha ez én autómról hallanék pontosan ugyanaz... pénteken kiderül.


Itt nemigen látok nálam gumiszilentet. Csavarokat látok. Melyik az a szilent ?
http://bmwfans.info/parts/cata...t_4_wheel/

Írd majd meg ,hogy mi okozza nálad,mert arra keresgélek akkor én is.Engem is nagyon idegesít, ha nemis mindig csinálja.




Akkor csak a hátsó felfüggesztés valamelyik szilentje lehet az..
valahol itt keresendő a probléma:
http://bmwfans.info/parts/cata...e_carrier/


Basszus,ezt lebontani.Ezeknek nem is látszik a szilentje,csak akkor derül ki az okozta e,ha mindet kicseréli az ember,és utána kipróbálja.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. július 13. szerda, 19:55


anubisz írta: Itt nemigen látok nálam gumiszilentet. Csavarokat látok. Melyik az a szilent ?
http://bmwfans.info/parts/cata...t_4_wheel/

Írd majd meg ,hogy mi okozza nálad,mert arra keresgélek akkor én is.Engem is nagyon idegesít, ha nemis mindig csinálja.




Ezen az ábrán nézd a szílenteket. Van egy pár: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=30

Norbee80
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Norbee80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2011. július 13. szerda, 19:51


anubisz írta:
Norbee80 írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
Norbee80 írta: Sziasztok! Új vagyok itt, nemrég vettem az autóm. Minden frankó lenne vele, de váltás után, meg lassításkor tompa koppanás, dübbenés hallatszik hátulról. Van egy nagyon rendes szerelőm, azt mondta hogy a difinek van egy kis "holtjátéka", ne foglalkozzak vele de minden rendben van vele egyébként. Engem eléggé bosszant vagyis zavar ez a hülye hang, szerintetek ez mennyire normális dolog? 170 e. km, automata. Érdemes belebonyolódni egy cserébe, vagy javítható?

Köszi előre is


A difinek fémes csatanó hangja, ill. menet közben morgó hangja van. Ami tompa koppanást szokott adni az a difit tartó szílent. Azt is nézzétek meg.


Kíváncsi leszek mi okozza neked ezt a hibát,mert van ilyen jelenség nekem is,bár nem mindig,inkább akkor mikor kis fordulaton megyek,és az automata motorféket kapcsol,így üt hátul egyet,vagy koppan,mintha valami meg lenne kopva,és holtjátéka lenne.Difim nem búg,kardánom most lett cserélve. Lehet nekem is a difi mozdul be,mikor rámegy a nyomaték?
Nem csinálja minden váltáskor,inkább mikor alacsony fokozatba van a váltó,és hirtelen visszafogja a motorfék mikor elveszem a gázról a lábam.
Automata az enyém is.


Igen mintha ez én autómról hallanék pontosan ugyanaz... pénteken kiderül.


Itt nemigen látok nálam gumiszilentet. Csavarokat látok. Melyik az a szilent ?
http://bmwfans.info/parts/cata...t_4_wheel/

Írd majd meg ,hogy mi okozza nálad,mert arra keresgélek akkor én is.Engem is nagyon idegesít, ha nemis mindig csinálja.




Akkor csak a hátsó felfüggesztés valamelyik szilentje lehet az..
valahol itt keresendő a probléma:
http://bmwfans.info/parts/cata...e_carrier/


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 13. szerda, 19:45


Norbee80 írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
Norbee80 írta: Sziasztok! Új vagyok itt, nemrég vettem az autóm. Minden frankó lenne vele, de váltás után, meg lassításkor tompa koppanás, dübbenés hallatszik hátulról. Van egy nagyon rendes szerelőm, azt mondta hogy a difinek van egy kis "holtjátéka", ne foglalkozzak vele de minden rendben van vele egyébként. Engem eléggé bosszant vagyis zavar ez a hülye hang, szerintetek ez mennyire normális dolog? 170 e. km, automata. Érdemes belebonyolódni egy cserébe, vagy javítható?

Köszi előre is


A difinek fémes csatanó hangja, ill. menet közben morgó hangja van. Ami tompa koppanást szokott adni az a difit tartó szílent. Azt is nézzétek meg.


Kíváncsi leszek mi okozza neked ezt a hibát,mert van ilyen jelenség nekem is,bár nem mindig,inkább akkor mikor kis fordulaton megyek,és az automata motorféket kapcsol,így üt hátul egyet,vagy koppan,mintha valami meg lenne kopva,és holtjátéka lenne.Difim nem búg,kardánom most lett cserélve. Lehet nekem is a difi mozdul be,mikor rámegy a nyomaték?
Nem csinálja minden váltáskor,inkább mikor alacsony fokozatba van a váltó,és hirtelen visszafogja a motorfék mikor elveszem a gázról a lábam.
Automata az enyém is.


Igen mintha ez én autómról hallanék pontosan ugyanaz... pénteken kiderül.


Itt nemigen látok nálam gumiszilentet. Csavarokat látok. Melyik az a szilent ?
http://bmwfans.info/parts/cata...t_4_wheel/

Írd majd meg ,hogy mi okozza nálad,mert arra keresgélek akkor én is.Engem is nagyon idegesít, ha nemis mindig csinálja.
Azért kössétek le a kardánt is,nézzétek meg,nekem se mozgott, mikor alulról próbáltuk,leszedve,meg szarrá volt kopva a kereszt.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. július 13. szerda, 19:54

Norbee80
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Norbee80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2011. július 13. szerda, 19:41


anubisz írta:
hancurozo írta:
Norbee80 írta: Sziasztok! Új vagyok itt, nemrég vettem az autóm. Minden frankó lenne vele, de váltás után, meg lassításkor tompa koppanás, dübbenés hallatszik hátulról. Van egy nagyon rendes szerelőm, azt mondta hogy a difinek van egy kis "holtjátéka", ne foglalkozzak vele de minden rendben van vele egyébként. Engem eléggé bosszant vagyis zavar ez a hülye hang, szerintetek ez mennyire normális dolog? 170 e. km, automata. Érdemes belebonyolódni egy cserébe, vagy javítható?

Köszi előre is


A difinek fémes csatanó hangja, ill. menet közben morgó hangja van. Ami tompa koppanást szokott adni az a difit tartó szílent. Azt is nézzétek meg.


Kíváncsi leszek mi okozza neked ezt a hibát,mert van ilyen jelenség nekem is,bár nem mindig,inkább akkor mikor kis fordulaton megyek,és az automata motorféket kapcsol,így üt hátul egyet,vagy koppan,mintha valami meg lenne kopva,és holtjátéka lenne.Difim nem búg,kardánom most lett cserélve. Lehet nekem is a difi mozdul be,mikor rámegy a nyomaték?
Nem csinálja minden váltáskor,inkább mikor alacsony fokozatba van a váltó,és hirtelen visszafogja a motorfék mikor elveszem a gázról a lábam.
Automata az enyém is.


Igen mintha ez én autómról hallanék pontosan ugyanaz... pénteken kiderül.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 13. szerda, 19:32


hancurozo írta:
Norbee80 írta: Sziasztok! Új vagyok itt, nemrég vettem az autóm. Minden frankó lenne vele, de váltás után, meg lassításkor tompa koppanás, dübbenés hallatszik hátulról. Van egy nagyon rendes szerelőm, azt mondta hogy a difinek van egy kis "holtjátéka", ne foglalkozzak vele de minden rendben van vele egyébként. Engem eléggé bosszant vagyis zavar ez a hülye hang, szerintetek ez mennyire normális dolog? 170 e. km, automata. Érdemes belebonyolódni egy cserébe, vagy javítható?

Köszi előre is


A difinek fémes csatanó hangja, ill. menet közben morgó hangja van. Ami tompa koppanást szokott adni az a difit tartó szílent. Azt is nézzétek meg.


Kíváncsi leszek mi okozza neked ezt a hibát,mert van ilyen jelenség nekem is,bár nem mindig,inkább akkor mikor kis fordulaton megyek,és az automata motorféket kapcsol,így üt hátul egyet,vagy koppan,mintha valami meg lenne kopva,és holtjátéka lenne.Difim nem búg,kardánom most lett cserélve. Lehet nekem is a difi mozdul be,mikor rámegy a nyomaték?
Nem csinálja minden váltáskor,inkább mikor alacsony fokozatba van a váltó,és hirtelen visszafogja a motorfék mikor elveszem a gázról a lábam.
Automata az enyém is.


Norbee80
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Norbee80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2011. július 13. szerda, 19:23


hancurozo írta:
Norbee80 írta: Sziasztok! Új vagyok itt, nemrég vettem az autóm. Minden frankó lenne vele, de váltás után, meg lassításkor tompa koppanás, dübbenés hallatszik hátulról. Van egy nagyon rendes szerelőm, azt mondta hogy a difinek van egy kis "holtjátéka", ne foglalkozzak vele de minden rendben van vele egyébként. Engem eléggé bosszant vagyis zavar ez a hülye hang, szerintetek ez mennyire normális dolog? 170 e. km, automata. Érdemes belebonyolódni egy cserébe, vagy javítható?

Köszi előre is


A difinek fémes csatanó hangja, ill. menet közben morgó hangja van. Ami tompa koppanást szokott adni az a difit tartó szílent. Azt is nézzétek meg.


Köszi, megy úgyis a napokban váltóolaj cserére, akkor megérem nézzék meg jobban azt a tartószilentet, hátha.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. július 13. szerda, 19:18


Norbee80 írta: Sziasztok! Új vagyok itt, nemrég vettem az autóm. Minden frankó lenne vele, de váltás után, meg lassításkor tompa koppanás, dübbenés hallatszik hátulról. Van egy nagyon rendes szerelőm, azt mondta hogy a difinek van egy kis "holtjátéka", ne foglalkozzak vele de minden rendben van vele egyébként. Engem eléggé bosszant vagyis zavar ez a hülye hang, szerintetek ez mennyire normális dolog? 170 e. km, automata. Érdemes belebonyolódni egy cserébe, vagy javítható?

Köszi előre is


A difinek fémes csatanó hangja, ill. menet közben morgó hangja van. Ami tompa koppanást szokott adni az a difit tartó szílent. Azt is nézzétek meg.

Norbee80
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Norbee80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2011. július 13. szerda, 19:15


Sziasztok! Új vagyok itt, nemrég vettem az autóm. Minden frankó lenne vele, de váltás után, meg lassításkor tompa koppanás, dübbenés hallatszik hátulról. Van egy nagyon rendes szerelőm, azt mondta hogy a difinek van egy kis "holtjátéka", ne foglalkozzak vele de minden rendben van vele egyébként. Engem eléggé bosszant vagyis zavar ez a hülye hang, szerintetek ez mennyire normális dolog? 170 e. km, automata. Érdemes belebonyolódni egy cserébe, vagy javítható?

Köszi előre is

barbrady
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2002

státusz barbrady

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2011. július 12. kedd, 19:35


Nekem-8 írta:
Honnan lehet megtudni melyik sw. van a gépben? Nekem turbó csere óta nincs a "seggberúgás" effekt 2000 rpm -től. Csak olyan gumisan gyorsul...

DIS-sel meg lehet nézni.

barbrady
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2002

státusz barbrady

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2011. július 12. kedd, 19:34


ute107 írta: Vákumcsövek ellenőrzése megvolt, az általad belinkelt 17-es alkatrész kitisztítva. Hibakód olvasás megvolt - negatív eredmény. Turbó leszed- kitisztítva - javulás volt, de még mindig maradt a "torpanás". :S Majd rá két hónapra újra megint csak rosszabb...

1800 körül elkezd tölteni a turbó...betölt a beszerelt óra szerint (légköri nyomás ha jól tudom) 1,4 - 1,5 köröl majd 2100 fordulaton eldobja 0,5-re ...és újra tölt... magas fordulaton már tökéletes. Ha a gázolajhoz öntök Spurit... nem észlelhető annyira a teljesítmény vesztés, de az órán ugyanezt látom.

Sokan javasolták a szoftverfrissítést...de mindig nagyon távol vagyok az igazi szakiktól....

Köszi hancurozo...



Nekem is volt ilyen megtorpanás 2000 fordulat körül, és a légtömegmérő volt a hibás. Nem írta be hibának, de a DIS teszt kimutatta hogy nem tökéletes. Csere után elmúlt a torpanás.



ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. július 12. kedd, 19:22


Nekem-8 írta:
Honnan lehet megtudni melyik sw. van a gépben? Nekem turbó csere óta nincs a "seggberúgás" effekt 2000 rpm -től. Csak olyan gumisan gyorsul...



Ezt a szót nem találtam! Seggberúgás...nálam meg csak ez van. 1800 alatt semmi... majd hirtelen hatalmasat...olyan VW Golf 3-as érzés van az autóban. És ahol tol egy nagyot ott dob is egy hatalmas koromfelhőt...

Szép-szép...de jobb lenne füst nélkül gyorsulna normálisan...

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2011. július 12. kedd, 19:10



Honnan lehet megtudni melyik sw. van a gépben? Nekem turbó csere óta nincs a "seggberúgás" effekt 2000 rpm -től. Csak olyan gumisan gyorsul...

hancurozo írta:
ute107 írta: Vákumcsövek ellenőrzése megvolt, az általad belinkelt 17-es alkatrész kitisztítva. Hibakód olvasás megvolt - negatív eredmény. Turbó leszed- kitisztítva - javulás volt, de még mindig maradt a "torpanás". :S Majd rá két hónapra újra megint csak rosszabb...

1800 körül elkezd tölteni a turbó...betölt a beszerelt óra szerint (légköri nyomás ha jól tudom) 1,4 - 1,5 köröl majd 2100 fordulaton eldobja 0,5-re ...és újra tölt... magas fordulaton már tökéletes. Ha a gázolajhoz öntök Spurit... nem észlelhető annyira a teljesítmény vesztés, de az órán ugyanezt látom.

Sokan javasolták a szoftverfrissítést...de mindig nagyon távol vagyok az igazi szakiktól....

Köszi hancurozo...




A gyári nyomás ha jól tudom 0,8 bar. Most a melegben hazafelé nekem is csinálta. Mikor megszalad a nyomás 1.4-1.5 bar-ra nagyon visszaveszi a geometriát. Tavaly nyáron is csinálta, akkor nem volt megfelelő a vákum a rendszerben (veszített a vákumszivattyú utáni csőnél) Ezért mikor megszaladt a nyomás és állított a terelőlapokon (elengedte a vákumot), hirtelen leesett a töltőnyomás, és nem tudott a vákum hiánya miatt gyorsan visszaállítani a geometrián.
A frissítés viszont szerintem is jó dolog. (én is tervezem)




hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. július 12. kedd, 19:01


ute107 írta: Vákumcsövek ellenőrzése megvolt, az általad belinkelt 17-es alkatrész kitisztítva. Hibakód olvasás megvolt - negatív eredmény. Turbó leszed- kitisztítva - javulás volt, de még mindig maradt a "torpanás". :S Majd rá két hónapra újra megint csak rosszabb...

1800 körül elkezd tölteni a turbó...betölt a beszerelt óra szerint (légköri nyomás ha jól tudom) 1,4 - 1,5 köröl majd 2100 fordulaton eldobja 0,5-re ...és újra tölt... magas fordulaton már tökéletes. Ha a gázolajhoz öntök Spurit... nem észlelhető annyira a teljesítmény vesztés, de az órán ugyanezt látom.

Sokan javasolták a szoftverfrissítést...de mindig nagyon távol vagyok az igazi szakiktól....

Köszi hancurozo...




A gyári nyomás ha jól tudom 0,8 bar. Most a melegben hazafelé nekem is csinálta. Mikor megszalad a nyomás 1.4-1.5 bar-ra nagyon visszaveszi a geometriát. Tavaly nyáron is csinálta, akkor nem volt megfelelő a vákum a rendszerben (veszített a vákumszivattyú utáni csőnél) Ezért mikor megszaladt a nyomás és állított a terelőlapokon (elengedte a vákumot), hirtelen leesett a töltőnyomás, és nem tudott a vákum hiánya miatt gyorsan visszaállítani a geometrián.
A frissítés viszont szerintem is jó dolog. (én is tervezem)

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. július 12. kedd, 18:49


Tano írta:
Mikor nekem volt hasonló megtorpanásos jelenségem, a szoftverfrissítés nekem is megoldotta, csak ajánlani tudom. Nem sok idő, a környéken csak akad egy BMW-s szervíz/szerelő...


Persze, hogy akad...de akiben teljesen megbíznék az nagyon messze van.
bmw320d4 nicknevű kollégával már beszéltem, de ő ha jól tudom Nyíregyháza környéken végzi hasonló tevékenységét...

Feldobom a labdát: Veszprém megye és környékén ki az aki tud megbízható szoftverest?!