Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 10. szombat, 02:10


anubisz írta:
Bero írta:
Hori írta:
Bero írta: Egy rövid választ kérek. Facelift E46 motorháztető rámegy átalakítás nélkül az én gépemre? Köszi



rá csak a lámpáknál nem igazán fog stimmelni



Az király! Olyasmi lesz mintha szemöldöke lenne a lámpának? Vagy,hogy képzeljem el? Köszi


Mi lett a kocsiddal? végül is,mi volt az indítási gond? megoldódott?


Hát sajnos nem jövünk rá! Mostanában pöccre indul,csak néha hülyéskedik! Még utánanézek mi lehet a baj!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 09. péntek, 21:32


Bero írta:
Hori írta:
Bero írta: Egy rövid választ kérek. Facelift E46 motorháztető rámegy átalakítás nélkül az én gépemre? Köszi



rá csak a lámpáknál nem igazán fog stimmelni



Az király! Olyasmi lesz mintha szemöldöke lenne a lámpának? Vagy,hogy képzeljem el? Köszi


Mi lett a kocsiddal? végül is,mi volt az indítási gond? megoldódott?

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. szeptember 09. péntek, 21:31


Bero írta:
Hori írta:
Bero írta: Egy rövid választ kérek. Facelift E46 motorháztető rámegy átalakítás nélkül az én gépemre? Köszi



rá csak a lámpáknál nem igazán fog stimmelni



Az király! Olyasmi lesz mintha szemöldöke lenne a lámpának? Vagy,hogy képzeljem el? Köszi




úgy képzeld el hogy nem fogod tudni lecsukni a motorháztetőt


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 09. péntek, 21:19


Hori írta:
Bero írta: Egy rövid választ kérek. Facelift E46 motorháztető rámegy átalakítás nélkül az én gépemre? Köszi



rá csak a lámpáknál nem igazán fog stimmelni



Az király! Olyasmi lesz mintha szemöldöke lenne a lámpának? Vagy,hogy képzeljem el? Köszi

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. szeptember 09. péntek, 21:02


Bero írta: Egy rövid választ kérek. Facelift E46 motorháztető rámegy átalakítás nélkül az én gépemre? Köszi



rá csak a lámpáknál nem igazán fog stimmelni



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 09. péntek, 20:58


Egy rövid választ kérek. Facelift E46 motorháztető rámegy átalakítás nélkül az én gépemre? Köszi

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. augusztus 30. kedd, 18:48


anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
szeda írta: Sziasztok,


Tegnap hazafelé kigyulladt a sárga lámpa hogy kevés a hűtővizem.Megnéztem de nem kevés.A lámpa akkor gyullad ki ha bemelegszik a motor.Reggel hideg motornál normális volt a vízszint.Nem melegszik, minden jól működik.Mi lehet a gond? (a kocsi 2002-es 320D de szerintem ez mindegy)



Lehet szétment a hűtővíz szint érzékelőd!


Bero ,mértél ma benzinnyomást?


Hali! Hát amit kaptam mérő,az sz.r volt,nem is működött! Benzinkútra elmentem de ott ilyen 3 méteres kábellel lehet mérni és másik helyre ahova mentem ott meg nem engedték! Így jártam De,ezt a szelepet amit le kell venni,akkor sem értem! Van 2 darab is a motoromon,egy belül mélyen ami csavarós (menetes kicsi és nem lóg ki belőle kábel,és van egy a másik ugyanazon a vonalon ami nagyobb,az is fémes,de alig lehet lecsavarni és egy vékony fekete kábel jön ki belőle a motorba! eszméletlen idióta lehetek,de nekem nem akar lejönni,mert nem csavaros! Kb semmit nem tudtam ezen tekerni,pedig gondolom ez utóbbi ''fémes'' valami lesz amit le kell szedni,de nem akar lejönni! Se menet rajta semmi! Bocs,az értetlenkedésért,de nem akarom elb.szni!


Nézted a 14- est szerintem nálad az lesz az. Az injektor csövön van,írja is CAP sapka, tető, nekem is azt írja rá,a lecsavarható sapka,meglehet venni hozzá,mint az autógumi szelephez.Nincs is mái ilyen jellegű dolog az injektor csöveden.Nem tudom miket akartál leszedni.
http://bmwfans.info/parts/cata...ion_valve/

Látod egy 2000 motornál már itt van,a 2-es a szelep. Nálam is itt van elől.
http://bmwfans.info/parts/cata...on_system/


Fasza,én az első képednél a 8-ast kezdtem csavarni és csodálkozok,hogy nem jön le Ez jó segítség volt,Anubisz! Köszönöm szépen! Baj lehet abból,hogy minimálisan elcsavartam a 8-as alkatrészt? Köszi


Az faszaaz pont úgy néz ki,mint egy autógumi szelep az nyomásszabályozó szelep, azért néha nézhetnél robbantott rajzot,mielőtt szanaszét csavargatsz mindent.Hát reméljük nem lett semmi baja. Azért az nem úgy néz ki,mint egy szelepsapka kupak,nem tudom minek nézted
Amúgy nem hiszem,amíg falsot nem szív.Gondolom eredetileg az is csavarással jön le,ha cserélik.



Üdv! Na sikerült és le tudtam venni a szelepet. Jó bennt volt,de rá tudtam tenni a keréknyomás ellenőrzőt kúton. Elmentem 3 kútra is,rádugtam a mérőt,beindítottam a motort,forgott alapjáraton,vártam és mind a 4 helyen 0-t mutatott a mutató! Levettem a kábelt,és nem folyt belőle benzin! Viszont beindult a motor és járt is.. Ez mi lehetett? Már nagyon nem vágom,segítsetek! Köszi!

Gondolom nem jó rá a sima ,vannak ehhez adapterek,az igazi nyomásmérőhöz. Látod nekem mérte,ott a képeken,lehet neked más a szelep kivezetés. Belenéztél,hogy milyen? Még a szeleptűt is láttam benne ( mondjuk nekem elöl van ) ha benyomtam volna spriccelne a benzin belőle. Mint egy gumi szelep. Megnézted milyen? lehet mélyebben ül a szelep,és nem tudta lenyomni.



Hát,belenézni nehéz,mert nagyon benn van a motoron,így nem látható! A szelepet is épp,hogy rá tudtam dugni! viszont ráment,bekattant a szelepzár csak nem jött belőle benzin,de tényleg úgy néz ki mint a gumiszelep! Tanácstalan vagyok,ilyen esetben mi a teendő? Próbáljam benyomni,hátha jön belőle brenya? Köszi!!


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 30. kedd, 14:30


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
szeda írta: Sziasztok,


Tegnap hazafelé kigyulladt a sárga lámpa hogy kevés a hűtővizem.Megnéztem de nem kevés.A lámpa akkor gyullad ki ha bemelegszik a motor.Reggel hideg motornál normális volt a vízszint.Nem melegszik, minden jól működik.Mi lehet a gond? (a kocsi 2002-es 320D de szerintem ez mindegy)



Lehet szétment a hűtővíz szint érzékelőd!


Bero ,mértél ma benzinnyomást?


Hali! Hát amit kaptam mérő,az sz.r volt,nem is működött! Benzinkútra elmentem de ott ilyen 3 méteres kábellel lehet mérni és másik helyre ahova mentem ott meg nem engedték! Így jártam De,ezt a szelepet amit le kell venni,akkor sem értem! Van 2 darab is a motoromon,egy belül mélyen ami csavarós (menetes kicsi és nem lóg ki belőle kábel,és van egy a másik ugyanazon a vonalon ami nagyobb,az is fémes,de alig lehet lecsavarni és egy vékony fekete kábel jön ki belőle a motorba! eszméletlen idióta lehetek,de nekem nem akar lejönni,mert nem csavaros! Kb semmit nem tudtam ezen tekerni,pedig gondolom ez utóbbi ''fémes'' valami lesz amit le kell szedni,de nem akar lejönni! Se menet rajta semmi! Bocs,az értetlenkedésért,de nem akarom elb.szni!


Nézted a 14- est szerintem nálad az lesz az. Az injektor csövön van,írja is CAP sapka, tető, nekem is azt írja rá,a lecsavarható sapka,meglehet venni hozzá,mint az autógumi szelephez.Nincs is mái ilyen jellegű dolog az injektor csöveden.Nem tudom miket akartál leszedni.
http://bmwfans.info/parts/cata...ion_valve/

Látod egy 2000 motornál már itt van,a 2-es a szelep. Nálam is itt van elől.
http://bmwfans.info/parts/cata...on_system/


Fasza,én az első képednél a 8-ast kezdtem csavarni és csodálkozok,hogy nem jön le Ez jó segítség volt,Anubisz! Köszönöm szépen! Baj lehet abból,hogy minimálisan elcsavartam a 8-as alkatrészt? Köszi


Az faszaaz pont úgy néz ki,mint egy autógumi szelep az nyomásszabályozó szelep, azért néha nézhetnél robbantott rajzot,mielőtt szanaszét csavargatsz mindent.Hát reméljük nem lett semmi baja. Azért az nem úgy néz ki,mint egy szelepsapka kupak,nem tudom minek nézted
Amúgy nem hiszem,amíg falsot nem szív.Gondolom eredetileg az is csavarással jön le,ha cserélik.



Üdv! Na sikerült és le tudtam venni a szelepet. Jó bennt volt,de rá tudtam tenni a keréknyomás ellenőrzőt kúton. Elmentem 3 kútra is,rádugtam a mérőt,beindítottam a motort,forgott alapjáraton,vártam és mind a 4 helyen 0-t mutatott a mutató! Levettem a kábelt,és nem folyt belőle benzin! Viszont beindult a motor és járt is.. Ez mi lehetett? Már nagyon nem vágom,segítsetek! Köszi!

Gondolom nem jó rá a sima ,vannak ehhez adapterek,az igazi nyomásmérőhöz. Látod nekem mérte,ott a képeken,lehet neked más a szelep kivezetés. Belenéztél,hogy milyen? Még a szeleptűt is láttam benne ( mondjuk nekem elöl van ) ha benyomtam volna spriccelne a benzin belőle. Mint egy gumi szelep. Megnézted milyen? lehet mélyebben ül a szelep,és nem tudta lenyomni.



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. augusztus 30. kedd, 14:01


anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
szeda írta: Sziasztok,


Tegnap hazafelé kigyulladt a sárga lámpa hogy kevés a hűtővizem.Megnéztem de nem kevés.A lámpa akkor gyullad ki ha bemelegszik a motor.Reggel hideg motornál normális volt a vízszint.Nem melegszik, minden jól működik.Mi lehet a gond? (a kocsi 2002-es 320D de szerintem ez mindegy)



Lehet szétment a hűtővíz szint érzékelőd!


Bero ,mértél ma benzinnyomást?


Hali! Hát amit kaptam mérő,az sz.r volt,nem is működött! Benzinkútra elmentem de ott ilyen 3 méteres kábellel lehet mérni és másik helyre ahova mentem ott meg nem engedték! Így jártam De,ezt a szelepet amit le kell venni,akkor sem értem! Van 2 darab is a motoromon,egy belül mélyen ami csavarós (menetes kicsi és nem lóg ki belőle kábel,és van egy a másik ugyanazon a vonalon ami nagyobb,az is fémes,de alig lehet lecsavarni és egy vékony fekete kábel jön ki belőle a motorba! eszméletlen idióta lehetek,de nekem nem akar lejönni,mert nem csavaros! Kb semmit nem tudtam ezen tekerni,pedig gondolom ez utóbbi ''fémes'' valami lesz amit le kell szedni,de nem akar lejönni! Se menet rajta semmi! Bocs,az értetlenkedésért,de nem akarom elb.szni!


Nézted a 14- est szerintem nálad az lesz az. Az injektor csövön van,írja is CAP sapka, tető, nekem is azt írja rá,a lecsavarható sapka,meglehet venni hozzá,mint az autógumi szelephez.Nincs is mái ilyen jellegű dolog az injektor csöveden.Nem tudom miket akartál leszedni.
http://bmwfans.info/parts/cata...ion_valve/

Látod egy 2000 motornál már itt van,a 2-es a szelep. Nálam is itt van elől.
http://bmwfans.info/parts/cata...on_system/


Fasza,én az első képednél a 8-ast kezdtem csavarni és csodálkozok,hogy nem jön le Ez jó segítség volt,Anubisz! Köszönöm szépen! Baj lehet abból,hogy minimálisan elcsavartam a 8-as alkatrészt? Köszi


Az faszaaz pont úgy néz ki,mint egy autógumi szelep az nyomásszabályozó szelep, azért néha nézhetnél robbantott rajzot,mielőtt szanaszét csavargatsz mindent.Hát reméljük nem lett semmi baja. Azért az nem úgy néz ki,mint egy szelepsapka kupak,nem tudom minek nézted
Amúgy nem hiszem,amíg falsot nem szív.Gondolom eredetileg az is csavarással jön le,ha cserélik.



Üdv! Na sikerült és le tudtam venni a szelepet. Jó bennt volt,de rá tudtam tenni a keréknyomás ellenőrzőt kúton. Elmentem 3 kútra is,rádugtam a mérőt,beindítottam a motort,forgott alapjáraton,vártam és mind a 4 helyen 0-t mutatott a mutató! Levettem a kábelt,és nem folyt belőle benzin! Viszont beindult a motor és járt is.. Ez mi lehetett? Már nagyon nem vágom,segítsetek! Köszi!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 30. kedd, 05:13


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
szeda írta: Sziasztok,


Tegnap hazafelé kigyulladt a sárga lámpa hogy kevés a hűtővizem.Megnéztem de nem kevés.A lámpa akkor gyullad ki ha bemelegszik a motor.Reggel hideg motornál normális volt a vízszint.Nem melegszik, minden jól működik.Mi lehet a gond? (a kocsi 2002-es 320D de szerintem ez mindegy)



Lehet szétment a hűtővíz szint érzékelőd!


Bero ,mértél ma benzinnyomást?


Hali! Hát amit kaptam mérő,az sz.r volt,nem is működött! Benzinkútra elmentem de ott ilyen 3 méteres kábellel lehet mérni és másik helyre ahova mentem ott meg nem engedték! Így jártam De,ezt a szelepet amit le kell venni,akkor sem értem! Van 2 darab is a motoromon,egy belül mélyen ami csavarós (menetes kicsi és nem lóg ki belőle kábel,és van egy a másik ugyanazon a vonalon ami nagyobb,az is fémes,de alig lehet lecsavarni és egy vékony fekete kábel jön ki belőle a motorba! eszméletlen idióta lehetek,de nekem nem akar lejönni,mert nem csavaros! Kb semmit nem tudtam ezen tekerni,pedig gondolom ez utóbbi ''fémes'' valami lesz amit le kell szedni,de nem akar lejönni! Se menet rajta semmi! Bocs,az értetlenkedésért,de nem akarom elb.szni!


Nézted a 14- est szerintem nálad az lesz az. Az injektor csövön van,írja is CAP sapka, tető, nekem is azt írja rá,a lecsavarható sapka,meglehet venni hozzá,mint az autógumi szelephez.Nincs is mái ilyen jellegű dolog az injektor csöveden.Nem tudom miket akartál leszedni.
http://bmwfans.info/parts/cata...ion_valve/

Látod egy 2000 motornál már itt van,a 2-es a szelep. Nálam is itt van elől.
http://bmwfans.info/parts/cata...on_system/


Fasza,én az első képednél a 8-ast kezdtem csavarni és csodálkozok,hogy nem jön le Ez jó segítség volt,Anubisz! Köszönöm szépen! Baj lehet abból,hogy minimálisan elcsavartam a 8-as alkatrészt? Köszi


Az faszaaz pont úgy néz ki,mint egy autógumi szelep az nyomásszabályozó szelep, azért néha nézhetnél robbantott rajzot,mielőtt szanaszét csavargatsz mindent.Hát reméljük nem lett semmi baja. Azért az nem úgy néz ki,mint egy szelepsapka kupak,nem tudom minek nézted
Amúgy nem hiszem,amíg falsot nem szív.Gondolom eredetileg az is csavarással jön le,ha cserélik.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. augusztus 30. kedd, 05:15

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. augusztus 29. hétfő, 23:04


tudom, hogy a bajom eltörpül a többieké mellett

de tud valaki eladó ezüst dekor betétet? Vennék komplett csomagot akár, esetleg adnék helyette fabetétet...

Ha nem találok semmit, lefestetem vagy lefóliáztatom - ti melyiket ajánlanátok? Esetleg a fóliázást próbálta már valaki?

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. augusztus 29. hétfő, 22:53


anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
szeda írta: Sziasztok,


Tegnap hazafelé kigyulladt a sárga lámpa hogy kevés a hűtővizem.Megnéztem de nem kevés.A lámpa akkor gyullad ki ha bemelegszik a motor.Reggel hideg motornál normális volt a vízszint.Nem melegszik, minden jól működik.Mi lehet a gond? (a kocsi 2002-es 320D de szerintem ez mindegy)



Lehet szétment a hűtővíz szint érzékelőd!


Bero ,mértél ma benzinnyomást?


Hali! Hát amit kaptam mérő,az sz.r volt,nem is működött! Benzinkútra elmentem de ott ilyen 3 méteres kábellel lehet mérni és másik helyre ahova mentem ott meg nem engedték! Így jártam De,ezt a szelepet amit le kell venni,akkor sem értem! Van 2 darab is a motoromon,egy belül mélyen ami csavarós (menetes kicsi és nem lóg ki belőle kábel,és van egy a másik ugyanazon a vonalon ami nagyobb,az is fémes,de alig lehet lecsavarni és egy vékony fekete kábel jön ki belőle a motorba! eszméletlen idióta lehetek,de nekem nem akar lejönni,mert nem csavaros! Kb semmit nem tudtam ezen tekerni,pedig gondolom ez utóbbi ''fémes'' valami lesz amit le kell szedni,de nem akar lejönni! Se menet rajta semmi! Bocs,az értetlenkedésért,de nem akarom elb.szni!


Nézted a 14- est szerintem nálad az lesz az. Az injektor csövön van,írja is CAP sapka, tető, nekem is azt írja rá,a lecsavarható sapka,meglehet venni hozzá,mint az autógumi szelephez.Nincs is mái ilyen jellegű dolog az injektor csöveden.Nem tudom miket akartál leszedni.
http://bmwfans.info/parts/cata...ion_valve/

Látod egy 2000 motornál már itt van,a 2-es a szelep. Nálam is itt van elől.
http://bmwfans.info/parts/cata...on_system/


Fasza,én az első képednél a 8-ast kezdtem csavarni és csodálkozok,hogy nem jön le Ez jó segítség volt,Anubisz! Köszönöm szépen! Baj lehet abból,hogy minimálisan elcsavartam a 8-as alkatrészt? Köszi

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 29. hétfő, 21:47


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
szeda írta: Sziasztok,


Tegnap hazafelé kigyulladt a sárga lámpa hogy kevés a hűtővizem.Megnéztem de nem kevés.A lámpa akkor gyullad ki ha bemelegszik a motor.Reggel hideg motornál normális volt a vízszint.Nem melegszik, minden jól működik.Mi lehet a gond? (a kocsi 2002-es 320D de szerintem ez mindegy)



Lehet szétment a hűtővíz szint érzékelőd!


Bero ,mértél ma benzinnyomást?


Hali! Hát amit kaptam mérő,az sz.r volt,nem is működött! Benzinkútra elmentem de ott ilyen 3 méteres kábellel lehet mérni és másik helyre ahova mentem ott meg nem engedték! Így jártam De,ezt a szelepet amit le kell venni,akkor sem értem! Van 2 darab is a motoromon,egy belül mélyen ami csavarós (menetes kicsi és nem lóg ki belőle kábel,és van egy a másik ugyanazon a vonalon ami nagyobb,az is fémes,de alig lehet lecsavarni és egy vékony fekete kábel jön ki belőle a motorba! eszméletlen idióta lehetek,de nekem nem akar lejönni,mert nem csavaros! Kb semmit nem tudtam ezen tekerni,pedig gondolom ez utóbbi ''fémes'' valami lesz amit le kell szedni,de nem akar lejönni! Se menet rajta semmi! Bocs,az értetlenkedésért,de nem akarom elb.szni!


Nézted a 14- est szerintem nálad az lesz az. Az injektor csövön van,írja is CAP sapka, tető, nekem is azt írja rá,a lecsavarható sapka,meglehet venni hozzá,mint az autógumi szelephez.Nincs is mái ilyen jellegű dolog az injektor csöveden.Nem tudom miket akartál leszedni.
http://bmwfans.info/parts/cata...ion_valve/

Látod egy 2000 motornál már itt van,a 2-es a szelep. Nálam is itt van elől.
http://bmwfans.info/parts/cata...on_system/


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. augusztus 29. hétfő, 21:52

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. augusztus 29. hétfő, 16:36


anubisz írta:
Bero írta:
szeda írta: Sziasztok,


Tegnap hazafelé kigyulladt a sárga lámpa hogy kevés a hűtővizem.Megnéztem de nem kevés.A lámpa akkor gyullad ki ha bemelegszik a motor.Reggel hideg motornál normális volt a vízszint.Nem melegszik, minden jól működik.Mi lehet a gond? (a kocsi 2002-es 320D de szerintem ez mindegy)



Lehet szétment a hűtővíz szint érzékelőd!


Bero ,mértél ma benzinnyomást?


Hali! Hát amit kaptam mérő,az sz.r volt,nem is működött! Benzinkútra elmentem de ott ilyen 3 méteres kábellel lehet mérni és másik helyre ahova mentem ott meg nem engedték! Így jártam De,ezt a szelepet amit le kell venni,akkor sem értem! Van 2 darab is a motoromon,egy belül mélyen ami csavarós (menetes kicsi és nem lóg ki belőle kábel,és van egy a másik ugyanazon a vonalon ami nagyobb,az is fémes,de alig lehet lecsavarni és egy vékony fekete kábel jön ki belőle a motorba! eszméletlen idióta lehetek,de nekem nem akar lejönni,mert nem csavaros! Kb semmit nem tudtam ezen tekerni,pedig gondolom ez utóbbi ''fémes'' valami lesz amit le kell szedni,de nem akar lejönni! Se menet rajta semmi! Bocs,az értetlenkedésért,de nem akarom elb.szni!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 29. hétfő, 16:22


Bero írta:
szeda írta: Sziasztok,


Tegnap hazafelé kigyulladt a sárga lámpa hogy kevés a hűtővizem.Megnéztem de nem kevés.A lámpa akkor gyullad ki ha bemelegszik a motor.Reggel hideg motornál normális volt a vízszint.Nem melegszik, minden jól működik.Mi lehet a gond? (a kocsi 2002-es 320D de szerintem ez mindegy)



Lehet szétment a hűtővíz szint érzékelőd!


Bero ,mértél ma benzinnyomást?