YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. február 09. csütörtök, 17:02


botty316 írta:
YELLOW írta:
botty316 írta: Sziasztok!

Az én problémám az hogy az autó leszívja az akkumulátort -x celsius fokba. Tehát ha a hőmérséklet fagypont alatt van és úgy állok le az autóval másnap már nembiztos hogy el fogok tudni vele indulni! Voltam szak szervizbe is ott azt mondták hogy semmilyen különleges áramfelvételt nem mutatott nekik a műszer (mondjuk nem volt mínusz fok, gondolom a műhelyben sem!). Tehát nem jöttek rá a hiba okára, viszont azt mondta az ügyvezető ürge hogy a hűtőrendszerben van egy 3lapátú vízkeringtető motor ami akkor kapcsol be mikor leállítom az autót, és ez nem működik még ezt is hozzátette!. A motor célja hogy egyenletesen hűljön le a hűtő és a motorblokk. Na erre gyanakszom én! És ha hallott már erről valaki vagy csak tudja annak a motornak a nevét vagy azt hogy hogyan tudnám kiiktatni ezt a funkciót nagyon megköszönném ha leírná nekem! Köszönöm!


szerintem egyszerűen csak gyenge már az az akksi. főleg ha még a gyári. attól is függ, hogy rövid távokat, vagy hosszúkat mész vele.

szerk: én nem tudok ilyen vízkeringetőről, pedig szerintem ugyanaz a motorunk. ha esetleg nem rég vettél onnan akksit és az szart be, akkor csak ki akar bújni az ürge alóla, és másra fogja a hibát.


Sajnos nem akksi! Már tönkrement benne egy 74Ah-s BOSCH silver most egy 60Ah-s PERION van benne.


számomra egyik se egy hűdenagy valami...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz botty316

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. február 09. csütörtök, 17:01


YELLOW írta:
botty316 írta: Sziasztok!

Az én problémám az hogy az autó leszívja az akkumulátort -x celsius fokba. Tehát ha a hőmérséklet fagypont alatt van és úgy állok le az autóval másnap már nembiztos hogy el fogok tudni vele indulni! Voltam szak szervizbe is ott azt mondták hogy semmilyen különleges áramfelvételt nem mutatott nekik a műszer (mondjuk nem volt mínusz fok, gondolom a műhelyben sem!). Tehát nem jöttek rá a hiba okára, viszont azt mondta az ügyvezető ürge hogy a hűtőrendszerben van egy 3lapátú vízkeringtető motor ami akkor kapcsol be mikor leállítom az autót, és ez nem működik még ezt is hozzátette!. A motor célja hogy egyenletesen hűljön le a hűtő és a motorblokk. Na erre gyanakszom én! És ha hallott már erről valaki vagy csak tudja annak a motornak a nevét vagy azt hogy hogyan tudnám kiiktatni ezt a funkciót nagyon megköszönném ha leírná nekem! Köszönöm!


szerintem egyszerűen csak gyenge már az az akksi. főleg ha még a gyári. attól is függ, hogy rövid távokat, vagy hosszúkat mész vele.

szerk: én nem tudok ilyen vízkeringetőről, pedig szerintem ugyanaz a motorunk. ha esetleg nem rég vettél onnan akksit és az szart be, akkor csak ki akar bújni az ürge alóla, és másra fogja a hibát.


Sajnos nem akksi! Már tönkrement benne egy 74Ah-s BOSCH silver most egy 60Ah-s PERION van benne. Kell hogy legyen benne 60000be kerül azt mondta a koma a szakszervízbe.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 09. csütörtök, 17:02

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. február 09. csütörtök, 16:50


botty316 írta: Sziasztok!

Az én problémám az hogy az autó leszívja az akkumulátort -x celsius fokba. Tehát ha a hőmérséklet fagypont alatt van és úgy állok le az autóval másnap már nembiztos hogy el fogok tudni vele indulni! Voltam szak szervizbe is ott azt mondták hogy semmilyen különleges áramfelvételt nem mutatott nekik a műszer (mondjuk nem volt mínusz fok, gondolom a műhelyben sem!). Tehát nem jöttek rá a hiba okára, viszont azt mondta az ügyvezető ürge hogy a hűtőrendszerben van egy 3lapátú vízkeringtető motor ami akkor kapcsol be mikor leállítom az autót, és ez nem működik még ezt is hozzátette!. A motor célja hogy egyenletesen hűljön le a hűtő és a motorblokk. Na erre gyanakszom én! És ha hallott már erről valaki vagy csak tudja annak a motornak a nevét vagy azt hogy hogyan tudnám kiiktatni ezt a funkciót nagyon megköszönném ha leírná nekem! Köszönöm!


szerintem egyszerűen csak gyenge már az az akksi. főleg ha még a gyári. attól is függ, hogy rövid távokat, vagy hosszúkat mész vele.

szerk: én nem tudok ilyen vízkeringetőről, pedig szerintem ugyanaz a motorunk. ha esetleg nem rég vettél onnan akksit és az szart be, akkor csak ki akar bújni az ürge alóla, és másra fogja a hibát.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 09. csütörtök, 16:51

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz botty316

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. február 09. csütörtök, 16:44


Sziasztok!

Az én problémám az hogy az autó leszívja az akkumulátort -x celsius fokba. Tehát ha a hőmérséklet fagypont alatt van és úgy állok le az autóval másnap már nembiztos hogy el fogok tudni vele indulni! Voltam szak szervizbe is ott azt mondták hogy semmilyen különleges áramfelvételt nem mutatott nekik a műszer (mondjuk nem volt mínusz fok, gondolom a műhelyben sem!). Tehát nem jöttek rá a hiba okára, viszont azt mondta az ügyvezető ürge hogy a hűtőrendszerben van egy 3lapátú vízkeringtető motor ami akkor kapcsol be mikor leállítom az autót, és ez nem működik még ezt is hozzátette!. A motor célja hogy egyenletesen hűljön le a hűtő és a motorblokk. Na erre gyanakszom én! És ha hallott már erről valaki vagy csak tudja annak a motornak a nevét vagy azt hogy hogyan tudnám kiiktatni ezt a funkciót nagyon megköszönném ha leírná nekem! Köszönöm!


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. február 03. péntek, 16:17


SirToma írta:
ficsur írta: sziasztok kérdés regg hideg stb inditás indul majd leál mindha elfogyna a nafta +inditás megint +indintás megy napközben nics gond 1.8-as tds mi lehet a gond a hidegen kivül ja alpesidiezel van benne.Várom az ötleteket.


köszke


Indításnál nem dob egy kis füstöt ilyen hidegben?
Izzitógyertya csere.




Nekem dob! De az inkább szelepszár szimerinre utál. Nekem inkább teker teker... de nem indul. Már az akksim is lett cserélve.

Tavasszal az biztos h. generátor és önindító tisztítás is lesz!

Meg lehet szelepszár szimering csere.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz ficsur

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2012. február 03. péntek, 15:15


SirToma írta:
seta írta:
ficsur írta:
SirToma írta:
ficsur írta: sziasztok kérdés regg hideg stb inditás indul majd leál mindha elfogyna a nafta +inditás megint +indintás megy napközben nics gond 1.8-as tds mi lehet a gond a hidegen kivül ja alpesidiezel van benne.Várom az ötleteket.


köszke


Indításnál nem dob egy kis füstöt ilyen hidegben?
Izzitógyertya csere.



köszi már mindegy mert Novemberben vettem ak voltam szervizben és ugy felkésziteték télire hogy ma elfagyott a hűtőm és kilukadt megint szerviz egy vagyon lesz kelett nekem jo autóóóóóóóóóóóóóóóóó


a kamu szervíz ellen nem véd a "jó autóóóóóóóóóóóóóóóó"


Részvétem!




Köszi

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2012. február 03. péntek, 14:17


seta írta:
ficsur írta:
SirToma írta:
ficsur írta: sziasztok kérdés regg hideg stb inditás indul majd leál mindha elfogyna a nafta +inditás megint +indintás megy napközben nics gond 1.8-as tds mi lehet a gond a hidegen kivül ja alpesidiezel van benne.Várom az ötleteket.


köszke


Indításnál nem dob egy kis füstöt ilyen hidegben?
Izzitógyertya csere.



köszi már mindegy mert Novemberben vettem ak voltam szervizben és ugy felkésziteték télire hogy ma elfagyott a hűtőm és kilukadt megint szerviz egy vagyon lesz kelett nekem jo autóóóóóóóóóóóóóóóóó


a kamu szervíz ellen nem véd a "jó autóóóóóóóóóóóóóóóó"


Részvétem!




seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2012. február 03. péntek, 13:31


ficsur írta:
SirToma írta:
ficsur írta: sziasztok kérdés regg hideg stb inditás indul majd leál mindha elfogyna a nafta +inditás megint +indintás megy napközben nics gond 1.8-as tds mi lehet a gond a hidegen kivül ja alpesidiezel van benne.Várom az ötleteket.


köszke


Indításnál nem dob egy kis füstöt ilyen hidegben?
Izzitógyertya csere.



köszi már mindegy mert Novemberben vettem ak voltam szervizben és ugy felkésziteték télire hogy ma elfagyott a hűtőm és kilukadt megint szerviz egy vagyon lesz kelett nekem jo autóóóóóóóóóóóóóóóóó


a kamu szervíz ellen nem véd a "jó autóóóóóóóóóóóóóóóó"

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz ficsur

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2012. február 03. péntek, 12:27


SirToma írta:
ficsur írta: sziasztok kérdés regg hideg stb inditás indul majd leál mindha elfogyna a nafta +inditás megint +indintás megy napközben nics gond 1.8-as tds mi lehet a gond a hidegen kivül ja alpesidiezel van benne.Várom az ötleteket.


köszke


Indításnál nem dob egy kis füstöt ilyen hidegben?
Izzitógyertya csere.



köszi már mindegy mert Novemberben vettem ak voltam szervizben és ugy felkésziteték télire hogy ma elfagyott a hűtőm és kilukadt megint szerviz egy vagyon lesz kelett nekem jo autóóóóóóóóóóóóóóóóó

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2012. február 03. péntek, 11:08


ficsur írta: sziasztok kérdés regg hideg stb inditás indul majd leál mindha elfogyna a nafta +inditás megint +indintás megy napközben nics gond 1.8-as tds mi lehet a gond a hidegen kivül ja alpesidiezel van benne.Várom az ötleteket.


köszke


Indításnál nem dob egy kis füstöt ilyen hidegben?
Izzitógyertya csere.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz ficsur

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2012. február 02. csütörtök, 18:13


sziasztok kérdés regg hideg stb inditás indul majd leál mindha elfogyna a nafta +inditás megint +indintás megy napközben nics gond 1.8-as tds mi lehet a gond a hidegen kivül ja alpesidiezel van benne.Várom az ötleteket.


köszke

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. február 02. csütörtök, 02:56


kabec írta: Sejtettem. Azért köszönöm Még jó, hogy Yellow Te sosem alszol!


dolgozom,csak épp reklámot tartottam

kabec
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kabec

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2012. február 01. szerda, 23:52


Sejtettem. Azért köszönöm Még jó, hogy Yellow Te sosem alszol!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. február 01. szerda, 23:03


kabec írta: Sziasztok!
Valaki mondjon nekem egy biztosat! Az e46 limo faceliftes és facelift előtti első sárvédője különbözik-e valamiben? Azaz feltehetem-e egyikről a másikra.


nem. az elsö index íve is más, illetve az oldal index pozíciója is.

kabec
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kabec

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2012. február 01. szerda, 23:00


Sziasztok!
Valaki mondjon nekem egy biztosat! Az e46 limo faceliftes és facelift előtti első sárvédője különbözik-e valamiben? Azaz feltehetem-e egyikről a másikra.