Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. március 29. csütörtök, 20:26


1: hidegteszt. Automatikus,géppel ki lehet kapcsolni és akkor nem fog villogni. 2-3: Úgy érzékeli,hogy kiégett a helyzetjelző,ezért világít. Be kell építeni egy relét és akkor meglesz a kellő ellenállás és nem fog hibát érzékelni a masinád

szasza81
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz szasza81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. március 29. csütörtök, 19:03


troooger írta:
szasza81 írta:
troooger írta:
szasza81 írta:
jons írta:
szasza81 írta: Sziasztok.Most vásároltam egy Agel eye's szettet.Ennek a bekötéséhez szeretnék valakitől segítséget kérni.Mert amit kaptam hozzá, számomra értelmetlen és ráadásul angol nyelvű.Köszi.



Az inverterről jövő két vezetéket kell a helyzetjelző izzó elvágott két vezetékével összekötni. Piros a pozitív, fekete a negatív.
Nem emlékszem pontosan, de helyzetjelző izzó negatív kábele biztosan barna, a pozitív talán kék. Nem muszáj mondjuk vágni a vezetéket, létezik vámpírcsati is hozzá, de én a szigetelés miatt forrasztottam és zsugorcsöveztem.
Az invertert érdemes hűvösebb helyre ragasztani, például a zárhídra, a hozzáadott kétoldalú ragasztóval. Ha jól megtisztítod a felületet, nem fog leesni.



Megpróbálom, köszi.



Ha nem sikerül, és Tata felé jársz összefuthatunk megmutatom hogy van bekötve, ha kell segíteni is tudok.



Meglátjuk, csak holnap tudok nekiállni.A másik meg az, hogy nem a helyzetjelzőre akarom kötni.Youtubon láttam egy-két olyan videót amin a központi kinyitásával kapcsol fel.Valami ilyesmi...de azért köszi.Ha nem megy, kereslek.


A központist nem tudom, de ha jól emlékszem akkor a lábtér világításra szokták kötni. Nekem simán csak a helyzetjelzőre van. Akkor égjen ha én akarom, nem ha nyitogatom az ajtót meg ilyenek...

Rendben ha gondolod, keress majd



Hello.Bekötöttem az Angel eyet a helyzetjelzőre.Három probléma adódott.1 az angel eye 3másodpercenként villog,2 az indexek folyamatosan világítanak.3 a fedélzeti azt jelzi, hogy nincs izzó.Valami ötlet?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. március 29. csütörtök, 19:01


fandor írta:
rojtos írta:
fandor írta:
fandor írta:
edemsm3 írta:
fandor írta: Sziasztok!

Következő problémám van 92-es 320i vel. Amikor beinditom a a kocsit a fordulatszám felugrik 18oo 2ooo ig, majd kb 2o másodperc múlva beáll az alapjárat a helyére ezt akkor is csinálja amikor már meleg a motor. Minden inditásnál ez történik ha meleg ha hideg. Alapjárati motort, fojtó szelepet takaritottam jó koszos volt... Ma kicsavartam a hengerfejen találhat hőgombát. Mértem ellenállást és szerintem az jó.Ha valaki tudja mi lehet a gond irja meg.. Köszi


Hali.
Nekem amikor 320im volt ugyan ez volt a szitu.
Lehet hülyén hangzik de amikor feltöltöttem az aksim,
vagy ha ujjat raktam bele nem csinálta.
Lehet a generátor nem tölt rendesen.
Nekem fesszbályzó hibám volt. Utánna jó lett.
Talán tudtam segiteni...........


Nah majd megmérem mekkora töltés van az aksin, és megirom. Kb 14 volt körül kell mérjek igaz....Minden ötletnek örülök...


Megmértem, 14,.02... Vagy Ettől még lehet rossz a fesz szab?


Hi, ha akkor mérted amikor indítottál, akkor inkább az alapjárati kütyüket vedd újra górcső alá! Vagy, ha beindítottad és úgy mérted utána a töltést, akkor nem lettél okosabb, mert nem a kritikus pillanatról van eredményed.



Hello, úgy mértem hogy rátettem a mérőtűket a sarura ekkor 12.23 at mért és szóltam a havernak hogy inditson ekkor felugrott 13.96 ra és az alapjárat pedig ugye a hiba miatt 18oo ra a mérő 14.02 maradt és egészen addig rajta hagytam a mérőt amig az alapjárat beá3lt innentől kezdve nem változott 14.02.

Az alapjárat egyébként hirtelen váltással áll a helyére(esik) kb 750 re mintha vmi kikapcsolna vagy bekapcsolna.


Folytószelep poti volt a hibás....Ma orvosolva


troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2012. március 28. szerda, 17:47


szasza81 írta:
troooger írta:
szasza81 írta:
jons írta:
szasza81 írta: Sziasztok.Most vásároltam egy Agel eye's szettet.Ennek a bekötéséhez szeretnék valakitől segítséget kérni.Mert amit kaptam hozzá, számomra értelmetlen és ráadásul angol nyelvű.Köszi.



Az inverterről jövő két vezetéket kell a helyzetjelző izzó elvágott két vezetékével összekötni. Piros a pozitív, fekete a negatív.
Nem emlékszem pontosan, de helyzetjelző izzó negatív kábele biztosan barna, a pozitív talán kék. Nem muszáj mondjuk vágni a vezetéket, létezik vámpírcsati is hozzá, de én a szigetelés miatt forrasztottam és zsugorcsöveztem.
Az invertert érdemes hűvösebb helyre ragasztani, például a zárhídra, a hozzáadott kétoldalú ragasztóval. Ha jól megtisztítod a felületet, nem fog leesni.



Megpróbálom, köszi.



Ha nem sikerül, és Tata felé jársz összefuthatunk megmutatom hogy van bekötve, ha kell segíteni is tudok.



Meglátjuk, csak holnap tudok nekiállni.A másik meg az, hogy nem a helyzetjelzőre akarom kötni.Youtubon láttam egy-két olyan videót amin a központi kinyitásával kapcsol fel.Valami ilyesmi...de azért köszi.Ha nem megy, kereslek.


A központist nem tudom, de ha jól emlékszem akkor a lábtér világításra szokták kötni. Nekem simán csak a helyzetjelzőre van. Akkor égjen ha én akarom, nem ha nyitogatom az ajtót meg ilyenek...

Rendben ha gondolod, keress majd



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 28. szerda, 17:47

szasza81
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz szasza81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. március 28. szerda, 17:37


troooger írta:
szasza81 írta:
jons írta:
szasza81 írta: Sziasztok.Most vásároltam egy Agel eye's szettet.Ennek a bekötéséhez szeretnék valakitől segítséget kérni.Mert amit kaptam hozzá, számomra értelmetlen és ráadásul angol nyelvű.Köszi.



Az inverterről jövő két vezetéket kell a helyzetjelző izzó elvágott két vezetékével összekötni. Piros a pozitív, fekete a negatív.
Nem emlékszem pontosan, de helyzetjelző izzó negatív kábele biztosan barna, a pozitív talán kék. Nem muszáj mondjuk vágni a vezetéket, létezik vámpírcsati is hozzá, de én a szigetelés miatt forrasztottam és zsugorcsöveztem.
Az invertert érdemes hűvösebb helyre ragasztani, például a zárhídra, a hozzáadott kétoldalú ragasztóval. Ha jól megtisztítod a felületet, nem fog leesni.



Megpróbálom, köszi.



Ha nem sikerül, és Tata felé jársz összefuthatunk megmutatom hogy van bekötve, ha kell segíteni is tudok.



Meglátjuk, csak holnap tudok nekiállni.A másik meg az, hogy nem a helyzetjelzőre akarom kötni.Youtubon láttam egy-két olyan videót amin a központi kinyitásával kapcsol fel.Valami ilyesmi...de azért köszi.Ha nem megy, kereslek.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 28. szerda, 17:38

troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2012. március 28. szerda, 17:06


szasza81 írta:
jons írta:
szasza81 írta: Sziasztok.Most vásároltam egy Agel eye's szettet.Ennek a bekötéséhez szeretnék valakitől segítséget kérni.Mert amit kaptam hozzá, számomra értelmetlen és ráadásul angol nyelvű.Köszi.



Az inverterről jövő két vezetéket kell a helyzetjelző izzó elvágott két vezetékével összekötni. Piros a pozitív, fekete a negatív.
Nem emlékszem pontosan, de helyzetjelző izzó negatív kábele biztosan barna, a pozitív talán kék. Nem muszáj mondjuk vágni a vezetéket, létezik vámpírcsati is hozzá, de én a szigetelés miatt forrasztottam és zsugorcsöveztem.
Az invertert érdemes hűvösebb helyre ragasztani, például a zárhídra, a hozzáadott kétoldalú ragasztóval. Ha jól megtisztítod a felületet, nem fog leesni.



Megpróbálom, köszi.


Ha nem sikerül, és Tata felé jársz összefuthatunk megmutatom hogy van bekötve, ha kell segíteni is tudok.

szasza81
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz szasza81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. március 28. szerda, 16:32


jons írta:
szasza81 írta: Sziasztok.Most vásároltam egy Agel eye's szettet.Ennek a bekötéséhez szeretnék valakitől segítséget kérni.Mert amit kaptam hozzá, számomra értelmetlen és ráadásul angol nyelvű.Köszi.



Az inverterről jövő két vezetéket kell a helyzetjelző izzó elvágott két vezetékével összekötni. Piros a pozitív, fekete a negatív.
Nem emlékszem pontosan, de helyzetjelző izzó negatív kábele biztosan barna, a pozitív talán kék. Nem muszáj mondjuk vágni a vezetéket, létezik vámpírcsati is hozzá, de én a szigetelés miatt forrasztottam és zsugorcsöveztem.
Az invertert érdemes hűvösebb helyre ragasztani, például a zárhídra, a hozzáadott kétoldalú ragasztóval. Ha jól megtisztítod a felületet, nem fog leesni.



Megpróbálom, köszi.


Kalo84
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz Kalo84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. március 28. szerda, 16:17


Sziasztok e36 ba most tettem át egy 92-es 2.5-ös vadísznót,és érzésem szerint sokat kaphat,mert amikor indítozok nincs alapjárat,és durrog recseg fullad..:S
Amikor fordulatot adok neki, 3000/4000rpm normálisan üvőlt..és gázadásra harap!!
Amikor elengedem a játék kezdődik elöről..durrog le is fullad...Játszani kell vele hogy ne álljon le..Megvártam amíg felmelegszik a víz hátha csak az automata szivató lehet a baj,de amikor kiment a vízhőfok a kék sávból ugyanez volt a gond...Tehát a szivatóra nem gyanakszom..
Honnan veszi az üzemagyag szabályozást a moci??? Mi lehet a gond??
Előre is köszönöm a segítségeket,ötleteiteket..
Üdv!!

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. március 28. szerda, 16:03


szasza81 írta: Sziasztok.Most vásároltam egy Agel eye's szettet.Ennek a bekötéséhez szeretnék valakitől segítséget kérni.Mert amit kaptam hozzá, számomra értelmetlen és ráadásul angol nyelvű.Köszi.



Az inverterről jövő két vezetéket kell a helyzetjelző izzó elvágott két vezetékével összekötni. Piros a pozitív, fekete a negatív.
Nem emlékszem pontosan, de helyzetjelző izzó negatív kábele biztosan barna, a pozitív talán kék. Nem muszáj mondjuk vágni a vezetéket, létezik vámpírcsati is hozzá, de én a szigetelés miatt forrasztottam és zsugorcsöveztem.
Az invertert érdemes hűvösebb helyre ragasztani, például a zárhídra, a hozzáadott kétoldalú ragasztóval. Ha jól megtisztítod a felületet, nem fog leesni.



szasza81
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz szasza81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. március 28. szerda, 15:46


Sziasztok.Most vásároltam egy Agel eye's szettet.Ennek a bekötéséhez szeretnék valakitől segítséget kérni.Mert amit kaptam hozzá, számomra értelmetlen és ráadásul angol nyelvű.Köszi.

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. március 27. kedd, 05:27


Tano írta:
InsectKiller írta: A segítségeteket szeretném kérni.
E46 M3 tükörnek a bekötési rajza kellene. 12pines. Főleg a motor részénél érdekelne.


Ez több változó függvénye, de ITT megtalálod amit keresel.




Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 22:34


InsectKiller írta: A segítségeteket szeretném kérni.
E46 M3 tükörnek a bekötési rajza kellene. 12pines. Főleg a motor részénél érdekelne.


Ez több változó függvénye, de ITT megtalálod amit keresel.

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 21:34


A segítségeteket szeretném kérni.
E46 M3 tükörnek a bekötési rajza kellene. 12pines. Főleg a motor részénél érdekelne.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 20:59


rojtos írta:
fandor írta:
fandor írta:
edemsm3 írta:
fandor írta: Sziasztok!

Következő problémám van 92-es 320i vel. Amikor beinditom a a kocsit a fordulatszám felugrik 18oo 2ooo ig, majd kb 2o másodperc múlva beáll az alapjárat a helyére ezt akkor is csinálja amikor már meleg a motor. Minden inditásnál ez történik ha meleg ha hideg. Alapjárati motort, fojtó szelepet takaritottam jó koszos volt... Ma kicsavartam a hengerfejen találhat hőgombát. Mértem ellenállást és szerintem az jó.Ha valaki tudja mi lehet a gond irja meg.. Köszi


Hali.
Nekem amikor 320im volt ugyan ez volt a szitu.
Lehet hülyén hangzik de amikor feltöltöttem az aksim,
vagy ha ujjat raktam bele nem csinálta.
Lehet a generátor nem tölt rendesen.
Nekem fesszbályzó hibám volt. Utánna jó lett.
Talán tudtam segiteni...........


Nah majd megmérem mekkora töltés van az aksin, és megirom. Kb 14 volt körül kell mérjek igaz....Minden ötletnek örülök...


Megmértem, 14,.02... Vagy Ettől még lehet rossz a fesz szab?


Hi, ha akkor mérted amikor indítottál, akkor inkább az alapjárati kütyüket vedd újra górcső alá! Vagy, ha beindítottad és úgy mérted utána a töltést, akkor nem lettél okosabb, mert nem a kritikus pillanatról van eredményed.



Hello, úgy mértem hogy rátettem a mérőtűket a sarura ekkor 12.23 at mért és szóltam a havernak hogy inditson ekkor felugrott 13.96 ra és az alapjárat pedig ugye a hiba miatt 18oo ra a mérő 14.02 maradt és egészen addig rajta hagytam a mérőt amig az alapjárat beá3lt innentől kezdve nem változott 14.02.

Az alapjárat egyébként hirtelen váltással áll a helyére(esik) kb 750 re mintha vmi kikapcsolna vagy bekapcsolna.

státusz rojtos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 20:38


fandor írta:
fandor írta:
edemsm3 írta:
fandor írta: Sziasztok!

Következő problémám van 92-es 320i vel. Amikor beinditom a a kocsit a fordulatszám felugrik 18oo 2ooo ig, majd kb 2o másodperc múlva beáll az alapjárat a helyére ezt akkor is csinálja amikor már meleg a motor. Minden inditásnál ez történik ha meleg ha hideg. Alapjárati motort, fojtó szelepet takaritottam jó koszos volt... Ma kicsavartam a hengerfejen találhat hőgombát. Mértem ellenállást és szerintem az jó.Ha valaki tudja mi lehet a gond irja meg.. Köszi


Hali.
Nekem amikor 320im volt ugyan ez volt a szitu.
Lehet hülyén hangzik de amikor feltöltöttem az aksim,
vagy ha ujjat raktam bele nem csinálta.
Lehet a generátor nem tölt rendesen.
Nekem fesszbályzó hibám volt. Utánna jó lett.
Talán tudtam segiteni...........


Nah majd megmérem mekkora töltés van az aksin, és megirom. Kb 14 volt körül kell mérjek igaz....Minden ötletnek örülök...


Megmértem, 14,.02... Vagy Ettől még lehet rossz a fesz szab?


Hi, ha akkor mérted amikor indítottál, akkor inkább az alapjárati kütyüket vedd újra górcső alá! Vagy, ha beindítottad és úgy mérted utána a töltést, akkor nem lettél okosabb, mert nem a kritikus pillanatról van eredményed.